ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4114 4115 4116 4117 4118 4119 4120 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:38

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...kan je vandaag je abo al niet laten verlopen?

ha ha,vrouwen en zeuren, mannen kunnen ook best zeuren en mopperen
zie bv bovenstaande reactie weer van frank.
zou het midlife crisis zijn? mannen hebben toch geen last van hormonen :- Twijfelende smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:39

ROELANDE345 schreef:
Nou hoef je je niet meer te vervelen Lachende smiley
Kun je de rest van de zondag bedenken hoe je aan een android of Iphone komt Knipoog smiley

Ik heb geen vrienden of kennissen aan wie ik wat kan vragen. En mijn ouders hebben ook niet zo'n android-ding... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:40

http://www.youtube.com/watch?v=Mqk5Afmc5lA&feature=results_main&playnext=1&list=PLAF75659AE9C7C2D3

Lees op het laatst 2012 Knipoog smiley

Laatst aangepast door
YES356
op zondag 8 juli 2012, 11:37
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:41

PETRA944 schreef:
zou het midlife crisis zijn? mannen hebben toch geen last van hormonen :- Twijfelende smiley

Zeg plaagje, het is niet omdat je nu 2 profielen hebt dat je me dubbel moet plagen of bekritiseren hoor... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:44

FRANKT627 schreef:
Ik heb geen vrienden of kennissen aan wie ik wat kan vragen. En mijn ouders hebben ook niet zo'n android-ding... Twijfelende smiley

ach das toch veelste moeilijk voor je frank scrabble Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:45

PETRA944 schreef:

Ja idd Petra dat kan nooit goed gaan Frank en moeilijke woorden maken Clown smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:46

PETRA944 schreef:

Dan zit tie wel lang in de midlife crisis Smiley met dichtgeplakte mond
Ken hem al 2 jaar en zo doet tie ook al die tijd al Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:47

FRANKT627 schreef:
Zeg plaagje, het is niet omdat je nu 2 profielen hebt dat je me dubbel moet plagen of bekritiseren hoor... Boze smiley

eh heb ik er2? hebben ze die andere er dan weer opgezet?
toch es nakijken das interesant haha, brengt me op ideeen... en nooit meer eenzaam,stuur ik toch lieve mails na mezelf, aangezien ik die van jullie niet kan verwachten Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:48

ERIKA129 schreef:
Ken hem al 2 jaar en zo doet tie ook al die tijd al Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt Knipoog smiley

misschien blijft hij er inhangen Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:50

ERIKA129 schreef:

voor ik op cm kwam was ik niet zo... Boze smiley

en een middingescrisis heb ik nooit gehad...en zal ik ook niet krijgen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:01

FRANKT627 schreef:

en een middingescrisis heb ik nooit gehad...en zal ik ook niet krijgen... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

hmmm je zit nog in de ontkenningsfase van midlife crisis. Knipoog smiley

maar ha ha je hebt gelijk heb nu 2 profielen das stom, ik doe deze wel opzeggen,of zou ik die andere opzeggen?pffffffffff moeilijk,welke moet ik nu opzeggen? ha ha jij weet ook alles frank, je lijkt wel zo,n nieuwsgierige buurvrouw die alles in de gaten houd Verraste, verbaasde smiley
mannen.... nog erger als vrouwen.... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:02

FRANKT627 schreef:

en het is geen middingecrisis, maar midelife
zieje wel dat scrabble niks voorjou is Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:09

HEIDE115 schreef:
Bij Ernst is de situatie in zoverre zorgelijk
Dat de pijn nog erg gevoeld wordt.
Toch elkaar blijven bemoedigen moed te houden.
dat de middelen gezegend mogen worden

Wees hem nabij O Heer,en allen die het moeilijk hebben.
in Uwe naam

amen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:12

PETRA411 schreef:
hmmm je zit nog in de ontkenningsfase van midlife crisis. Knipoog smiley

maar ha ha je hebt gelijk heb nu 2 profielen das stom, ik doe deze wel opzeggen,of zou ik die andere opzeggen?pffffffffff moeilijk,welke moet ik nu opzeggen? ha ha jij weet ook alles frank, je lijkt wel zo,n nieuwsgierige buurvrouw die alles in de gaten houd Verraste, verbaasde smiley
mannen.... nog erger als vrouwen.... Verraste, verbaasde smiley

Het abo dat het minste lang nog kan aanwezig zijn kan je gerust wegdoen... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:19

Stemmingswisselingen in de overgang = Vrouwelijk

………….'overschot' aan progesteron door een tekort aan oestrogeen, dus een verstoring in de balans, dan versterkt dit het serotoninetekort nog eens.

Resultaat: Onredelijkheid, prikkelbaarheid, boze buien. Knipoog smiley Kenmerkend is dat de emotionele reacties geen logisch gevolg zijn van eventuele niet altijd aanwezige oorzaken of triggers……

dan volgen niet onvaak: Agressie, minder geduld, gemopper,pesten, of gekrijs,. Knipoog smiley Knipoog smiley Sommige vrouwen zijn vatbaarder voor deze dingen. En de leeftijd kan erg verschillen…………………………. Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:24

Zondag 8 Juli, Psalm 81: 9-17; Vraag van mij vrij moedig.

Goedbeschouwd loopt deze psalm uit op een heftige aanklacht van de Eeuwige aan het adres van zijn volk Israël. Het heeft niet naar Hem geluisterd. Ondanks de bevrijding uit de dictatoriale hand van de Farao in Egypte, is Israël eigenwijs een weg van ongehoorzaamheid gegaan. Met alle gevolgen van dien… Eigen schuld, dikke bult. ‘Maar mijn volk wou niet naar mijn stemme horen’, zo zongen we bedrukt in de oude berijming. Dat lag niet aan de Bevrijder. Die was royaal genoeg geweest. ‘Opent uwen mond, eist van Mij vrijmoedig!’ Zeg het maar, Israël, waar kan Ik je mee van dienst zijn? Ik zal je dragen, heel de lange weg door de woestijn. Dat wil zeggen, op voorwaarde dat je mijn geliefde bent, mijn kind. Op voorwaarde dat je niet de hoer uithangt en je inlaat met goden die geen goden zijn, afgoden, nepgoden. Dat kan Ik niet hebben. Dan heb Ik het gevoel dat je Mij niet serieus neemt, dat je mijn goede geboden hooguit ziet als een eventuele optie. Maar daar leen Ik mij niet voor, dan ga je maar met die andere goden in zee – en waarschijnlijk de zee in, en nooit meer uit! Als je uit mijn verbond leeft, als je trouw bent aan de afspraken die we gemaakt hebben. (Ik heb je toch niets opgelegd, we waren het toch samen eens, jij wilde het toch zelf ook?!), dan mag je je mond opendoen, zo wijd als je maar wilt, en dan zal Ik ervoor zorgen dat je niets te kort komt, dat het je aan niets zal ontbreken, zelfs midden in een gortdroge woestijn. Dus zeg het maar, wat wil je? Nu kun je nog terug – naar de slavernij waaruit Ik je gehaald heb. Of terug naar de berg van het verbond, waar Ik naar jou getááld heb, waar Ik je mijn hand heb gegeven, mijn woord, mijn erewoord. Zeg het maar, mijn liefste, doe je mond maar open – Ik wil voor altijd de jouwe zijn.

Leef uit mijn verbond.
Vraag van Mij vrijmoedig.
Open wijd uw mond.
Al wat u ontbreekt,
al waar gij om smeekt
geef Ik overvloedig.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:31

YES356 schreef:

………….'overschot' aan progesteron door een tekort aan oestrogeen, dus een verstoring in de balans, dan versterkt dit het serotoninetekort nog eens.

Resultaat: Onredelijkheid, prikkelbaarheid, boze buien. Knipoog smiley Kenmerkend is dat de emotionele reacties geen logisch gevolg zijn van eventuele niet altijd aanwezige oorzaken of triggers……

dan volgen niet onvaak: Agressie, minder geduld, gemopper,pesten, of gekrijs,. Knipoog smiley Knipoog smiley Sommige vrouwen zijn vatbaarder voor deze dingen. En de leeftijd kan erg verschillen…………………………. Clown smiley

Hmmm voordat overgang alleen wordt gezien als vrouwendingetje Knipoog smiley

Mannen kunnen er ook wat van:

http://www.plusonline.nl/beauty/artikelen/artikel/395/help-ook-hij-is-in-de-overgang

Laatst aangepast door
JOL252
op zondag 8 juli 2012, 11:32
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:31

YES356 schreef:

Boze smiley ...dank je wel voor deze verontrustende berichten...en dat op een dag Des Heren...nou ja het regent toch al uren...dat kan er ook maar bij...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:32

PETRA944 schreef:

Dank je wel hoor...het is niet omdat ik een Belg ben dat ik ook dom ben... Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:41

FRANKT627 schreef:
Dank je wel hoor...het is niet omdat ik een Belg ben dat ik ook dom ben... Boze smiley

dommevriendlozebelg. Pakt Wordfeud niet geloof ik!!!!

zal dus niet bestaan??
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:45

JOL252 schreef:
Hmmm voordat overgang alleen wordt gezien als vrouwendingetje Knipoog smiley

Mannen kunnen er ook wat van:

http://www.plusonline.nl/beauty/artikelen/artikel/395/help-ook-hij-is-in-de-overgang

HUM! ik heb niet zon snor! dus herken me er niet in die persoon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 11:47

YES356 schreef:
HUM! ik heb niet zon snor! dus herken me er niet in die persoon Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:01

ERIKA129 schreef:
Fijn Josina koester deze mooie momenten..
Weet hoe het is als het niet meer kan!

Daar sluit ik me bij aan......
Geniet ervan Josina.......van harte hoor...
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:04

XABIA794 schreef:
Waxen??? dan heb je'r geen meer Geschokte, onthutste smiley en dan zo'n lelijke zwarte streep in de plaats zetten.

Kwam eens ooit een boek tegen... waarom vrouwen schoenen kopen en mannen liegen. doordenkertje Knipoog smiley

ik voel me erg aangetrokken door dat boek! - erger nog -...........

OOPS Verraste, verbaasde smiley ik moet hier Smiley met dichtgeplakte mond

Laatst aangepast door
YES356
op zondag 8 juli 2012, 12:05
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:10

MARIO216 schreef:
Zondag 8 Juli, Psalm 81: 9-17; Vraag van mij vrij moedig.

Goedbeschouwd loopt deze psalm uit op een heftige aanklacht van de Eeuwige aan het adres van zijn volk Israël. Het heeft niet naar Hem geluisterd. Ondanks de bevrijding uit de dictatoriale hand van de Farao in Egypte, is Israël eigenwijs een weg van ongehoorzaamheid gegaan. Met alle gevolgen van dien… Eigen schuld, dikke bult. ‘Maar mijn volk wou niet naar mijn stemme horen’, zo zongen we bedrukt in de oude berijming. Dat lag niet aan de Bevrijder. Die was royaal genoeg geweest. ‘Opent uwen mond, eist van Mij vrijmoedig!’ Zeg het maar, Israël, waar kan Ik je mee van dienst zijn? Ik zal je dragen, heel de lange weg door de woestijn. Dat wil zeggen, op voorwaarde dat je mijn geliefde bent, mijn kind. Op voorwaarde dat je niet de hoer uithangt en je inlaat met goden die geen goden zijn, afgoden, nepgoden. Dat kan Ik niet hebben. Dan heb Ik het gevoel dat je Mij niet serieus neemt, dat je mijn goede geboden hooguit ziet als een eventuele optie. Maar daar leen Ik mij niet voor, dan ga je maar met die andere goden in zee – en waarschijnlijk de zee in, en nooit meer uit! Als je uit mijn verbond leeft, als je trouw bent aan de afspraken die we gemaakt hebben. (Ik heb je toch niets opgelegd, we waren het toch samen eens, jij wilde het toch zelf ook?!), dan mag je je mond opendoen, zo wijd als je maar wilt, en dan zal Ik ervoor zorgen dat je niets te kort komt, dat het je aan niets zal ontbreken, zelfs midden in een gortdroge woestijn. Dus zeg het maar, wat wil je? Nu kun je nog terug – naar de slavernij waaruit Ik je gehaald heb. Of terug naar de berg van het verbond, waar Ik naar jou getááld heb, waar Ik je mijn hand heb gegeven, mijn woord, mijn erewoord. Zeg het maar, mijn liefste, doe je mond maar open – Ik wil voor altijd de jouwe zijn.

Leef uit mijn verbond.
Vraag van Mij vrijmoedig.
Open wijd uw mond.
Al wat u ontbreekt,
al waar gij om smeekt
geef Ik overvloedig.

Mooi.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:14

BERT168 schreef:
gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien,
koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...

en als ze zich dan nog vervelen mogen ze ook wel het plein aanvegen,m'n auto wassen,en de ramen kunnen ze ook wel even lappen...

nu dat vrouwen blik nog even vinden...ik kijk vanmiddag even bij de Hema..

Lachende smiley Lachende smiley

Ik zoek een man die een kopje koffie voor me inschenkt of een glaasje wijn als ik moe van mijn werk kom.....die mijn lekke band kan plakken als ik die heb......die als ik iets niet weet met de computer dat liefdevol oplost en als ik een ebook wil kopen voor mij ereader en niet weet hoe dat moet even lief zegt: wacht maar schat, doe ik wel even voor je.......

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:19

Niet echt een boek gelezen de laatste tijd. wel een samenvatting van het boek
Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen

Samenvatting:
Waarom zappen mannen alle tv-kanalen af? Waarom zeuren vrouwen? Waarom laten mannen altijd de wc-bril omhoog staan? Waarom praten vrouwen zo veel? Waarom willen mannen altijd gelijk hebben? Waarom vallen vrouwen op mannen met kleine, strakke billen? Waarom zijn volwassen mannen zo geïnteresseerd in jongensspeelgoed? Waarom willen vrouwen altijd alle details horen?
In de bestseller 'Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen' verklaren Allan en Barbara Pease de soms onoverbrugbare verschillen tussen man en vrouw. Hun nieuwe boek: 'Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen', gaat nog een stuk verder en beschrijft wat er gebeurt wanneer de zo verschillende seksen zich tot elkaar aangetrokken voelen en - erger nog - met elkaar willen samenleven.

(yes van mars komend)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:20

HEIDE115 schreef:
ik moet even over je reactie nadenken Christa..

Nou inderdaad in een huwelijk, moet het geven en nemen zijn.
De man word gezien als het hoofd van het gezin.
Er gaan huwelijken stuk omdat de liefde niet meer wederzijds is.
Dat kan natuurlijk allerlei oorzaken hebben.
Een man kan nog zo zn best doen, maar als de liefde over is, zal er misschien nog respekt zijn, maar het houden van.... niet..
Liefde laat zich niet dwingen.........
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:28

WILLEMIJN232 schreef:
Ik zoek een man die een kopje koffie voor me inschenkt of een glaasje wijn als ik moe van mijn werk kom.....die mijn lekke band kan plakken als ik die heb......die als ik iets niet weet met de computer dat liefdevol oplost en als ik een ebook wil kopen voor mij ereader en niet weet hoe dat moet even lief zegt: wacht maar schat, doe ik wel even voor je.......

Knipoog smiley

En wat dacht je van schilderijtjes ophangen
De tuin doen
De auto wassen en ruiterwisservloeistof bijvullen, olie checken
De BBQ aansteken
.....
.....
Knipoog smiley Lachende smiley met blinkend witte tanden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: zondag 8 juli 2012, 12:32

YES356 schreef:
Niet echt een boek gelezen de laatste tijd. wel een samenvatting van het boek
Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen

Samenvatting:
Waarom zappen mannen alle tv-kanalen af? Waarom zeuren vrouwen? Waarom laten mannen altijd de wc-bril omhoog staan? Waarom praten vrouwen zo veel? Waarom willen mannen altijd gelijk hebben? Waarom vallen vrouwen op mannen met kleine, strakke billen? Waarom zijn volwassen mannen zo geïnteresseerd in jongensspeelgoed? Waarom willen vrouwen altijd alle details horen?
In de bestseller 'Waarom mannen niet luisteren en vrouwen niet kunnen kaartlezen' verklaren Allan en Barbara Pease de soms onoverbrugbare verschillen tussen man en vrouw. Hun nieuwe boek: 'Waarom mannen liegen en vrouwen altijd schoenen kopen', gaat nog een stuk verder en beschrijft wat er gebeurt wanneer de zo verschillende seksen zich tot elkaar aangetrokken voelen en - erger nog - met elkaar willen samenleven.

(yes van mars komend)

ja en dan..? nu wordt het spannend..
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4114 4115 4116 4117 4118 4119 4120 ... 6194 Volgende
Pagina 4117 van 6194