Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:35
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Misschien wil hij het jou wel in een prive-mail sturen, Willemijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:36
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Heel warm... hoog niveau muziek...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:37
|
|
|
[quote=JANS221]Denk je ????
Vertel nu eens? Ik ben wel nieuwsgierig? Iets uit Hooglied soms? Dat geloof ik niet..... Ik zal het niet verder vertellen als jullie het op het forum zetten.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 7 september 2012, 22:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:39
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
You better believe it...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:43
|
|
|
[quote=JOL252]
My lips are sealed........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:44
|
|
|
[quote=JOL252]
Dit was even wat luchtigers tussendoor op het forum.....maar ik blijf het me afvragen.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:45
|
|
|
[quote=JANS221]
Ik ook... ik vraag me af of ik nog wel kan slapen... om on topic te blijven...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 7 september 2012, 22:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:46
|
|
|
[quote=JOL252]
Ik niet...(van de schrik)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:49
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]en dat terwijl het afgelopen nacht al zo laat was voor jou.... ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 7 september 2012, 22:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 september 2012, 22:55
|
|
|
[quote=JOL252]
Hou er over op, ik dacht vanochtend toen mijn wekker ging, ik heb toch net mijn ogen dicht?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 09:07
|
|
|
Ik vraag me af of Willemijn ondanks de schrik toch nog geslapen heeft vannacht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 11:00
|
|
|
JOL252 schreef: | Ik vraag me af of Willemijn ondanks de schrik toch nog geslapen heeft vannacht... |
Willemijn heeft één grote nachtmerrie beleefd vannacht denk Als ik het zo lees is ze helemaal van de apropos Ik vraag me af hoe ze hier doorheen komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 12:14
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Willemijn heeft één grote nachtmerrie beleefd vannacht denk Als ik het zo lees is ze helemaal van de apropos Ik vraag me af hoe ze hier doorheen komt |
Ja, ik heb over Cmmers gedroomd.. Nee hoor, heerlijk geslapen, was ik wel even aan toe......het is mooi weer, wat wil een mens nog meer......
Wat ik me wel afvraag? Hoe heeft Chatuliem geslapen???????
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 8 september 2012, 13:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 16:57
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ja, ik heb over Cmmers gedroomd.. Nee hoor, heerlijk geslapen, was ik wel even aan toe......het is mooi weer, wat wil een mens nog meer......
Wat ik me wel afvraag? Hoe heeft Chatuliem geslapen??????? |
Pfff ik heb zelf belabberd slecht geslapen dus als ik me over iedereen druk moet gaan maken dan heb ik een dagtaak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 17:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pfff ik heb zelf belabberd slecht geslapen dus als ik me over iedereen druk moet gaan maken dan heb ik een dagtaak |
je mot es wat vaker daten en minder piekeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 17:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pfff ik heb zelf belabberd slecht geslapen dus als ik me over iedereen druk moet gaan maken dan heb ik een dagtaak |
Was er ook niet dagvullend mee bezig Erika......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 18:53
|
|
|
heeft visser vandaag nog achter die zeebaars aangezeten? is zeebaars vergelijkbaar qua smaak en aantal graten met snoekbaars?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 18:56
|
|
|
GERRIT603 schreef: | heeft visser vandaag nog achter die zeebaars aangezeten? is zeebaars vergelijkbaar qua smaak en aantal graten met snoekbaars? |
Je brengt me wel op een idee ......dat ga ik nù nog maar even een uurtje proberen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 19:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Je brengt me wel op een idee ......dat ga ik nù nog maar even een uurtje proberen. |
succes, de wind, als die er is, is goed in zeeland wonen heeft toch wel grote voordelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 21:32
|
|
|
GERRIT603 schreef: | succes, de wind, als die er is, is goed in zeeland wonen heeft toch wel grote voordelen |
Brutus liet zich niet verleiden . Zelfs niet nieuwsgierig . Maar vissertje heeft wèl genoten van een mooie zonsondergang , een westerschelde zo vlak als een spiegel , een paar zeer grote zeeschepen op misschien maar 200 meter afstand , En dàt zijn nog maar een páár voordelen van het wonen in zeeland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 21:55
|
|
|
GERRIT603 schreef: | succes, de wind, als die er is, is goed in zeeland wonen heeft toch wel grote voordelen |
Ik ben er niet geboren, maar heb het prima naar mijn zin.. En dat is toch echt ook veel...om het water... Natuurlijk heb je dat overal wel... Maar het is hier allemaal zo vrij...zo ruim nog... Fietsen of rijden door de Zak van Zuid-Beveland...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 22:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | je mot es wat vaker daten en minder piekeren |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 23:44
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik ben er niet geboren, maar heb het prima naar mijn zin.. En dat is toch echt ook veel...om het water... Natuurlijk heb je dat overal wel... Maar het is hier allemaal zo vrij...zo ruim nog... Fietsen of rijden door de Zak van Zuid-Beveland... |
volgens mij is er maar 1 nadeel 's zomers; onze oosterburen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 september 2012, 23:50
|
|
|
GERRIT603 schreef: | volgens mij is er maar 1 nadeel 's zomers; onze oosterburen |
Ach...zolang ze mij niets in de weg leggen... Wat vind je er vervelend aan dan?? Ze brengen toch ook geld in het laatje???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 00:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ach...zolang ze mij niets in de weg leggen... Wat vind je er vervelend aan dan?? Ze brengen toch ook geld in het laatje??? |
ik ben heel veel in Ouddorp geweest met vakantie, mijn ervaring: ze hebben een grote mond ze proberen voor te dringen in de supermarkt, kroeg, enz als je gaat vissen met een boot laten ze hun lijn te breed uitwaaieren (heb er al veel doorgesneden)
jullie zeeuwen zeggen ze brengen geld in het laatje en dat denken die "moffen" ook en denken dat ze daarom voorrang hebben op een hollander, maar ik als hollander breng toch ook geld in het "zeeuwse" laatje ps het is net als met de hollanders: er zijn goeie en minder goeie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 00:41
|
|
|
Met dit laatste heb je weer helemaal gelijk....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 11:40
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik ben heel veel in Ouddorp geweest met vakantie, mijn ervaring: ze hebben een grote mond ze proberen voor te dringen in de supermarkt, kroeg, enz als je gaat vissen met een boot laten ze hun lijn te breed uitwaaieren (heb er al veel doorgesneden)
jullie zeeuwen zeggen ze brengen geld in het laatje en dat denken die "moffen" ook en denken dat ze daarom voorrang hebben op een hollander, maar ik als hollander breng toch ook geld in het "zeeuwse" laatje ps het is net als met de hollanders: er zijn goeie en minder goeie |
Relax blijven , Gerrit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 12:48
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik ben heel veel in Ouddorp geweest met vakantie, mijn ervaring: ze hebben een grote mond ze proberen voor te dringen in de supermarkt, kroeg, enz als je gaat vissen met een boot laten ze hun lijn te breed uitwaaieren (heb er al veel doorgesneden)
jullie zeeuwen zeggen ze brengen geld in het laatje en dat denken die "moffen" ook en denken dat ze daarom voorrang hebben op een hollander, maar ik als hollander breng toch ook geld in het "zeeuwse" laatje ps het is net als met de hollanders: er zijn goeie en minder goeie |
De gemiddelde "mof" is blij dat navigatiesystemen uitgevonden zijn... die käsekopfen stuurden ze altijd de verkeerde kant op als ze netjes en vriendelijk de weg vroegen.
Je kan het ontkennen, maar 2 waarheden zal ik je hier geven:
1: water is nat 2: zonder duitsland ging nederland failliet en had het geen reden tot bestaan.
Wees dus maar blij dat wij er zijn en zwaai voortaan vriendelijk met je hele hand, niet alleen met je middelvinger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: zondag 9 september 2012, 18:31
|
|
|
PIETER649 schreef: | De gemiddelde "mof" is blij dat navigatiesystemen uitgevonden zijn... die käsekopfen stuurden ze altijd de verkeerde kant op als ze netjes en vriendelijk de weg vroegen.
Je kan het ontkennen, maar 2 waarheden zal ik je hier geven:
1: water is nat 2: zonder duitsland ging nederland failliet en had het geen reden tot bestaan.
Wees dus maar blij dat wij er zijn en zwaai voortaan vriendelijk met je hele hand, niet alleen met je middelvinger |
heb jij weleens een duitser antwoord horen geven als iemand in het nederlands de weg vraagt in duitsland, heb jij weleens een duitser in het nederlands de weg horen vragen in nederland, ik niet
en waar zou de duitse industrie zijn zonder onze rotterdamse haven
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op maandag 10 september 2012, 00:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEAPARTY711
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 12:03
|
|
|
GERRIT603 schreef: | heb jij weleens een duitser antwoord horen geven als iemand in het nederlands de weg vraagt in duitsland, heb jij weleens een duitser in het nederlands de weg horen vragen in nederland, ik niet
en waar zou de duitse industrie zijn zonder onze rotterdamse haven
|
De Antwerpse haven? Of ergens in Noord Duitsland? Zoals Bremerhaven, of aanvoer via de Middelandse zee.
Het is een competitieve wereld, we mogen niet in slaap sukkelen en denken dat we er al zijn, omdat "anderen" ons nodig hebben. We vallen en er staan 10 anderen op, om ons over te nemen. Al te graag.
|
|
Naar boven |
|
|