Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:55
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | Effe lezen beste Pieter en iedereen : Erika zegt; "je lieve arm vrijdag nacht ... je wist wat ik nodig had "
Tja Angel ' '' '')
Wat is er nu verkeerd aan n lieve arm/schouder, als iemand die nodig heeft, das toch echt vriendschappelijk, of .
Dus je weet nu wel hoe, maar waarom is soms helemaal niet nodig.
Groetjes en fijne avond. sweets |
Lieve Sweet... het interesseerd mij geen reet wat er gebeurd is... jij schijnt het wel te weten, als je niet tussenin gelegen hebt, zal het best wel netjes gegaan zijn allemaal... wat mij wel interesseerd is dat enkele mensen, waaronder jij, de sfeer verpesten op forum en chatroom...
deze zomer werd de halve chatroom kotsmisselijk van dat kleffe gedoe tussen jou, erica en angy. inmiddels worden we massaal kotsmisselijk van die steken onder EN boven water tussen jouw cluppie en angy. maar nogmaals... jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 21:56
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | Wat is er nu verkeerd aan n lieve arm/schouder, als iemand die nodig heeft, das toch echt vriendschappelijk, of . |
SWEETLADY943 schreef: | Lekker klef en huggerig |
Vriendschap is niets mis mee. Maar het gaat meer om de kleffe manier van uiten waar een aantal mensen wat moeite mee hebben... Dit neigt wat naar kliekjesvorming....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:03
|
|
|
PIETER649 schreef: | Lieve Sweet... het interesseerd mij geen reet wat er gebeurd is... jij schijnt het wel te weten, als je niet tussenin gelegen hebt, zal het best wel netjes gegaan zijn allemaal... wat mij wel interesseerd is dat enkele mensen, waaronder jij, de sfeer verpesten op forum en chatroom...
deze zomer werd de halve chatroom kotsmisselijk van dat kleffe gedoe tussen jou, erica en angy. inmiddels worden we massaal kotsmisselijk van die steken onder EN boven water tussen jouw cluppie en angy. maar nogmaals... jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:04
|
|
|
PIETER649 schreef: | Lieve Sweet... het interesseerd mij geen reet wat er gebeurd is... jij schijnt het wel te weten, als je niet tussenin gelegen hebt, zal het best wel netjes gegaan zijn allemaal... wat mij wel interesseerd is dat enkele mensen, waaronder jij, de sfeer verpesten op forum en chatroom...
deze zomer werd de halve chatroom kotsmisselijk van dat kleffe gedoe tussen jou, erica en angy. inmiddels worden we massaal kotsmisselijk van die steken onder EN boven water tussen jouw cluppie en angy. maar nogmaals... jullie zullen vast allemaal errug christelijk en zo zijn |
Zo ik zal hier 1 keer op reageren. Wat ik er neer heb gezet was gewoon omdat ik het zat werdt dat gezever hier op het forum ik denk nou zal ik de boel eens even op gang helpen en kijk aan het is gelukt!!!!!!!!!!! Ik had idd vrijdag die arm om mijn schouder nodig en ja we waren met een groepje gezellig samen so what Als jullie pas gelezen hebben weten jullie dat ik het moeilijk heb en mag ik dan ook eens melig zijn??
En die insinuaties in de chatbox?? man ik ben er zelden en let graag even op je eigen taalgebruik over vrouwen Pieter. Waarom denk je dat ik er nog zelden kom?? omdat we gelijk overal op worden aangekeken als er mot is komt het door ons groepje?? Man denk na jammer dat mensen zo reageren maar de sfeer is er op het moment al niet je van het wordt niet door ons beheerst zoals men hier zegt maar zeker wel door anderen. Meer ga ik er niet over zeggen ik gaf gewoon een knuffel aan yes en daarmee uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb mijn eerdere stukje verwijderd blijkbaar mag een ieder hier een waarom knuffel geven behalve wij??? jammer dan maar. Dat mensen zo denken heeeeeeeeeeeel jammer
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 23 januari 2011, 22:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zo ik zal hier 1 keer op reageren. Wat ik er neer heb gezet was gewoon omdat ik het zat werdt dat gezever hier op het forum ik denk nou zal ik de boel eens even op gang helpen en kijk aan het is gelukt!!!!!!!!!!! Ik had idd vrijdag die arm om mijn schouder nodig en ja we waren met een groepje gezellig samen so what Als jullie pas gelezen hebben weten jullie dat ik het moeilijk heb en mag ik dan ook eens melig zijn??
En die insinuaties in de chatbox?? man ik ben er zelden en let graag even op je eigen taalgebruik over vrouwen Pieter. Waarom denk je dat ik er nog zelden kom?? omdat we gelijk overal op worden aangekeken als er mot is komt het door ons groepje?? Man denk na jammer dat mensen zo reageren maar de sfeer is er op het moment al niet je van het wordt niet door ons beheerst zoals men hier zegt maar zeker wel door anderen. Meer ga ik er niet over zeggen ik gaf gewoon een knuffel aan yes en daarmee uit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
als je klachten over mijn taalgebruik hebt Erica... kun je die indienen bij de redactie.
of je zet klachten op het forum, dat doe ik ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:10
|
|
|
Jongelui...dit wordt een "gebed zonder end".... Zullen we nu dan maar "amen" zeggen?
Nu alleen maar amen zeggen, Al is t met gebroken stem, En je hand in Gods hand leggen, En op weg gaan achter Hem! Angy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:13
|
|
|
Erika
Nergens geeft Pieter (of iemand anders) aan dat je geen knuffel aan Yes mag geven. En ja, er wordt zelfs gewoon gewaardeerd dat hij er voor je was. Het is enkel de manier waarop jullie elkaar hier als groepje benaderen op het forum. Daarmee zet je jezelf neer als een kliekje binnen de grote groep... en ja, dat is jammer.
Oke, het gebeurt met wat knipogen over bepaalde zinnetjes, waardoor de discussie een wat andere wending neemt. Maar dat maakt wellicht wel duidelijk waar het om gaat, want op een publiek forum gebruik maken van groepstaal waar enkel een paar mensen iets mee hebben is gewoon niet echt galant en niet handig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:14
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | Thanks Billy,
griepje is over.
Feestje bij kennis was gezellig.
Fijne avond, sweet |
Beter het knuffel virus dan het griep virus.
THXNS Sweets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:14
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:17
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Wat mij betreft, slot er op. Enough is enough. Prijs de Heer. Hallelujááá. |
die van Lisa? of die van Händel?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:21
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:23
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | die van Lisa? of die van Händel? |
Jennifer Ewbank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:27
|
|
|
Die kende ik nog niet Henk, ook heel erg mooi he!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:34
|
|
|
opgeschoond
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 8 februari 2012, 19:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:52
|
|
|
jij spook!!! ik kan hier dus VOLSTREKT NIET (nóg harder) om lachen
oke, ik geef toe; je hebt humor!! en je hebt ook nog eens gelijk, irritant genoeg; maar ik zeg het lekkur toch niet hardop hoor!!. het ging overigens om knuffelen, niet om aflikken, toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 22:56
|
|
|
YES356 schreef: | interpreteren Uitspraak: (interpreteerde, heeft geïnterpreteerd) Werkwoord een eigen uitleg geven aan (iets)
Een knuffel van je vrienden krijgen is dat zo raar! op je …???!!! jaar.
ik kan me herinneren van vroeger van mijn moeder die arm om me heen ik snap het wat is het nou eigenlijk gewoon een knuffel zomaar omdat je om elkaar geeft of ben ik de enigste die dat zo beleefd Minder was het niet !!!!!!! ( en geef hier geen verkeerde interpretatie aan AUB) lees het minste wat je kunt doen Het proberen er als christenvrienden er voor elkaar te zijn Misschien een tip van de dag: lees ook eens andere dingen van mensen op het forum Zo kom ik vaak te weten of er mensen zijn die anderen( lees christen cmers)nu juist nodig hebben |
ik denk dat veel mensen gebaat zouden zijn bij een vriendengroep, een aantal mensen om je heen bij wie je je prettig voelt, en waar je op terug mag/kunt vallen in moeilijke tijden. en als je dan ook nog eens even een arm mag lenen, als je even niet in je hum bent; TOP
waren er maar meer mensen die dit zouden kunnen/durven, zonder direct een dubbel agenda te hebben of daar bang voor te zijn bij de ander, YES!!
van mij vijftig bonuspunten!!! (en vraag me niet waar ze voor in te wisselen zijn, want daar moet nog over vergadert worden...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zondag 23 januari 2011, 23:45
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 00:02
|
|
|
HANNAH810 schreef: | jij spook!!! ik kan hier dus VOLSTREKT NIET (nóg harder) om lachen
oke, ik geef toe; je hebt humor!! en je hebt ook nog eens gelijk, irritant genoeg; maar ik zeg het lekkur toch niet hardop hoor!!. het ging overigens om knuffelen, niet om aflikken, toch? |
Het ging om het knuffelen Hannah ..... en om skippy natuurlijk .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 00:19
|
|
|
Woeh hee hoeveel bannetjes zullen dat er maandag zijn dacht dat ikke erg was kindertjes toch zoet slapen kga me zelf wel knuffelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 01:16
|
|
|
Een Knuffel is zo fijn. Een Knuffel voelt zo goed. Een Knuffel omdat het mag. En niet omdat het moet.
Een Knuffel geeft je warmte. Van twee armen om je heen. Even met zijn tweetjes. Even niet alleen.
Een knuffel hoeft helemaal niets te kosten. Ja, een minuutje van je tijd. Maar het geeft je zoveel kracht. Om weer door te gaan in de strijd.
Een knuffel samen ..nee met Onze Hemelse Vader erbij.
Een Knuffel voor ...ze weet wel waarom!
Leonard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 09:06
|
|
|
PIETER649 schreef: | ach een angstig vogeltje... wat sielug
weet je wat... van mij een knuf... en je weet NIET waarom |
wedden dat ik harder ren dan jij???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 09:21
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: Erika zegt; "je lieve arm vrijdag nacht ... je wist wat ik nodig had.
Dus je weet nu wel hoe, maar waarom is soms helemaal niet nodig.
MARISKA601 schreef; Zulke zinnen kunnen verkeerd geinterpreterrd worden waarop men rare gedachten krijgt.
ach, als je iets denkt te lezen, is het redelijk normaal dit bij betreffende persoon na te vragen, toch? je kunt wel allerlei aannames doen op grond van één regeltje op een forum, maar gaat dat niet ietsepietsie ver? aannames zorgen voor hele bergen misverstanden, miscommunicatie en frustratie; dus vraag gewoon even na of je dingen juist hebt geintepreteerd; wel zo volwassen, denk ik!!
anders zou je immers niets meer kunnen zeggen of schrijven; we mogen er toch nog wel enigzins van uitgaan dat er volwassen mensen op de wereld bestaan, die op een volwassen manier kunnen communiceren, en op een volwassen manier kunnen reageren?
of zit ik nu fout?
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 24 januari 2011, 09:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 09:29
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 09:41
|
|
|
assumption is the mother of all f*ck-ups. dat zal hier niet veel anders zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 09:47
|
|
|
HANNAH810 schreef: | wedden dat ik harder ren dan jij??? |
zelfs op naaldhakken loopt ze jou er nog uit, Pieter.
(lijkt me overigens een koddig gezicht: Pieter op naaldhakken...)
verder denk ik dat Hannah knuffeligerderder is dan ze zelf wil toegeven.
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op maandag 24 januari 2011, 09:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 09:48
|
|
|
GIBBY159 schreef: | Wat mij betreft, slot er op. Enough is enough. Prijs de Heer. Hallelujááá. |
Helemaal mee eens Gibby.Van mij een warme knuffel voor jullie samen. En de rest ktijgt van mij ook een warme knuffel. Heb u naaste lief gelijk uzelf. Amen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 10:03
|
|
|
WILLEM591 schreef: | Helemaal mee eens Gibby.Van mij een warme knuffel voor jullie samen. En de rest ktijgt van mij ook een warme knuffel. Heb u naaste lief gelijk uzelf. Amen |
Helemaal mee eens Willem ....kijken of hannah nu nog wegrent ....
Leonard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 10:05
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Helemaal mee eens Willem ....kijken of hannah nu nog wegrent ....
Leonard |
Hannah? die moet je aan de ketting en een blok beton leggen, da's volgens mij de enige manier om 'r enigszins op d'r plekkie te houden. kan ze meteen d'r soepkom koffie leegdrinken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 10:15
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Hannah? die moet je aan de ketting en een blok beton leggen, da's volgens mij de enige manier om 'r enigszins op d'r plekkie te houden. kan ze meteen d'r soepkom koffie leegdrinken |
Wist niet dat het zo erg was....zelfs kettingen zijn ervoor nodig.....heb ik in heel mijn leven nooit meegemaakt............
Ach die hannah ze moeten je wel hebben he....
Leonard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 24 januari 2011, 10:17
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Wist niet dat het zo erg was....zelfs kettingen zijn ervoor nodig.....heb ik in heel mijn leven nooit meegemaakt............
Ach die hannah ze moeten je wel hebben he....
Leonard |
Hannah is mans (m/v...) genoeg om voor zichzelf op te komen, bovendien weet ze wie het zegt, dat scheelt.
|
|
Naar boven |
|
|