ChristianMatch

Forum

ga je mee picknicken/BBQ zaterdag 4 aug in ede op de heide?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4123 4124 4125 4126 4127 4128 4129 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:21

we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten.
- uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

voorlopig hopen mee te gaan;

hannah810 met pleegdochter
qsjes546, 44 jaar, regio 035
mieke962, 41 jaar, regio 0181
sonja008, 36 jaar regio 0341
willemien943, 45 jaar, regio 010
jans221, 51 jaar, regio 0180
Tjoklat313, 52 jaar, regio 078
flower776 51 jaar, regio 0180
Erika129, 37 jaar, regio 0318 (alleen als ze naast Yes mag zitten)

harald940, 37 jaar, regio 038
Leonard480, regio0180
Frankt627, 48 jaar, regio 076
Jozua472, 55 jaar, regio 0113
siroka573, 33 jaar
Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen)
Bram548, 48 jaar, regio0113
vindmij053, 55 jaar, regio 0344
Yes356, 46 jaar, regio 0314 (OV)
......

bij regen wordt een feest-tent meegenomen door;
Leo in samenwerking met Leonard
.....
.....
.....

BBQ wordt meegenomen door;
.....
.....
.....

houtskool wordt meegenomen door;
- harald940
.....
.....
.....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:22

ERIKA129 schreef:
dan ga ik wel naast Yes zitten Clown smiley

Oké, je staat op de lijst... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:23

FRANKT627 schreef:
Het wordt hoge tijd dat het jou ook eens overkomt... Boze smiley

FRANKT627 schreef:
Ik heb weer eens mijn hoofd gestoten...neen, dit is geen grap of één of andere lompe bedoening waar ik best wel sterk in ben. Dit is echter een figuurlijke pijnlijke zaak. Nou ja, figuurlijk...

[i]
Ik wens het jou geen tweede maal toe cm-broeder. Dat God je mag spare voor elk lijden, toch.
Engeltje smiley[/i]

Laatst aangepast door
HERMAN968
op maandag 9 juli 2012, 06:26
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:29

ANNA415 schreef:
Ik snap er niets meer van doet hij ratten en vrouwen in de soep Huilende smiley, smiley in tranen

Gefrustreerde smiley ... je hebt, groent-, vis-, vlees-, tuinkruidenbouillion. En die kan je in verschillende recepten gebruiken. Er is sinds enkele maanden ook een rattenbouillion (een creatie van een zekere Cootje) en sinds gisteren is er ook een vrouwenbouillion om Lastge-vrouwen-soep mee te maken.

Volgens mij hebben sommige hier een grote culinaire achterstand...

Mijn missioneringswerk als Belg in Nederland krijgt een steeds grotere omvang... Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:36

FRANKT627 schreef:
Gefrustreerde smiley ... je hebt, groent-, vis-, vlees-, tuinkruidenbouillion. En die kan je in verschillende recepten gebruiken. Er is sinds enkele maanden ook een rattenbouillion (een creatie van een zekere Cootje) en sinds gisteren is er ook een vrouwenbouillion om Lastge-vrouwen-soep mee te maken.

Mijn missioneringswerk als Belg in Nederland krijgt een steeds grotere omvang... Engeltje smiley

hier in nederland hebben we ook soep in blik, is wat makkelijker ...
belgen Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 06:39

prachtig Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:11

FRANKT627 schreef:

Voor die lastige vrouwen zo ik gewoon zoutzuur gebruiken. Veel makkelijker. Smiley met dichtgeplakte mond Verraste, verbaasde smiley

of een of andere azijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:18

BART347 schreef:
offtopicker dan dit kon ik t ook niet bedenken... Geschokte, onthutste smiley Gefrustreerde smiley

Toen kwam Jumbo met z'n grote snuit........ Boze smiley Boze smiley Boze smiley

Laatst aangepast door
ANNA415
op maandag 9 juli 2012, 07:19
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:21

FRANKT627 schreef:
Plaagbacterie dat je bent... Boze smiley

Bacterie nog wel. Huilende smiley, smiley in tranen

Wist je dat bacterien zich heel snel kunnen vermenigvuldigen..! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:33

Ik kreeg nachtelijk bezoek.....maar het was welkom....
Veel te bieden had ik niet...
Maar dat was ook niet de reden van Zijn komst...
Wat HIJ aanbood was veel meer...
TEERKOST voor onderweg...en ik heb gegeten....

Beter gezelschap kon ik me niet wensen....

Ik heb HEM nog een adres gegeven...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:54

ANNA415 schreef:
Bacterie nog wel. Huilende smiley, smiley in tranen

Wist je dat bacterien zich heel snel kunnen vermenigvuldigen..! Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Geschokte, onthutste smiley ...ohnee, dan heb je dat weer...De Heilige Drieplaag-Eenheid, Anna, Erika en Petra is meer dan genoeg hoor... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:56

PETRA944 schreef:
hier in nederland hebben we ook soep in blik, is wat makkelijker ...
belgen Gefrustreerde smiley

En vast veeeel lekkerder... Kotsende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:59

HERMAN968 schreef:

Here,
dank voor wie U bent
U zegt “Ik ben heilig, wees heilig”
hierin schiet ik tekort
dikwijls
Here
dank voor Uw barmhartigheid
dat U mij reinigt
dag aan dag
en door Uw genade kom ik terug bij U
Geef Uw Zegen Here,
aan al Uw kinderen,
aan al Uw schepselen.
Amen

Dat is een mooi opgeschreven gebed Herman
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 07:59

Ik kon niet goed slapen vannacht ,ik zat te denken,liever gezegd piekeren.en dacht aan dit draadje,
gehoorzaamheid, het heeft ook te maken met vertrouwen in god en gods stem te verstaan.
hoe versta je gods stem, hoe groot is je vertrouwen in god?

Voor mezelf ben ik nog steeds aan het groeien in geloof, dus interesant om anderen hun mening te horen.

Gods stem verstaan, ik denk dat god via allerlei manieren tot ons spreekt, het hele geloof verbaasd me soms enorm, 1 keer in een moeilijk moment in me leven dat ik dacht help, dit kan ik niet aan,help jezus, toen kwam er een geweldig wit licht om me heen en hoorde ik boven me een duidelijk hoorbare stem die zei,ik ben bij je.en jee voelde me toen zo geweldig goed meteen weer .
We zijn met elkaar verbonden denk ik door godsgeest, het is ongelooflijk,soms bid er iemand voor me en zegt dingen die die persoon niet kan weten, die gene beweert dan gods stem goed te kunnen verstaan en zegt me,jezus zegt; bla bla bla ,en oh wat doen die woorden me goed, want ongelooflijk,jezus weet alles van me en weet precies welke woorden ik nodig had. alhoewel ik zulk soort dingen altijd zeer kritisch bekijk,kan ik ermiddels niet omheen dat inderdaad zulk soort mensen soms echt gods stem verstaan,
ik heb drie jaar alleen de bijbel gelezen,onderzocht, gebeden tot god.
sinds een tijd ga ik naar een kerk en wat gebeurde er tot me verbazing? iedere keer gaat de preek over iets ,waar ik net zelf mee bezig ben geweest in de bijbel, de preek gaat over hetzelfde, alleen de uitleg is uitgebreid,ik begrijp het dan nog beter. en dan denk ik aan gods geest die allemaal door ons heen werkt. en ja verbaas me Verraste, verbaasde smiley ben er nu inmidels aan gewend,het is nu normaal, dat ik weet waar de preek ongeveer over gaat.nog maffer, de prediker zegt er zit hier iemand in ze zaal en god zegt bla bla bla Verraste, verbaasde smiley het leek wel of die woorden voor mij waren Verraste, verbaasde smiley
me vriendinnen erbij zeiden jee die woorden zijn zo voor jou ongelooflijk Verraste, verbaasde smiley
en vertrouwen; ondanks wonderen blijf ik een klein onzeker mensje, vertrouwen op god is moeilijk in de praktijk, nu bv weer, ja lag te piekeren over me belastingbrief, eh 2000 euro terug betalen,die volgens mij klopt het.., en dat houd in zoveel maanden geen huurtoeslag krijgen, financieel in een woestijnperiode komen. en al voor de brief kwam,wist god het volgens mij, deze week verschillende keren de bijbel opengeslagen en dan kwam ik op de woorden dat ik me hart niet verontrust moest laten maken door zorgen en jee wat ik hier eerder schreef, mensen gaven me laatst geld zo maarin de kerk, ze zeiden god geeft me op het hart... en ik wou het niet aannemen,maar ze accepteerden geen nee, 200euro Verraste, verbaasde smiley ,later kom ik in me tas nog meer tegen,inmiddels 250 euro totaal Verraste, verbaasde smiley
En dan denk ik aan de keer me ex zich niet liet uitschrijven, ik geen uitkering kon aanvragen daardoor. ik echt niet wist hoe me kinderen te moeten eten geven, en zonder dat ik iemand erom vroeg,behalve god, kwamen de dingen die ik nodig had me toewaaien via allerlei manieren. god die door mensen heen werkt denk ik dan.spullen die ik via marktplaats verkocht en iedere keer op het juiste moment had ik weer het juiste bedrag wat echt nodig was. De keer ik dacht ,jee zou zo graag weer es vis willen eten, enja was altijd dol op zalm file, wat gebeurt er, bij een kennis op het werk kreeg iedereen een hele grote zak met waanzinnig goeie zalmfile en die kwam me vrolijkde helft brengen,was te veel voor hem,heb maanden lang iedere week zalmfile gegeten van top kwaliteit.
Ja god is geweldig, zorgt voor ons en toch is me maag nu effe omgekeerd,denkende aan een aantal maanden geen huurtoeslag,alle kinderen die eten en kleding nodig hebben en denk aan god die al de hele week me liet weten,laat je hart niet verontrust maken door zorgen.
jee schaam me bijna tegen over god,hoe moeilijk het soms is om hem te vertrouwen.Terwijl hij al zoveel voor megedaan heeft in mijn leven.
en oh god,leer mij uw stem te verstaan, ik denk aan de hele discussie over sex voor het huwelijk,eh nu heb ik een zwak voor een man hier en ha ha hij reageert leuk op me,( en nee, voor de nieuwsgieriggen,hij schrijft niet op het forum) is het u wil wel god?Heb ik uw zegen,want het is mijn wil,maar is dat ook uw plan met mijn leven? want ik wil graag uw wil doen. antwoord heb ik nog niet, zou het komen?
enfin dingen waar ik mee worstel , gods stem verstaan(iets wat ik heel graag zou willen hemgoed verstaan)
helemaal vertrouwen op god
hoe zijn jullie ervaringen erin?
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 08:10

HERMAN968 schreef:

Here,
dank voor wie U bent
U zegt “Ik ben heilig, wees heilig”
hierin schiet ik tekort
dikwijls
Here
dank voor Uw barmhartigheid
dat U mij reinigt
dag aan dag
en door Uw genade kom ik terug bij U
Geef Uw Zegen Here,
aan al Uw kinderen,
aan al Uw schepselen.
Amen

wauw inderdaad mooi gebed herman,een bijdrage van je die ik eens geweldig vind.
mooi gebed, die ga ik ook maar es bidden
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 08:20

FRANKT627 schreef:
En vast veeeel lekkerder... Kotsende smiley

jaaa unox soep,twee halen 1 betalen.
actie van de week is het ,soep gemaakt van dingen uit belgische afkomst Knipoog smiley

ha ha lekker draadje is dit toch Lachende smiley maar ik ga maar es beginnen aan me huishoudelijke plichten
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 08:34

XABIA794 schreef:
weer een mooi stukje gelezen:

Mozes werd naar de universiteit van God gestuurd: de woestijn.
Dat is de plaats waar je genade leert, daar is de plaats waar je sterft aan je eigen capaciteiten en mogelijkheden. Daar leer je totaal afhankelijk van God te zijn.
Hooglied beschrijft hoe de bruid, leunend op haar geliefde, uit de woestijn komt. (zie hooglied 8:5) Je bent niet meer dezelfde, je leunt niet meer op jezelf en je bekwaamheden, je leunt op je geliefde, je leunt op Jezus!
Je bent totaal afhankelijk van Hem

Lachende smiley mooie aanvulling is dat

wow soms hoef ik smorgens geen stukje uit de bijbel te lezen!
maar vind ik Gods woord hier!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:08

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...ohnee, dan heb je dat weer...De Heilige Drieplaag-Eenheid, Anna, Erika en Petra is meer dan genoeg hoor... Boze smiley

De drie musketiers Lachende smiley Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:09

JOSINA022 schreef:
Heel speciaal bezoek

Vanmorgen kreeg ik bezoek van een vriend. Hij kwam vroeg, ging bij me zitten en sprak een tijdje over hoe het zo ging in mijn leven.

Nadat hij zorgvuldig en invoelend had geluisterd naar alles wat ik te zeggen had, stond hij op, liep naar me toe, boog voorover en hield me een tijdje teder vast .

Nadat hij me had verzekerd dat alles goed zou komen en precies passend voor mij,
vroeg hij of ik iemand kende die een bezoekje van hem kon gebruiken en ik dacht meteen aan jou.

Ik gaf Hem jouw naam en hij wist waar je woonde.

En na nog een verzekerende omhelzing, dankte hij me en liep ik met hem mee naar de voordeur Hij moet nu ongeveer bij jou zijn aangekomen.

Wauw!!!
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:12

ANNA415 schreef:
Toen kwam Jumbo met z'n grote snuit........ Boze smiley Boze smiley Boze smiley

En die blies alle mannen dit topic uit Lachende smiley met blinkend witte tanden
etters zijn het

Laatst aangepast door
ERIKA129
op maandag 9 juli 2012, 09:12
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:13

PETRA944 schreef:
jaaa unox soep,twee halen 1 betalen.
actie van de week is het ,soep gemaakt van dingen uit belgische afkomst Knipoog smiley

ha ha lekker draadje is dit toch Lachende smiley maar ik ga maar es beginnen aan me huishoudelijke plichten

Nah ik maak liever zelf soep maar zonder mannen erin maar wel met balletjes Kwijlende smiley

Doe je het bij mij ook effe Petra Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:13

FRANKT627 schreef:
Oké, je staat op de lijst... Knipoog smiley

Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:14

FRANKT627 schreef:
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;

je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).

mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.

ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

Leonard480, regio0180
siroka573, 33 jaar
......

.....
.....
.....

.....
.....
.....

- harald940
.....
.....
.....

Frankieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Woedende smiley
Eerste klas etterbal Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:40

FRANKT627 schreef:

Leonard480, regio0180
siroka573, 33 jaar
......

.....
.....
.....

.....
.....
.....

- harald940
.....
.....
.....

Lijkt me een geweldig plan!!! weet iedereen meteen waarom dat is!!
whahahahahahaah toch is ze wel lief!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:40

ERIKA129 schreef:
Nah ik maak liever zelf soep maar zonder mannen erin maar wel met balletjes Kwijlende smiley

Doe je het bij mij ook effe Petra Knipoog smiley

Geschokte, onthutste smiley ...dus soep met bepaalde 'onderdelen'???
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:44

ERIKA129 schreef:
Frankieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Woedende smiley
Eerste klas etterbal Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Boze smiley ...Frank zonder 'ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'...
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:45

YES356 schreef:
Lijkt me een geweldig plan!!! weet iedereen meteen waarom dat is!!
whahahahahahaah toch is ze wel lief!

Geschokte, onthutste smiley Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:46

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...Frank zonder 'ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee'...

Mooi niet in dit geval met IE..
En dat ik naast Yes ga zitten is omdat ik beschermt moet worden tegen jou Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:46

FRANKT627 schreef:
Geschokte, onthutste smiley ...dus soep met bepaalde 'onderdelen'???

Gehaktballetjes ja die mogen niet ontbreken Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: maandag 9 juli 2012, 09:58

ERIKA129 schreef:
Mooi niet in dit geval met IE..
En dat ik naast Yes ga zitten is omdat ik beschermt moet worden tegen jou Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

Mensen die het dit vraag ik me af vandaag topic hebben gevolgd weten wel hoe de vork in de steel zit!!
En wie er voor wat beschermd moet worden!

Als je net zulke lekkere dingen bij je hebt als in 2010 ga ik het misschien nog leuk vinden naast je te zitten Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
YES356
op maandag 9 juli 2012, 10:32
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4123 4124 4125 4126 4127 4128 4129 ... 6194 Volgende
Pagina 4126 van 6194