Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:09
|
|
|
LISA610 schreef: | Absoluut!!! Je dacht toch niet dat vrouwen het jullie nu allemaal op een presenteerblaadje gaan aanbieden. dacht ik wel
Jullie???
Zou ook zo sneu zijn, gezien jullie behoeften om te jagen en te veroveren.... We zijn jagers
Ga dus vooral goed jullie best doen om die pijl en boog weer op te zoeken ha ha ha er is al mee geschoten ???? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:11
|
|
|
MAR907 schreef: | Als je opgelet had??? Zij ik gisteren dat voor God, "gemeenschap" hebben, voor het "maatschappelijke huwelijk", de basis is waarop man en vrouw één zijn....
Daarbij zeide ik, wanneer men dat niet zo ziet, je dan moet afvragen in hoeverre betekend het geloof dan voor zulken..... |
Mwaaah.. blijkbaar heb ik gister toch iets gemist tijdens de wandeling of net ff niet aan het juiste tafeltje gezeten... Begrijp ik nu dat jij zegt dat voor God zo is dat als je gemeenschap hebt je man en vrouw bent, ongeacht of je getrouwd bent. Die stelling heb ik hier al meer gezien, maar daar ben ik het dus niet mee eens....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:13
|
|
|
MAR907 schreef: | Lisa wat ik miste is:
Liefde zoekt zichzelfe niet.....
Wel bij een ander.... dat geld ook in een relatie.... |
Ha, mee eens.. ik had eigenlijk verwacht dat je ergens anders op doelde..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:13
|
|
|
LISA610 schreef: | Mwaaah.. blijkbaar heb ik gister toch iets gemist tijdens de wandeling of net ff niet aan het juiste tafeltje gezeten... Begrijp ik nu dat jij zegt dat voor God zo is dat als je gemeenschap hebt je man en vrouw bent, ongeacht of je getrouwd bent. Die stelling heb ik hier al meer gezien, maar daar ben ik het dus niet mee eens.... |
Dat heb je dus gemist...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:14
|
|
|
LISA610 schreef: | Ha, mee eens.. ik had eigenlijk verwacht dat je ergens anders op doelde.. |
Je kent me nog niet he...
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 21 februari 2011, 20:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:20
|
|
|
MAR907 schreef: | Dat heb je dus gemist... |
Zegt me nog even niets over hoe jij daar nu over denkt, maar ik zal toch even aangeven waarom ik het daar niet mee eens ben. Er waren mensen op het forum die aangaven dat je voor God getrouwd was, zodra je gemeenschap had gehad. Dit werd beargumenteerd aan de hand van de Bijbeltekst die zegt dat je nadat je getrouwd ben tot tot één vlees wordt.
De Bijbeltekst die daarover gaat heeft het echter over seks binnen het huwelijk. Als je nu zegt dat je door seks tot één vlees wordt en dan dus getrouwd bent in Gods ogen, dan trekt je de Bijbeltekst niet alleen uit haar verband, maar draai je de boel bovendien om.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:20
|
|
|
Niks presenteerblaadje, dus mooi verkeerd gedacht. Vooral flink jagen.. enne.. waar en wanneer is er geschoten dan?
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op maandag 21 februari 2011, 20:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:23
|
|
|
LISA610 schreef: | Absoluut!!! Je dacht toch niet dat vrouwen het jullie nu allemaal op een presenteerblaadje gaan aanbieden. Zou ook zo sneu zijn, gezien jullie behoeften om te jagen en te veroveren.... Ga dus vooral goed jullie best doen om die pijl en boog weer op te zoeken ha ha ha |
Is wel een beetje de tendens in de huidige maatschappij Lisa. De rol man/vrouw is op een merkwaardige wijze veranderd en niet dat het verkeerd is hoor ...maar toch komt het nu steeds meer voor dat de vrouw het initiatief neemt en de man volgt....daardoor is het nu lastig om de rol van de oude man weer naar boven te halen en hem vertellen wees een man ga die pijl en boog eens zoeken ehhh denkt de man jagen kan ik niet meer ....eens afgeleerd en nu moet ik weer zo nodig om als man weer iets van die oude grandeur te herleven ...waar blijkbaar zo'n behoefte aan is. Nu de oude man heeft afgedaan herschikt de nieuwe man ...gaat nu proberen op een hele lieve en creatieve manier iets van die oude grandeur te herleven of te herpakken. Op zich prima zou je denken en wat moet je als vrouw nog meer ..je krijgt er een maatje, hulpje in de huishouding, kroelmomentje, ontbijtje op bed, koffie verkeerd, ramen gelapt, lieve woordjes, boodschappenmannetje voor terug....al met al niet verkeerd en ja dan roepen ze geef mij maar de pijl en boogman zucht ik weet het niet meer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:24
|
|
|
MAR907 schreef: | Je kent me nog niet he... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:24
|
|
|
LISA610 schreef: | Zegt me nog even niets over hoe jij daar nu over denkt, maar ik zal toch even aangeven waarom ik het daar niet mee eens ben. Er waren mensen op het forum die aangaven dat je voor God getrouwd was, zodra je gemeenschap had gehad. Dit werd beargumenteerd aan de hand van de Bijbeltekst die zegt dat je nadat je getrouwd ben tot tot één vlees wordt. |
Die bijbel tekst(en) ken ik niet....
Hetgeen ik wil zeggen is: dat het maatschappelijke trouw akte....... niks zegt over het gemeenschap hebben, in de ware liefde van God, tussen man en vrouw, in verband met een zijn..... We hebben de Geest van God in ons, naar ik aanneem. Die ons hart doorgrond. Dat is voor God bepalend, hetgeen dat in ons binnenste speeld en ervaren wordt....
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 21 februari 2011, 20:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:33
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is wel een beetje de tendens in de huidige maatschappij Lisa. De rol man/vrouw is op een merkwaardige wijze veranderd en niet dat het verkeerd is hoor ...maar toch komt het nu steeds meer voor dat de vrouw het initiatief neemt en de man volgt....daardoor is het nu lastig om de rol van de oude man weer naar boven te halen en hem vertellen wees een man ga die pijl en boog eens zoeken ehhh denkt de man jagen kan ik niet meer ....eens afgeleerd en nu moet ik weer zo nodig om als man weer iets van die oude grandeur te herleven ...waar blijkbaar zo'n behoefte aan is. Nu de oude man heeft afgedaan herschikt de nieuwe man ...gaat nu proberen op een hele lieve en creatieve manier iets van die oude grandeur te herleven of te herpakken. Op zich prima zou je denken en wat moet je als vrouw nog meer ..je krijgt er een maatje, hulpje in de huishouding, kroelmomentje, ontbijtje op bed, koffie verkeerd, ramen gelapt, lieve woordjes, boodschappenmannetje voor terug....al met al niet verkeerd en ja dan roepen ze geef mij maar de pijl en boogman zucht ik weet het niet meer.... |
Tja.. hulpje in de huishouding heb ik al: komt eens per week alles heerlijk schoonmaken, bedden afhalen, strijken, zo nodig ramen lappen... dus eeeh... daar ben ik geen man voor nodig. Mijn koffie drink is zwart dus dat schiet ook niet op. Ontbijt op bed wachten we sowieso nog maar ff mee (voorlopig neemt mijn jongste zoon de honeurs wel even waar). Boodschappen doen lukt me ook nog altijd prima... Wat de rest betreft: zoek toch die pijl en boog maar op, want ik wil het allemaal eerst wel eens zien gebeuren ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:44
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja.. hulpje in de huishouding heb ik al: komt eens per week alles heerlijk schoonmaken, bedden afhalen, strijken, zo nodig ramen lappen... dus eeeh... daar ben ik geen man voor nodig. Mijn koffie drink is zwart dus dat schiet ook niet op. Ontbijt op bed wachten we sowieso nog maar ff mee (voorlopig neemt mijn jongste zoon de honeurs wel even waar). Boodschappen doen lukt me ook nog altijd prima... Wat de rest betreft: zoek toch die pijl en boog maar op, want ik wil het allemaal eerst wel eens zien gebeuren ha ha ha |
Er zijn mensen die komen van heinen en verre voor mijn bijzondere en op smaakvolle wijze gezetten koffie met een wolkje melk, al dan niet met een schuimlaagje. Voor de rest gaf ik een lezing voor de huidige man Lisa en natuurlijk probeer ik een pijl en boog te vinden...zou wel gek zijn als ik daarvoor niet mijn uiterste inzet ga tonen. Moet ik me ook als een Robin Hood gaan kleden Lisa, om meer een krachtige uitstraling te verkrijgen of meer in de richting van Richard Geere. Of is casual de trend geworden met een flink laagje gel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:50
|
|
|
[quote=MAR907]Die bijbel tekst(en) ken ik niet.... Zijn de Bijbelteksten waarin wordt gesproken over dat man en vrouw tot één vlees zullen zijn (Gen. 2:24, Matt 19:5-6, Marcus 10:8, 1 Cor. 6:16 en Eph. 5:31). Hierbij gaat het over het hebben van gemeenschap wat leidt tot het worden tot één vlees. Het is echter niet zo dat dat hebben van gemeenschap er dan automatisch voor zorgt dat je getrouwd bent in Gods ogen.
Hetgeen ik wil zeggen is: dat het maatschappelijke trouw akte....... niks zegt over het gemeenschap hebben, in de ware liefde van God, tussen man en vrouw, in verband met een zijn..... Als je met elkaar trouwt mag ik toch aannemen dat je ook gemeenschap met elkaar zult gaan hebben Mar?
We hebben de Geest van God in ons, naar ik aanneem. Die ons hart doorgrond. Dat is voor God bepalend, hetgeen dat in ons binnenste speeld en ervaren wordt.... [/quote
Oké prima, maar hoe bedoel je dit nou binnen deze discussie over seks voor het huwelijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:56
|
|
|
[quote=LEONARD480]Er zijn mensen die komen van heinen en verre voor mijn bijzondere en op smaakvolle wijze gezetten koffie met een wolkje melk, al dan niet met een schuimlaagje.
Tja, dat had je ff eerder moeten zeggen.. Afgelopen zaterdag waren Jasmyn en ik nog aardig in de buurt... Hoewel, zonder uitnodiging komen aanwaaien bij iemand die we nog nooit eerder hebben gezien doen wij niet, zelfs al is de koffie nog zo lekker. Zelfde idee als dat van die pijl en boog: je mag er wel iets voor doen om twee leuke friese meiden op de koffie te krijgen ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 20:58
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Er zijn mensen die komen van heinen en verre voor mijn bijzondere en op smaakvolle wijze gezetten koffie met een wolkje melk, al dan niet met een schuimlaagje. Voor de rest gaf ik een lezing voor de huidige man Lisa en natuurlijk probeer ik een pijl en boog te vinden...zou wel gek zijn als ik daarvoor niet mijn uiterste inzet ga tonen. Moet ik me ook als een Robin Hood gaan kleden Lisa, om meer een krachtige uitstraling te verkrijgen of meer in de richting van Richard Geere. Of is casual de trend geworden met een flink laagje gel |
Ook ik gaf een lezing voor de huidige man.. Hoop dat ze er wat aan hebben. Enne, doe maar geen Robin Hood act hoor. Ben niet zo gecharmeerd van mannen leggings en volgens mij geldt dat voor meer vrouwen ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:06
|
|
|
LISA610 schreef: | Tja.. hulpje in de huishouding heb ik al: komt eens per week alles heerlijk schoonmaken, bedden afhalen, strijken, zo nodig ramen lappen... dus eeeh... daar ben ik geen man voor nodig. Mijn koffie drink is zwart dus dat schiet ook niet op. Ontbijt op bed wachten we sowieso nog maar ff mee (voorlopig neemt mijn jongste zoon de honeurs wel even waar). Boodschappen doen lukt me ook nog altijd prima... Wat de rest betreft: zoek toch die pijl en boog maar op, want ik wil het allemaal eerst wel eens zien gebeuren ha ha ha |
Tja, dat zijn de uitelijke dingen....welke ik als man ook heb.... Het zijn niet alleen de vrouwen Lisa... Ergens doet het mij verdriet, hoe jij je uit, als vrouw hierin..... Vergeet niet dat er ook mannen zijn die daarin zijn gevallen op CM....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:10
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Is wel een beetje de tendens in de huidige maatschappij Lisa. De rol man/vrouw is op een merkwaardige wijze veranderd en niet dat het verkeerd is hoor ...maar toch komt het nu steeds meer voor dat de vrouw het initiatief neemt en de man volgt....daardoor is het nu lastig om de rol van de oude man weer naar boven te halen en hem vertellen wees een man ga die pijl en boog eens zoeken ehhh denkt de man jagen kan ik niet meer ....eens afgeleerd en nu moet ik weer zo nodig om als man weer iets van die oude grandeur te herleven ...waar blijkbaar zo'n behoefte aan is. Nu de oude man heeft afgedaan herschikt de nieuwe man ...gaat nu proberen op een hele lieve en creatieve manier iets van die oude grandeur te herleven of te herpakken. Op zich prima zou je denken en wat moet je als vrouw nog meer ..je krijgt er een maatje, hulpje in de huishouding, kroelmomentje, ontbijtje op bed, koffie verkeerd, ramen gelapt, lieve woordjes, boodschappenmannetje voor terug....al met al niet verkeerd en ja dan roepen ze geef mij maar de pijl en boogman zucht ik weet het niet meer.... | Leo, vrouwen zijn op zoek naar een sterke man. Hoe meer je de archetype van de man benadert hoe beter het is...Een mannetje dat slaafs het vrouwtje volgt, is iemand die ze liever niet willen hebben. Ter bemoediging van jou volgt hier een belangrijke link: Zo willen de vrouwen met de man omgaan en zo wil de man zijn:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1683
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:13
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja, dat zijn de uitelijke dingen....welke ik als man ook heb.... Het zijn niet alleen de vrouwen Lisa... Ergens doet het mij verdriet, hoe jij je uit, als vrouw hierin..... Vergeet niet dat er ook mannen zijn die daarin zijn gevallen op CM.... |
Humor en realiteit van het leven Mar ...en je weet ook wel beter denk ik..
Verdriet van een beetje melig zijn ..lijkt mij sterk of niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:18
|
|
|
MAR907 schreef: | Tja, dat zijn de uitelijke dingen....welke ik als man ook heb.... Het zijn niet alleen de vrouwen Lisa... Ergens doet het mij verdriet, hoe jij je uit, als vrouw hierin..... Vergeet niet dat er ook mannen zijn die daarin zijn gevallen op CM.... |
Mar, waar het mij om gaat is dat ik niet op zoek ben naar een partner die mij op voorhand van alles uit handen wil gaan nemen. Dat mag natuurlijk best tegen de tijd dat de relatie daar aan toe is.
Wat ik steeds opnieuw heb geprobeerd aan te geven is dat ik een relatie wil die gebaseerd is op oprechte liefde, met iemand die de tijd neemt om mij te leren kennen zoals ik hem wil leren kennen, die met mij leert te delen wat ik met hem wil leren delen, om samen te leren vertrouwen op geloof, hoop en liefde, echte liefde zoals God die bedoeld heeft en zoals Jezus ons die voor geleefd heeft. Dat voorbeeld wil ik volgen en dat is iets wat ik graag wil delen, waar ik anderen toe wil stimuleren en waar ik zelf ook graag in gestimuleerd wil worden.
Dat is voor mij de essentie van een goede relatie en niet het lappen van de ramen of het doen van boodschappen. Juist omdat ik door schade en schande wijs ben geworden, realiseer ik me heel goed dat het tijd zal vergen om zo'n relatie op te bouwen. Daarom ga ik niet over één nacht ijs en daarom zal ik het zeker niet op een presenteerblaadje aanbieden aan de eerste de beste die langs komt waaien. Probeer daarom de plagerijtjes over en weer een beetje in het juiste perspectief te zien, zonder daar meer van te maken dan het is.
Laatst aangepast door
|
LISA610
|
op maandag 21 februari 2011, 21:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:19
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Leo, vrouwen zijn op zoek naar een sterke man. Hoe meer je de archetype van de man benadert hoe beter het is...Een mannetje dat slaafs het vrouwtje volgt, is iemand die ze liever niet willen hebben. Ter bemoediging van jou volgt hier een belangrijke link: Zo willen de vrouwen met de man omgaan en zo wil de man zijn:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1683 |
Klopt chat helemaal ..de spijker op zijn kop....sterke man zou je kunnen ervaren als goed in het leven staan (Grieks woord ???? erbij Haha)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:23
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Leo, vrouwen zijn op zoek naar een sterke man. Hoe meer je de archetype van de man benadert hoe beter het is...Een mannetje dat slaafs het vrouwtje volgt, is iemand die ze liever niet willen hebben. Ter bemoediging van jou volgt hier een belangrijke link: Zo willen de vrouwen met de man omgaan en zo wil de man zijn:
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1683[/quote]
Even de URL goed neer gezet, kunnen we allemaal zo doorlinken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:23
|
|
|
Mar hoe zie jij dan de rol man/vrouw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:25
|
|
|
http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1683 |
Volgens mij is die link niet helemaal goed? Je komt nu op t gehele forum terecht in plaats van op een bepaald topic. Of was dat nu juist de bedoeling?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:31
|
|
|
dubbel
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 21 februari 2011, 21:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:34
|
|
|
[quote=LISA610]
Lisa het is beter dat we persoonlijk onder vier ogen er over hebben in plaatst van hier op de forum.. Je gaat erg diep op de dingen in, welke niet voor iedereeen te behappen is op CM.... Zelf trek ik daar mijn grenzen erin....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:37
|
|
|
[quote=MAR907]
Hé Mar. Is prima...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:40
|
|
|
LISA610 schreef: | Mar, waar het mij om gaat is dat ik niet op zoek ben naar een partner die mij op voorhand van alles uit handen wil gaan nemen. Dat mag natuurlijk best tegen de tijd dat de relatie daar aan toe is.
Wat ik steeds opnieuw heb geprobeerd aan te geven is dat ik een relatie wil die gebaseerd is op oprechte liefde, met iemand die de tijd neemt om mij te leren kennen zoals ik hem wil leren kennen, die met mij leert te delen wat ik met hem wil leren delen, om samen te leren vertrouwen op geloof, hoop en liefde, echte liefde zoals God die bedoeld heeft en zoals Jezus ons die voor geleefd heeft. Dat voorbeeld wil ik volgen en dat is iets wat ik graag wil delen, waar ik anderen toe wil stimuleren en waar ik zelf ook graag in gestimuleerd wil worden.
Dat is voor mij de essentie van een goede relatie en niet het lappen van de ramen of het doen van boodschappen. Juist omdat ik door schade en schande wijs ben geworden, realiseer ik me heel goed dat het tijd zal vergen om zo'n relatie op te bouwen. Daarom ga ik niet over één nacht ijs en daarom zal ik het zeker niet op een presenteerblaadje aanbieden aan de eerste de beste die langs komt waaien. Probeer daarom de plagerijtjes over en weer een beetje in het juiste perspectief te zien, zonder daar meer van te maken dan het is. |
Had totaal niet die indruk van je lisa integendeel zelfs...in veel opties sta je goed in het leven met naar mijns inziens een gezonde visie, daarbij gaf ik al eerder aan dat in bepaald opzicht het zo kan zijn dat vrouw het beste uit een man teweeg kan brengen en daarmee bedoel ik niet op voorhand een slaafse manier van leven. Ten eerste houd dat geen mens vol en werkt averechts. Een natuurlijke evenwicht qua huishouden is niet meer dan logisch en geeft voldoening aan beide partners...daarmee wil ik gelijk aangeven dat een relatie in meerdere opzichten een verrijking moet zijn voor zowel geestelijke en lichamelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:42
|
|
|
En voor iedereen die bezig is op dit forum: nu weer ff back on topic: het ging over seks voor het huwelijk, waarbij ik de discussie eigenlijk een beetje heb geprobeerd te brengen in de richting van een relatie zoals die eigenlijk bedoeld is, waar een huwelijk dan een logisch vervolg op is..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:45
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Had totaal niet die indruk van je lisa integendeel zelfs...in veel opties sta je goed in het leven met naar mijns inziens een gezonde visie, daarbij gaf ik al eerder aan dat in bepaald opzicht het zo kan zijn dat vrouw het beste uit een man teweeg kan brengen en daarmee bedoel ik niet op voorhand een slaafse manier van leven. Ten eerste houd dat geen mens vol en werkt averechts. Een natuurlijke evenwicht qua huishouden is niet meer dan logisch en geeft voldoening aan beide partners...daarmee wil ik gelijk aangeven dat een relatie in meerdere opzichten een verrijking moet zijn voor zowel geestelijke en lichamelijk. | Tjonge Leo, ga jij echt in de keuken staan afwassen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 21:48
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tjonge Leo, ga jij echt in de keuken staan afwassen?? | Daar hebben we vaatwassers voor Chat...
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|