Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 14:30
|
|
|
Van de boeken van Siebelink word je nooit vrolijk maar het geeft wel een beeld van de meer extreme bevindelijkheid. Ik heb hem als eboek op de ipad staan en eigenlijk bevalt me dat uitstekend. Een stapel boeken mee hoeft niet meer, alles zit in het ding en je kunt duizenden boeken meenemen. Hoewel dat nergens voor nodig is. Het leest heerlijk. In bed heb je ook niet een knullig lampje nodig want het ding geeft zelf licht. Je kunt er nog mee op CM ook.
Thomas, neemt nog een hapje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 14:36
|
|
|
Hier is er evt. een mogelijkheid,om over dit onderwerp jou reactie te plaatsen.
Heide.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 14:52
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Toch maar even vertellen waar je dat blik met vrouwen voor wil gebruiken...ben nieuwsgierig...
|
gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien, koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...
en als ze zich dan nog vervelen mogen ze ook wel het plein aanvegen,m'n auto wassen,en de ramen kunnen ze ook wel even lappen...
nu dat vrouwen blik nog even vinden...ik kijk vanmiddag even bij de Hema..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:02
|
|
|
XABIA794 schreef: | weer een mooi stukje gelezen:
Mozes werd naar de universiteit van God gestuurd: de woestijn. Dat is de plaats waar je genade leert, daar is de plaats waar je sterft aan je eigen capaciteiten en mogelijkheden. Daar leer je totaal afhankelijk van God te zijn. Hooglied beschrijft hoe de bruid, leunend op haar geliefde, uit de woestijn komt. (zie hooglied 8:5) Je bent niet meer dezelfde, je leunt niet meer op jezelf en je bekwaamheden, je leunt op je geliefde, je leunt op Jezus! Je bent totaal afhankelijk van Hem
mooie aanvulling is dat |
mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:35
|
|
|
Visser......één van mijn aardigste CM vrienden! Het geplaag daar even buiten gelaten...... Ik wens je een hele fijne dag toe en veel geluk met je nieuwe senseo........ En dat het voor jou een mooi gezegend jaar mag worden met veel mooie dingen.......en grote visvangsten.....
Wanneer is Dennis nu jarig???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:41
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Van de boeken van Siebelink word je nooit vrolijk maar het geeft wel een beeld van de meer extreme bevindelijkheid. Ik heb hem als eboek op de ipad staan en eigenlijk bevalt me dat uitstekend. Een stapel boeken mee hoeft niet meer, alles zit in het ding en je kunt duizenden boeken meenemen. Hoewel dat nergens voor nodig is. Het leest heerlijk. In bed heb je ook niet een knullig lampje nodig want het ding geeft zelf licht. Je kunt er nog mee op CM ook.
Thomas, neemt nog een hapje. |
Hier in België noemen ze dat "stoefen"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:43
|
|
|
Wanneer het chatten met die persoon en/of de mails mij bevallen en ik vind zijn foto oke. Dan wil ik nog graag een keer met hem aan de telefoon. Maar dan wil ik een date, hoeft niet perse voor liefdes relatie. Ook bij gewoon vriendschap wil ik iemand graag een keer (of meer) ontmoeten.En liefst wat snel niet eerst eindeloos mailen ofzo. Dan is het bij mij of meteen over of het is blijvend
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:45
|
|
|
is misschien offtopic,of niet maar wanneer wil iemand eigenlijk een date? gewoon wat gedachten van me,watzoeken mannen van mijn leeftijd?
leuke goed uitziende vrouw.... duh,op je 47ste is de lente in je leven voorbij
om samen dingen mee te doen... eh.. nou met afstand gaat dat al niet lukken voor sommigge vrouwen die fulltime kids thuis hebben. tenzij je ze alleen laat terwijl je ver weg bent,dus niet. ook al zijn ze groot,je gaat toch niet een hele dag weg in het weekend en laat ze alleen,voor paar uurtjes oke.
om samen mee uit te gaan?.... nou dankzij de belastingbrief van vanochtend, nee word weer effe iedere cent voorlopg omdraaien omhet gezin te onderhouden,zonde van me geld effe uiteten, ofzo.
vraag me vandaag echt af, wat doe ik hier egenlijk? ben ik wel date geschikt??
volgens mij niet of ben ik nou effe zo negatief? of gewoon nuchter? ach ja gewoon proberen te blijven accepteren ik geen leuke vriend heb en misschien ooit? duhhhhhhh of zie ik alles effe somber in dankzij de belasting brief god zal er wel weer in voorzien, maar werd er niet vrolijk van,dacht jee misschien krijg ik wel geld, nee nee effe terugbetalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:46
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Hoezo humor Herman ?Heide is bloedserieus hoor! Ik liet natuurlijk niet voor niks het woord pannenkoekenhuis vallen heide en het is ook een heel mooi bos waar je makkelijk kunt verdwalen |
Heerlijk he...verdwalen in een bos....???
Weet je zeker dat je een flinke wandeling hebt!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:48
|
|
|
PETRA944 schreef: | is misschien offtopic,of niet maar wanneer wil iemand eigenlijk een date? gewoon wat gedachten van me,watzoeken mannen van mijn leeftijd?
leuke goed uitziende vrouw.... duh,op je 47ste is de lente in je leven voorbij de fleur van je leven leven begint bij 40 !!!!om samen dingen mee te doen... eh.. nou met afstand gaat dat al niet lukken voor sommigge vrouwen die fulltime kids thuis hebben. tenzij je ze alleen laat terwijl je ver weg bent,dus niet. ook al zijn ze groot,je gaat toch niet een hele dag weg in het weekend en laat ze alleen,voor paar uurtjes oke.
om samen mee uit te gaan?.... nou dankzij de belastingbrief van vanochtend, nee word weer effe iedere cent voorlopg omdraaien omhet gezin te onderhouden,zonde van me geld effe uiteten, ofzo.
volgens mij niet of ben ik nou effe zo negatief? of gewoon nuchter? ach ja gewoon proberen te blijven accepteren ik geen leuke vriend heb en misschien ooit? duhhhhhhh of zie ik alles effe somber in dankzij de belasting brief god zal er wel weer in voorzien, maar werd er niet vrolijk van,dacht jee misschien krijg ik wel geld, nee nee effe terugbetalen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:49
|
|
|
XABIA794 schreef: | Hier in België noemen ze dat "stoefen" |
Ik heb ook een e reader. en ik moet zeggen dat er niets boven een papieren boek gaat... Wel is het handig en licht....je kan zo een paar honderd boeken meenemen in je tas.....
Nu alleen nog even snappen hoe je van bol.com een ebook op je ereader zet.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 15:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb ook een e reader. en ik moet zeggen dat er niets boven een papieren boek gaat... Wel is het handig en licht....je kan zo een paar honderd boeken meenemen in je tas.....
Nu alleen nog even snappen hoe je van bol.com een ebook op je ereader zet....... |
Kan ik je helemaal gelijk in geven... er gaat niks boven de geur van zo'n boek vers van de pers heerlijk!!! laat me maar een beetje vreemd lijken dat ik een beetje verslaafd ben aan papier. Ieder zijn tik ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:00
|
|
|
PETRA944 schreef: | is misschien offtopic,of niet maar wanneer wil iemand eigenlijk een date? gewoon wat gedachten van me,watzoeken mannen van mijn leeftijd?
leuke goed uitziende vrouw.... duh,op je 47ste is de lente in je leven voorbij
om samen dingen mee te doen... eh.. nou met afstand gaat dat al niet lukken voor sommigge vrouwen die fulltime kids thuis hebben. tenzij je ze alleen laat terwijl je ver weg bent,dus niet. ook al zijn ze groot,je gaat toch niet een hele dag weg in het weekend en laat ze alleen,voor paar uurtjes oke.
volgens mij niet of ben ik nou effe zo negatief? of gewoon nuchter? ach ja gewoon proberen te blijven accepteren ik geen leuke vriend heb en misschien ooit? duhhhhhhh of zie ik alles effe somber in dankzij de belasting brief god zal er wel weer in voorzien, maar werd er niet vrolijk van,dacht jee misschien krijg ik wel geld, nee nee effe terugbetalen |
Bezwaarschrift indien binnen 6 weken. Als je zelf niet zo'n brief kan schrijven dan naar de sociale raadslieden zie google. die schrijven hem dan voor je, alleen ff je handtekening zetten. en eventueel wat kopieen maken van bewijstukken, zoals inkomen etc.
Moet jij eens kijken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:03
|
|
|
ha ha xabia, maar eh is de fleur er ook nog als je 50bent voor mij wel, maar mannen...
ach, vind het hele gedoe moeilijk, zou best graag een leuke vriend willen, maar soms ga ik denken... en onzeker worden. dan denk ik,wat verwacht een man van mij? het is allemaal zo anders als toen ik 17 was en me ex tegen kwam.
enfin sorry is offtopic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:03
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Wanneer het chatten met die persoon en/of de mails mij bevallen en ik vind zijn foto oke. Dan wil ik nog graag een keer met hem aan de telefoon. Maar dan wil ik een date, hoeft niet perse voor liefdes relatie. Ook bij gewoon vriendschap wil ik iemand graag een keer (of meer) ontmoeten.En liefst wat snel niet eerst eindeloos mailen ofzo. Dan is het bij mij of meteen over of het is blijvend |
Ja idd Roelinde ik wil ook wel graag iemand in de ogen kijken als het chatten leuk gaat en je hebt elkaar een keer gesproken dan persoonlijk contact en dan hoeft het idd niet perse om een date tegaan maar kan ook voor gewone vriendschap! Toch vind ik snel afspreken ook wel weer eng heb het gevoel dat je als vrouw daarin wel kwesbaar bent.. Of denk ik nu te gevoelig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:05
|
|
|
XABIA794 schreef: | Kan ik je helemaal gelijk in geven... er gaat niks boven de geur van zo'n boek vers van de pers heerlijk!!! laat me maar een beetje vreemd lijken dat ik een beetje verslaafd ben aan papier. Ieder zijn tik ... |
Moet er niet aan denken een boek te lezen dat je niet in je hang hebt... Heerlijk lekker lui onderuit in stoel of bank of gewoon lekker in bed Nee geef mij maar een echt boek hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:05
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Bezwaarschrift indien binnen 6 weken. Als je zelf niet zo'n brief kan schrijven dan naar de sociale raadslieden zie google. die schrijven hem dan voor je, alleen ff je handtekening zetten. en eventueel wat kopieen maken van bewijstukken, zoals inkomen etc.
Moet jij eens kijken.... |
ga ze maandag ook bellen, vraag me af of ze voor de zoveelste keer niet weer een fout hebben gemaakt,om de zoveel tijd leef ik volgens hun met me ex.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:06
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha xabia, maar eh is de fleur er ook nog als je 50bent voor mij wel, maar mannen...
ach, vind het hele gedoe moeilijk, zou best graag een leuke vriend willen, maar soms ga ik denken... en onzeker worden. dan denk ik,wat verwacht een man van mij? het is allemaal zo anders als toen ik 17 was en me ex tegen kwam.
enfin sorry is offtopic. |
niks off topic... je mag er wezen, je bent uniek en bijzonder. En voor die ene die God voor je heeft, ben je de max 50 heeft een andere aantrek dan 20. en omgekeerd is dat ook zo. Val jij dan nog op een knaak van 20???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:07
|
|
|
XABIA794 schreef: | niks off topic... je mag er wezen, je bent uniek en bijzonder. En voor die ene die God voor je heeft, ben je de max 50 heeft een andere aantrek dan 20. en omgekeerd is dat ook zo. Val jij dan nog op een knaak van 20??? |
Ach knaken zijn uit de tijd hoor maar of ze op een jonge knaap valt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:08
|
|
|
BERT168 schreef: | gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien, koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...
en als ze zich dan nog vervelen mogen ze ook wel het plein aanvegen,m'n auto wassen,en de ramen kunnen ze ook wel even lappen...
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Denk maar goed na en weet vanaf 22 juli iets te zeggen... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:13
|
|
|
Ik wil graag eens naar de picknick komen, maar dan graag zonder roddels te lezen of te horen, die over vorige uitjes gaan.
dus graag on-topic.......
(En laat je er niet van weerhouden om te komen, ik begon ook te twijfelen...maar kom toch, ik hoop op veel gezellige mensen, mooi weer en goede gesprekken!!!
we willen dus op zaterdag 4 augustusvoor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 willemien943, 45 jaar, regio 010 jans221, 51 jaar, regio 0180 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 ......
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 ..... ..... .....
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zaterdag 7 juli 2012, 16:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:21
|
|
|
Vandaag bij de post....een brief...jeweetwel...zo eentje met een paarse rand....
CJIB!!!!!!!!!!!!!!!!
Had me voorgenomen...die brief lachend open te maken.... Is ook gebeurd....
Lesje voor de volgende keer....auto op de juiste plaats zetten!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:24
|
|
|
XABIA794 schreef: | niks off topic... je mag er wezen, je bent uniek en bijzonder. En voor die ene die God voor je heeft, ben je de max 50 heeft een andere aantrek dan 20. en omgekeerd is dat ook zo. Val jij dan nog op een knaak van 20??? |
ha ha nee,heb al genoeg kinderen misschien moet ik er maar es veel bidden voor ,voor die ene,ha ha ha ha ben gewoon dipperig, geworden door die belasting brief en in korte tijd 2 kids uit huis, binnenkort nog 1 die gaat op kamers in amsterdam en ik, eh voel me soms alleen de laatste tijd, waait vast wel weer over en morgen gaat me kleinste 11 dagen weg op vakantie,jee wat ga ik die missen... ga je weg,komje overal mannen tegen,nog erger als ze je een lieve knuffel geven of een schouderklopje ofzo, ehhhhhhh dan denk ik, shit wat mis ik soms een man. enfin hebben jullie dat nu ook weles, of ben ik nu de enige die zich zo soms voelt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN968
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:37
|
|
|
BART347 schreef: | ahhhh, arme FRANKT, ik vermaak me algemeen zo op CM dat t me niet opviel... sorry ik was veel te druk en afgeleidt.
ook was ik veel te veel aan het ouwehoeren met de kl... ik bedoel te kletsen met de ou... ehh, nou ja, je weet wel... (ben ff mn tekst kwijt) |
Bart je weet blijkbaar niet op welk forum wat staat, je ouwhoert maar op. Da's duidelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:55
|
|
|
BERT168 schreef: | gewoon,voor het eten koken,stofzuigen,het gras maaien, koffie maken en m'n sloffen aan mn voeten doen...
|
volop blikken bert bakblikken ,koffie blikken ,verf blikken ,etc etc. maar helaas voor jou geen vrouwen je wil ze vangen met een verkeerde blik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 16:58
|
|
|
vandaag gaan we heerlijk uit eten met de kids. onze knappe dochter wordt morgen al weer 14,moeten we ffff me showen he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:01
|
|
|
De uitsmijterdag is verplaatst...DUS....makkelijk vandaag... Ga mijn lieve broer op zoeken...en we moeten nog een eind rijden...
Gelukkig niet zelf rijden...dat doet een menselijke tomtom voor mij...
(kan wel goed rijden maar slechte wegzoeker)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:02
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha xabia, maar eh is de fleur er ook nog als je 50bent voor mij wel, maar mannen...
enfin sorry is offtopic. |
ook met 50 en erna kan je fleur hebben meis.ik ben vorig jaar getrouwd met een cm-er.en we zijn nog stapeldol op elkaar,en ik had nog jonge kids thuis. dus geef de hoop nooit op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 juli 2012, 17:09
|
|
|
XABIA794 schreef: | haar verven dat kan je dan ook wel zelf toch, bespaar je zo'n 25 euries mee | met langer haar wordt dat wel moeilijker Xabia met kort kon ik het zelf nog wel.
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|