ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken in ede op de hei?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 ... 63 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:51

MARIJAN072 schreef:
Hoeveel bolussen had hij wel niet bij zich Twijfelende smiley Smiley die vol vragen zit Knipoog smiley

Hmm.....de picknicks worden, ondanks de vele kinderen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley , wel steeds aantrekkelijker. Kwijlende smiley Lachende smiley

Volgende keer neem ik jou wel mee Marijan .... Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:20

CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien.....
Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum!
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen.
De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt.

Je hebt helemaal gelijk Chatuliem, ik heb me blauw lopen te ergeren aan al die kinderen, die maar liepen te jengelen omdat ze weer een smerige luier aan hadden De volwassenen m/v die zich stonden te verdringen om het desbetreffende kind te mogen verschonen. Tis ook een manier van aandacht krijgen natuurlijk, want de mogelijke toekomstige partner weet dan wel hoe goed je maar haar / zijn kind om gaat.
Dus ik kan me indenken dat dit in alle ernst best goed past bij een dating-site, mannen die zich uitsloven met een bal of badminton racket om toch maar vooral te laten zien dat ze sportief zijn, en dat ze ook nog eens heel goed om kunnen gaan met het kind van de toekomstige partner. Vrouwen die de lekkerste hapjes op tafel toveren, onder het mom, dit vind mijn kind lekker, maar jullie mogen ook we een hapje proberen hoor. En dan nog die overheerlijke snoepjes, blokjes kaas, koekjes en bolussen, natuurlijk alleen voor de kids (jaja, hoe lok ik mijn toekomstige partner in mijn net).
Ja ik kan niet anders dan je gelijk geven, de CM uitjes gaan de kant op van het libelle niveau.
Gelukkig is het aan jou om zelf iets anders te organiseren, voor alleen volwassenen natuurlijk, om niet in (de zo gehate) libelle sferen terecht te komen. Ik zou dan zeggen qua niveau natuurlijk, in vergelijk tot de libelle, het Plus Magazine: méér dan 200 pagina’s betrouwbare en actuele informatie, over o.a. geldzaken en rechten, praktische tips voor gezondheid, maatschappelijke ontwikkelingen, relaties en werk en tot slot nog inspirerende ideeën voor huis, tuin en boeiende reisreportages.

Bij de volgende picknick ga ik me ook zo uitsloven ..... kijken of ik een leuke vrouw kan vangen ..... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:39

CHATULIEM619 schreef:
Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien.....
Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum!
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen.
De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt.

beste Chatuliem,
Het enige wat je weet is wat je hier leest, zooooo anders dan in het echt want je vergeet de helft.
Je weet, ik heb geen kinderen en ik herken niet hetgeen jij schrijft.
Houdt alsjeblieft op met je 'libelle' opmerkingen en als je echt wilt weten hoe het gegaan is, probeer het dan zelf eens uit in real life, i.p.v. het te weten via berichtjes.
't is maar een tip.
Ik vond het super gezellig !!

Suus
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:49

MARIEKE897 schreef:
kan niet anders?? Clown smiley Knipoog smiley

even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch Lachende smiley de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut Knipoog smiley enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. Verlegen lachende smiley
het kan zijn dat ik er nog één vergeten ben hoor Engeltje smiley

ik moest er 1 achterlaten op de grote stille heide... Huilende smiley, smiley in tranen
Anders ging een wesp mee de auto in... grrrr...
nou ja, ik had er nog 2 in een zakkie... tnx Han (en Visser natuurlijk) Lachende smiley
Maar eh, Marieke... ja die was pas echt verslaafd Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SANDRA206

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 14:51

CROSSROAD317 schreef:
Bij de volgende picknick ga ik me ook zo uitsloven ..... kijken of ik een leuke vrouw kan vangen ..... Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Huilende smiley, smiley in tranen

...nu wordt t pas echt griezelig Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

ik neem in principe mijn kinderen niet mee, heb t r niet over verder en als t gesprekje zoals met Zinga over haar nieuwe baan, t Libelle niveau haalt, neem ik meteen een abbo op t blad Lachende smiley

ik was er maar kort, maar vond t erg gezellig! Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:42

CROSSROAD317 schreef:
Volgende keer neem ik jou wel mee Marijan .... Knipoog smiley

Nou…..zo te horen (wat een verhalen zeg! Verraste, verbaasde smiley ) wordt het steeds interessanter, dus ik ben bijna over de brug. Knipoog smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRACE585

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 15:52

hahaha er waren zeggen en schrijven 5 kiddo's aanwezig.
en dit x waren er ook geen honden wauw anders hadden we daar ook nog over moeten discuseren of dat wel kan ,nl aandacht via de woefs Clown smiley
en die kids waren zo heerlijk zelf bezig waardoor we heerlijke gesprekken hebben kunnen hebben op ieder niveau.
ik kan niet anders dan lachen op de geweldige reacties,
en chat wat leuk he dat je op deze manier toch bij de picknik betrokken bent ook al was je lijfelijk niet aanwezig je zit midden in je eigen gecreeerde libelle niveau. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
en wat je er ook van vind en ook al maak je ons(mij) soms kriegel met je gezeur,wij blijven genieten van de leuke en interressante contacten die we opdoen tijdens zo'n picknik of jij het er nu tegen kunt of niet.
en of daar nu wel of geen cm stelletjes uit voorkomen is niet van belang,samen genieten van het leven is dus een levenskunst die jij schijnbaar met aangrenzende zekerhed nog niet onder de knie hebt chat,of is dit iets te ver boven je niveau( Smiley met dichtgeplakte mond )
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:16

Meiden, beseffen jullie wel dat Chatuliem de slimste man van CM is?
Door zijn libelle opmerkingen ( gouden vondst overigens) weten inmiddels ALLE vrouwen op CM wie Chatuliem is!
Wedden dat hij het hoogste aantal bezoekers op zn profiel heeft?
Petje af,Chatuliem, wij kunnen nog wat van je leren wat betreft aandacht vragen van het andere geslacht,slim!!
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE897

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:18

CARIN303 schreef:
Meiden, beseffen jullie wel dat Chatuliem de slimste man van CM is?
Door zijn libelle opmerkingen ( gouden vondst overigens) weten inmiddels ALLE vrouwen op CM wie Chatuliem is!
Wedden dat hij het hoogste aantal bezoekers op zn profiel heeft?
Petje af,Chatuliem, wij kunnen nog wat van je leren wat betreft aandacht vragen van het andere geslacht,slim!!

dat niet alleen Carin! Moet je nagaan als al die nederlandse vrouwen googlen op libelle...en uitkomen bij de slimste man van CM!! Prima zet!

allemaal nieuwe libelle vrouwen op cm...tjonge..dat kan gezellig worden de volgende picknick
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CARIN303

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:30

MARIEKE897 schreef:
dat niet alleen Carin! Moet je nagaan als al die nederlandse vrouwen googlen op libelle...en uitkomen bij de slimste man van CM!! Prima zet!

allemaal nieuwe libelle vrouwen op cm...tjonge..dat kan gezellig worden de volgende picknick
Lachende smiley

Nu maar hopen dat deze vrouwen niet van picknicken houden en geen kinderen hebben Knipoog smiley
Sorry, Chatuliem, kan het niet laten om je te plagen Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 16:39

voor de picknickliefhebbers is er een item op het topic:

uit de LIBELLE
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 17:14

MARIEKE897 schreef:

even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch Lachende smiley de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut Knipoog smiley enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. Verlegen lachende smiley

Heb je de mijne ook op dan??

Ik kwam laat maarre heb geen bolus gezien Geschokte, onthutste smiley nu snap ik waarom niet.

Het was voor mij de eerste keer en ik kwam laat waardoor ik er een stel heb gemist helaas Huilende smiley, smiley in tranen

Maar hoop er de volgende keer zeker te zijn dus PLEASE op mijn vrije zaterdag!!!

Enne Chat kinderen ik heb ze gezien lekker spelend met takken en torren die hebben zich best vermaakt en de ouderen ook dus wat id het PROBLEEM?? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LIELIE304

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 17:35

HANNAH810 schreef:
kan het héééél misschien zijn, dat je..........ehm.........toch wel heel graag ergens vanuit een schuilhoekje, eventjes mee zou hebben willen gluren hoe heerlijk we het hebben gehad met elkaar?
zou je niet hebben willen zien, dat er gaandeweg de middag ineens een hand van de ene persoon verdwaalde naar de knie van een ander persoontje?
dat er mensen ineens wel ernstig diep in gesprek raakten, zodat ze de rest van de groep niet meer zagen?
zou je niet hebben genoten, als het afbreken van de tent met felle gebaren en flinke discussies plaats vind, zodat er mensen zijn die zich afvragen wat ze daar nou weer van moeten denken?
of als je even naar een paar paardenkarren gaat kijken, je ineens aan de andere kant van de heuvel een knuffelend stelletje ziet staan, zodat je denkt; heerlijk; weer twee mensen gelukkig!!

Haha prachtig Hannah zoals je het weet neer te zetten! Maar het klopt wel dat de kinderen maar een heel klein deel zijn van de picknick.
ERIKA129 schreef:
Het was voor mij de eerste keer en ik kwam laat waardoor ik er een stel heb gemist helaas Huilende smiley, smiley in tranen

Sorry Erika ik geloof dat ik een stukje van dat stel was Knipoog smiley

En Chat, wat leuk als je de volgende keer meekomt! Ik moet bekennen dat ik wel nieuwsgierig naar je word als hier word gezegd dat je de slimste man bent van cm Knipoog smiley

Lielie, die in het vervolg nog maar wat verder wegloopt..

Laatst aangepast door
LIELIE304
op zondag 1 augustus 2010, 17:37
Naar boven

Auteur Bericht
MARCOWAAL200

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 17:56

GRACE585 schreef:

hahaha er waren zeggen en schrijven 5 kiddo's aanwezig.
en dit x waren er ook geen honden wauw anders hadden we daar ook nog over moeten discuseren of dat wel kan ,nl aandacht via de woefs Clown smiley
en die kids waren zo heerlijk zelf bezig waardoor we heerlijke gesprekken hebben kunnen hebben op ieder niveau.
ik kan niet anders dan lachen op de geweldige reacties,
en chat wat leuk he dat je op deze manier toch bij de picknik betrokken bent ook al was je lijfelijk niet aanwezig je zit midden in je eigen gecreeerde libelle niveau. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
en wat je er ook van vind en ook al maak je ons(mij) soms kriegel met je gezeur,wij blijven genieten van de leuke en interressante contacten die we opdoen tijdens zo'n picknik of jij het er nu tegen kunt of niet.
en of daar nu wel of geen cm stelletjes uit voorkomen is niet van belang,samen genieten van het leven is dus een levenskunst die jij schijnbaar met aangrenzende zekerhed nog niet onder de knie hebt chat,of is dit iets te ver boven je niveau( Smiley met dichtgeplakte mond )

Het is toch wel byzonder dat CHAT bijvoorbaad al weet hoeveel kinderen er waren net als of er horde rond liepen en kropen over het afgebakende veldje.
Want er waren VEEL kinderen ( thuis ) en weinig kinderen aanwezig die helemaal niet voor zichzelf konden zorgen ( luiers verschonen ) ook thuis.
Maar alle ouders zaten gezellig bij elkaar en ook kinderloze mensen zaten daarbij en die hadden er geen problemen mee dat die kinderen ergens anders aan het spelen waren.
Kinderen zijn ook mensen en kunnen goed voor zichzelf zorgen......
En dan nog 4 , 6 , 9 , en 2 ?? leeftijden mischien 12 ... 5 kinderen tegenover ongeveer 20 volwassenen hmmmmm waar zit het probleem.
Mijn zoontje heeft foto's gemaakt en als je dan kijkt op die foto's zitten de volwassenen allemaal bij elkaar en de kinderen zijn appart ergens anders aan het spelen...
Foto's zeggen meer als aangenomen conclusie's

Volgens mij staat er ergens in de bijbel "Oordeel niet opdat GIJ geoordeeld worden."

Ga pas oordelen als je erbij bent geweest dan heb je recht van spreken.

En dan nog de oproep was niet wij willen een gezellige dating picknick hebben in EDE op de hei zonder kinderen erbij....

Maar iets als wij willen een gezellige groep mensen bij elkaar krijgen om te gaan picknicken....
En een gezellige groep mensen wil niet zeggen dat het om dating gaat het is dus geen speed dating middag.
Wij gingen allemaal voor de gezelligheid en wat daar uit voortkomt aan relatie's is mooi meegenomen en heb ikzelf meer vertrouwen in dan die speeddating avondjes.

Laten we naar het niveau gaan van Bijbel in plaats van Libelle , daar staan meer waarheden in als in de Libelle .

Laten we de volgende picknick speciaal voor CHAT een Libelle ronde inlassen dan moet hij wel zelf komen om aan de ronde mee te gaan doen. Clown smiley

Het is toch volgens mij leuker om een leuke vrienden groep te krijgen waarbij hun neus allemaal dezelfde richting op staat en dat je gezellig met elkaar iets leuks kan doen.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 18:00

MARCOWAAL200 schreef:
Het is toch wel byzonder dat CHAT bijvoorbaad al weet hoeveel kinderen er waren net als of er horde rond liepen en kropen over het afgebakende veldje.
Want er waren VEEL kinderen ( thuis ) en weinig kinderen aanwezig die helemaal niet voor zichzelf konden zorgen ( luiers verschonen ) ook thuis.
Maar alle ouders zaten gezellig bij elkaar en ook kinderloze mensen zaten daarbij en die hadden er geen problemen mee dat die kinderen ergens anders aan het spelen waren.
Kinderen zijn ook mensen en kunnen goed voor zichzelf zorgen......
En dan nog 4 , 6 , 9 , en 2 ?? leeftijden mischien 12 ... 5 kinderen tegenover ongeveer 20 volwassenen hmmmmm waar zit het probleem.
Mijn zoontje heeft foto's gemaakt en als je dan kijkt op die foto's zitten de volwassenen allemaal bij elkaar en de kinderen zijn appart ergens anders aan het spelen...
Foto's zeggen meer als aangenomen conclusie's

Volgens mij staat er ergens in de bijbel "Oordeel niet opdat GIJ geoordeeld worden."

Ga pas oordelen als je erbij bent geweest dan heb je recht van spreken.

En dan nog de oproep was niet wij willen een gezellige dating picknick hebben in EDE op de hei zonder kinderen erbij....

Maar iets als wij willen een gezellige groep mensen bij elkaar krijgen om te gaan picknicken....
En een gezellige groep mensen wil niet zeggen dat het om dating gaat het is dus geen speed dating middag.
Wij gingen allemaal voor de gezelligheid en wat daar uit voortkomt aan relatie's is mooi meegenomen en heb ikzelf meer vertrouwen in dan die speeddating avondjes.

Laten we naar het niveau gaan van Bijbel in plaats van Libelle , daar staan meer waarheden in als in de Libelle .

Laten we de volgende picknick speciaal voor CHAT een Libelle ronde inlassen dan moet hij wel zelf komen om aan de ronde mee te gaan doen. Clown smiley

Het is toch volgens mij leuker om een leuke vrienden groep te krijgen waarbij hun neus allemaal dezelfde richting op staat en dat je gezellig met elkaar iets leuks kan doen.

Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

Ik zou het niet beter kunnen verwoorden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 19:15

MARIEKE897 schreef:

O O O, Marieke toch, je groeit dicht! ik moet je de volgende keer in de gaten gaan houden. volgende keer als er bolussen te vergeven zijn, ga je subiet aan de ketting! (met één (1) bolus voor je neus, nèt buiten bereik van je vingertjes Duiveltje smiley )dit kan echt niet, hoor Boze smiley

Clown smiley Kussende smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 1 augustus 2010, 20:19
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:17

WILLEMIJN232 schreef:
Wat is er mis met de Libelle als je die leest? Als ik bij de kapper zit, vind ik die heerlijk om te lezen maar ook al las ik hem iedere dag? Niets mis mee toch?
ik vind het van geen niveau als je oordeelt over wat een ander leest......
Ik vind het zelfs heerlijk om af en toe een privé of story te lezen.....maar heb ik dan geen niveau?????? Dat mag een ander vinden zolang ik het zelf maar prima vind toch?
En een picknick die gezellig is: voor de een libelle niveau, nou en? voor een ander een heel gezellige middag.......
Ik vind het geen christelijke gedachtes om zo dingen te betitelen en jezelf beter te voelen.....
Voor mijzelf heb ik ook geen behoefte aan een picknick met kinderen erbij maar dat zegt meer over mij dan over de picknick......
En eigenlijk is het een ongedwongen manier om iemand te ontmoeten, juist ook voor kinderen..... want je kinderen en jezelf zijn één pakket vind ik altijd (ik heb makkelijk praten want mijn kinderen zijn volwassen)......
Conclusie is dat het een perfecte manier van daten is...... Knipoog smiley vooral als je jongere kinderen hebt.....

Blijf eens wat langer in de chatbox, zul je precies begrijpen dat het vrijwel niet het niveau ontstijgt. Libelle lezen is niks mis mee, maar als het alleen maar op dat niveau blijft, is het niks aan.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op zondag 1 augustus 2010, 20:23
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:35

HANNAH810 schreef:
goeiemorgen chatuliem!
weet je, je hebt humor, you make me smiling, ik grinnik tijdens het hele stukje dat je schrijft!
alleen; ik verwacht dat je zelf niet in de gaten hebt welk een overdosis lachwekkende uitspraken/humor er in je bijdragen verwerkt zit.

kan het héééél misschien zijn, dat je..........ehm.........toch wel heel graag ergens vanuit een schuilhoekje, eventjes mee zou hebben willen gluren hoe heerlijk we het hebben gehad met elkaar?
zou je niet hebben willen zien, dat er gaandeweg de middag ineens een hand van de ene persoon verdwaalde naar de knie van een ander persoontje?
dat er mensen ineens wel ernstig diep in gesprek raakten, zodat ze de rest van de groep niet meer zagen?
zou je niet hebben genoten, als het afbreken van de tent met felle gebaren en flinke discussies plaats vind, zodat er mensen zijn die zich afvragen wat ze daar nou weer van moeten denken?
of als je even naar een paar paardenkarren gaat kijken, je ineens aan de andere kant van de heuvel een knuffelend stelletje ziet staan, zodat je denkt; heerlijk; weer twee mensen gelukkig!!

best interessant hoor, zo'n picknick.....
en ook heel gezellig, dat er een klein waal-meisje net zo makkelijk op je schootje klimt als je eigen dochter.......dat ook
bovendien heb je de trossen druiven van de verspieders uit kanaän misgelopen, de bolussen uit zeeland, de veluwse tiramisu, de zoetigheden uit brabant, en de warme gezelligheid van de edense heide.......

je zou ook kunnen zeggen; jammer dat ik geen vervoer had; ik had er zooooooo graag bij geweest.
maar dat wordt wel lastig, als je steeds zo hard blijft roepen over libelles, klef, en je mening niet bij kunt stellen.......

ik wens je veel geluk, chatuliem, kom es naar de picknick, joh!
wieweet wacht het geluk op je op die grote stille heide........ Knipoog smiley
Lieve Hannah, als ik zou willen komen, kan ik echt wel. Vervoer is geen enkel probleem en ik zou niet eens hoeven te vragen om mee te mogen rijden.
Wat betreft jaloers zijn, het is duidelijk dat je iets achter mn argumenten zoekt wat er niet is. Maar helaas is dat moelijk om je ervan te overtuigen.
Ik heb altijd gezegd dat ik vind dat een picknick met kinderen niet zo goed past bij een dating site. Twee redenen heb ik daarvoor aangegeven: ten eerste verandert de rol van de vrouw in de rol van moeder, ten tweede vind ik dat je bij ontmoeten van evt. partner je de kinderen er niet meteen bij moet betrekken. De reacties in de chatbox hebben me nog een derde argument opgegeven: men heeft meer belangstelling voor de kinderen dan voor de volwassenen....
Maar aan de andere kant schijn ik als enige te vinden, maar om me dan meteen neer te zetten als iemand die jaloers is, vind ik toch wel erg ver gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:38

GRIFFIN748 schreef:
O O O, Marieke toch, je groeit dicht! ik moet je de volgende keer in de gaten gaan houden. volgende keer als er bolussen te vergeven zijn, ga je subiet aan de ketting! (met één (1) bolus voor je neus, nèt buiten bereik van je vingertjes Duiveltje smiley )dit kan echt niet, hoor Boze smiley

Clown smiley Kussende smiley

Hoho griff, ze had mijn toestemming hoor.
Weet je hoe ze uitgehongerd en vermagerd in Ede aankwam!
Laat ie meid toch lekker genieten, een bolusje meer of minder , wat maakt het uit.

Marieke, ik vind het heel knap hoe jij ze verwerkt hebt. Petje af hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:46

Chat, de dochter van Hannah is echt een heel lief kind.

Hannah , misschien moet je het de volgende keer anders organiseren.
Iedereen die er de afgelopen keren waren, uitnodigen en die nodigen ook weer hun bekenden en vrienden uit enzo.
Tis maar een idee , misschien niet zo'n hele goeie Knipoog smiley , maar dan hoeven er hier op de site ieder geval geen personen te zijn die zich aan een picknick ergeren.
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 20:53

ik heb toch het idee dat Chat...ehm, hoe zal ik het zeggen....de intentie van de pick-nicks anders interpreteert dan degenen die eraan deelnemen.

ik denk namelijk dat Chat een pick-nick ziet als (soort van) 'huwelijksmarkt', aangezien de oproep om eraan deel te nemen op het forum van CM staat (en het naar zijn gevoel DUS een CM-activiteit is). bovendien is hij de mening toegedaan dat kinderen niet thuis horen op een huwelijksmarkt.

wij (= degenen die eraan deelnemen) zien het als een uitje waarbij je elkaar ontmoet en waarbij je (al dan niet verplicht) gezellig met elkaar keuvelt (ouweh**rt, zo u wilt) over van alles en nog niks.

zolang de hoogweledelgeboren heer Chat niet overtuigd is, c.q. overtuigd kan worden van het tegendeel van zijn opinie, zal de discussie blijven voortduren.

Clown smiley

Laatst aangepast door
GRIFFIN748
op zondag 1 augustus 2010, 20:55
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:01

VISSER278 schreef:
Chat, de dochter van Hannah is echt een heel lief kind.

hopelijk niet volgens de classificatie die Herman Finkers eraan geeft:

http://www.youtube.com/watch?v=IlqEaGadKNI

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:02

GRIFFIN748 schreef:
ik heb toch het idee dat Chat...ehm, hoe zal ik het zeggen....de intentie van de pick-nicks anders interpreteert dan degenen die eraan deelnemen.

ik denk namelijk dat Chat een pick-nick ziet als (soort van) 'huwelijksmarkt', aangezien de oproep om eraan deel te nemen op het forum van CM staat (en het naar zijn gevoel DUS een CM-activiteit is). bovendien is hij de mening toegedaan dat kinderen niet thuis horen op een huwelijksmarkt.

wij (= degenen die eraan deelnemen) zien het als een uitje waarbij je elkaar ontmoet en waarbij je (al dan niet verplicht) gezellig met elkaar keuvelt (ouweh**rt, zo u wilt) over van alles en nog niks.

zolang de hoogweledelgeboren heer Chat niet overtuigd is, c.q. overtuigd kan worden van het tegendeel van zijn opinie, zal de discussie blijven voortduren.

Clown smiley
oke mennnnnnnnnnn , hopelijk zijn er de volgende keer nog veel meer mannen ( voor de vrouwen) en vrouwen (voor de mannen) .
En niet te vergeten vriendjes en vriendinnetjes voor de kinderen.
Hoe meer mensen , hoe meer lol!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:26

MARIJAN072 schreef:
Ik weet het; het moet Marieke zijn! Lachende smiley

Wat is de prijs, omdat ik het goed geraden heb? Een zak bolussen per post? Kwijlende smiley

Ja hoor Marijan , je hebt het gelijk goed, samen met Brazeevel.De kampioene heeft het al gezegd, zo trots is ze.
De prijs is zoals we hier gewend zijn : voetreis naar Rome.
Maar in dit geval voetreis samen met Braz. naar de eerstvolgende picknick.
De volgende picknick is er iemand , die neemt frikandellen mee, niet van die gewone , die van 20 cm. , nee echte , van een meter per stuk Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:40

GRIFFIN748 schreef:

Clown smiley
De intentie van de picknick is duidelijk, en ik denk dat de intentie van de site anders is.
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:50

CHATULIEM619 schreef:
De intentie van de picknick is duidelijk, en ik denk dat de intentie van de site anders is.

ergo: de pick-nick is in strijd met de doelstelling(en) van de site en zou moeten worden verboden?

ik denk dat de leden van de site het volste recht hebben om dingen buiten de site om te organiseren, ook (zelfs?) als dat in strijd zou zijn met de intenties van de site.

of moeten we met z'n allen als zombies stil gaan zitten en wachten tot CM wat organiseert (wat dan weer goud geld kost...)?

nee toch??
Naar boven

Auteur Bericht
RENSKE067

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 21:57

CHATULIEM619 schreef:

Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 22:22

CHATULIEM619 schreef:

Ik bemoei me der ook maar weer es tegen an...

Wat heeft de intentie van de site met de intentie van de picknicks te maken?
Ja, het eerste contact word gelegd via de site...maar zelfs de site zelf geeft al aan dat dit ook een plek is om gewoon andere christenen te "ontmoeten"...
Niet iedereen op deze site is (actief) op zoek naar een partner, Chat!
Respecteer dat nou ook es en ga niet iedere keer zitten mekkeren omdat de dingen niet gaan zoals jij ze wilt hebben.
Als jij wilt daten, dan kijk je gewoon of er een vrouw is die daar hetzelfde over denkt als jij, en dan geef je expliciet aan dat je der zonder kinderen verwacht...en laat al die andere mensen die liever op een ongedwongen manier elkaar ontmoeten dat gewoon lekker doen.
Maak je niet zo druk, denk om je hart joh!

Laatst aangepast door
TESSYBEAR731
op maandag 2 augustus 2010, 09:43
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 23:42

CHATULIEM619 schreef:

heb je er behoefte aan dat ik je het verschil duidelijk maak, tussen een picknick en een site, chat?
ik wil het je met alle plezier uitleggen, hoor; er zit namelijk echt enig verschil tussen! Clown smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op zondag 1 augustus 2010, 23:44
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zondag 1 augustus 2010, 23:52

TESSYBEAR731 schreef:
Ik bemoei me der ook maar weer es tegen an...

Wat heeft de intentie van de site met de intentie van de picknicks te maken?
Ja, het eerste contact word gelegd via de site...maar zelfs de site zelf geeft al aan dat dit ook een plek is om gewoon andere christenen te "ontmoeten"...
Niet iedereen op deze site is (actief) op zoek naar een partner, Chat!
Respecteer dat nou ook es en ga niet iedere keer zitten mekkeren omdat de dingen niet gaan zoals jij ze wilt hebben.
Als jij wilt daten, dan kijk je gewoon of er ergens op CM nog een vrouw te vinden is die daar gek genoeg voor is, en dan geef je expliciet aan dat je der zonder kinderen verwacht...en laat al die andere mensen die liever op een ongedwongen manier elkaar ontmoeten dat gewoon lekker doen.
Maak je niet zo druk, denk om je hart joh!

laat je woorden met zout besprenkeld zijn tessy!
weet je wat ik me overigens afvraag?
paar bladzijden geleden stond er van iemand een bericht, dat de gemoederen nogal in beweging brengt, omdat er gevraagd werd de uitdaging aan te gaan....
maar wat ik wel lees, is dat 1 negatief bericht maar liefst meer dan tien!! negatieve berichten oplevert!!
en, zolang er antwoorden blijven komen, heeft die persoon misschien ook steeds weer een nieuw aanknopingspunt om een negatieve reactie te geven.
dus.....
actie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactiegeeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie enz....... Knipoog smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 ... 63 Volgende
Pagina 48 van 63