ChristianMatch

Forum

Heel speciaal bezoek...
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4124 4125 4126 4127 4128 4129 4130 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Gedichten
Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:04

Dank mensen, heb het gekregen van een vriend op facebook, met de opdracht om het door te geven.
Dus als je een adres weet...geeft het gerust door!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:06

YES356 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Mensen die het huishoud topic hebben gevolgd weten wel hoe de vork in de steel zit!!
En wie er voor wat beschermd moet worden!

Als je net zulke lekkere dingen bij je hebt als in 2010 ga ik het misschien nog leuk vinden naast je te zitten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

oke ik weet mn plek weer Huilende smiley, smiley in tranen
zal wel weer Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:40

HERMAN968 schreef:

Here,
dank voor wie U bent
U zegt “Ik ben heilig, wees heilig”
hierin schiet ik tekort
dikwijls
Here
dank voor Uw barmhartigheid
dat U mij reinigt
dag aan dag
en door Uw genade kom ik terug bij U
Geef Uw Zegen Here,
aan al Uw kinderen,
aan al Uw schepselen.
Amen

Mooi gebed, jawel! Geen woord onwaar... maar als antwoord op iets wat gecommuniceerd wordt vanuit mensen niet passend. Ik zou het namelijk bizar en een vorm van negeren vinden als ik iets onder woorden breng naar iemand in mijn omgeving en die zou gelijk een gebed uitspreken... of interpreteer ik de bijdrage verkeerd en is het geen reactie op?

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 9 juli 2012, 10:41
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:57

YES356 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Mensen die het dit vraag ik me af vandaag topic hebben gevolgd weten wel hoe de vork in de steel zit!!
En wie er voor wat beschermd moet worden!

Als je net zulke lekkere dingen bij je hebt als in 2010 ga ik het misschien nog leuk vinden naast je te zitten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley Had Erika lekker dingen bij??? Heb ik niets van gemerkt. Het zal wel weer voor een select gezelschap zijn geweest.

Wat ik wel eens kreeg van Erika waren haar voeten...om gemasseerd te worden...lekker niet dus... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
DJES101

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:57

PETRA944 schreef:
Ik kon niet goed slapen vannacht ,ik zat te denken,liever gezegd piekeren.en dacht aan dit draadje,
gehoorzaamheid, het heeft ook te maken met vertrouwen in god en gods stem te verstaan.
hoe versta je gods stem, hoe groot is je vertrouwen in god?

Voor mezelf ben ik nog steeds aan het groeien in geloof, dus interesant om anderen hun mening te horen.

Gods stem verstaan, ik denk dat god via allerlei manieren tot ons spreekt, het hele geloof verbaasd me soms enorm, 1 keer in een moeilijk moment in me leven dat ik dacht help, dit kan ik niet aan,help jezus, toen kwam er een geweldig wit licht om me heen en hoorde ik boven me een duidelijk hoorbare stem die zei,ik ben bij je.en jee voelde me toen zo geweldig goed meteen weer .
We zijn met elkaar verbonden denk ik door godsgeest, het is ongelooflijk,soms bid er iemand voor me en zegt dingen die die persoon niet kan weten, die gene beweert dan gods stem goed te kunnen verstaan en zegt me,jezus zegt; bla bla bla ,en oh wat doen die woorden me goed, want ongelooflijk,jezus weet alles van me en weet precies welke woorden ik nodig had. alhoewel ik zulk soort dingen altijd zeer kritisch bekijk,kan ik ermiddels niet omheen dat inderdaad zulk soort mensen soms echt gods stem verstaan,
ik heb drie jaar alleen de bijbel gelezen,onderzocht, gebeden tot god.
sinds een tijd ga ik naar een kerk en wat gebeurde er tot me verbazing? iedere keer gaat de preek over iets ,waar ik net zelf mee bezig ben geweest in de bijbel, de preek gaat over hetzelfde, alleen de uitleg is uitgebreid,ik begrijp het dan nog beter. en dan denk ik aan gods geest die allemaal door ons heen werkt. en ja verbaas me Verraste, verbaasde smiley ben er nu inmidels aan gewend,het is nu normaal, dat ik weet waar de preek ongeveer over gaat.nog maffer, de prediker zegt er zit hier iemand in ze zaal en god zegt bla bla bla Verraste, verbaasde smiley het leek wel of die woorden voor mij waren Verraste, verbaasde smiley
me vriendinnen erbij zeiden jee die woorden zijn zo voor jou ongelooflijk Verraste, verbaasde smiley
en vertrouwen; ondanks wonderen blijf ik een klein onzeker mensje, vertrouwen op god is moeilijk in de praktijk, nu bv weer, ja lag te piekeren over me belastingbrief, eh 2000 euro terug betalen,die volgens mij klopt het.., en dat houd in zoveel maanden geen huurtoeslag krijgen, financieel in een woestijnperiode komen. en al voor de brief kwam,wist god het volgens mij, deze week verschillende keren de bijbel opengeslagen en dan kwam ik op de woorden dat ik me hart niet verontrust moest laten maken door zorgen en jee wat ik hier eerder schreef, mensen gaven me laatst geld zo maarin de kerk, ze zeiden god geeft me op het hart... en ik wou het niet aannemen,maar ze accepteerden geen nee, 200euro Verraste, verbaasde smiley ,later kom ik in me tas nog meer tegen,inmiddels 250 euro totaal Verraste, verbaasde smiley
En dan denk ik aan de keer me ex zich niet liet uitschrijven, ik geen uitkering kon aanvragen daardoor. ik echt niet wist hoe me kinderen te moeten eten geven, en zonder dat ik iemand erom vroeg,behalve god, kwamen de dingen die ik nodig had me toewaaien via allerlei manieren. god die door mensen heen werkt denk ik dan.spullen die ik via marktplaats verkocht en iedere keer op het juiste moment had ik weer het juiste bedrag wat echt nodig was. De keer ik dacht ,jee zou zo graag weer es vis willen eten, enja was altijd dol op zalm file, wat gebeurt er, bij een kennis op het werk kreeg iedereen een hele grote zak met waanzinnig goeie zalmfile en die kwam me vrolijkde helft brengen,was te veel voor hem,heb maanden lang iedere week zalmfile gegeten van top kwaliteit.
Ja god is geweldig, zorgt voor ons en toch is me maag nu effe omgekeerd,denkende aan een aantal maanden geen huurtoeslag,alle kinderen die eten en kleding nodig hebben en denk aan god die al de hele week me liet weten,laat je hart niet verontrust maken door zorgen.
jee schaam me bijna tegen over god,hoe moeilijk het soms is om hem te vertrouwen.Terwijl hij al zoveel voor megedaan heeft in mijn leven.
en oh god,leer mij uw stem te verstaan, ik denk aan de hele discussie over sex voor het huwelijk,eh nu heb ik een zwak voor een man hier en ha ha hij reageert leuk op me,( en nee, voor de nieuwsgieriggen,hij schrijft niet op het forum) is het u wil wel god?Heb ik uw zegen,want het is mijn wil,maar is dat ook uw plan met mijn leven? want ik wil graag uw wil doen. antwoord heb ik nog niet, zou het komen?
enfin dingen waar ik mee worstel , gods stem verstaan(iets wat ik heel graag zou willen hemgoed verstaan)
helemaal vertrouwen op god
hoe zijn jullie ervaringen erin?

wat mooi geschreven realistisch..ervaring en zo herkenbaar!
sterkte hoor!
heel eenvoudig zou ik bidden...HEERE IK GELOOF,MAAR KOM MIJN ONGELOOF TEGEMOET...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:58

ERIKA129 schreef:
Gehaktballetjes ja die mogen niet ontbreken Engeltje smiley

Geschokte, onthutste smiley ..gehaktballetjes waar het 'kwaad' is ingeschoten?
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 10:58

Een vriendin is een oase van rust in een wereld die gek is geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 11:03

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Had Erika lekker dingen bij??? Heb ik niets van gemerkt. Het zal wel weer voor een select gezelschap zijn geweest.

Wat ik wel eens kreeg van Erika waren haar voeten...om gemasseerd te worden...lekker niet dus... Boze smiley

Jokkebrok dat was Imke die mijn voeten deed Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
je was gewoon jaloers!! Maarre je maakt dat we off- topic zijn Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 11:04

DJES101 schreef:
sterkte hoor!
heel eenvoudig zou ik bidden...HEERE IK GELOOF,MAAR KOM MIJN ONGELOOF TEGEMOET...

Dat is ook erg mooi gezegt Djes Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 11:07

DJES101 schreef:
sterkte hoor!

ha ha, leuk dat het herkenbaar is en dankje voor je antwoord, ja god kom mijn ongeloof tegemoet Lachende smiley en leer me uw stem te verstaan en te gehoorzamen Lachende smiley wijs me de weg,voordat ik een verkeerde neem.
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 11:19

ERIKA129 schreef:
Nah ik maak liever zelf soep maar zonder mannen erin maar wel met balletjes Kwijlende smiley

Doe je het bij mij ook effe Petra Knipoog smiley

ha ha ben een kei in gehaktballetjes draaien, maar doe vandaag makkelijk ga voor de soep uit blik Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 11:30

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...dus soep met bepaalde 'onderdelen'???

frank toch Gefrustreerde smiley nou moet ik straks nog daaraan denken als ik eten ga maken en eet nog wel braadworsten Zieke smiley weer me eetlust bedorven Zieke smiley Zieke smiley , soep is ook geen optie meer.
sereius vlees bakken, eeehhhh kipfile bv of rundvlees, eerst ben je een tijd bezig enge vetjes eraf te snijden Zieke smiley eenmaal uit de pan is het lekker,maar jemoet er niet te veel bij nadenken, braadworst bv, eeh dat is toch een darm van een varken of koe? Zieke smiley
wat dat betreft lang leve de gehaktballen,dan denk je het is gehakt,klaar verder niet over nadenken Knipoog smiley
of een lekker fricandelletje, eh gemalen afval vlees,zoals koeien ogen,nog enger word het met kroketten... dan eet je lekker, zie je wat in de kroket en denk je Smiley die vol vragen zit weg honger...
Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley
het word tijd voor een ander onderwerp over huishouden, geen rekeningen... Zieke smiley iets leuks zoals stofzuigen of washandjes strijken. vraag me af, krijgt heide nu al zijn washandjes mooi gestreken??
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 12:06

Eerst at ik geen frikandellen meer, nu dus ook geen kroketten meer, en ook geen hamburgers.

Alleen hele stukken vlees... Knipoog smiley of vis..

Laatst aangepast door
SHANITA130
op maandag 9 juli 2012, 12:07
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 12:23

klussen

Laatst aangepast door
HEIDE115
op maandag 9 juli 2012, 12:50
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 12:47

en ha ha god had gelijk,had me niet moeten laten verontrusten,zorgen maken over een stomme belastingbrief...
het gaat over 2010, terugbetalen zon 2000 euro,maar kan het gelukkig in termijnen doen pffffffff,Was effe bang dat ze het met me huurtoeslag zouden verrekenen. in 2011 hebben ze me een half jaar geen huurtoeslag gegeven,wegens fout van hun,das leuk want die krijg ik weer terug als ze herbereken. dan krijg ik weer heel veel terug Lachende smiley
belastingen...werd er effe moe van ,dacht nee he,niet weer geen huurtoeslag.met omgedraaide maag , ben ik gaan bellen en rekenen, had ik beter meteen kunnen doen dan halve nacht piekeren van help. Gefrustreerde smiley

na mijn woestijperiode, merk ik dat het me ook wel ergens verkeerd gevormd heeft in me denken, al lange tijd geen problemen meer.soms denk ik,waar blijven de problemen?
en dan denk ik aan het joodse volk in de woestijn, eerst waren ze slaven,bevrijd en op zoek naar het beloofde land in de woestijn,
en daar lag het beloofde land:
de verspieders gingen kijken en er waren reuzen, en toen durfden de meeste mensen het beloofde land niet meer in te nemen, dus ze bleven in de woestijn, ze durfden niet op god te vertrouwen en gevormd door hun denken,wat misschien nog veel denken als slaven was,bleven zenog heel lang in de woestijn, zet me tot nadenken..... over mezelf, me eigen levens houding, je komt uit die woestijn en dan? neem je het beloofde land in, vertrouw je op godswoord, of denk je bij de eerste berg... nee he, we gaan weer in een woestijperiode, zoals ik dacht weer een financiele woestijnperiode inte gaan? Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 12:59

ik probeerde een cake te bakken,maar t'lukte me weer niet.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:11

HEIDE115 schreef:

Is de oorzaak de oven of de deeg ? Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:13

HERMAN968 schreef:
Is de oorzaak de oven of de deeg ? Knipoog smiley

Herman ik wil je een poosje ontwijken,heb daar even respect voor oke?
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:14

HEIDE115 schreef:
klussen

My shadow, de weg verloren midden Nederland ? Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:15

Hier is de zon voorbijgekome ! Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:22

HERMAN968 schreef:

Hier is de zon voorbijgekome ! Huilende smiley, smiley in tranen

laat je helpen Herman,er zijn meerdere die dit over jou denken namelijk!
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:23

HEIDE115 schreef:

he wat ging er mis Heide. ik ben geen bakker maar misschien kan ik je helpen?
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:27

HERMAN968 schreef:
My shadow, de weg verloren midden Nederland ? Lachende smiley Lachende smiley

zoveel mogelijk mee,doen..helpt dan het beste.

Lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:29

HEIDE115 schreef:
zoveel mogelijk mee,doen..helpt dan het beste.

Lachende smiley Knipoog smiley

Die andere posting, was duidelijk niet ok, I don't forget, bud I forgive Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 13:51

HERMAN968 schreef:
Die andere posting, was duidelijk niet ok, I don't forget, bud I forgive Engeltje smiley

Die andere posting,was duidelijk niet ok,i don't forget,bud i forgive Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:02

HEIDE115 schreef:
Die andere posting,was duidelijk niet ok,i don't forget,bud i forgive Engeltje smiley

Papagaaien, probeer konstructief te blijven. Je verveelt je ? Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:06

HEIDE115 schreef:

Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:07

Vandaag weer goed gesprek gehad met re-intergratie deskundige volgende stap me aanmelden voor de opleiding Lachende smiley
Brrr toch wel weer spannen allemaal en dan ook weer leren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:11

HEIDE115 schreef:

Hebbie er wel liefde in gedaan? Knipoog smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 14:15

ERIKA129 schreef:
Vandaag weer goed gesprek gehad met re-intergratie deskundige volgende stap me aanmelden voor de opleiding Lachende smiley
Brrr toch wel weer spannen allemaal en dan ook weer leren Knipoog smiley

Goed zeg! Heel veel suc6! En mocht je vragen hebben...ik heb deze opleiding ook gedaan, dan weet je mij te vinden hè!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Gedichten
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4124 4125 4126 4127 4128 4129 4130 ... 6194 Volgende
Pagina 4127 van 6194