ChristianMatch

Forum

Knuffelhoekje...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 ... 58 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 10:21

GRIFFIN748 schreef:
Hannah is mans (m/v...) genoeg om voor zichzelf op te komen, bovendien weet ze wie het zegt, dat scheelt.

Ja dat blijkt griffin .....als daar kettinken en betonblokken voor nodig zijn......pfffffffffffffff ...............zucht Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 12:12

LEONARD480 schreef:
Ja dat blijkt griffin .....als daar kettinken en betonblokken voor nodig zijn......pfffffffffffffff ...............zucht Smiley met dichtgeplakte mond

Da's alleen om Hannah op d'r plekkie te houden, de rest kan ze zelf Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 13:07

GRIFFIN748 schreef:
Da's alleen om Hannah op d'r plekkie te houden, de rest kan ze zelf Clown smiley

een bijzondere manier VAN KNUFFELEN griffin ...zijn ze bij ons niet gewend...... Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 13:11

LEONARD480 schreef:
een bijzondere manier VAN KNUFFELEN griffin ...zijn ze bij ons niet gewend...... Smiley met dichtgeplakte mond

wil je Hannah überhaupt kúnnen knuffelen, dan moet je wel drastische maatregelen nemen, anders lukt het je nooooooooooooooooooooooooit

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SWEETLADY943

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 13:55

Och Pieter t zegt iets helemaal OVER JOU, zelfs uitleg over een vriendschappelijk gebaar van een ander, wordt geheel verkeerd gezien ... Kotsende smiley,
En als ik dan zeg, dat jij de woorden van Erika, naar mijn mening, niet goed hebt gelezen, wordt ik er ineens bij in betrokken!!!
wat een walgelijke gedachtes, en nog heb je t dus niet begrepen wat Erika in t Nederlands heeft geschreven
Voor alle duidelijkheid, ik was er NIET bij, ik las gewoon wat Erika geschreven had.
Wel mijn gedachtes gaan uit naar een partner die Marcus 10 leest en beheerst ...

Idd had ang gelijk met toen herman haar wilden troosten (in ander topic), t door sommige van jullie idd verkeerd wordt gezien, door JOU blijkbaar dus ook, jammer vind ik dat, ik zag t ook als een vriendschaps gebaar van herman388.

Ang ik heb niets tegen jouzelf, maar soms wel tegen je eigen tegenstrijdigheden die jezelf zegt /hebt gezegd/ schrijft. Ik zeg ze ook niet als enige, maar goed, ga je goed.

Dat God jullie allen mag bijstaan. Ik ga verder niet in onzinnige discussies met mensen die er schijnbaar een hobby van maken woorden naar hun eigen gedachtes te twisten.

Thanks hanna, zullen we maar geen knuffel geven, t zal weer eens verkeerd worden gezien, is inderdaad goed om vele gewone vrienden te hebben, waar geen vreemde gedachtes bij op komen.

Groetjes en een fijne dag verder aan iedereen.

Laatst aangepast door
SWEETLADY943
op maandag 24 januari 2011, 13:56
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 13:57

GRIFFIN748 schreef:
wil je Hannah überhaupt kúnnen knuffelen, dan moet je wel drastische maatregelen nemen, anders lukt het je nooooooooooooooooooooooooit

Clown smiley

Nou Griffin ik weet het net zo niet hoor ....ehh ...zou de eerste vrouw zijn die ik ooit ben tegen gekomen ....hihi ...die dat niet zou willen ...maar goed jij kent de dame ...dus zou je kunnen concluderen dat je uit ervaring spreekt ....toch....

Ach ja het wordt straks weer voorjaar en gaan de hormonen weer spelen toch................zucht en wij mannen hebben het er maar weer moeilijk mee......zou een nieuw topic kunnen zijn de tere gevoelige hartjes van de mannen....vrouwen van nederland hou een beetje rekening met de mannen.....
Naar boven

Auteur Bericht
ANGELIQUE327

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:00

LEONARD480 schreef:
Nou Griffin ik weet het net zo niet hoor ....ehh ...zou de eerste vrouw zijn die ik ooit ben tegen gekomen ....hihi ...die dat niet zou willen ...maar goed jij kent de dame ...dus zou je kunnen concluderen dat je uit ervaring spreekt ....toch....

Ach ja het wordt straks weer voorjaar en gaan de hormonen weer spelen toch................zucht en wij mannen hebben het er maar weer moeilijk mee......zou een nieuw topic kunnen zijn de tere gevoelige hartjes van de mannen....vrouwen van nederland hou een beetje rekening met de mannen.....

nou leonard, ben het niet met je eens hoor...de vrouwelijke hormoontjes krijgen in het voorjaar juist russssssssssssst!.....in de herfst moet je mij niet tegenkomen... Woedende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ELSKE510

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:15

[i]Voor Angeliqeu en Gibby,

Een virtuele knuffel, voor een echte hebben jullie niemand anders nodig denk ik, Knipoog smiley ,
en felicitaties, mooi dat jullie "samen op weg"gaan.

Zonder het klef te bedoelen!! Liefs Elske
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:31

ANGELIQUE327 schreef:
nou leonard, ben het niet met je eens hoor...de vrouwelijke hormoontjes krijgen in het voorjaar juist russssssssssssst!.....in de herfst moet je mij niet tegenkomen... Woedende smiley

nou is dat zo??? haha verklaar je nader angelique, want jij bent vrouw en ik man ...althans zo ik kan zien zou dat wel kloppen.. maar de wijsheid voorjaar/najaar zou ik graag een nadere verklaring willen hebben ivm met het uitreiken van de knuffels...haha Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:38

[quote=LEONARD480]Nou Griffin ik weet het net zo niet hoor ....ehh ...zou de eerste vrouw zijn die ik ooit ben tegen gekomen ....hihi ...die dat niet zou willen ...................

nou leonard;
ik hoef geen knuffel van je;
first women on the world........
you're welcome........ Lachende smiley met blinkend witte tanden

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 24 januari 2011, 14:41
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 14:53

GIBBY159 schreef:
Inderdaad Pieter... de hetze tegen één of meerdere leden moet toch eens een keer afgelopen zijn! Zo kom ik op voor leden die daar last van hebben! Het is geen kleffe gedoe als leden elkaar "knuffelen" of anderszinds elkaar complimenteren! Laat Christianmatch die vier of vijftal CM leden hun onrust zaaiende reacties nu maar eens een keer onder de loep nemen! Verdorie na an toe...ik word er onderhand kotsmisselijk van! Kotsende smiley

Kom op zeg! Het is beslist géén reclame voor Christianmatch als wereldwijd bepaalde reacties lezen wat een negatieve indruk wekt met al die sneer op/aanmerkingen! Nogmaals: stoppen met sneren en afkatten!

Je zegt dat je voor leden opkomt en dat doe je ook wel maar de hamvraag is natuurlijk: Ben je objectief????????
En dat mag je je weleens even kritisch afvragen Gibby.........
En trouwens: hier zijn volwassen mensen lid, die kunnen -als het goed is- hun eigen boontjes wel doppen toch??????? Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:30

PIETER649 schreef:
Lieve Sweet... het interesseerd mij geen reet wat er gebeurd is...
jij schijnt het wel te weten, als je niet tussenin gelegen hebt, zal het best wel netjes gegaan zijn allemaal...
wat mij wel interesseerd is dat enkele mensen, waaronder jij, de sfeer verpesten op forum en chatroom...

Als het je niets kan schelen wat er is gebeurt Pieter, waarom dan wel zo'n suggestief, bijna misselijkmakend, antwoord ....
Als er al iets is wat de sfeer verpest, dan is het wel het antwoord zoals het hierboven staat .....

deze zomer werd de halve chatroom kotsmisselijk van dat kleffe gedoe tussen jou, erica en angy.
inmiddels worden we massaal kotsmisselijk van die steken onder EN boven water tussen jouw cluppie en angy.
maar nogmaals... jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Om dan toch maar door te gaan op het "kotsmisselijk worden van de steken onder EN boven water" tussen jouw cluppie en angy. Ik vind jouw antwoord, persoonlijk, vallen, onder de noemer "opruien en de boel ff op scherp zetten" zoals je al eens aangaf hier op het forum .....

En dan tot slot je opmerking "jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn" waar slaat dat op Smiley die vol vragen zit

Jimmy -- Boudewijn de Groot -- zo suggestief als dit liedje is zo suggestief komt die laatste zin van jou op mij over Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley

http://www.youtube.com/watch?v=P71bbUYDFpQ
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:30

ANGELIQUE327 schreef:

Noorderlingen zijn altijd wild in de hakken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nu serieus(ahum).........ik herken het niet,ik ben in het voorjaar zeer actief,in de zomer lui,in het najaar extra opstandig Knipoog smiley en in de winter extra knuffelig.....elk jaargetijde is nuttig Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 15:41

LEANNE226 schreef:
Noorderlingen zijn altijd wild in de hakken Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Nu serieus(ahum).........ik herken het niet,ik ben in het voorjaar zeer actief,in de zomer lui,in het najaar extra opstandig Knipoog smiley en in de winter extra knuffelig.....elk jaargetijde is nuttig Clown smiley

Mooie eigenschappen heb je Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:16

[quote=HANNAH810]

ach hannah het zou je goed doen .....is maar een onschuldige knuffel hoor

Clown smiley Clown smiley Clown smiley

Knipoog smiley Smiley met dichtgeplakte mond Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:27

verwijderd

Laatst aangepast door
LEONARD480
op maandag 24 januari 2011, 17:53
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:31

CROSSROAD317 schreef:
Om dan toch maar door te gaan op het "kotsmisselijk worden van de steken onder EN boven water" tussen jouw cluppie en angy. Ik vind jouw antwoord, persoonlijk, vallen, onder de noemer "opruien en de boel ff op scherp zetten" zoals je al eens aangaf hier op het forum ..... En dan tot slot je opmerking "jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn" waar slaat dat op Smiley die vol vragen zit

Jimmy -- Boudewijn de Groot -- zo suggestief als dit liedje is zo suggestief komt die laatste zin van jou op mij over Smiley met dichtgeplakte mond Gefrustreerde smiley

http://www.youtube.com/watch?v=P71bbUYDFpQ

Cross je staat er met beide pootjes middenin, toch ben jij ziende blind en horende doof.
Kun je leuke linkjes neerzetten zoveel je wilt... je verhaal gaat nergens over.
Het zaken op scherp zetten deed ik in een compleet ander topic.
Heeft hier niets mee te maken.

Er is een hetze gaande tegen een lid hier, en jij weet heel goed wat daar aan de hand is, als ik me niet vergis was jij deel van de aanleiding zelfs.
Waarmee ik benadruk dat jij verder bij mijn weten niet aan de hetze mee doet overigens.

En ja, als ik zie dat mensen die zichzelf hier profileren als superchristen nog niet het begrip "vergeven" kunnen hanteren, zie ik geen probleem om daar een sneer over te maken.
In plaats van zich hier op forum stoer te houden, konden ze beter stoppen met dat gejen naar een ander.
DAN lopen ze ook niet het risico sneren te krijgen.

Verder ben ik er klaar mee... tis jullie leven en gelukkig zit ik in geen enkel cluppie hier op cm.
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:42

hoe harder een vrouw roept van nee ...dan is het eigenlijk ja...

leonard;
als ik nee zeg, bedoel ik nee.
advies; just don't!! Woedende smiley

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 24 januari 2011, 16:43
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:46

PIETER649 schreef:
Cross je staat er met beide pootjes middenin, toch ben jij ziende blind en horende doof.
Kun je leuke linkjes neerzetten zoveel je wilt... je verhaal gaat nergens over.
Het zaken op scherp zetten deed ik in een compleet ander topic.
Heeft hier niets mee te maken.

Er is een hetze gaande tegen een lid hier, en jij weet heel goed wat daar aan de hand is, als ik me niet vergis was jij deel van de aanleiding zelfs.
Waarmee ik benadruk dat jij verder bij mijn weten niet aan de hetze mee doet overigens.

En ja, als ik zie dat mensen die zichzelf hier profileren als superchristen nog niet het begrip "vergeven" kunnen hanteren, zie ik geen probleem om daar een sneer over te maken.
In plaats van zich hier op forum stoer te houden, konden ze beter stoppen met dat gejen naar een ander.
DAN lopen ze ook niet het risico sneren te krijgen.

Verder ben ik er klaar mee... tis jullie leven en gelukkig zit ik in geen enkel cluppie hier op cm.

Bij een ander de splinter wel zien maar je eigen balk niet!!!!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:48

HANNAH810 schreef:

hoe harder een vrouw roept van nee ...dan is het eigenlijk ja...

leonard;
als ik nee zeg, bedoel ik nee.
advies; just don't!! Woedende smiley

Ach wees blij met al die knuffels hannah.... Knipoog smiley

Zo erg is het ook weer niet hoor... Clown smiley Smiley met dichtgeplakte mond

Heeeeeeeeeeeeel onschuldig , geen gebruk van kettingen en betonblokken alles puur natuurKnipoog smiley

Laatst aangepast door
LEONARD480
op maandag 24 januari 2011, 16:50
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:56

LEONARD480 schreef:

Heeeeeeeeeeeeel onschuldig , geen gebruk van kettingen en betonblokken alles puur natuurKnipoog smiley

Neem van Hannah aan: haar 'nee' is ook werkelijk nee. Simpel. Geen discussie nodig.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:56

LEONARD480 schreef:

Misschien dat je dan nu......heeeeeeeel onschuldig.........Hannah met rust kunt laten?Tis maar een tip hoor,deze smiley Woedende smiley is niet lief bedoeld.........
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 16:59

LEONARD480 schreef:
Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley Gefrustreerde smiley

*ignore*

.

Laatst aangepast door
HANNAH810
op maandag 24 januari 2011, 17:08
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:07

HANNAH810 schreef:
*ignore*

.

Ach heden een engelstalige site......hug Geschokte, onthutste smiley

Is geen virus hoor hannah ...er gebeurt helemaal niks met je...
doen zoveel mensen en het geeft zo'n goed gevoel....moet je ook eens proberen .... Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
LEONARD480
op maandag 24 januari 2011, 18:19
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:15

BILLY701 schreef:
Bij een ander de splinter wel zien maar je eigen balk niet!!!!!!!

stap 1 is gezet.... je erkent in ieder geval dat er iets is... je noemt het splinter.
die kwalificatie is voor jouw rekening.

maarre... ga je er wat aan doen ook?
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEM591

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:21

LEONARD480 schreef:
Soms zijn vrouwen voor de mannen een groot raadsel ...soort mysterie ...tegenstrijdige signalen en de mannen denken wat moet ik hier weer mee ...of wij met de geboorte een handleiding hebben verkregen van hoe werkt de vrouw. Vrouw is indirect en man is direct. En ja hoe kom je eruit als man. Geef een voorbeeld ...zegt een meisje tegen mij van in een groepverband ik wil geen man ...ik hoef er geen 1 en ik heb een prima leventje...maar nu komt het ...ze zag van mij dat het internet hielp en ja hoor ze kocht een laptop en bam het was gelijk bingo. Trouwde bij de eerste beste gelegenheid ...zo is het maar ...hoe harder een vrouw roept van nee ...dan is het eigenlijk ja...

relativeren is beslist niet je sterkste kant Leonard. Maar wat me het meest tegen de borst stuit is dat je de hoogmoed hebt om namens de mannen te schrijven. Hiermee verdien je geen knuffel maar zal ik je voordragen voor de gouden eikel van het jaar
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:26

Ik mis Chris.............blijkbaar is er sinds zijn vertrek geen redactie meer op cm Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:28

LEONARD480 schreef:
Ach heden een engelstalige site......caress Geschokte, onthutste smiley

Is geen virus hoor hannah ...er gebeurt helemaal niks met je...
doen zoveel mensen en het geeft zo'n goed gevoel....moet je ook eens proberen .... Smiley met dichtgeplakte mond

Ik weet niet waar je op uit bent leonard,
maar ik word Zieke smiley van je bijdrages hier op dit forum.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:31

LEANNE226 schreef:
Ik mis Chris.............blijkbaar is er sinds zijn vertrek geen redactie meer op cm Gefrustreerde smiley

Nou inderdaad Leanne, wat een gezwam op dit topic zeg. Kom je uit je werk, denk je even - als ontspanning - het forum te gaan lezen. Twijfelende smiley Dat lukt dus niet echt. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: maandag 24 januari 2011, 17:31

MARISKA601 schreef:
Ik weet niet waar je op uit bent leonard,
maar ik word Zieke smiley van je bijdrages hier op dit forum.

Nee hoor ...mariska ..grapje is een grapje en genoeg is genoeg
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 45 46 47 48 49 50 51 ... 58 Volgende
Pagina 48 van 58