Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:35
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik zoek een man die een kopje koffie voor me inschenkt of een glaasje wijn als ik moe van mijn werk kom.....die mijn lekke band kan plakken als ik die heb......die als ik iets niet weet met de computer dat liefdevol oplost en als ik een ebook wil kopen voor mij ereader en niet weet hoe dat moet even lief zegt: wacht maar schat, doe ik wel even voor je.......
|
W-tje wanneer gaan we eens daten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | En wat dacht je van schilderijtjes ophangen De tuin doen De auto wassen en ruiterwisservloeistof bijvullen, olie checken De BBQ aansteken ..... ..... |
Bestaan die mannen??? Ik hou mijn mailbox in de gaten......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:38
|
|
|
Iedereen hartelijk dank voor de felicitaties . Gelukkig dat het 's middags mooi weer was want 18 man ineens op de stoep ....sja , dat is voor vissertje ook best wel veel.
En dan is de dag weer voorbij. Wéér een jaar voorbij . En dan lig je op bed en dan denk je bij jezelf.... het afgelopen jaar ,...... best wel een jaar om heel dankbaar voor te zijn. Een jaar met veel zegeningen . Ziekte die ons bespaard is gebleven , een moeder, broers en zussen waar weinig zorgen geweest zijn . De boys , die het schooljaar positief hebben afgesloten en waarvan één een schoolperiode van 4 jaar met goed gevolg heeft doorlopen en afgesloten. Vele mooie herinneringen die niet allemaal opgenoemd kunnen worden hier. En dan denk je .... waar hebben we dat aan te danken. Nee , niet aan ons zelf , want wij hebben niets verdiend maar het is allemaal Genade. En dan word je wel eens stil , stil van wat Hij ons nog wil schenken.
Iedereen een goede , gezegende zondag verder toegewenst.
@Zeeland....doe m'n best @Josina....... @Mario........'k zeg niet alles hè @ Thomas....je brengt me wel in de verleiding @W-tje .......dinsdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:39
|
|
|
JANS221 schreef: | Bestaan die mannen??? Ik hou mijn mailbox in de gaten...... |
Ik zit ook al dagen naar de mailbox te turen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:42
|
|
|
In je mailbox zoeken!!! tis veel makkelijker http://www.klussenier.nl/
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 8 juli 2012, 12:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:46
|
|
|
ANNA415 schreef: | ja en dan..? nu wordt het spannend.. |
ja!!!! dat vond ik ook dat het spannend werd!!!! ik ga proberen dat boek te scoren!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:49
|
|
|
Nee Yes, jij begrijpt het niet!!! ik zoek een man die zelf vraagt of hj iets kan doen, niet 1 aan wie ik wat moet vragen!!!
(b.v. schat, kan ik vandaag nog iets voor je doen? Moet er nog geklust worden? zal ik even helpen strijken?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:50
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Daar sluit ik me bij aan...... Geniet ervan Josina.......van harte hoor... |
Thnx Marianne!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:52
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Visser je was gisteren Jarig!!! Helemaal over het hoofd gezien!!
Als nog gefeliciteerd en en heel goed,gezegend nieuwjaar!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:55
|
|
|
JANS221 schreef: | Nee Yes, jij begrijpt het niet!!! ik zoek een man die zelf vraagt of hj iets kan doen, niet 1 aan wie ik wat moet vragen!!!
(b.v. schat, kan ik vandaag nog iets voor je doen? Moet er nog geklust worden? zal ik even helpen strijken?) |
oooooooooooooooooooooooooooooooow zon man!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:58
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Bij Ernst is de situatie in zoverre zorgelijk Dat de pijn nog erg gevoeld wordt. Toch elkaar blijven bemoedigen moed te houden. dat de middelen gezegend mogen worden
Wees hem nabij O Heer,en allen die het moeilijk hebben. in Uwe naam |
AMEN (Ernst)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:03
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Weer niet gelukt.. |
Uhhh.....wat is niet gelukt??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:12
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Uhhh.....wat is niet gelukt?? |
Het antwoordt zat al verwoordt in de woorden.. weer niet gelukt. maar bedankt Marianne.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:13
|
|
|
Ships, zonder dat ik er erg in had heb ik in de vrouwentopic gevraagd of W-tje met me wilt daten omdat ik helemaal voldoe aan de beschrijving van de man die ze zoekt... ...buiten al die eisen die ze stelt kan ik ook de juiste watermeterstand aflezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:15
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Het antwoordt zat al verwoordt in de woorden.. weer niet gelukt. maar bedankt Marianne. |
Hier schijnt toch wel de zon hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:16
|
|
|
YES356 schreef: | AAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Visser je was gisteren Jarig!!! Helemaal over het hoofd gezien!!
Als nog gefeliciteerd en en heel goed,gezegend nieuwjaar!!! |
Als je over Visser zijn hoofd wilt zien moet je minstens 2 meter lang zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:16
|
|
|
VRIJGEZEL390 schreef: | Graag wil ik ook iedereen bedanken voor alle steun door gebed en berichtjes. Niet geheel onbelangrijk om dit te doen dacht ik. |
Tjonge...heftig voor je joh! Ik wens je heel veel sterkte en geduld toe, Toch fijn...om op deze manier met je mee te leven... Van harte beterschap hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:25
|
|
|
JANS221 schreef: | Nee Yes, jij begrijpt het niet!!! ik zoek een man die zelf vraagt of hj iets kan doen, niet 1 aan wie ik wat moet vragen!!!
(b.v. schat, kan ik vandaag nog iets voor je doen? Moet er nog geklust worden? zal ik even helpen strijken?) |
huh bestaan die dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:28
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | huh bestaan die dan |
Dat vroeg ik me ook al af! Maar we kunnen ze het voordeel van de twijfel geven. En aangezien ze hier niet mogen reageren, hou ik mijn mailbox in de gaten. Morgen zal ik je zeggen of ze er zijn!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Hier schijnt toch wel de zon hoor |
Het heeft ook niks met de zon te maken Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:31
|
|
|
mn teamleidster heeft het rooster weer verandert en nu ben ik vrij. Zou dus wel kunnen, maar dan moet er wel wat meer animo voor zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:35
|
|
|
JANS221 schreef: | Dat vroeg ik me ook al af! Maar we kunnen ze het voordeel van de twijfel geven. En aangezien ze hier niet mogen reageren, hou ik mijn mailbox in de gaten. Morgen zal ik je zeggen of ze er zijn!! |
nou ben benieuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:50
|
|
|
De vrouw van de dominee zit in de trein in haar bijbeltje te lezen. er komt bij het volgende station een man tegenover haar te zitten, die haar zo even bekijkt en vraagt u gelooft toch niet dat het waar is wat daar geschreven staat, zegt hij.
Jazeker wel, is haar antwoord, waarop hij zegt je gelooft toch niet dat Jona 3 dagen in een vis heeft gezeten, dat kon hij nooit overleeft hebben?
Ik zal, als ik in de hemel kom, het Jona vragen hoe hij dat heeft gedaan zegt ze. Maar als hij nu eens niet in de hemel is zegt hij, waarop zij zegt dan kan jij het hem vragen.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op zondag 8 juli 2012, 21:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:51
|
|
|
YES356 schreef: | AAAAAAAAAAAAAAAAAHHH Visser je was gisteren Jarig!!! Helemaal over het hoofd gezien!!
Als nog gefeliciteerd en en heel goed,gezegend nieuwjaar!!! |
Dank je wel Yes.
En ga maar weer eens gauw zo'n verhaal schrijven. Mag gerust in het dialects, no problem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je over Visser zijn hoofd wilt zien moet je minstens 2 meter lang zijn... |
Dank je wel frank ..... ik gebruik weer even jouw emoticon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:57
|
|
|
HANNAH810 schreef: | we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 (waarschijnlijk met nog iemand ) Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... ..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 13:57
|
|
|
1 keer plaatsen is genoeg, geloof ik.........
(slome verbinding,he; dan heb je dat)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op zondag 8 juli 2012, 13:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 14:14
|
|
|
http://www.youtube.com/artist/Whitney_Houston?feature=watch_video_title
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 14:20
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Bij welke visboer Thomas, haal jij je vis ??? |
Gezonde Apotheek in Ljouwert. Met een goede basis voor vissoep en waar men de tong en garnalen al pakt als ik binnenkom, lol. Ik haal ook regelmatig vis op de haven van Lauwersoog, al dan niet binnen de Europese regelgeving. Wat ondermaatse tongetjes zijn toch lekker en om ze nou weg te gooien........
Thomas, als ze de ochtend van de aankoopdag nog zwemmen, zijn ze prima en dat proef je.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 12 juli 2012, 14:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 14:33
|
|
|
Toch is de Liefde een gebod, helaas komt, als eigen ego op de eerste plaats komt, dan wil men alleen eigen ego gestreeld zien, dus niet alles opofferend meer voor de ander.
Liefde is (als het goed is) een kwestie van geven en KRIJGEN. Soms kan een partner liefde niet beantwoorden en even niet voldoen aan huwelijkse plichten ivm de lichamelijke of geestelijke gesteldheid. Als men alleen geeft en ontvangt, is het geen probleem en zal men de ander, ondanks koste van zich zelf, de ander willen steunen.
Van morgen een mooie verkondiging over het gelijk zijn aan elkaar, puur door de liefde, dus gelijk is voorgeschreven. Mannen moeten evenveel van hun vrouw houden als van zich zelf, ondanks dat ze het hoofd van het gezin zijn.
Helaas is vandaag de dag het zo gemakkelijk om na een ik hou niet meer van je omdat te gebruiken als reden om te scheiden. Gaat men dan wel van het besef uit waarom de liefde is bekoeld, heeft men wel bredacht wat de reden was warom men getrouwd is toentertijd?
Letwel, scheiden is soms een must ivm uitbraak onderdrukking omdat 1 partner verkeerd bezig is. Velen hebben hun best gedaan om alles weer op de rail te krijgen, Soms zal men toch er vanuit moeten gaan, willen we dit werkelijk wel diep van binnen? Als men alles heeft gegevenen de ander blijft halsstarrig, mag men scheiden.
Wat de topic aangaat, ja men mag met een gescheiden vrouw/man trouwen trouwen, mits men uit wil gaan wat voor consequeties aan de relaitie welke gesteld worden door Gods woord.
|
|
Naar boven |
|
|