Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 23:12
|
|
|
MARIO216 schreef: | Is iedereen gebleven op de hei ????????????? Verdwaald tussen de schaapjes. |
Ik vertoef nog steeds in die regio
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 juli 2010, 23:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik vertoef nog steeds in die regio |
Ze is er niet weg te slaan!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 00:22
|
|
|
GRACE585 schreef: | visser de bolussen waren heerlijk
de kinderen en ik hebben genoten. het was leuk weer nieuwe gezichten te zien en mensen te ontmoeten. de kinderen vonden t ook leuk om weer mensen te herkennen en ja voor me zoon is het al genoeg om met takken te spelen,boom te klimmen en grote torren te zoeken al waren de meisjes van marco en hannah de kampioenen daarin,lol
en geen regen gehad ging rond 5 weer naar huis en hoe zuidelijker ik kwam,hoe harder de zon scheen
misschien toch nog eens iets in het zuiden organiseren, |
De torren Queen Natasja lig hier nu net 30 min op bed maar ze heeft er echt lol in gehad . En Jamie vond het jammer dat je zoontje weg ging hij heeft echt leuk gespeeld met hem. Het was een gezellige middag en zeker weer voor herhaling vatbaar. Volgende keer muziek instrumenten mee !!!!!
Het was gezellig en leuk om jullie in the real life te ontmoeten..
Groetjes Marco
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 00:51
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik vertoef nog steeds in die regio |
Schenk nog ff in wil je Mars? Wij gaan gewoon nog ff door...
De Tia Maria is weer van een goed jaar, hík
GrZing!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 08:08
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hannah......... je bungalowtent komt vol hoor! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 08:16
|
|
|
[quote=GRACE585] voor me zoon is het al genoeg om met takken te spelen,boom te klimmen en grote torren te zoeken al waren de meisjes van marco en hannah de kampioenen daarin,lol
en geen regen gehad ging rond 5 weer naar huis en hoe zuidelijker ik kwam,hoe harder de zon scheen
grace.......stop asjeblieft over die torren! wil ik mn meisje gisteravond op bed leggen, wil ze een wit bakje met iets blauw/zwarts meenemen naar haar nachtkastje......*gruw* dat mocht natuurlijk niet, ze zouden maar omvallen! brrrr dus wat gebeurd er, vanmorgen onder het ontbijt, staat er een prachtig, wit bakje op tafel, waar met een stokje in wordt geroerd! "lusten torretjes ook broodjes mamaaaah?" afijn, denk ik dat ik het inmiddels wel een beetje gehad heb met die torren van drie centimeter, die elkaar verdringen om een zo goed mogelijk plekje in het bakje te bemachtigen...... kom ik op het forum...............*zzzzucht*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 08:20
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | allen bedankt voor de gezellige middag... de zeeuwse bolus was idd. erg lekker... de donuts mochten er wat mij betreft ook zijn, en ow wat een hete tomaat, haha ('t bleek een pepertje te zijn ) Wanneer is de volgende Han ? |
eerst maar es langs het henschotermeer voor een picknick van mariska misschien? we moeten er onze gedachten maar es over laten gaan, maar een volgende picknick in ede lijkt me erg leuk!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:06
|
|
|
Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien..... Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum! Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen. De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op zondag 1 augustus 2010, 09:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN303
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien..... Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum! |
Haha, waarom verbaast mij deze reactie toch niet? Pas op Chatuliem, je wordt voorspelbaar
Enne......heb je de kinderen ,dan heb je de ouders, tip misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 09:25
|
|
|
Tot nu toe heeft Christianmatch ons er niet van weer houden om iets leuks met elkaar te organiseren. Ik als christen ontmoet andere christenen, om iets ontspannends met elkaar te doen. Ik ben niet verplicht om te gaan daten.
Als jij vind dat je op deze site alleen met ekaar mag daten, dan mag jij dat vinden. Maar dan moet niet je de dingen niet gaan verpesten voor anderen. Wij weten nu zo langzamerhand jouw mening erover.
En ik wil eigenlijk dat je zowel op het forum als in de chat je mond houd over een picknick met of zonder kinderen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 10:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien..... Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum! Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen. De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt. |
Chat, ik ga alleen ff in op het vetgedrukte gedeelte. Deze conclusie trek jij op grond van een paar postings hier op het forum. Die postings zijn geen verslag van wat er die dag allemaal gedaan of gebeurd is. Er wordt 1 detail uitgelicht en belicht. Dat jij daaruit vergaande conclusies trekt vind ik DOM. Oliedom. Nog beneden het Libelle niveau. Denk nu meer richting Privé of Story....
GrrrZ
Laatst aangepast door
|
ZINGA672
|
op zondag 1 augustus 2010, 10:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Inderdaad aan jullie reacties te lezen is dus precies gebeurd waar ik bang voor was. Wat hebben de kinderen toch een fijne tijd met elkaar gehad. En wat zien we er weer naar uit elkaars kinderen weer te zien..... Mensen dit is een dating site, het gaat erom dat je elkaar leert kennen en sommigen zijn op zoek naar een partner!!!! Als je elkaars kinderen wilt ontmoeten ga dan naar het Libelle forum! Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen, zwak uitgedrukt, maar ik hoop dat jullie eens een keer nadenken over waar je mee bezig bent. Het is niet mijn intentie om mensen in het harnas te jagen, maar om eens een keer een echt gesprek op gang te brengen. De laatste tijd is mij verweten dat ik een kinderhater ben, dat ik niet iets met vrouwen wil, als ze kinderen hebben. Dat ik sowieso nooit een vrouw met een verleden zou willen hebben. Dit zijn verwijten die totaal ongegrond zijn. Het gaat mij erom duidelijk te maken dat als je activiteiten organiseert in het kader van een dating site, je wel in de gaten moet blijven houden dat het natuurlijk past in het kader van die site. En tot mijn schrik kom ik tot de conclusie dat jullie meer met elkaars kinderen zijn bezig geweest dan met elkaar. En ik vraag me daarom in alle ernst af of dit past in deze site. De hatelijke term Libelle gebruik ik niet voor niks, omdat het in mijn ogen echt die kant op gaat. In plaats van een uitdaging zien jullie dit als een beschuldiging. Ik daag jullie uit eens te bewijzen dat deze activiteit in de doelstelling van deze site past en het niet tegenwerkt. |
Wat is er mis met de Libelle als je die leest? Als ik bij de kapper zit, vind ik die heerlijk om te lezen maar ook al las ik hem iedere dag? Niets mis mee toch? ik vind het van geen niveau als je oordeelt over wat een ander leest...... Ik vind het zelfs heerlijk om af en toe een privé of story te lezen.....maar heb ik dan geen niveau?????? Dat mag een ander vinden zolang ik het zelf maar prima vind toch? En een picknick die gezellig is: voor de een libelle niveau, nou en? voor een ander een heel gezellige middag....... Ik vind het geen christelijke gedachtes om zo dingen te betitelen en jezelf beter te voelen..... Voor mijzelf heb ik ook geen behoefte aan een picknick met kinderen erbij maar dat zegt meer over mij dan over de picknick...... En eigenlijk is het een ongedwongen manier om iemand te ontmoeten, juist ook voor kinderen..... want je kinderen en jezelf zijn één pakket vind ik altijd (ik heb makkelijk praten want mijn kinderen zijn volwassen)...... Conclusie is dat het een perfecte manier van daten is...... vooral als je jongere kinderen hebt.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zondag 1 augustus 2010, 11:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:13
|
|
|
Je kan pas oordelen over de sfeer van de picknick als je er zelf geweest bent.
Verder heb ik geen zin meer om er woorden vuil aan te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:29
|
|
|
chat..je maakt je zo niet geliefder...dat klopt...vraag me wel af waarom je zelf niet is komt kijken...voor je een conculsie trekt op basis wat er op dit topic staat..wat ik ervaar daar in ede..zijn er ook zeker erg serieuse gesprekken....onder de daar aanwezige mensen...heb er zeker genoten...en een grapje op zijn tijd is zeker mogelijk... ik ga er zeker weer heen ook voor het leren kennen van mensen in het algemeen van cm.......vond het weer erg gezellig....zeker voor herhaling vatbaar...Henduk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:45
|
|
|
Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen
Meneer Chat
Heeeeeeeel goed van u dat u dat in de gaten hebt.
Maar ik zou zeggen , kom de volgende keer ook eens. Afstand hoeft toch geen bezwaar te zijn. Zelf heb ik er bijna 2 uur voor gereden, kan me niet voorstellen dat u er uren langer over zou doen. En voor die 2 uren heb ik wel een hele leuke , fijne gezellige middag teruggehad. De volgende keer , als ik in de gelegenheid ben , hoop ik zeer zeker weer van de partij te zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik begrijp dat ik me niet geliefd maak met mijn opmerkingen
Meneer Chat
Heeeeeeeel goed van u dat u dat in de gaten hebt.
Maar ik zou zeggen , kom de volgende keer ook eens. Afstand hoeft toch geen bezwaar te zijn. Zelf heb ik er bijna 2 uur voor gereden, kan me niet voorstellen dat u er uren langer over zou doen. En voor die 2 uren heb ik wel een hele leuke , fijne gezellige middag teruggehad. De volgende keer , als ik in de gelegenheid ben , hoop ik zeer zeker weer van de partij te zijn |
En vergeet DE Echte Bolussen niet. Die waren heel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 11:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | En vergeet DE Echte Bolussen niet. Die waren heel |
Hoeveel bolussen had hij wel niet bij zich
Hmm.....de picknicks worden, ondanks de vele kinderen , wel steeds aantrekkelijker.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 1 augustus 2010, 11:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:07
|
|
|
goeiemorgen chatuliem! weet je, je hebt humor, you make me smiling, ik grinnik tijdens het hele stukje dat je schrijft! alleen; ik verwacht dat je zelf niet in de gaten hebt welk een overdosis lachwekkende uitspraken/humor er in je bijdragen verwerkt zit.
kan het héééél misschien zijn, dat je..........ehm.........toch wel heel graag ergens vanuit een schuilhoekje, eventjes mee zou hebben willen gluren hoe heerlijk we het hebben gehad met elkaar? zou je niet hebben willen zien, dat er gaandeweg de middag ineens een hand van de ene persoon verdwaalde naar de knie van een ander persoontje? dat er mensen ineens wel ernstig diep in gesprek raakten, zodat ze de rest van de groep niet meer zagen? zou je niet hebben genoten, als het afbreken van de tent met felle gebaren en flinke discussies plaats vind, zodat er mensen zijn die zich afvragen wat ze daar nou weer van moeten denken? of als je even naar een paar paardenkarren gaat kijken, je ineens aan de andere kant van de heuvel een knuffelend stelletje ziet staan, zodat je denkt; heerlijk; weer twee mensen gelukkig!!
best interessant hoor, zo'n picknick..... en ook heel gezellig, dat er een klein waal-meisje net zo makkelijk op je schootje klimt als je eigen dochter.......dat ook bovendien heb je de trossen druiven van de verspieders uit kanaän misgelopen, de bolussen uit zeeland, de veluwse tiramisu, de zoetigheden uit brabant, en de warme gezelligheid van de edense heide.......
je zou ook kunnen zeggen; jammer dat ik geen vervoer had; ik had er zooooooo graag bij geweest. maar dat wordt wel lastig, als je steeds zo hard blijft roepen over libelles, klef, en je mening niet bij kunt stellen.......
ik wens je veel geluk, chatuliem, kom es naar de picknick, joh! wieweet wacht het geluk op je op die grote stille heide........
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 1 augustus 2010, 12:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:09
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Hoeveel bolussen had hij wel niet bij zich
Hmm.....de picknicks worden, ondanks de vele kinderen , wel steeds aantrekkelijker. |
Voor iedereen die er niet was: Wie was de kampioen bolus-e(ets)ter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Voor iedereen die er niet was: Wie was de kampioen bolus-e(ets)ter? |
ow..ik was er wel, sorrie!!
Laatst aangepast door
|
MARIEKE897
|
op zondag 1 augustus 2010, 12:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Voor iedereen die er niet was: Wie was de kampioen bolus-e(ets)ter? |
Muisje niet... die had genoeg aan 1 zo'n bolus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Muisje niet... die had genoeg aan 1 zo'n bolus. |
He , niet de niet-komers gaan helpen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | He , niet de niet-komers gaan helpen he |
ik was dr heelaas niet maar dat kun je zo wel raden he wie dat moet geweest zijn dat voel je gewoon aan zo iets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:23
|
|
|
Ik weet het; het moet Marieke zijn!
Wat is de prijs, omdat ik het goed geraden heb? Een zak bolussen per post?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:24
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | ik was dr heelaas niet maar dat kun je zo wel raden he wie dat moet geweest zijn dat voel je gewoon aan zo iets |
Nou, wie dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 12:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou, wie dan? |
ja ze is me al voor mar kan niet anders dan marieke zijn he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:04
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | ja ze is me al voor mar kan niet anders dan marieke zijn he |
kan niet anders??
even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. het kan zijn dat ik er nog één vergeten ben hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:09
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | kan niet anders??
even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. het kan zijn dat ik er nog één vergeten ben hoor |
oeps mar en hoe moet dat nu met de puntjes of doe je niet aan de weet watjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:12
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | kan niet anders??
even tellen...eh...de eerste was een verlaat ontbijt...de 2e een laten lunch de 3de bij een half bakkie leut van Han...de 4e als borrelhapje bij nog een bakkie leut enne...de 5e..vanmorgen als ontbijt.. het kan zijn dat ik er nog één vergeten ben hoor | één vergeten?? kom op, mariek; visser had twee gebaksdozen volgestouwt met bolussen; en die ene doos stond leeg voor JOUW neus madammeke!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 1 augustus 2010, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: zondag 1 augustus 2010, 13:16
|
|
|
HANNAH810 schreef: | [/b]één vergeten?? kom op, mariek; visser had twee gebaksdozen volgestouwt met bolussen; en die ene doos stond leeg voor JOUW neus madammeke!
|
en lekker dat ze waren!!!!
|
|
Naar boven |
|
|