Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 23:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mooi Heide houd dat vast!! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 23:43
|
|
|
ANNA415 schreef: | HALLO JUMBO!!! |
hoezo JUMBO Anna? dat is ook een supermarkt toch?
of bedoel je die olifant in de dieren tuin...?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 23:49
|
|
|
Weer niet gelukt..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 8 juli 2012, 01:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 00:04
|
|
|
De gevoelens van vandaag hebben ook mijn woorden bepaald, morgen zal ik het zelfde nodig hebben,om er al meer achter te komen wie ik ben.
Heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 8 juli 2012, 00:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 00:06
|
|
|
YES356 schreef: | Hallo ik was gewend ff 1 maal in de week als ontspanning ff een verhaaltje te schrijven!dat ga ik deze week niet doen!
Dat ligt niet aan wat er geschreven is want daar ligt stof genoeg voor mn fantasie!! Heerlijk om hier te lezen ff lekker te ontspannen!!!
Het ligt dus ff aan mij. Om even in mijn eigen taal te spreken ( omdat de belgen zeeuwen en ………….. dat ook zo heerlijk doen!! Zeg ik het maar ff zo:
IK heb dr efkes mien knar neet noar stoan. En lao ut efkes een weksken. Um wat te schieven. Maor leas met veule plezier met !!! en wej wet volgende wekke bunk dr weer!!!
Goat goan!!! |
je hoeft je toch niet verplicht te voelen om wat te schrijven,alhoewel het wel altijd heeeel leuk is. jee wat een dialect
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 00:42
|
|
|
Bij Ernst is de situatie in zoverre zorgelijk Dat de pijn nog erg gevoeld wordt. Toch elkaar blijven bemoedigen moed te houden. dat de middelen gezegend mogen worden
Wees hem nabij O Heer,en allen die het moeilijk hebben. in Uwe naam
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 8 juli 2012, 01:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 01:04
|
|
|
PETRA944 schreef: | je hoeft je toch niet verplicht te voelen om wat te schrijven,alhoewel het wel altijd heeeel leuk is. jee wat een dialect |
Nee hoor ik voel me ook niet verplicht! ik doe het met plezier en als ontspannig. En omdat dit topic zo geweldig is!!
maar om het gezeur van de dames voor te zijn!! die dat blijkbaar hier wel mogen En wij als mannen ergens anders niet Dacht ik laat ik maar ff dat voor proberen te zijn!
Goat Goan!
Ps ik vond het we ff verwarrend als "zwemsters"in 1 keer een ander nummer op hun badmuts hebben staan)
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 8 juli 2012, 09:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 03:08
|
|
|
MAJARO438 schreef: | tegen de tijd dat we bij je zijn is het eten koud |
...zo is het altijd wel wat. Moest je een koude schotel maken zou hij weer warm zijn tegen de tijd dat je hier bent. Gelukkig had ik nog een beschuitje en een peer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 04:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Shanita,
Dit schreef Frank: "Wat is OR nu weer? Een 'Onzinnige Reactie'??? Als het dat betekent dan zijn er wel meer die zo'n workcamp verdienen... "
En zo reageerde jij: "Ik ken er één die voor de volle 100% zo'n workscamp heeft verdiend, met de meest onzinnige reactie's aller tijden....! "
En dit is mijn reactie: "Shanita, wordt het niet eens tijd om los te laten, naast je neer te leggen en door te gaan? In weze ben je nu net zo erg bezig..." Mij is inmiddels duidelijk dat jij het niet eens bent met Herman en niet met hem, hier op het forum, overweg kunt. Dit heb jij niet onder stoelen en banken gestoken.
Vind je het dan vreemd, kijkend naar bovenstaande bijdragen, dat ik dan denk dat je weer op Herman doelt?
Vind je het dan vreemd dat er een keer iemand jou vraagt tot nadenken over waar je mee bezig bent naar Herman toe?
Ik kan wel zeggen dat ik jouw reactie naar mij toe erg jammer vind... |
Het was niet naar jou bedoeld, sorry dat dat zo over kwam...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 8 juli 2012, 04:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 06:29
|
|
|
Bertje168 de leukste man op het "Alleen voor vrouwen.... anders zeuren de mannen weer" forum. Mogelijk met Heide verdwaalt midden Nederland.
Laatst aangepast door
|
HERMAN968
|
op zondag 8 juli 2012, 06:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 06:33
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het was niet naar jou bedoeld, sorry dat dat zo over kwam... |
Mooi dat we elkaar tot opbouw zijn. Inzichten kunnen bijbrengen waarvan we ons niet zo direct bewust zijn. Is mooie getuigenis van oprechtheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 07:41
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Het was niet naar jou bedoeld, sorry dat dat zo over kwam... |
Is al goed, meis, gezegende zondag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 07:52
|
|
|
Zijn hier mensen die ook aan Wordfeud doen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 07:54
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zijn hier mensen die ook aan Wordfeud doen? |
Mooi woord. Maar wat is de betekenis ervan ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 07:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Is al goed, meis, gezegende zondag! |
Dank je!! Gezegende zondag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 08:03
|
|
|
HERMAN968 schreef: | Mooi woord. Maar wat is de betekenis ervan ? |
Het is scrabble en je speelt het via je telefoon met andere mensen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 08:24
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Zijn hier mensen die ook aan Wordfeud doen? |
kan je dat ook via de laptop doen op internet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 08:24
|
|
|
ik vraag me af wat ik vandaag weeral ga doen...weer eens vervelen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 08:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | kan je dat ook via de laptop doen op internet? |
Volgens mij niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 08:39
|
|
|
BERT168 schreef: | hoezo JUMBO Anna? dat is ook een supermarkt toch?
of bedoel je die olifant in de dieren tuin...? |
Ja Jumbo kwam met z'n grote snuit en die blies alle mannen dit forum uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 09:28
|
|
|
gelukkig...ik boezem geen angst in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:01
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Volgens mij niet. |
Leuke vraag!!! ik vroeg me dat ook wel eens af. en kwan deze site net tegen! http://onsoftware.nl.softonic.com/wordfeud-spelen-op-je-pc
Ik heb nog niet alles gelezen ivm met de tijd. Maar dit las ik als wel:
Dankzij Wordfeud is het welbekende bordspel Scrabble weer helemaal terug; op je smartphone! Wellicht hoor en lees je er af en toe over, maar wat doe je als je geen hippe telefoon hebt? Pc-bezitters hebben geluk, want dankzij de BlueStacks App Player draai je verscheidene Android-apps op je pc! Eerder schreven we al over het starten van Android apps op je pc, maar deze keer leggen we uit hoe je Wordfeud gewoon speelt op je thuiscomputer. BlueStacks ondersteunt ook internet, dus je speelt online tegen vrienden die wél een telefoon hebben. Het verschil: jij speelt op een groter scherm!...............................................................................
Ga straks ff verder lezen!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 8 juli 2012, 10:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:15
|
|
|
YES356 schreef: | Leuke vraag!!! ik vroeg me dat ook wel eens af. en kwan deze site net tegen! http://onsoftware.nl.softonic.com/wordfeud-spelen-op-je-pc
Dankzij Wordfeud is het welbekende bordspel Scrabble weer helemaal terug; op je smartphone! Wellicht hoor en lees je er af en toe over, maar wat doe je als je geen hippe telefoon hebt? Pc-bezitters hebben geluk, want dankzij de BlueStacks App Player draai je verscheidene Android-apps op je pc! Eerder schreven we al over het starten van Android apps op je pc, maar deze keer leggen we uit hoe je Wordfeud gewoon speelt op je thuiscomputer. BlueStacks ondersteunt ook internet, dus je speelt online tegen vrienden die wél een telefoon hebben. Het verschil: jij speelt op een groter scherm!...............................................................................
Ga straks ff verder lezen! |
Als ik het goed begrijp heb je een een Android-toestel nodig... Dat heb ik natuurlijk niet. Ik heb nog zo'n gsm die op kolen werkt...een oud ding dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:26
|
|
|
BERT168 schreef: | gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien, koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...
en als ze zich dan nog vervelen mogen ze ook wel het plein aanvegen,m'n auto wassen,en de ramen kunnen ze ook wel even lappen...
nu dat vrouwen blik nog even vinden...ik kijk vanmiddag even bij de Hema..
|
ik zag ze staan hoor zoek maar bij de F van Fatima
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:29
|
|
|
Geweldig Pieter,
Bedankt heb er nog maar een gezien,maar dat geeft je wel weer even de betrekkelijkheid van alles weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als ik het goed begrijp heb je een een Android-toestel nodig... Dat heb ik natuurlijk niet. Ik heb nog zo'n gsm die op kolen werkt...een oud ding dus. |
Nou hoef je je niet meer te vervelen Kun je de rest van de zondag bedenken hoe je aan een android of Iphone komt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:36
|
|
|
YES356 schreef: | Leuke vraag!!! ik vroeg me dat ook wel eens af. en kwan deze site net tegen! http://onsoftware.nl.softonic.com/wordfeud-spelen-op-je-pc
Ga straks ff verder lezen! |
Klinkt goed maar eens uitvogelen hoe het werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 8 juli 2012, 10:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Ja Jumbo kwam met z'n grote snuit en die blies alle mannen dit forum uit |
|
|
Naar boven |
|
|