Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:51
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Heel goed nieuws, onze broer is zo goed hersteld dat hij huiswaarts mag! nu 11 dagen is zijn toestand omgekeerd, en zo vlug gebeterd dat hij naar huis kan.
Dank aan God en aan alles die gebeden hebben! |
Dit is toch prachtig en de HEER zij geloofd. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 21:52
|
|
|
Hallo Allemaal Vandaag heb ik een leuk hondje weer in mn tent gekregen vn 6 maanden oud prachtig want ik had 6 jaar geen hond meer maar het geeft wel weer een hoop plezier in je huis. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:03
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal Vandaag heb ik een leuk hondje weer in mn tent gekregen vn 6 maanden oud prachtig want ik had 6 jaar geen hond meer maar het geeft wel weer een hoop plezier in je huis. Sjalom. Martin |
Hé Martin: gefeliciteerd met je hondje. Dus vanaf vandaag is er weer altijd iemand die dolblij is als jij thuis komt ha ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:18
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal Vandaag heb ik een leuk hondje weer in mn tent gekregen vn 6 maanden oud prachtig want ik had 6 jaar geen hond meer maar het geeft wel weer een hoop plezier in je huis. Sjalom. Martin |
Mooi bericht Martin .......altijd leuk een hondje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:16
|
|
|
He Martin,
Leuk zeg, ik heb sinds een aantal weken ook een hondje in huis..een puppy die ik op mag voeden.......maar ik vind het toch leuk!!! Heel veel afleiding en veel liefde en plezier!
Geniet er van Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:53
|
|
|
Leuk Martin, ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 2 maart 2011, 23:59
|
|
|
Mary en Martin hebben nieuwe hondjes
Hebben jullie zeker afgesproken om dit aan te schaffen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 08:54
|
|
|
dat om 15.15 mijn weekend begint
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 16:25
|
|
|
GRACE585 schreef: |
dat om 15.15 mijn weekend begint |
't is pas donderdag hoor......
ik moet nog 2 (slaap) nachten en een dag ......
Maar 't is je gegunt hoor cu
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 21:10
|
|
|
dat om 15.15 mijn weekend begint |
fijn voor jou grace, mijn weekend begint volgende week zaterdag pas!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:21
|
|
|
LISA610 schreef: | Hé Martin: gefeliciteerd met je hondje. Dus vanaf vandaag is er weer altijd iemand die dolblij is als jij thuis komt ha ha ha |
Hallo Lisa Ja ik heb mn hele leven honden gehad alleen de laatste jaren niet omdat ik nogal ziekelijk was haha maar ik had van de dokter weer een half jaar gekregen en ik denk nu van het kan weer en ik moet zeggen dat ik tegen dit hondje aan liep het is wel de kleinste die ik heb gehad maar het is een lief dier en daar gaan we voor. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:22
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Mooi bericht Martin .......altijd leuk een hondje |
Hallo Leonard
Dank je wel. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:24
|
|
|
MARY052 schreef: | He Martin,
Leuk zeg, ik heb sinds een aantal weken ook een hondje in huis..een puppy die ik op mag voeden.......maar ik vind het toch leuk!!! Heel veel afleiding en veel liefde en plezier!
Geniet er van Martin |
Hallo Mary. Dit is geen pup maar wel pas een half jaar en die was door de pedicure meegenomen omdat de kinderen er mee gooide maar zij had al 4 honden en ze zat al vol en ja dan krijg je water voor je hart. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:25
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Leuk Martin, ik hoop dat je er veel plezier aan beleeft! |
Hallo Marlien.
Ja dat gaat zeker gebeuren elke dag weer naar strand . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:27
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mary en Martin hebben nieuwe hondjes
Hebben jullie zeker afgesproken om dit aan te schaffen |
Hallo Herman. Ja je zou het haast denken maar dan is er toch iemand blij als je thuis komt. (geintje). Maar je krijgt ook weer sosiaal contact met mensen als je met een hond op straat loopt haha . Ik heb er normaal ook nooit moeite mee maar nu wordt je nog meer aangesproken.Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:29
|
|
|
dat om 15.15 mijn weekend begint | Hallo Grace Jij bent al vroeg bij want ik moet de stoelen nog neer zetten in de kerk dus voor mij is het pas morgen avond hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:39
|
|
|
Hallo Allemaal
Mijn dag was weer goed omdat ik vandaag in Klaas-Waal was om een paar MFB Boxen te laten repareren en dat kan ik later weer ophalen in Krimpen aan de IJsel en later zijn we (mn vriend en ik) naar Breda gereden want hij wilde een andere suto hebben en ik moet ook een ander omdat de mijne niet meer door de keuring kwam . En hij is gaan kijken en ik liep ook over het terrein dat ik zag een leuk karretje dat die heb ik maar gekocht met een dikke korting en mn vriend is niet verder gekomen dus ik ben wel weer blij dat ik kan sturen alleen moet ik hem nog ophalen volgende week en moet dan maar met het hondje de trein in want alleen achterlaten gaat niet want ze moet wel uitgelaten worden. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:48
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Mijn dag was weer goed omdat ik vandaag in Klaas-Waal was om een paar MFB Boxen te laten repareren en dat kan ik later weer ophalen in Krimpen aan de IJsel en later zijn we (mn vriend en ik) naar Breda gereden want hij wilde een andere suto hebben en ik moet ook een ander omdat de mijne niet meer door de keuring kwam . En hij is gaan kijken en ik liep ook over het terrein dat ik zag een leuk karretje dat die heb ik maar gekocht met een dikke korting en mn vriend is niet verder gekomen dus ik ben wel weer blij dat ik kan sturen alleen moet ik hem nog ophalen volgende week en moet dan maar met het hondje de trein in want alleen achterlaten gaat niet want ze moet wel uitgelaten worden. Sjalom. Martin |
He Martin , gaaf man ....eerst een hond , nu een andere auto . 't zal gaan met jou. En die boxen, zijn die voor je auto? Dat wordt dus oppassen, Martin ons scheurijzer weer op de weg.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 21:57
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Allemaal
Mijn dag was weer goed omdat ik vandaag in Klaas-Waal was om een paar MFB Boxen te laten repareren en dat kan ik later weer ophalen in Krimpen aan de IJsel en later zijn we (mn vriend en ik) naar Breda gereden want hij wilde een andere suto hebben en ik moet ook een ander omdat de mijne niet meer door de keuring kwam . En hij is gaan kijken en ik liep ook over het terrein dat ik zag een leuk karretje dat die heb ik maar gekocht met een dikke korting en mn vriend is niet verder gekomen dus ik ben wel weer blij dat ik kan sturen alleen moet ik hem nog ophalen volgende week en moet dan maar met het hondje de trein in want alleen achterlaten gaat niet want ze moet wel uitgelaten worden. Sjalom. Martin |
Mooi Martin, echt fijn dat alles zo eens goed gaat en nog dikke korting ook. Je bent een handelaar of niet he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 22:18
|
|
|
Mijn hele dag was mooi.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 5 maart 2011, 23:41
|
|
|
Gezellig wezen eten.....met zoon en dochter....(gebeurd bijna nooit..maar wel gewoon een keer...DOEN!!!)
Heel mijn voortuintje opgeruimd....en ik val op..want niemand doet iets aan de voortuintjes....
Gelijk de ramen gezeemd...en ga ik nu iedere keer kijken..en ben ik trots op mezelf!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 00:03
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Gezellig wezen eten.....met zoon en dochter....(gebeurd bijna nooit..maar wel gewoon een keer...DOEN!!!)
Heel mijn voortuintje opgeruimd....en ik val op..want niemand doet iets aan de voortuintjes....
Gelijk de ramen gezeemd...en ga ik nu iedere keer kijken..en ben ik trots op mezelf!!! |
Leuk Zeeland! Een etentje waar je van genoten hebt...en een tuin om van te genieten! Een dag met een sterretje?!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 01:04
|
|
|
Tjonge wat een super dag, om met zo'n leuke vrouw te mogen daten...of beter nog ......haar beter te leren kennen...
Ze kan trouwens, ook heel goed varen in de Rotterdamse Havens ....nam direct het stuur over van het bootje en gaf vol gas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY997
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 03:19
|
|
|
Fijn al die mooie momenten van jullie maken mij al blij. En ik vond het vooral mooi dat m'n kinderen vandaag weer de kunstwei in mochten om te sporten. Niet alle drie de thuiswedstrijden zijn gewonnen maar we hebben ons weer heerlijk vermaakt. Geweldig mooi om dan te zien hoe ze tijdens de winter weer gegroeid zijn.
Groetjes en zegen, Eloy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:30
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tjonge wat een super dag, om met zo'n leuke vrouw te mogen daten...of beter nog ......haar beter te leren kennen...
Ze kan trouwens, ook heel goed varen in de Rotterdamse Havens ....nam direct het stuur over van het bootje en gaf vol gas. |
Nou...'t is wel heerlijk rustig gisteren en vandaag op het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 16:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou...'t is wel heerlijk rustig gisteren en vandaag op het forum. |
Iedereen heeft traag internet, behalve die op de Veluwe wonen, die hadden het rijk voor zichzelf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 17:17
|
|
|
MARIO216 schreef: | Iedereen heeft traag internet, behalve die op de Veluwe wonen, die hadden het rijk voor zichzelf. |
Ik had gisteren enkele uren totaal geen internet, en de momenten dat ik even internet had, was internet zeer traag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:30
|
|
|
mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAATJES468
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:32
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd |
Wow van harte gefeliciteerd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 6 maart 2011, 19:36
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn mooiste moment was gisteren toen mijn kanjer die ik hier op cm heb leren kennen jarig was en hij mij ten huwelijk gevraagdheeft. natuurlijk heb ik JA gezegd |
Gefeliciteerd . en Gods zegen toegewenst .
|
|
Naar boven |
|
|