ChristianMatch

Forum

Niet verlengen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 60 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:28

ERIKA129 schreef:
Geloof me daar hoef ik echt niet voor te verlengen hoor Knipoog smiley
Die zie ik in het dagelijks leven wel live Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
En nee niet om de reden die jij denkt Knipoog smiley

Live in het dagelijkse leven??? Waar zie je Yes dan? Als je hem dan toch zo dikwijls ziet is het toch niet nodig dat je naast hem zit... Boze smiley , nu moet ik weer de pn-topic aanpassen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:30

FRANKT627 schreef:
Live in het dagelijkse leven??? Waar zie je Yes dan? Als je hem dan toch zo dikwijls ziet is het toch niet nodig dat je naast hem zit... Boze smiley , nu moet ik weer de pn-topic aanpassen...

Eh die had ik al aangepast maar ja jij was weer zo slim om het weer te veranderen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:35

ERIKA129 schreef:
Eh die had ik al aangepast maar ja jij was weer zo slim om het weer te veranderen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ik heb het weer aangepast. Probeer ik net op dit forum een beetje serieus over te komen, dat wordt weer teniet gedaan door Frank.

Maar ja, om on-topic te blijven....nog 6 dagen....en dan? verlengen?
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:36

foutje

Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 16:36
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:37

JANS221 schreef:
Ik heb het weer aangepast. Probeer ik net op dit forum een beetje serieus over te komen, dat wordt weer teniet gedaan door Frank.

Maar ja, om on-topic te blijven....nog 6 dagen....en dan? verlengen?

ha zo...is goed...laat maar...ik zal je niet meer plagen of wat dan ook wat je denkt
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:45

Hallo,

Ergens krijg ik het idee en gevoel dat het hier een beetje over mij gaat. Ik weet niet hoe dat komt!

JANS :Als ik kom, mag ik dan ook heel even naast Yes zitten, Erika?Wie zegt dat ik naast Erika wil zitten? Vrouwen die aan vrouwen vragen of zie iets met een man mogen!!
Welkom in de wondere werleld van…………………… hahahaha!

ERIKA: tuurlijk ik ben heel lief hoor en kan goed delen IK ben niet deeldaar. Besta uit 1 stuk!

FRANKT: Zoals ieder mens heeft ook Yes 2 zijkanten...zijnde: een linkerkant en een rechterkant...daar kan je dus naast zitten...de voor- en achterkant heb je ook maar dat praat niet zo gemakkelijk... Ik ga morgen naar de IKEA. Kijken of ze daar draaibare gespreksstoelen hebben. Of een andere handige zweedse oplossing. Zijkanten,voor en achterkant,dadelijk beginnen ze ook nog over de binnenkant!!

TINK: en een voorkant en een achterkant...en wat lastiger, ook een binnenkant..... Zie daar heb je het al!!! De binnenkant!

ERIKA: Nou frank heb slecht nieuws voor je aan die kwebbel van mij mankeert niks nie Waarom vertellen vrouwen altijd iets dat iedereen al lang weet????

ROELANDE: ja en heeft zeker ook een boven en onderkant Dus er kunnen heel wat dames bij hem gaan zitten Ook dat nog!!! De boven onderkan! Kjjken of de IKEA een doorzichtig draaibaar stapelbed op hoge poten heeft heeft. Ben ik van onderen,boven,zijkanten,voor en achter beschikbaar!

ERKA: De arme ziel heeft geen leven zo Geen leven?? Wat is een leven zonder vrouwen ??? (lees vrouwen topic)

ROELANDE: ja of hij heeft de dag van zijn leven Hier heb ik ff zo geen antwoord op!

JANS : Yes denkt: YES!!!! YES

JOL: ik denk dat ie beter rustig thuis kan blijven ... Das juist het probleem!!! Ik ben niet thuis! Ik zit dan op de camping en als ik dan naar huis zou rijden kom ik langs Ede!!!

FRANKT: ...typisch weer iets voor Tink...pffff, een binnenkant...jij denkt zeker weer aan de binnenkant van jou die moet gevuld worden met eten.....met een BBQ-kippetje??? Typisch vrouwen ja!! Om over de binnenkant te beginnen! Zegt veel over de mannen denk ik. Die kijken vaak naar de buitenkant. En zien dan de binnenkant.

ROELAND: Ha,ha jaloers op Yes Frank? Haha weet je?? Ik denk dat ik naast Frank ga zitten!!!

FRANKT: Pfff jaloers op Yes??? Het kan best een goeie en vriendelijke kerel zijn maar ik val niet op mannen. Die leggen naar het schijnt hun onderbroek in de koelkast...ik moet er niet aandenken zo'n broek dat 2 weken werd gedragen tussen mijn radijsjes te vinden... okay nou ik hoop ook dat je niet op me valt frank tijdens de pn.kleren vies en zo!! Je laatste zin moest ik even diep over nadenken. Maar je kijkt dus niet alleen naar de buitenkant maar ook ergens in. of is dat alleen bij koelkasten?

Frankt : ja ja, verlengen voor mij??? Voor Yes ga je verlengen... Erika is niet echt lang nee!

Nu ik het zo op een rijtje zie staan denk ik: zegt dit iets over mij of over hen die hier wat schrijven????!!

(Yes niet bang voor 04-08-2012)

Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 16:58
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:52

YES356 schreef:

Ik geloof dat ik uit het verhaal van Yes op kan maken, dat ik de enige ben die hem begrijp! Ik weet wat hij denkt, want hij antwoordt ook met YES.
Ik weet niet of ik hier rechten aan kan ontlenen voor wat betreft de indeling van de zitplaatsen op de picknick.......ik laat het aan Yes over Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 16:56

YES356 schreef:
Hallo,

Ergens krijg ik het idee en gevoel dat het hier een beetje over mij gaat. Ik weet niet hoe dat komt!

JANS :Als ik kom, mag ik dan ook heel even naast Yes zitten, Erika?Wie zegt dat ik naast Erika wil zitten? Vrouwen die aan vrouwen vragen of zie iets met een man mogen!!
Welkom in de wondere werleld van…………………… hahahaha!

ERIKA: tuurlijk ik ben heel lief hoor en kan goed delen IK ben niet deeldaar. Besta uit 1 stuk!

FRANKT: Zoals ieder mens heeft ook Yes 2 zijkanten...zijnde: een linkerkant en een rechterkant...daar kan je dus naast zitten...de voor- en achterkant heb je ook maar dat praat niet zo gemakkelijk... Ik ga morgen naar de IKEA. Kijken of ze daar draaibare gespreksstoelen hebben. Of een andere handige zweedse oplossing. Zijkanten,voor en achterkant,dadelijk beginnen ze ook nog over de binnenkant!!

TINK: en een voorkant en een achterkant...en wat lastiger, ook een binnenkant..... Zie daar heb je het al!!! De binnenkant!

ERIKA: Nou frank heb slecht nieuws voor je aan die kwebbel van mij mankeert niks nie Waarom vertellen vrouwen altijd iets dat iedereen al lang weet????

ROELANDE: ja en heeft zeker ook een boven en onderkant Dus er kunnen heel wat dames bij hem gaan zitten Ok dat nog!!! De boven onderkan! Kjjken of de IKEA een doorzichtig draaibaar stapelbed op hoge poten heeft heeft. Ben ik van onderen,boven,zijkanten,voor en achter beschikbaar!

ERKA: De arme ziel heeft geen leven zo Geen leven?? Wat is een leven zonder vrouwen ??? (lees vrouwen topic)

ROELANDE: ja of hij heeft de dag van zijn leven Hier heb ik ff zo geen antwoord op!

JOL: ik denk dat ie beter rustig thuis kan blijven ... Das juist het probleem!!! Ik ben niet thuis! Ik zit dan op de camping en als ik dan naar huis zou rijden kom ik langs Ede!!!

FRANKT: ...typisch weer iets voor Tink...pffff, een binnenkant...jij denkt zeker weer aan de binnenkant van jou die moet gevuld worden met eten.....met een BBQ-kippetje??? Typisch vrouwen ja!! Om over de binnenkant te beginnen! Zegt veel over de mannen denk ik. Die kijken vaak naar de buitenkant. En zien dan de binnenkant.

ROELAND: Ha,ha jaloers op Yes Frank? Haha weet je?? Ik denk dat ik naast Frank ga zitten!!!

FRANKT: Pfff jaloers op Yes??? Het kan best een goeie en vriendelijke kerel zijn maar ik val niet op mannen. Die leggen naar het schijnt hun onderbroek in de koelkast...ik moet er niet aandenken zo'n broek dat 2 weken werd gedragen tussen mijn radijsjes te vinden... okay nou ik hoop ook dat je niet op me valt frank tijdens de pn.kleren vies en zo!! Je laatste zin moest ik even diep over nadenken. Maar je kijkt dus niet alleen naar de buitenkant maar ook ergens in. of is dat alleen bij koelkasten?

Frankt : ja ja, verlengen voor mij??? Voor Yes ga je verlengen... Erika is niet echt lang nee!

Nu ik het zo op een rijtje zie staan denk ik: zegt dit iets over mij of over hen die hier wat schrijven????!!

Clown smiley hihi. ik zei toch al arme YES!!!
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:00

Arm???? RIJK!!!!! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:02

JANS221 schreef:
Ik geloof dat ik uit het verhaal van Yes op kan maken, dat ik de enige ben die hem begrijp! Ik weet wat hij denkt, want hij antwoordt ook met YES.
Ik weet niet of ik hier rechten aan kan ontlenen voor wat betreft de indeling van de zitplaatsen op de picknick.......ik laat het aan Yes over Engeltje smiley

hahaha!!! misschien ga ik wel in een boom hangen!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:04

YES356 schreef:
hahaha!!! misschien ga ik wel in een boom hangen!!!

Is ook goed, Yes! Ik ben heel volgzaam... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:08

JANS221 schreef:
Is ook goed, Yes! Ik ben heel volgzaam... Engeltje smiley

ow!!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley bestaan die vrouwen!!!????

meestal kunnen de niet volgenden me de boom in!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:09

YES356 schreef:
ow!!! Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley bestaan die vrouwen!!!????

meestal kunnen de niet volgenden me de boom in!

Nou, sla je slag !!! Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Laatst aangepast door
JOL252
op dinsdag 10 juli 2012, 17:11
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:12

JOL252 schreef:
Nou, sla je slag !!!

nee! Ik sla niet. En al helemaal geen vrouwe
+n

Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 17:12
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:20

ik moet zo weg! Jans maak jij het eten ff klaar? zet je de kliko ff weer binnen? en wil je ff de haren uit het doucheputje halen als ik dadelijk klaar ben met douchen?? dan kan ik ff snel eten okay?

Laatst aangepast door
YES356
op dinsdag 10 juli 2012, 17:22
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:23

YES356 schreef:
ik moet zo weg! Jans maak jij het eten ff klaar? zet je de kliko ff weer binnen? en wil je ff de haren uit het ducheputje halen als ik dadelijk klaar ben met douchen?? dan kan ik ff snel eten okay?

is goed, Yes. Doe jij dan als je terugkomt, de afwas, de strijk en heel het huis stofzuigen?
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:23

JOL252 schreef:
Nou, sla je slag !!! Coole smiley met zonnebril Coole smiley met zonnebril

Whaaaa zie het al voor me Lachende smiley
Yes hoog in de boom en al die vrouwen bungelend eronder Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:29

ERIKA129 schreef:

Ja ik zei het toch: de dag van zn leven! Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Graag foto's
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:31

ERIKA129 schreef:

hopelijk klimt Yes niet te hoog want zo sterk zijn die bomen niet om al die vrouwen te dragen
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:41

JANS221 schreef:
is goed, Yes. Doe jij dan als je terugkomt, de afwas, de strijk en heel het huis stofzuigen?

Ja hoor net wat ik dacht!! Boze smiley Lekker wezen douchen. Zelf het putje schoon moeten maken! Boze smiley Kom ik beneden! Geen eten op tafel,kliko nog aan de weg, Boze smiley Volgzaam pfffffffff Gefrustreerde smiley de afwas strijken het stofzuigen kan je dus mooi vergeten! Boze smiley ik ga snel ergens anders eten! Das bij een vrouw! En je weet hoe vrouwen zijn he!!! Lachende smiley Als je te laat komt. Maar als ze zelf……………………… dan………………???!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Goad goan!
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:46

YES356 schreef:
Ja hoor net wat ik dacht!! Boze smiley Lekker wezen douchen. Zelf het putje schoon moeten maken! Boze smiley Kom ik beneden! Geen eten op tafel,kliko nog aan de weg, Boze smiley Volgzaam pfffffffff Gefrustreerde smiley de afwas strijken het stofzuigen kan je dus mooi vergeten! Boze smiley ik ga snel ergens anders eten! Das bij een vrouw! En je weet hoe vrouwen zijn he!!! Lachende smiley Als je te laat komt. Maar als ze zelf……………………… dan………………???!! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Goad goan!

Ik verleng al niet meer Huilende smiley, smiley in tranen Over 6 dagen ben je van me af Boze smiley

Laatst aangepast door
JANS221
op dinsdag 10 juli 2012, 17:46
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:53

na 22 juli verleng ik ook niet meer...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:21

Wat nu dan Jans en Frank verlengen nie???
Wrom nieeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Huilende smiley, smiley in tranen

Blijf maar gewoon lekker Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 18:25

FRANKT627 schreef:
na 22 juli verleng ik ook niet meer...

....

Laatst aangepast door
HEIDE115
op donderdag 12 juli 2012, 21:19
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 19:52

Ach, ik ben een sukkel...ik zal maar wel verlengen na 22 juli...het is te leuk hier... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:51

Heb net maar eens met 3 maanden mijn abonnement verlengd....als het dit weer blijft, is het toch geen strand/wandel/fietsweer, blijf ik maar binnen met mijn laptop.

Laatst aangepast door
JANS221
op zaterdag 14 juli 2012, 13:51
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 13:54

JANS221 schreef:
Heb net maar eens met 3 maanden mijn abonnement verlengd....als het dit weer blijft, is het toch geen strand/wandel/fietsweer, blijf ik maar binnen met mijn laptop.

sorry, de titel was ``niet verlengen``! Nou, dat heb ik dus niet gedaan, ben ik weer on-topic! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:17

JANS221 schreef:

Geschokte, onthutste smiley drie maanden??? Wat hebben wij jou eigenlijk misdaan?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:18

FRANKT627 schreef:
Ach, ik ben een sukkel...ik zal maar wel verlengen na 22 juli...het is te leuk hier... Lachende smiley

Je weet ook niet wat je wilt, maar goed het is nog niet de 22e Gefrustreerde smiley en om ff ontopic te blijven...de 28e is het voor mij Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 14 juli 2012, 14:21

JOSINA022 schreef:
Je weet ook niet wat je wilt, maar goed het is nog niet de 22e Gefrustreerde smiley en om ff ontopic te blijven...de 28e is het voor mij Smiley met dichtgeplakte mond

Jij gaat toch ook niet voor 3 maanden of langer verlengen zeker na de 28ste Boze smiley ...nu Erika en Petra en Anna nog en dan is het gekkenhuis helemaal compleet...effe nog maar een valium slikken
Naar boven

ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Ga naar pagina Vorige 1 ... 46 47 48 49 50 51 52 ... 60 Volgende
Pagina 49 van 60