ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 122 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:32

ZEELAND736 schreef:
Eerste werkdag na de vakantie...was een pittige dag....
Dubbele clienten, want morgen wilde ik vrij zijn...

Nog even de tuin in maar de grond is te hard...
Hier is de regen nog niet gekomen, dus dan maar even de plantjes water geven..

En nu...het luie zweet eraf gaan spoelen...

nou hier kon je bestig in de tuin werken hoor, vanavond ff twee uur gedaan, maybe woon je niet in het goede deel van nederland Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:34

YELNIN491 schreef:
nou hier kon je bestig in de tuin werken hoor, vanavond ff twee uur gedaan, maybe woon je niet in het goede deel van nederland Knipoog smiley

Nee maar is onze Drentse dame er ook weer Lachende smiley Kussende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:43

ERIKA129 schreef:
Nee maar is onze Drentse dame er ook weer Lachende smiley Kussende smiley

Hahahah ja miste jullie zo Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:43

YELNIN491 schreef:

Ze woont hier vlakbij hoor , en als je weet hoe-veeel - uuren ik van de week bezig ben geweest in de tuin. Ik heb er nòg blaren van op mn voeten. Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:47

VISSER278 schreef:
Ze woont hier vlakbij hoor , en als je weet hoe-veeel - uuren ik van de week bezig ben geweest in de tuin. Ik heb er nòg blaren van op mn voeten. Smiley met dichtgeplakte mond

doe je volgens mij iets fout als je die blaren op je voeten hebt Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:50

YELNIN491 schreef:
doe je volgens mij iets fout als je die blaren op je voeten hebt Verraste, verbaasde smiley

Klopt , het ging ook helemaal fout . Maar ja , wist ik veel dat die stomme tegels 30kg wogen. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 21:54

VISSER278 schreef:
Klopt , het ging ook helemaal fout . Maar ja , wist ik veel dat die stomme tegels 30kg wogen. Huilende smiley, smiley in tranen

Inschattingsfoutje dus, arme jij. Dus nu in de ziektewet, toch nog ergens goed voor en wat langer vakantie Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:03

YELNIN491 schreef:
Inschattingsfoutje dus, arme jij. Dus nu in de ziektewet, toch nog ergens goed voor en wat langer vakantie Knipoog smiley

Ziektewet? Nee hoor , gewoon een keer ......... zeggen en verder vrolijk van de vakantie genieten.
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:05

MAMALOE463 schreef:
Zooo, we zijn net thuis en hebben heerlijk genoten van een fietstocht op de veluwe naar het verscholen dorp en vierhouten toen door naar epe, nunspeet, elspeet en geeindigd in garderen en daar een heerlijke pannekoek gegeten Clown smiley het weer werkte geweldig mee, toen we de fietsen terug gingen brengen begon het een paar hele kleine spatjes te regenen, en nu moe maar errrug voldaan!

Was het een kwarktaartpannekoek? Kwijlende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:08

VISSER278 schreef:
Ziektewet? Nee hoor , gewoon een keer ......... zeggen en verder vrolijk van de vakantie genieten.

sja, niet iedereen heeft vakantie Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:11

YELNIN491 schreef:
sja, niet iedereen heeft vakantie Huilende smiley, smiley in tranen

Nee , klopt ... maar ook niet iedereen zit met tegels te zeulen in zn vakantie.
Schilderen is trouwens veeeeel leuker. dat houdt de kapper tenminste ook een beetje aan het werk. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:18

VISSER278 schreef:
Nee , klopt ... maar ook niet iedereen zit met tegels te zeulen in zn vakantie.
Schilderen is trouwens veeeeel leuker. dat houdt de kapper tenminste ook een beetje aan het werk. Lachende smiley

eenmalig compleet kaal dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:42

Visser278 schreef:

Was het een kwarktaartpannekoek Kwijlende smiley

Neehee vissertje de jongens hebben een spek pannekoek op zo een heeel grote pannekoek Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 13 augustus 2012, 22:57

YELNIN491 schreef:
eenmalig compleet kaal dus Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Haha......... Anna? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 08:39

Gisteren morgen 95 kids zoet gehouden, eens kijken hoeveel er zometeen op komen dagen Knipoog smiley
Zullen er denk wel meer zijn, meer papa's en mama's die een ochtendje rust willen Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 08:49

Nou de plannen zijn dat ik mijn ramen ga lappen en buiten de boel aanvegen en de vloeren dweilen, zijn plannen heh, of het ook daadwerkelijk gebeurt dat kan ik vanavond melden Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 10:28

MAMALOE463 schreef:
Nou de plannen zijn dat ik mijn ramen ga lappen en buiten de boel aanvegen en de vloeren dweilen, zijn plannen heh, of het ook daadwerkelijk gebeurt dat kan ik vanavond melden Knipoog smiley

Ik kan alvast melden dat ik de plannen die ik voor vandaag gemaakt heb, (en die van gisteren) niet allemaal ga uitvoeren!
De voortuin kan nog wel even wachten, ik kan nog steeds door de ramen naar buiten kijken, het is te warm om de zolder op te ruimen....

Ik ga maar weer verder lezen.....
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 10:48

JANS221 schreef:
Ik kan alvast melden dat ik de plannen die ik voor vandaag gemaakt heb, (en die van gisteren) niet allemaal ga uitvoeren!
De voortuin kan nog wel even wachten, ik kan nog steeds door de ramen naar buiten kijken, het is te warm om de zolder op te ruimen....

Ik ga maar weer verder lezen.....

Ben al uit mn bed gekomen , ben al naar de bakker geweest , er hangt al een was buiten , buiten koffie gedronken met krant erbij.
Eigenlijk dus nog helemaal niks.
Vakantie is fijn , zeker met dit weer. Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 11:01

Mijn plannen zijn vooralsnog plannen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Er is namelijk nog niks gebeurt vandaag hier, ja de wasmachine draait maar dan heb je ook alles gehad Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Waarom ligt mijn tuinstoel ook zo lekker Slapende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 11:05

MAMALOE463 schreef:
Mijn plannen zijn vooralsnog plannen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Er is namelijk nog niks gebeurt vandaag hier, ja de wasmachine draait maar dan heb je ook alles gehad Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Waarom ligt mijn tuinstoel ook zo lekker Slapende smiley

Mijn plannen komen tot nu toe aardig uit.
Ben best wel nuttig bezig moet ik eerlijk bekennen. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 11:11

Visser278 schreef:
Ben best wel nuttig bezig moet ik eerlijk bekennen.

Ja naar jou kunnen we niet kijken Visser, jij bent ook zo'n standvastig iemand he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wat je inpland dat doe je ook Knipoog smiley

Nouja je hebt werkpaarden en sierpaarden he, verschil moet er zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 14:30

Zo ik lig aardig op schema al zeg ik het zelf Clown smiley,
Was opgehangen, was gestreken, vloeren gedweild, bedden afgehaald en badkamer uitgesopt, en nu ga ik boodschapjes doen voor een quiche te maken en dan word het tijd om te relaxen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 19:46

Naar mijn geboorteplaats geweest...wat heerlijk om dat weer allemaal te zien...te mijmeren over vroeger...
Moest helaas op een begraafplaats wezen, maar ondanks dat met familie een ""goede"" dag gehad...
Wel bij elkaar 3 uur in de auto gezeten, maar de drukte op de weg was minimaal.
Heerlijk wanneer je een fijne en lieve familie hebt...zowel in vreugde als verdriet!!!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 22:51

MAMALOE463 schreef:
Visser278 schreef:
Ben best wel nuttig bezig moet ik eerlijk bekennen.

Ja naar jou kunnen we niet kijken Visser, jij bent ook zo'n standvastig iemand he Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Wat je inpland dat doe je ook Knipoog smiley

Nouja je hebt werkpaarden en sierpaarden he, verschil moet er zijn Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Haha , inderdaad ... ik hàd ingepland om in mn vakantie èlke dag een stuk te gaan fietsen .
Maar dat ELKE is tot nu toe EEN geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 23:18

VISSER278 schreef:
Haha , inderdaad ... ik hàd ingepland om in mn vakantie èlke dag een stuk te gaan fietsen .
Maar dat ELKE is tot nu toe EEN geworden.

ha ha. ik heb vandaag bosbessen geplukt met me zoontje en een vriendin.
je kreeg een emmertje en dan mocht je op een veld plukken, we hadden alle drie ongeveer een kilo, me vriendin en zoontje onderhand een kilo opgegeten. Later moest je het laten afwegen en ervoor betalen, zo,n 4 euro per kilo.heel leuk, had het nog nooit gedaan, had gedacht me vriendin in het bos zou gaan,uren zoeken en beetje vinden. Wist niet dat je zoiets kon doen hier in de buurt. erg genoten ervan,mezoontje blij met een emmertje vol bosbessen en lekker met suiker erbij later opgegeten Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 14:52

Huis en tuin op orde voor de kijkers morgen... en nu maar inpakken en wegwezen, dat wordt op de valreep van de vakantietijd nog een lang weekend roosteren Coole smiley met zonnebril voor de tent.
Naar boven

Auteur Bericht
ANOUSKA714

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 15:08

je kreeg een emmertje en dan mocht je op een veld plukken, we hadden alle drie ongeveer een kilo, me vriendin en zoontje onderhand een kilo opgegeten. Later moest je het laten afwegen en ervoor betalen, zo,n 4 euro per kilo.heel leuk, had het nog nooit gedaan, had gedacht me vriendin in het bos zou gaan,uren zoeken en beetje vinden. Wist niet dat je zoiets kon doen hier in de buurt. erg genoten ervan,mezoontje blij met een emmertje vol bosbessen en lekker met suiker erbij later opgegeten

Leuk zeg, hoe kom je aan de plek, waar zoiets kan?

Laatst aangepast door
ANOUSKA714
op woensdag 15 augustus 2012, 15:10
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 17:03

ANOUSKA714 schreef:
je kreeg een emmertje en dan mocht je op een veld plukken, we hadden alle drie ongeveer een kilo, me vriendin en zoontje onderhand een kilo opgegeten. Later moest je het laten afwegen en ervoor betalen, zo,n 4 euro per kilo.heel leuk, had het nog nooit gedaan, had gedacht me vriendin in het bos zou gaan,uren zoeken en beetje vinden. Wist niet dat je zoiets kon doen hier in de buurt. erg genoten ervan,mezoontje blij met een emmertje vol bosbessen en lekker met suiker erbij later opgegeten

Leuk zeg, hoe kom je aan de plek, waar zoiets kan?

weet niet waar je woont, je rijd na bosbad putten, dan rijd je gewoon door inplaats van daar na toe tegaan, eind van de weg na rechts en daar staat eenbordje bosbessencaming, en zie je al grote amerikaanse bosbes struiken staan. dan loop je erin na een grappig houten winkeltje met terasje erbij en vraag je om een emmertje en krijg je een veld toegewezen. het is inderdaad echt leuk. op zondag zijn ze gesloten en 1 september is volgens mij het bosbes seizoen weer voorbij.
Ze hebben een paar velden en tussendoor staan bomen en banden aan touwen etc. en bankjes om effe te zitten.echt leuk vondik.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 17:04

JOL252 schreef:
Huis en tuin op orde voor de kijkers morgen... en nu maar inpakken en wegwezen, dat wordt op de valreep van de vakantietijd nog een lang weekend roosteren Coole smiley met zonnebril voor de tent.

kijkers... Smiley die vol vragen zit staat je huis te koop Smiley die vol vragen zit
succes ermee
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 13:26

Koelkast schoongemaakt plus zijn omgeving , daarna de vriezer ook maar gelijk gedaan . En nu siësteren. Slapende smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 43 44 45 46 47 48 49 ... 122 Volgende
Pagina 46 van 122