Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:36
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 (alleen als ze naast Yes mag zitten)
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV) ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:36
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tis een hopeloze zaak Inge Willen ze dat we een eigen topic maken doen we dit wat denk je?? komen ze allemaal hierheen |
begin dan een mannen topic,dan hebben de vrouwen vast het topic voor zich alleen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:37
|
|
|
strand zon zee lucht ben ik altijd voor in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zijn er nog mensen die graag afwassen dan graag melden bij mijnes |
ik heb James
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tis een hopeloze zaak Inge Willen ze dat we een eigen topic maken doen we dit wat denk je?? komen ze allemaal hierheen |
Klopt Erika, een man zonder vrouw is een "verlore" man, toch !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zijn er nog mensen die graag afwassen dan graag melden bij mijnes |
...en dat gaat dan maar om een bord en een kopje, een mengijzer en een schepijzer (een snij- en steekijzer zal ze niet hebben want dat is te gevaarlijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 19:55
|
|
|
oke'drie personen dus,t'eerste drankje is van mij
oh nee,topic is net open;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...en dat gaat dan maar om een bord en een kopje, een mengijzer en een schepijzer (een snij- en steekijzer zal ze niet hebben want dat is te gevaarlijk) |
Hey pas op he!! anders ga ik effe nog een gedichie over je maken en die is dan niet lief bedoeld Nee ik heb geen james, vaatima of wat dan ook heb alleen de Erikamatik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:04
|
|
|
BERT168 schreef: | begin dan een mannen topic,dan hebben de vrouwen vast het topic voor zich alleen.. |
Doe het effe lekker zellef heb ik ook gedaan luiaard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ode aan een mopperpot,
Misschien kent u hem wel, en anders dan komt dat nog wel. Zijn naam is Frank de mopperpot van cm, ach u heeft wellicht eens gehoord zijn stem. Vrouwen zijn vaak onlief, tja ik zet het maar even cursief Want wat bedoeld die man daar toch steeds mee, nou heeft u nog een uurtje of twee?? Dan zal ik het u uitleggen, maar het is niet in twee woorden te zeggen. De vrouwen op cm hij plaagt ze maar al te graag, en tja dat is voor ons natuurlijk een plaag. Dus wat krijg je dan, wij zijn vrouwen dus vlam in de pan. Wij reageren natuurlijk op hem, want doen we dat niet dan verheft hij zijn stem. En tja we nemen hem dan ook graag in de maling, dat zorgt weer voor de goede stemming. Maar helaas dan worden wij onlief genoemd, en worden wij vrouwen dank zei hem beroemd! Want hij noemt ons gewoon bij de naam, of geeft er een rare draai aan. En dan heb je meerdere mannen die zich ermee bemoeien, nou en dan begint het ons pas echt te boeien. Hoe meer zielen hoe meer vreugd, Dat doet ons zeker deugd. En tja dan zijn we weer onlief, Maar ach hij is ook wel lief. T’is gewoon een plaaggeest t’is echt waar, Want die ene smiley ligt standaard klaar. Dan komt dat boze koppie weer tevoorschijn, En ach dat vinden we alleen maar fijn. Dan kunnen we daar weer op verder borduren, Tot diep in de nachtelijke uren. Ik zal nu maar stoppen gaan, Anders komen er wel heeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeel boze smiley’s te staan!!
|
Speciaal voor Frank haal ik hem nog maar effe omhoog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je hebt gelijk..das ook de reden dat ik me overal vrij stil houd....
Je bent bang om iets te zeggen... Wordt zo verkeerd opgevat...of je wordt aangevallen....
Je kunt beter nog eens even iemand prive spreken...das heel wat fijner!!! |
Hoeft helemaal niet hoor Zeeland ... begin maar lekker aan je negentienhonderdtweeenzeventigste posting hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:06
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | i k heb James |
Dat lijkt me nou DE perfecte man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:08
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat lijkt me nou DE perfecte man |
Bestaat die dan echt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:11
|
|
|
INGE721 schreef: | Dat lijkt me nou DE perfecte man |
Hij is 1 meter hoog en 60 cm breed en heeft een handige klep aan de voorkant. stelt weinig eisen en is heel volgzaam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:13
|
|
|
HEIDE115 schreef: | oke'drie personen dus,t'eerste drankje is van mij
oh nee,topic is net open;) |
MAAK ER Maar 4 van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:14
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Hij is 1 meter hoog en 60 cm breed en heeft een handige klep aan de voorkant. stelt weinig eisen en is heel volgzaam
|
Wauwieeeeeeeeeeeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:16
|
|
|
HEIDE115 schreef: | oke'drie personen dus,t'eerste drankje is van mij
oh nee,topic is net open;) |
Gratis drank?!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:16
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je hebt gelijk..das ook de reden dat ik me overal vrij stil houd.... Je bent bang om iets te zeggen... Wordt zo verkeerd opgevat...of je wordt aangevallen....
Je kunt beter nog eens even iemand prive spreken...das heel wat fijner!!! |
Ik begrijp je Zeeland..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Gratis drank?!!!!! | ha heb je wat gezegd Heide gratis drank daar komen ze wel voor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:20
|
|
|
over 7 dagen verloopt mijn abbo......verlengen? of niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:21
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Hij is 1 meter hoog en 60 cm breed en heeft een handige klep aan de voorkant. stelt weinig eisen en is heel volgzaam
|
En hij zegt zeker ook niet zoveel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:23
|
|
|
ANNA415 schreef: | En hij zegt zeker ook niet zoveel |
nee hij is ook heel rustig en wat ook zo handig is hij heeft een aan en uit knopje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:25
|
|
|
JANS221 schreef: | over 7 dagen verloopt mijn abbo......verlengen? of niet? |
Verleng maar Janske...na de pn kan je dan desnoods niet meer verlengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nee hij is ook heel rustig en wat ook zo handig is hij heeft een aan en uit knopje |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...het feit al dat je mijn ode op 'het slechtste moment van de dag' zette zegt al veel. Verdien ik niet meer lofwaardigheid? |
Frank..het is maandag....begin van de week.... Vrijdag is ze liever....... Wij vrouwen houden nou eenmaal van het weekeind....en dan knapt het humeur op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:26
|
|
|
ja verlenge toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:27
|
|
|
Tuurlijk verleng jij wel Wat moet Frank nu zonder Jans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
|
|
|
MOTORMUIS997 schreef: | Hoi! Ben benieuwd of er motorrijders op de site zitten die het leuk vinden om met een groepje een mooie rit te maken. Reageer even met een reactie als je interesse hebt. Aan de hand van het aantal reacties wordt er dan wellicht een rit gepland. Groetjes! |
Heb tot dit jaar steeds motor gereden, maar door omstandigheden verkocht. ik kan je zel wegwijs maken in europese christelijke motorgebeuren als je dat leuk lijkt. Zo heb je elk jaar het EMC europese christelijke motorgebeuren dat dit jaar in duitsland plaats vind. Echt een aanrader. Nederland heeft vele leden. je kan me altijd contacteren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
|
|
|
CHRISTA178 schreef: | nou mensen, als er nu eens wordt gekeken naar hoe onze Heer dat zegt in de Bijbel. De opdracht aan de man over het huwelijk, zoals Jezus zich overgaf voor ons zondige mensen. Daar moet de man een voorbeeld aan nemen. Maar helaas gaat er veel mis in het huwelijk, en is het nemen en nemen. Als een vrouw zoveel liefde van haar man krijgt zoals Jezus het wil, zal zij dan niet haar man lief hebben en respecteren! Christa |
In de bijbel staat dat de man met zijn vrouw om moet gaan äls met brozer vaatwerk". De meeste mannen gaan met hun vrouw om als met tupperware
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 9 juli 2012, 20:28
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | nee hij is ook heel rustig en wat ook zo handig is hij heeft een aan en uit knopje |
Klinkt echt perfect Hoe regel ik een date met hem
|
|
Naar boven |
|
|