Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:20
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Een hele dikke knuffel voor mijn lieffie, je weet wel waarom |
Fijn, dat hij in ieder geval weet waarom.
Marijan, vindt dat 'je weet wel waarom' iets te vaak gebruikt wordt op dit openbare forum.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 19 januari 2011, 10:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:20
|
|
|
Per ongeluk dubbel geplaatst, nu moet ik ook maar een knuffel uitdelen....
Een knuffel voor iedereen die zich aangesproken voelt, als je maar weet waarom (je moet 'm wel verdienen) je 'm krijgt.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 19 januari 2011, 10:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:31
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Marijan, vindt dat 'je weet wel waarom' iets te vaak gebruikt wordt op dit openbare forum. |
Vind ik ook, vandaar dat ik hem ook eens wilde gebruiken
Maar ja, anders moet ik hier gaan vertellen dat zn auto met pech op de oprit staat(alweer), mijn auto ervoor stond, we zijn auto aan de kant moesten duwen om de mijne eruit te krijgen, die van hem niet meer terug de oprit op kregen dus die staat half op de oprit half op de stoep. En nu moet tie de hele dag in een citroen rijden en ook nog de kinderen uit school halen. Das dus best een knuffel waard leek me, maarja, dat hier vertellen zou best onaardig zijn toch, staat tie best beetje voor gek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:33
|
|
|
fijn he, zo'n BMW
sorry, kon het even niet laten
ach, een dagje C5 is ook geen straf, lijkt me
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 10:35
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Vind ik ook, vandaar dat ik hem ook eens wilde gebruiken
Maar ja, anders moet ik hier gaan vertellen dat zn auto met pech op de oprit staat(alweer), mijn auto ervoor stond, we zijn auto aan de kant moesten duwen om de mijne eruit te krijgen, die van hem niet meer terug de oprit op kregen dus die staat half op de oprit half op de stoep. En nu moet tie de hele dag in een citroen rijden en ook nog de kinderen uit school halen. Das dus best een knuffel waard leek me, maarja, dat hier vertellen zou best onaardig zijn toch, staat tie best beetje voor gek |
Weet ik, Annette. Volgens mij ben jij daar, net als ik, ook een beetje te nuchter voor. Soms wil je ff meedoen hè.
Maar mijn nieuwsgierigheid is nu gelukkig wel een keer bevredigd, nu ik het verhaal erachter gehoord heb. Succes met alle toestanden!
Bij deze een knuffel, je eh.. wee........
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 19 januari 2011, 10:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: woensdag 19 januari 2011, 21:21
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Fijn, dat hij in ieder geval weet waarom.
Marijan, vindt dat 'je weet wel waarom' iets te vaak gebruikt wordt op dit openbare forum. |
Idd Marijan......helemaal mee eens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:36
|
|
|
mijn knuffel gaat naar annette ... je weet wel waarom
bedankt voor je geruststelling ... koorts is alweer gezakt en daan ligt inmiddels heerlijk in zijn bedje te slapen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:41
|
|
|
HAAS141 schreef: | mijn knuffel gaat naar annette ... je weet wel waarom
bedankt voor je geruststelling ... koorts is alweer gezakt en daan ligt inmiddels heerlijk in zijn bedje te slapen! |
Ik zei het toch....nooit naar het consultatiebureau luisteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: donderdag 20 januari 2011, 21:50
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik zei het toch....nooit naar het consultatiebureau luisteren |
u heeft gelijk wijze mama
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 08:50
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Ik zei het toch....nooit naar het consultatiebureau luisteren |
ben je ook een "boeren-verstand-mama" annette?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 08:52
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ben je ook een "boeren-verstand-mama" annette? |
dat werkt meestal het beste...er zijn geen twee ukkies hetzelfde, he. 't consultatiebureau gaat uit van een gemiddelde uk, lijkt me.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:16
|
|
|
het consultatie buro gaat van "de boekjes" uit, griffin, maar kinderen zijn geen "boekjes" in het beste geval zegt een verpleegkundige (die zelf kinderen heeft); van mijn werkgever moet ik je het advies geven om....... maar persoonlijk zou ik het zo en zo aanpakken.
dat zijn vaak wel adviezen waar je iets aan kunt hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 09:35
|
|
|
theorie en praktijk liggen nooit in elkaars verlengde. dat zal hiermee niet veel anders zijn..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 10:59
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ben je ook een "boeren-verstand-mama" annette? |
ja, we zijn toch niet voor niks uitgerust met moederinstinct?
Hier heb je geen consultatiebureau, maar met mn oudste 2 ben ik er ook geweest. Heb als braaf geluisterd en ja geknikt, en thuis mn eigen plan getrokken Mijn voordeel was dat mijn zus een flink stuk ouder is dus ik dat hele consutatiebureau gebeuren als met haar meegemaakt had, dan weet je dat neit alles wat ze zeggen ook werkt. Advies krijgen is fijn, maar advies opgedrongen krijgen is niet fijn.
Heb jij trouwens ooit een consultatie bureau horen zeggen dat kinderen zelden koorts krijgen van een inenting???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:03
|
|
|
de wat?????
nee, en ik zou het ook niet durven beamen; ze krijgen soms vier enge ziekten tegelijk ingespoten, al zijn ze nog maar net geboren; gek he, dat het lichaam dan de tegenaanval inzet met koorts!! bij mij waren ze een paar dagen verschrikkelijk ziek, na een inenting. de hele dag jammeren huilen en nabijheid zoeken. ik zorgde dat ik voor de inenting zo veel mogelijk werk deed in huis, omdat je gewoon dagen zoet bent met een ziek kleintje, na de spuit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | de wat?????
nee, en ik zou het ook niet durven beamen; ze krijgen soms vier enge ziekten tegelijk ingespoten, al zijn ze nog maar net geboren; gek he, dat het lichaam dan de tegenaanval inzet met koorts!! bij mij waren ze een paar dagen verschrikkelijk ziek, na een inenting. de hele dag jammeren huilen en nabijheid zoeken. ik zorgde dat ik voor de inenting zo veel mogelijk werk deed in huis, omdat je gewoon dagen zoet bent met een ziek kleintje, na de spuit. |
Hier krijgen ze ook een drinkvacinatie tegen het Rotavirus, de grootste veroorzaker van ernstige diaree bij baby's. Drie keer raden wat daar de bijwerking van was
Maar t was dus niet zo gek dat ik gisteren een nieuwe mams pv had met stress omdat dr ukkie koorts had na een inenting en het consutatiebureau had gezegt: dat gebeurt echt bijna nooit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:24
|
|
|
[quote=HANNAH810]
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 08:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:25
|
|
|
Eh...volgens mij dwalen we af....wat hebben al die enge kinderziektes met het knuffelhoekje te maken??? Ik ga maar weer es terug naar af, ik ga knuffelen.... Vandaag een dikke vette mega super turboknuffel voor Gibby (en hij weet dondersgoed waarom!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:42
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 11:56
|
|
|
verwijderd
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op vrijdag 21 januari 2011, 12:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 15:58
|
|
|
HANNAH810 schreef; ben je ook een "boeren-verstand-mama", annette?
DIKKIE schreef; ik dacht dat jij ook een "gezond boeren verstand mamma" was, maar jij laat ze ziek spuiten ??? "zieke boeren verstand mamma"
weet je wat ik me wel eens afvraag; de hoeveelste openbare belediging van DIKKIE zou dit zijn aan mijn adres op een openbaar, wereldwijd leesbaar forum?
een kokende hannah. (lasagna, om precies te zijn.......)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 21 januari 2011, 17:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 16:19
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 08:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 16:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef; ben je ook een "boeren-verstand-mama", annette?
DIKKIE schreef; ik dacht dat jij ook een "gezond boeren verstand mamma" was, maar jij laat ze ziek spuiten ??? "zieke boeren verstand mamma"
weet je wat ik me wel eens afvraag; de hoeveelste openbare belediging van DIKKIE zou dit zijn aan mijn adres op een openbaar, wereldwijd leesbaar forum.
ik wil je vragen je eens in mensen te verdiepen voor je ze tot de grond toe afbrand. alleen al het even op iemands profiel kijken, kan heel veel misverstanden en beledigingen voorkomen. ik ben namelijk geen moeder, maar pleegmoeder, en heb dus geen enkele beslissingsbevoegdheid voor de kinderen die aan mij zijn toevertrouwd. daarnaast; enig respect voor andersdenkenden zou je best goed staan, boer!!
een kokende hannah; deze ronde wel boos te krijgen!! |
Zou voor Dikkie sieren om nu een excuus te maken richting Hannah ...zou hier ook boos om worden en Dikkie excuus aanbieden maakt je wel een beter mens.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 17:30
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef; ben je ook een "boeren-verstand-mama", annette?
weet je wat ik me wel eens afvraag; de hoeveelste openbare belediging van DIKKIE zou dit zijn aan mijn adres op een openbaar, wereldwijd leesbaar forum?
een kokende hannah. (lasagna, om precies te zijn.......) |
Ben de tel ff kwijt Hannah.....maar om ontopic te blijven:
een knuffel voor verstandige mama Hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 17:36
|
|
|
je hoeft de tel niet kwijt te raken wat dit betreft. het is zo'n beetje in elk bericht van Dikkie raak... of eigenlijk: MIS
je hebt 'afzeiken' en 'afzeiken', maar dit is niet leuk meer.
daarom ook van mij een knuffel voor Hannah
telt u even mee? mijn eerste knuffel die ik weggeef...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op vrijdag 21 januari 2011, 18:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 17:46
|
|
|
een knuffel voor alle verstandige moeders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 18:13
|
|
|
een kokende hannah. (lasagna, om precies te zijn.......) |
Nou Hannah, gelijk heb je dat je van je afbijt. Mijn petje af voor het feit, dat je je zolang in hebt kunnen houden. 'k Heb de postings van Dikkie gelezen en 'k begrijp je irritatie goed. 't Valt me sowieso op, dat de helft van zijn reacties op stukjes van jou zijn. Zijn humor (of iets wat daar op lijkt ) is ook absoluut niet de mijne.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 20:40
|
|
|
Ik ga ook mijn eerste knuffel weggeven vandaag!!
Mijn knuffel is voor Hannah!!
de allerliefste mama, die er volgens mij is.........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 21:01
|
|
|
Je weet wel waarom.....
Thomas, die wel eens wil weten waarom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 januari 2011, 21:04
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Je weet wel waarom.....
Thomas, die wel eens wil weten waarom. |
lees de redactie van Hannah op Dikkie in dit topic en je weet waarom, zou ik zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|