Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 23:01
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Tja...geen idee visser......dan draai ik me nog wel een aantal keren om Het kan erger.....je zal er maar om 5.00 uur uit moeten! |
Da's zeker erger. Dan zou ik zelfs tijd hebben om op de fiets naar mn werk te gaan. Maar dat vind ik nou een beetje zonde voor die fiets. Stel dat ze die fiets jatten , dan ben je er vroeg uitgekomen en je fiets ben je ook nog es kwijt . Nee dan maar om 6.15 uur. Safety first.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 18:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Da's zeker erger. Dan zou ik zelfs tijd hebben om op de fiets naar mn werk te gaan. Maar dat vind ik nou een beetje zonde voor die fiets. Stel dat ze die fiets jatten , dan ben je er vroeg uitgekomen en je fiets ben je ook nog es kwijt . Nee dan maar om 6.15 uur. Safety first. |
Gelijk heb je Visser, die fiets moet je met respect behandelen, hij is in de vacantie al zo vaak van stal geweest, gun hem nu zijn broodnodige rust, en veiligheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:41
|
|
|
Waarom een mens pijn in zijn hoofd krijgt zodra die lekker gaat ontspannen in de vakantie Soms wilde ik dat we reserve lichaamsdelen hadden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 19:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Waarom een mens pijn in zijn hoofd krijgt zodra die lekker gaat ontspannen in de vakantie Soms wilde ik dat we reserve lichaamsdelen hadden |
Dat heet migraine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 20:13
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dat heet migraine |
ja weet het zit nog op maar voor hoelang geen idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 23 augustus 2012, 23:14
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Gelijk heb je Visser, die fiets moet je met respect behandelen, hij is in de vacantie al zo vaak van stal geweest, gun hem nu zijn broodnodige rust, en veiligheid |
Hoe was het ook alweer ...goeie raad is duur?
Nou , ik volg het van harte op hoor . Ik gun em weer een hele goeie vakantie.
Laatst aangepast door
|
VISSER278
|
op donderdag 23 augustus 2012, 23:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 10:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hoe was het ook alweer ...goeie raad is duur?
Nou , ik volg het van harte op hoor . Ik gun em weer een hele goeie vakantie. |
JE mag best gewoon toegeven dat je geen zin meer hebt om te fietsen en dat dat ding weer op stal gaat voor een jaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 19:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JE mag best gewoon toegeven dat je geen zin meer hebt om te fietsen en dat dat ding weer op stal gaat voor een jaar |
En die fiets maar niezen van het stof
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | JE mag best gewoon toegeven dat je geen zin meer hebt om te fietsen en dat dat ding weer op stal gaat voor een jaar |
Nee hoor , het is gewoon een kwestie van zuinig met m'n spullen omgaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 21:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , het is gewoon een kwestie van zuinig met m'n spullen omgaan. |
Dus je zet hem wel elke maand even in het vet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 augustus 2012, 22:44
|
|
|
INGE721 schreef: | Dus je zet hem wel elke maand even in het vet? |
Vraag me af of dat wel echt nodig is.
Visser zn hoofd zit vol vragen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEAPARTY711
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:21
|
|
|
hoe kunnen mensen nu niet op de SGP stemmen?
Hoe kunnen mensen op de sp stemmen?
Gloeiende kolenkachel nog aan toe.
(ik bedoel dit met een knipoog)
Laatst aangepast door
|
TEAPARTY711
|
op zondag 26 augustus 2012, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:36
|
|
|
TEAPARTY711 schreef: | hoe kunnen mensen nu niet op de SGP stemmen?
Hoe kunnen mensen op de sp stemmen?
Gloeiende kolenkachel nog aan toe.
(ik bedoel dit met een knipoog) |
Waarom heeft iemand Teaparty als nickname......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 19:50
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Waarom heeft iemand Teaparty als nickname...... |
Omdat ie geen koffie lust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 20:25
|
|
|
ANNA415 schreef: | Omdat ie geen koffie lust |
ik denk zelfs dat ie anti koffie is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 26 augustus 2012, 21:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Omdat ie geen koffie lust |
Nah dan had ik het als nickname moeten nemen Tja laat ik nu geen nickname hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 06:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nah dan had ik het als nickname moeten nemen Tja laat ik nu geen nickname hebben |
Nou dan noemen we je voortaan TheeTruus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEAPARTY711
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 16:38
|
|
|
hahaha,
Teaparty verwijst naar onze conservatieve vrienden in Amerika. Nooit gehoord van de Teaparty rally's ? Ze willen terug naar de pure grondwet, naar wat de Founding fathers hebben opgesteld. Wanneer men zich erin verdiept, is dit iets heel moois. Officieel heet het de Boston Tea party, omdat men in Boston ergens in de 17de eeuw, protesteerde tegen de hoge belasting van King George op Thee, dit dezen ze door naar de haven van Boston te gaan en de thee in het water te kieperen. Wat de verhoudingen tussen Amerika en Engeland verder op scherp deden zetten. ooh wacht, ik zie het al, ik ben weer bezig, ze vallen in slaap.
Sorry!
Het kan zijn dat ik een detail er naast zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 16:43
|
|
|
TEAPARTY711 schreef: | hahaha,
Teaparty verwijst naar onze conservatieve vrienden in Amerika. Nooit gehoord van de Teaparty rally's ? Ze willen terug naar de pure grondwet, naar wat de Founding fathers hebben opgesteld. Wanneer men zich erin verdiept, is dit iets heel moois. Officieel heet het de Boston Tea party, omdat men in Boston ergens in de 17de eeuw, protesteerde tegen de hoge belasting van King George op Thee, dit dezen ze door naar de haven van Boston te gaan en de thee in het water te kieperen. Wat de verhoudingen tussen Amerika en Engeland verder op scherp deden zetten. ooh wacht, ik zie het al, ik ben weer bezig, ze vallen in slaap.
Sorry!
Het kan zijn dat ik een detail er naast zit. |
Ooooooooh, teaparty is dus niets anders dan een hightea? Mjammie...
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op maandag 27 augustus 2012, 16:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:15
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ooooooooh, teaparty is dus niets anders dan een hightea? Mjammie... |
Tell me were en when Ill be there
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 21:39
|
|
|
Sorry!
Het kan zijn dat ik een detail er naast zit. | Teaparty is ultraconservatief. Persoonlijk zou ik als christen me er niet mee willen associƫren. De crisis waar we nu midden in zitten, is met name door de Republikeinen ontstaan. De wildgroei bij de banken is door hun toedoen ontstaan. En nog steeds klagen ze dat we weer terug moeten naar de tijd van voor 2008.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 27 augustus 2012, 23:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tell me were en when Ill be there |
YES!!!!!!!!! Me too!!!!!!
(Oei...is niet een plaats waar je wezen moet als je lijnt...maar zo heerlijk al dat zoet....Jammie!!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 06:48
|
|
|
Sorry!
Het kan zijn dat ik een detail er naast zit. |
Dat was een grote kop thee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEAPARTY711
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 08:20
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Teaparty is ultraconservatief. Persoonlijk zou ik als christen me er niet mee willen associƫren. De crisis waar we nu midden in zitten, is met name door de Republikeinen ontstaan. De wildgroei bij de banken is door hun toedoen ontstaan. En nog steeds klagen ze dat we weer terug moeten naar de tijd van voor 2008. |
hmmm, beste chatuliem, het kan zijn dat ik er iets anders over denk. Over een ding zijn we het eens het zijn een "bunch of extremists" moet je horen naar waar ze in geloven: Het huwelijk is tussen een man en een vrouw, leven begint bij conceptie, de overheid is niet te vertrouwen en moet zo klein mogelijk zijn, het recht om wapens te dragen, het haat belastinggeld verspilling, Ze zeggen ook wel eens dat TEA staat for: taxed enough already.
Het is dan ook niet gek, dat het gros van de media, ze zien als een bunch of racists, omdat het kwaad het licht haat. Natuurlijk zijn de media wel voor een stelletje onnozele, Jood hatende, anarchistische, respectloze, beschaving afbrekende, onwetende, menend-recht-te-hebben-op-alles, hippies in het occupy kamp. En verzwijgen ze de vele verkrachtingen, de moorden, het drugsgebruik, de anarchie, het defaceren op politie auto's, het slopen van spullen, het openlijk urineren op straat, het hebben van sex op straat, de vele vlooien in de occupy kampen, de waanzin, de Jodenhaat, de waanzin (2de keer) de ondraaglijke stank en nog meer van dat fraais.
Bij al die teaparty rally's is er nog geen enkele keer een bekeuring uitgeschreven. Het zijn keurige mensen. Zoiets als op de eo jongerendag :)
Daarnaast het is de overheid verantwoordelijk voor deze crisis, beste chatuliem, de overheid dwong de banken om leningen te geven aan mensen die het zich niet konden veroorloven, eerst zeiden de banken, maar dat willen we helemaal niet, toen kregen ze rechtszaken aan de broek. Even later nam het een hele vlucht. Ook de huidige crisis is gevolg van super overheidsfalen. Maar mijn post word te lang.
haha, dank u wel voor de 'vraag' ik had veel plezier in het beantwoorden.
@ Anna, hahaha, hier is er dus nog een grote kop achteraan.
Laatst aangepast door
|
TEAPARTY711
|
op dinsdag 28 augustus 2012, 08:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 10:18
|
|
|
TEAPARTY711 schreef: | hmmm, beste chatuliem, het kan zijn dat ik er iets anders over denk. Over een ding zijn we het eens het zijn een "bunch of extremists" moet je horen naar waar ze in geloven: Het huwelijk is tussen een man en een vrouw, leven begint bij conceptie, de overheid is niet te vertrouwen en moet zo klein mogelijk zijn, het recht om wapens te dragen, het haat belastinggeld verspilling, Ze zeggen ook wel eens dat TEA staat for: taxed enough already.
Het is dan ook niet gek, dat het gros van de media, ze zien als een bunch of racists, omdat het kwaad het licht haat. Natuurlijk zijn de media wel voor een stelletje onnozele, Jood hatende, anarchistische, respectloze, beschaving afbrekende, onwetende, menend-recht-te-hebben-op-alles, hippies in het occupy kamp. En verzwijgen ze de vele verkrachtingen, de moorden, het drugsgebruik, de anarchie, het defaceren op politie auto's, het slopen van spullen, het openlijk urineren op straat, het hebben van sex op straat, de vele vlooien in de occupy kampen, de waanzin, de Jodenhaat, de waanzin (2de keer) de ondraaglijke stank en nog meer van dat fraais.
Bij al die teaparty rally's is er nog geen enkele keer een bekeuring uitgeschreven. Het zijn keurige mensen. Zoiets als op de eo jongerendag :)
Daarnaast het is de overheid verantwoordelijk voor deze crisis, beste chatuliem, de overheid dwong de banken om leningen te geven aan mensen die het zich niet konden veroorloven, eerst zeiden de banken, maar dat willen we helemaal niet, toen kregen ze rechtszaken aan de broek. Even later nam het een hele vlucht. Ook de huidige crisis is gevolg van super overheidsfalen. Maar mijn post word te lang.
haha, dank u wel voor de 'vraag' ik had veel plezier in het beantwoorden.
@ Anna, hahaha, hier is er dus nog een grote kop achteraan. | Ik ben het met je eens dat de Republikeinen zelf verantwoordelijk zijn voor deze crisis. En ze hebben allemaal boter op hun hoofd. Ze zullen op dezelfde voet verder gaan als ze weer aan de macht komen. Nee, Teaparty zijn geen vrienden van mij. Als ik in USA zou wonen zou ik democraat kiezen, want dit is nog erger dan de SGP!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEAPARTY711
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 16:08
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik ben het met je eens dat de Republikeinen zelf verantwoordelijk zijn voor deze crisis. En ze hebben allemaal boter op hun hoofd. Ze zullen op dezelfde voet verder gaan als ze weer aan de macht komen. Nee, Teaparty zijn geen vrienden van mij. Als ik in USA zou wonen zou ik democraat kiezen, want dit is nog erger dan de SGP!!!! |
En al die punten Chatuliem wat ik opnoemde in het begin, die zijn toch wel goed, daar kan je toch wel achter staan?
De democraten in Amerika, zijn een beetje te vergelijken met links in Nederland. Links staat voor meer overheid, meer belasting, meer regels, in totaal betaalt u al 80% belasting. Noem mij hebberig, noem mij gierig, maar dat vind ik idioot.
Afgedwongen solidariteit, is geen solidariteit. Maar roof en diefstal. Zodat een populaire politieke Jopie, sinterklaas kan spelen, stemmen kan winnen met geld waar ik keihard voor gezwoegd heb. En ondertussen gaat het hele land naar de Filistijnen, omdat werken niet meer beloond word. Maar op de bips zitten wel.
Met welk recht, neemt de overheid geld van mij af? Ik neem toch ook geen geld van u af? Natuurlijk ben ik voorstander voor een overheid en voor het betalen van belastingen. etc.
Maar het mag wel ietsjes minder.... zeg maar. haha
En wat is er mis met de SGP? Kijk met geen enkele partij kan je het eens zijn, met gl niet, met d666 niet, er zullen altijd wel verschillen zijn. Zelfs als je een eigen partij hebt, dan nog moet je concessies doen en krijg je niet altijd je gelijk.
Ook al heb je die natuurlijk wel
vriendelijke groet,
TeaParty
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 16:14
|
|
|
Kees van der Staay (SGP) vandaag: Kans op zwangerschap na verkrachting is heel klein....ik vraag me af of ik dat niet eerder gehoord heb???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TEAPARTY711
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 16:29
|
|
|
JANS221 schreef: | Kees van der Staay (SGP) vandaag: Kans op zwangerschap na verkrachting is heel klein....ik vraag me af of ik dat niet eerder gehoord heb??? |
En wat is het probleem precies? De kans is ook klein, zelfs met gewone gemeenschap is de kans klein. Laat staan met zo iets verschrikkelijks. Vind het een beetje vervelend dat het lijkt dat hij word neergezet als iemand die niet zou meeleven met de slachtoffers. Dat heeft die ook duidelijk benadrukt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 16:41
|
|
|
TEAPARTY711 schreef: | En wat is het probleem precies? De kans is ook klein, zelfs met gewone gemeenschap is de kans klein. Laat staan met zo iets verschrikkelijks. Vind het een beetje vervelend dat het lijkt dat hij word neergezet als iemand die niet zou meeleven met de slachtoffers. Dat heeft die ook duidelijk benadrukt. |
``Het probleem`` was dat ik me af vroeg of ik dat al eerder gehoord had! Dit topic heet namelijk: ``dit vraag ik me af vandaag....`` Ik heb hem inderdaad ook horen zeggen dat hij meeleeft met de slachtoffers......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 augustus 2012, 16:57
|
|
|
JANS221 schreef: | Kees van der Staay (SGP) vandaag: Kans op zwangerschap na verkrachting is heel klein....ik vraag me af of ik dat niet eerder gehoord heb??? |
Klopt Jans, was dat niet een senator (of iemand die dat wilde worden) in Amerika die dat beweerde? Een storm van protest kwam over hem heen en toen heeft hij het wat genuanceerd. Ook al is die kans klein het gebeurd en dat is toch vreselijk?????? Wat denk je van al die oorlogs verkrachtingen en kinderen die daar uit voortgekomen zijn? Ik heb daar weleens een boek over gelezen en dat was erg indrukwekkend.......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 28 augustus 2012, 17:02
|
|
Naar boven |
|
|
|
|