Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:44
|
|
|
INGE721 schreef: | Haha, als je een goedkope date wil |
Hoho, 't zijn wel 2 mannen hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Hoho, 't zijn wel 2 mannen hè |
nee als ik aan date ga doen,dan in Ikea..daar kan je met een ccola beker 2keer koffie nemen
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 21:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:51
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nee als ik aan date ga doen,dan in Ikea..daar kan je met een ccola beker 2keer koffie nemen |
Misschien kun je daar mee naar toe nemen, verandering van spijs doet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:52
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Misschien kun je daar mee naar toe nemen, verandering van spijs doet... |
wie is ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:53
|
|
|
HEIDE115 schreef: | wie is ? |
Die grijze Belse man uit Brabant Wie anders gaat er altijd proeven bij de Appie?
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 27 juli 2012, 21:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:56
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Die grijze Belse man uit Brabant Wie anders gaat er altijd proeven bij de Appie? |
Oooh...ja weet ik veel..ik dach ff wie owie nu weer??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:59
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Oooh...ja weet ik veel..ik dach ff wie owie nu weer?? |
Haha, dan weet je het nu, die smiley is zijn handelsmerk...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:04
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, dan weet je het nu, die smiley is zijn handelsmerk... |
Josien ik wilde jou vragen,heb jij wel is aan een tuperware avond meegedaan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:12
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Josien ik wilde jou vragen,heb jij wel is aan een tuperware avond meegedaan? |
Ow grutjes Josina hij wil tupperware Of zou hij party's geven weer eens wat anders een man die dat doet Ken die meenemen wordt er vast veel verkocht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow grutjes Josina hij wil tupperware Of zou hij party's geven weer eens wat anders een man die dat doet Ken die meenemen wordt er vast veel verkocht |
Ja ik weet het niet..ik hoorde dat wel is zeggen..zo van.. ga jij nog vanavond? ik ben er nog steeds niet achter wat zo'n avond inhoud Erika..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 22:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:21
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nee als ik aan date ga doen,dan in Ikea..daar kan je met een ccola beker 2keer koffie nemen |
Soooo baaaaluuuhh hee dasse die nie hier in de buurt hebbe .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Soooo baaaaluuuhh hee dasse die nie hier in de buurt hebbe . |
nou in delft zit er hier een,maar bij jullie toch ook Visser Of meen je dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:27
|
|
|
HEIDE115 schreef: | nou in delft zit er hier een,maar bij jullie toch ook Visser Of meen je dat? |
Volgens mij zit de dichtstbijzijnde in Breda ( heb ik wel eens gehoord) En dat is toch gauw een uur rijden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 22:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Volgens mij zit de dichtstbijzijnde in Breda ( heb ik wel eens gehoord) En dat is toch gauw een uur rijden. |
Oke dan..nou ik kom logisch niet voor de 2e gratis bakje koffie in Ikea Soms ga ik met mijn moeder die gelukkig nog wel leeft.. die wil aan alles even voelen..ken je die mensen.. we hebben er lol om samen.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 23:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ow grutjes Josina hij wil tupperware Of zou hij party's geven weer eens wat anders een man die dat doet Ken die meenemen wordt er vast veel verkocht |
O help Ben demonstratrice geweest...ooit, straks moet ik nog met die 2 op pad...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op vrijdag 27 juli 2012, 23:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 23:35
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Oke dan..nou ik kom logisch niet voor de 2e gratis bakje koffie in Ikea Soms ga ik met mijn moeder die gelukkig nog wel leeft.. die wil aan alles even voelen..ken je die mensen.. we hebben er lol om samen. |
Hebbie zeker geen ikea pasje dan is de koffie namelijk altijd gratis Maar ja dan zit jij daar helemaal dagelijks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hebbie zeker geen ikea pasje dan is de koffie namelijk altijd gratis Maar ja dan zit jij daar helemaal dagelijks |
't Is ook nog een family card, dus misschien wat als CM uitje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:08
|
|
|
ANNA415 schreef: | 't Is ook nog een family card, dus misschien wat als CM uitje? |
Laat ik er nu 1 keer in de paar maanden met een paar cm-ers doen bekkie koffie, effe shoppen en dan hapje eten erg gezellig hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 18:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Laat ik er nu 1 keer in de paar maanden met een paar cm-ers doen bekkie koffie, effe shoppen en dan hapje eten erg gezellig hoor |
Owww, nog niet op de CM agenda gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:40
|
|
|
JOSINA022 schreef: | O help Ben demonstratrice geweest...ooit, straks moet ik nog met die 2 op pad... |
Haha,in de Donald Duck noemen ze het flupperware
Maarre Heide, je kunt heel vaak "tuppertjes"vinden in de kringloop winkels.. Ik ben ermee gekapt omdat je werkelijk voor elk potje een ander dekseltje nodig hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 20:45
|
|
|
INGE721 schreef: | Haha,in de Donald Duck noemen ze het flupperware
Maarre Heide, je kunt heel vaak "tuppertjes"vinden in de kringloop winkels.. Ik ben ermee gekapt omdat je werkelijk voor elk potje een ander dekseltje nodig hebt |
ja,eigenlijk vroeg ik me af,wat het nu zo leuk maakte zo'n avondje.. het is sterk spul dat hoorde ik wel.. en misschien de zachte kleuren die hutum ook deden? of had je het in alle kleuren??
kortom vaker ergens van een avondje maken toch..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 28 juli 2012, 20:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:24
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ja,eigenlijk vroeg ik me af,wat het nu zo leuk maakte zo'n avondje.. het is sterk spul dat hoorde ik wel.. en misschien de zachte kleuren die hutum ook deden? of had je het in alle kleuren??
kortom vaker ergens van een avondje maken toch..
|
NAh zodra ik ergens een avondje weet zal ik je inseinen hoor!! Maarre dan niet zeggen dat he niet kan he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | NAh zodra ik ergens een avondje weet zal ik je inseinen hoor!! Maarre dan niet zeggen dat he niet kan he |
oke hou ik aan;) als het maar niet over eigen jam maken gaat want dan moet ik weer op een wachtlijst voor een moestuin hier int centrum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Soooo baaaaluuuhh hee dasse die nie hier in de buurt hebbe . |
je wel in goes is er toch eentje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:50
|
|
|
HEIDE115 schreef: | oke hou ik aan;) als het maar niet over eigen jam maken gaat want dan moet ik weer op een wachtlijst voor een moestuin hier int centrum. |
mijn ervaring is dat het over die tuperware bakjes gaat, de vrouwen die daarzitten echt niet zelf hun jam maken, maar hele duure bakjes kopen. en daar gaat het de hele avond over ,over die bakjes, als jaren lange huisvrouwe zijnde, kan ik nog steeds enthousiast worden als ik een andere kleur afwasborstel koop of die leuke witte emmer met rose bloemetjes, maar een hele avond over bakjes? en natuurlijk voel je je verplicht omookzo,n bakje te kopen als iedereen dat doet
Laatst aangepast door
|
PETRA944
|
op zaterdag 28 juli 2012, 21:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:54
|
|
|
PETRA944 schreef: | mijn ervaring is dat het over die tuperware bakjes gaat, de vrouwen die daarzitten echt niet zelf hun jam maken, maar hele duure bakjes kopen. en daar gaat het de hele avond over ,over die bakjes, als jaren lange huisvrouwe zijnde, kan ik nog steeds enthousiast worden als ik een andere kleur afwasborstel koop of die leuke witte emmer met rose bloemetjes, maar een hele avond over bakjes? en natuurlijk voel je je verplicht omookzo,n bakje te kopen als iedereen dat doet |
IK LIG IN EEN DEUK HIER,ECHT EEN PETRA ANTWOORD! HOE JE DAT ZEGT..GAAT OVER DIE BAKJES ALLEEN;))))))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:55
|
|
|
PETRA944 schreef: | mijn ervaring is dat het over die tuperware bakjes gaat, de vrouwen die daarzitten echt niet zelf hun jam maken, maar hele duure bakjes kopen. en daar gaat het de hele avond over ,over die bakjes, als jaren lange huisvrouwe zijnde, kan ik nog steeds enthousiast worden als ik een andere kleur afwasborstel koop of die leuke witte emmer met rose bloemetjes, maar een hele avond over bakjes? en natuurlijk voel je je verplicht omookzo,n bakje te kopen als iedereen dat doet |
Bij ons op de rommelmarkt eigenlijk kerkpleinmarkt heb je er hele kramen van vol liggen. En ook als je daar iets koopt heb je er levenslang garantie op heb ik me laten vertellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 21:55
|
|
|
Oke het zijn geen goedkope spullen maar moet eerlijk zeggen het is zeker duurzaam! Ik heb er best veel van maar gebruik er ook veel van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 22:00
|
|
|
MIJN MOEDER WAS VERZOT OP DIE BAKJES..ALS IK MET VISSEN ZO'N BAKJE MEEKREEG JAREN TERUG.
DAN WAS HET NIET ALS IK THUIS KWAM..HEB JE WAT GEVANGEN? MAAR HEB JE DAT BAKJE MEE TERUG GENOMEN..ALSOF IK HET ZOU VERKOPEN ONDERWEG..;) MET MIJN MOEDER KON IK VAAK TOEN AL LACHEN OM VAN ALLES..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 28 juli 2012, 22:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 28 juli 2012, 23:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | je wel in goes is er toch eentje. |
Eg nie .............. Das de mek donnulds . Ikea? In heel Zeeland niet te vinden.
|
|
Naar boven |
|
|