Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | Zal ìk het dan maar vertellen , Frank?
Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............
O , frank .... sorry , ik zal nog even wachten op je toestemming. |
nou...de heebweg geen rpobleem??? ik heb es een verslag gelezen...was de heen én terug weg een groot zoek en verdwaal probleem......we hebben hem nooit op de picknick gezien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:50
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hier kennen we het diftar systeem,de vervuiler betaald(groen 4,25,grijs 5,95 per keer)........dus betaal ik per leging van de containers en een flink bedrag als ik een karretje grof afval wil wegbrengen(12 tot 25 euro)én bijna 200 euro vastrecht..... Dus ik scheid alles,mijn gemeente zamelt helaas niet gescheiden in maar ik breng het bij familie(waar ze gratis geleegd worden en apart plastic etc inzamelen) en de rest fik ik op(is goed voor de frustratie ) 1x in de maand zet ik een grijze container bij de weg en thats it........het scheelt dat ik geen moeite heb met het weggooien van spullen dus echt vol wordt het hier nooit |
knap alles scheiden, vind dat best vervelend dat scheiden, doe me best. Hier hebben we soms controle enja hoor dan heeft er een puber vuilnis in de groene bak gedaan en maken ze hemniet meer leeg, hangt er zo,n vervelend briefje aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 18:53
|
|
|
JOL252 schreef: | Even wat gedachten... ik moet denken aan David die zich afvraagt waarom de mensen die geen rekening houden met God het juist zo goed gaat ... en hij strompelt maar voort, vind en ervaart hij...
Als ik om me heen kijk, zie ik eigenlijk niet zoveel verschil tussen mij en "iemand die niet gelooft" qua heil en onheil... het verschil voor mezelf is dat ik mijn geloof en relatie met God als fundament in dit alles heb en ik mijn onmacht, hoop en vreugde met Hem kan delen....
Gehoorzaamheid en daarna voorspoed als gevolg... nee ik geloof daar niet in en wil ik ook niet als reden gebruiken om met Hem te leven of te doen wat Hij vraagt. Er staat: ik heb plezier om Uw wil te doen. Dat plezier wil ik zo houden zonder het te ervaren als een juk en last maar de weg te lopen in vrije wil die Hij me geeft. Ik geloof dat het leven grillig is en alle ingrediënten zich aandienen. En dwars door alles heen, wel of niet ervaren, bewust of onbewust levend naar Zijn plan, dat Hij er is en me een hand in de rug biedt. |
word er niet ergens in prediker al aan gegeven dat God het laat regenen over slechte en goede mensen en de zon doet opgaan over goede en slsechte mensen....wwat hebben de slechte dan voor op ons, goede mensen??? helemaal nix, zij ontvangen nu hun loon al, maar wij hebben ons loon in de hemel......
en zoals heel prediker er vol van staat...er is een tijd van ...... en een tijd van........ God geeft ons mogelijkheden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:04
|
|
|
TINK100 schreef: | nou...de heebweg geen rpobleem??? ik heb es een verslag gelezen...was de heen én terug weg een groot zoek en verdwaal probleem......we hebben hem nooit op de picknick gezien |
...kletskous, ik vertel je niets meer...het is maar goed dat je met de volgende pn in France de mensen aan het lastig vallen bent anders had ik je op de heide in hoogste boom gezwierd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:06
|
|
|
Er was eens een man , met de naam Frank . Een auto , met Belgisch kenteken. Op een voor CM bekende zaterdag was hij op pad geweest in Ede. De heenweg was noooit een probleem maar de terugweg he.............
Ik was zo goed om achter jou te rijden om je te kunnen wijzen op je snelheid...je leek net wel Visser Shumacher
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:08
|
|
|
Trouwens, waar ik op doelde was eens een keer dat ik naar iemand in Drenthe reed. Die stomme sprekende wegvinder ging me eens zeggen hoe ik moest rijden. Ja ja, ik stond plots op een paardenmanege in Almere...uren heb ik moeten omrijden...
Ik rij nooit meer in Nederland...stom land
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:11
|
|
|
JOL252 schreef: | wat zijn mannen soms ouwe wijven, houden allllles in de gaten |
Wij waken over jullie ...als het slecht is zeggen we het en als het goed is zeggen we het ook...alleen is dat laatste nooit het geval...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:14
|
|
|
[quote=FRANKT627]Trouwens, waar ik op doelde was eens een keer dat ik naar iemand in Drenthe reed. Die stomme sprekende wegvinder ging me eens zeggen hoe ik moest rijden. Ja ja, ik stond plots op een paardenmanege in Almere...uren heb ik moeten omrijden...
Ik rij nooit meer in Nederland...stom land [/quot
Over stom land gesproken: ik las vandaag in de krant dat een onderwijzeres in Belgie ontslagen is omdat zij zich niet wil laten dopen en dat dat wel bij de christelijke cultuur hoorde.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij waken over jullie ...als het slecht is zeggen we het en als het goed is zeggen we het ook...alleen is dat laatste nooit het geval... |
Praatjes vullen geen gaatjes maar wel wel forums geloof ik.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:18
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232] Over stom land gesproken: ik las vandaag in de krant dat een onderwijzeres in Belgie ontslagen is omdat zij zich niet wil laten dopen en dat dat wel bij de christelijke cultuur hoorde.......
Als zij lest geeft in een christelijke school is dat inderdaad één van de voorwaarden. Het is dan ook niet meer dan normaal dat ze onslagen werd. Dat staat nu eenmaal in het schoolregelement en dat regelement kende ze voor dat ze aan de slag ging.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:20
|
|
|
[quote=FRANKT6
Pfff wat een strenge reactie Frank....Is het niet zo dat je de christelijke cultuur moet respecteren????? Het was een katholieke school trouwens....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Praatjes vullen geen gaatjes maar wel wel forums geloof ik..... |
Stel je voor dat we ook al geen onzin meer zouden schrijven, en dan doel ik ook op de homotopic en andere zogenaamde serieuze topics, dan zou het forum maar weinig te lezen geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wij waken over jullie ...als het slecht is zeggen we het en als het goed is zeggen we het ook...alleen is dat laatste nooit het geval... |
..... en stilletjes de kunst af kijken bij de ladies... vandaar dat jullie dagelijks in de gaten houden of we weer iets zinnigs hebben toegevoegd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:37
|
|
|
JOL252 schreef: | ..... en stilletjes de kunst af kijken bij de ladies... vandaar dat jullie dagelijks in de gaten houden of we weer iets zinnigs hebben toegevoegd...
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:39
|
|
|
PETRA944 schreef: | knap alles scheiden, vind dat best vervelend dat scheiden, doe me best. Hier hebben we soms controle enja hoor dan heeft er een puber vuilnis in de groene bak gedaan en maken ze hemniet meer leeg, hangt er zo,n vervelend briefje aan. |
Hey daar is Petra weer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Gaat het wel om een kat want van Erika kan je alles verwachten... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:42
|
|
|
INGE721 schreef: | Erika is wel gevat maar niet "kat"tig. |
Kijk met jou kan ik praten En Lotje is dus een vrouwtje en idd Heide katten kunnen 15 jaar of ouder worden, dus hopelijk gaat het goed komen met dr..' Ben net even bij dr geweest, ze zit aan het infuus en eet en drinkt zodra ze met dr kroelen, mw wordt een verwent nest zo Zo meteen wil ze als ze thuis is alleen eten als ik met dr kroel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:51
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:54
|
|
|
PETRA944 schreef: | knap alles scheiden, vind dat best vervelend dat scheiden, doe me best. Hier hebben we soms controle enja hoor dan heeft er een puber vuilnis in de groene bak gedaan en maken ze hemniet meer leeg, hangt er zo,n vervelend briefje aan. |
Hebben jullie niet van die ondergrondse containers? Ideaal.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:56
|
|
|
JOL252 schreef: | ..... en stilletjes de kunst af kijken bij de ladies... vandaar dat jullie dagelijks in de gaten houden of we weer iets zinnigs hebben toegevoegd...
|
Ik kijk zelfs niet meer op dat topic...de mannen die kijken zijn mietjes...en die er steeds op kladden is nog een soort erger...kijk maar eens goed...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik kijk zelfs niet meer op dat topic...de mannen die kijken zijn mietjes...en die er steeds op kladden is nog een soort erger...kijk maar eens goed... |
Ik ook van jou!!!
hoe kan je dat weten zondr te kijken?
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op woensdag 4 juli 2012, 20:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:01
|
|
|
kon je het weer niet laten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hebben jullie niet van die ondergrondse containers? Ideaal..... |
Die hebben ze hier ook alleen maar bij flats en appartementen Willemijn! Verder hebben alle huizen dus de kliko's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:04
|
|
|
Ja...slecht moment.... In Brazilië staat momenteel een moeder met haar dochter op het vliegveld...en zouden vandaag voorgoed naar Nederland komen.... Op de papieren blijkt er 1 letter verkeerd...of te ontbreken.... Ze mogen niet het land uit!!!!!!!!!!!!!!! Daar denken ze nu dat de dochter tegen haar zin naar Nederland gaat.... In Nederland wachtte een vader vol blijdschap op zijn vrouw...en dochter...
Alle drie huilden ze...en je kunt niets doen... Dat Brazilie corrupt was wist ik...maar zo erg....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:08
|
|
|
YES356 schreef: | Ik ook van jou!!!
hoe kan je dat weten zondr te kijken? |
Ojee, er voelt er zich eentje aangesproken...
Hoe ik dat weet? Wel dat heb ik gezien van horen zeggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Die hebben ze hier ook alleen maar bij flats en appartementen Willemijn! Verder hebben alle huizen dus de kliko's |
Je bedoelt dus dat alleen de serieuze en deftige mensen zo'n ondergrondse container hebben?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:13
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232]
Ze schijnt niet ontslagen te zijn...haar contract is niet verlengd....
Misschien voelt dat hetzelfde, maar ze scheen het ook te weten...(???)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:15
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hebben jullie niet van die ondergrondse containers? Ideaal..... |
nee je kan niet ondergronds afval lozen, wel vuilniszakken huisvuil onder in de groenebak, vervolgens grasmaaien en dat gras er boven op doen, nemen ze het toch mee, ghe ghe ghe, tenzij vuilnis boven op ligt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:19
|
|
|
Regen en onweer nu.....20.18uur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je kan op de apotheek een goede shampoo kopen voor luizen en vlooien...heb ik horen zeggen... |
Ja werkt ook. Alleen een beetje pijnlijk bij sierdistels
|
|
Naar boven |
|
|