Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 07:52
|
|
|
Gefeliciteerd en fijne vakantie gewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:23
|
|
|
ja van mij ook een hele fijne verjaardag en een fijne vakantie gewenst Mamaloe
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:27
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | ja van mij ook een hele fijne verjaardag en een fijne vakantie gewenst Mamaloe |
Dankjewel allemaal! Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 09:30
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankjewel allemaal! Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!! |
Oh wat sneu dat je ziek bent en dat terwijl je in moet pakken. Beterschap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:26
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankjewel allemaal! Vooralsnog ben ik zo ziek als een hond Griep te pakken, maar de jongens hebben zoo lief een lekker flesje parfum gekocht van Cacharel en gaven dat vanmorgen, en van Sem van 5 kreeg ik een prachtige tekening met lieveheersbeestjes er op geplakt, wat hou ik van mijn drie knullen!! |
Ik huil met je mee
Héél véél beterschap en een fijne vakantie!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 10:32
|
|
|
Van Harte Mamaloe, fijne verjaardag gewenst met je 3 jongens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:17
|
|
|
Sorry voor de laten reactie mamaloe Hele fijne verjaardag en fijn jaar toegewenst met veel zegen van god. En hoop dat de griep gauw over is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:41
|
|
|
Dankje allemaal hoor. We zijn aangekomen in ons huisje en het gaat gelukkig al een stuk beter met me. Groetjes allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:43
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankje allemaal hoor. We zijn aangekomen in ons huisje en het gaat gelukkig al een stuk beter met me. Groetjes allemaal! |
Gefelicteerd Mamaloe!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:46
|
|
|
JANS221 schreef: | Gefelicteerd Mamaloe! |
Dankje Jans!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:46
|
|
|
JANS221 schreef: | Gefelicteerd Mamaloe! |
Dankje Jans!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 juli 2013, 23:47
|
|
|
Dankje allemaal hoor. We zijn aangekomen in ons huisje en het gaat gelukkig al een stuk beter met me. Groetjes allemaal!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 7 juli 2013, 00:48
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Dankje allemaal hoor. We zijn aangekomen in ons huisje en het gaat gelukkig al een stuk beter met me. Groetjes allemaal! |
hele fijne vakantie toegewenst
|
|
Naar boven |
|
|