Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:01
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | vijfde poging....
het antwoord van yes op de smiley..........met als onderwerp christelijke homo's....... |
Als ik yes was gaf ik hier absoluut geen antwoord meer op, wat een dwingelarij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Neem aan dat visser dan de chauffeur is want ook Mario geraakt niet overal nogal even makkelijk he Mario |
sja, afijn , mwah, oke, oke,
volgens mij ging het over picknicken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:09
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik heb even meer een pc probleem..als ik een berichtje achter laat,dan blijf ik gewoon online..maar dan is wel mijn foto weg,en lijkt het op offline? Ja niet voor me zelf vraag ik dit hoor..maar ik ken iemand die er last van had... |
Ook zoiets ................er zit een punaise tussen de toetsen van m'n toetsenbord. Hoe krijg ik dat stomme ding eruit? Al op zn kop gehouden , er mee lopen shaken , maar hij blijft waar ie zit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Niet zo dramatisch Zeeland.......Een slimme meid is op haar toekomst voorbereid......En er zijn er zovelen die er alleen voor staan......of hebben gestaan en met zielig doen wordt het zeker nooit beter..... Schouders naar achteren en hoofd omhoog zeg ik altijd en geen gezeur. En als ik jou zo hoor heb je nog niet echt te klagen toch? Leuke nieuwe meubeltjes, weekendje met je dochter in Harderwijk. Dat kunnen massa's alleenstaande vrouwen niet hoor......die hebben buiten de zorg voor het gezin ook nog de financiële zorg van nooit wat kunnen.... |
Als ik me goed herinner heeft ze zowel de meubels als het dagje uit gekregen, zelf heeft ze het geld niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook zoiets ................er zit een punaise tussen de toetsen van m'n toetsenbord. Hoe krijg ik dat stomme ding eruit? Al op zn kop gehouden , er mee lopen shaken , maar hij blijft waar ie zit. |
Het moet kunnen....maar veel werk... Alle dopjes er even af van de toetsen...
Het jij weer een nuttige zaterdagavond...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ook zoiets ................er zit een punaise tussen de toetsen van m'n toetsenbord. Hoe krijg ik dat stomme ding eruit? Al op zn kop gehouden , er mee lopen shaken , maar hij blijft waar ie zit. |
echt een punaise ? of is dat dat (bij mij) rode dingetje wat er hoort te zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:23
|
|
|
Op een hele leuke ijslandse hond gepast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:24
|
|
|
wat kun je daar soms steun aan hebben he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:28
|
|
|
vanmorge had ik contact met een poolse vrouw die over een balkon hing achter mij.. ze wilde een duif voeren.. en echt..ik heb niks tegen andere culturen..hier in denhaag voel je afentoe nederlander,.haha geintje.. Maar hoe leg je dan uit,dat de stukjes brood iets te groot zijn. Nou toen de duif half stikte..liet ik het aan de duif zelf over;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 30 juni 2012, 18:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:31
|
|
|
HEIDE115 schreef: | vanmorge had ik contact met een poolse vrouw die over een balkon hing achter mij.. ze wilde een duif voeren.. en echt ik heb niks tegen andere culturen..hier in denhaag voel je afentoe nederlander,.haha geintje.. Maar hoe leg je dan uit,dat de stukjes brood iets te groot zijn. Nou toen de duif half stikte..liet ik het aan de duif zelf over;) |
Je kunt beter uitleggen dat ze geen duiven moet voeren er zijn er al veel te veel van die vliegende ratten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:31
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Op een hele leuke ijslandse hond gepast |
huski,,malamout?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:36
|
|
|
HEIDE115 schreef: | huski,,malamout? |
nee een huski is een poolhond en malamout van Alaska :Islenskur Fjarhunder heet ie officieel. Maar volgens mij betekent dat gewoon ijslandse hond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:37
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Je kunt beter uitleggen dat ze geen duiven moet voeren er zijn er al veel te veel van die vliegende ratten
|
Ja,twas een zielige duif hoor..zag hem nooit ooit rat gaan worden;) ik zei tegen de vrouw..he is starting beginning to dead mabie want uit je hand eet een wilde duif nie gauw
see only smile's,omdat ze me nog niet verstond?
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zaterdag 30 juni 2012, 18:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DJES101
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:39
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Als ik yes was gaf ik hier absoluut geen antwoord meer op, wat een dwingelarij |
ZOU IK OOK ABSOLUUT NIET DOEN ! ZIE ZO VAAK SMILEYS WAAROM ZOU DEZE UITGELEGT MOETEN WORDEN? DALIJK MOET WE OOK NOG HET WOORD MOOI,PRACHTIG,EN AMEN VERANTWOORDEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:39
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat kan nie he dan ben jij niet de BOB |
Wel als t bij mij thuis is!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:41
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja,twas een zielige duif hoor..zag hem nooit ooit rat gaan worden;) ik zei tegen de vrouw..he is starting beginning to dead mabie want uit je hand eet een wilde duif nie gauw
see only smile's,omdat ze me nog niet verstond? |
hihi lastig communiceren met handen en voeten en duiven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:42
|
|
|
In een ander topic week men af van het onderwerp...dat kan gebeuren...
Een lieve moeder deed haar verhaal...hoe moeilijk het is...en was...om alleen met de kinderen verder te moeten...
Ik kon me vinden in dat verhaal en gaf haar een antwoord ter bemoediging!!!
Van die moeder geen reactie maar dat was ook niet zo erg... Wel een antwoord van een ander...
Dat ik op mijn toekomst was voorbereid??? Nee zeer zeker niet!!! Ik wilde niet scheiden...maar het werd een eindeloos proberen...totdat ik er zelf aan onder door ging!!! Een opname...of kiezen om weg te gaan... Ik ging weg...met achterlating van alles..
Dat je dan geld wordt gegeven om een gehele nieuwe inboedel te kopen.. betekende...dat ik dat geld niet had... Dat er een lieve broer is die me geld geeft om een nacht en een dag luxe te leven...is heel lief...
Maar waarom moet dat dan neergezet worden...alsof ik niets te klagen heb???? Het was geen klagen...het was een terugkijken op hoe het was...en een dankbare herinnering aan de gulle geefster!!!
Ik voel het inderdaad als afbranden... Terwijl met mijn reactie naar die moeder toe...bedoeld was als een vertroosting!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:43
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb ook een prima kerk en dominee
Deze man geeft ons ook goed onderricht.
Ja, een psyg is best duur per uur. Wat zou die vent van dat seminaar krijgen?
Die vraag stel ik mijzelf ook... |
kun je beter aan degene die het seminaar houdt vragen, degene die ik ken en die dit soort dingen doen (Willem Ouweneel bijv) alleen onkostenvergoeding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:45
|
|
|
Ik geloof dat het boekje voor jullie ook werkt! innerlijke pijn.
jalouzie , angst , agressie en weet ik veel niet wat allemaal krijg je van innerlijke pijn.
Ook de oplossingen staan er voor een grootdeel in.
Wie de nederlandse uitgave wil mag mij mailen .
die mag het lenen.
laten we weer liefdevol naar elkaar zijn, en vreemde opmerkingen negeren of verhaal gaan vragen.
Maar ga alsjeblieft niet elkaar beledigen. dat is echt niet GODS wil.
En ben je aan het zondigen, uit GODS liefde!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:45
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | hihi lastig communiceren met handen en voeten en duiven
|
Waaahhhh!...Ja echt he;)) afijn duif vliegt weg,en wij liggen ergens beneden in de tuin door de gebaren taal..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:46
|
|
|
INGE721 schreef: | Jouw schoonmoeder kreeg alleen monsters??????? |
ja dat maak jij er van zal het maar niet tegen haar zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:47
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Waaahhhh!...Ja echt he;)) afijn duif vliegt weg,en wij liggen ergens beneden in de tuin door de gebaren taal..
|
liggen in de tuin met de buuf daar kunnen praatjes van komen op cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:48
|
|
|
[quote=SHANITA130]Hoi Nicky,
Dat zou misschien best wel een of één van de redenen kunnen zijn bij enkelen.
Je hoort ook wel dat het is aangeboren....
En Jane schreef: De homoseksuele geaardheid is naar mijn mening een aangeboren gevoel. Iets wat je overkomt en waar je niet om gevraagd hebt.
Alhoewel homoseksuele gevoelens ook beïnvloed kunnen worden. Uit een uitgebreid onderzoek is gebleken dat jongens die opgroeien (zonder mannen in de naaste omgeving) een verhoogd risico lopen om homo te worden. Opvoeding is ook een factor wat invloed heeft. Jongens die seksueel misbruikt zijn worden ook vaak homo, invloed van ervaring?
Ach, het zou veel redenen kunnen hebben, ik vind het belangrijk dat zij ook net als hetero's met een partner en kinderen een gezin moeten kunnen vormen. En geen discriminatie. Met uit zijn verband gerukte bijbelteksten. daar werd vroeger ook de slavenhandel mee goedgepraat, van dat het in de bijbel staat....
Ik ken inderdaad iemand daar zou het door verdriet kunnen komen, maar ik ken ook iemand, nou daar zou ik in de verste verte niet kunnen achterhalen dat er sprake is of was van verdreiet in diegene zijn leven, juist niet...
Ik denk: wees elkaar niets schuldig behalve elkaar lief te hebben. (bijbeltekst). Het hoogste gebod...
Ja shanita , zo is het , en dit probeer ik steeds te vertellen. Maar blijkbaar begrijp niemand Het.
Maar zit je in een ruzie , dan ben je uit de heilige geest en uit GODS liefde.
Dan moet je je weer keren naar GOD toe!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:49
|
|
|
Als je het verschil niet weet tussen een mug en een olifant..dan is naar een leuke dierentuin gaan toch ook geen idee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:50
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Je kunt beter uitleggen dat ze geen duiven moet voeren er zijn er al veel te veel van die vliegende ratten
|
Neem een kat...de mijne lust er wel soep van... En het duivenaantal blijft een beetje op peil!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:52
|
|
|
Nicky schreef:
Quote: | Ja shanita , zo is het , en dit probeer ik steeds te vertellen. Maar blijkbaar begrijp niemand Het.
Maar zit je in een ruzie , dan ben je uit de heilige geest en uit GODS liefde.
Dan moet je je weer keren naar GOD toe!!!!! |
Hoeft niet altijd Nicky, een conflict hoeft geen scheiding of scheuring te betekenen of dat je "uit God vandaan" zou zijn, maar een moment om tot een oplossing te komen met elkaar... Als dat dan ook maar zou gebeuren ....
Verder ben ik van mening dat ons onderwerp echt wel verder kan ondanks de mysterieuze lach...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 30 juni 2012, 18:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:52
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | liggen in de tuin met de buuf daar kunnen praatjes van komen op cm |
nou we zochten eerder elkaars armen en benen denk ik bij mekaar;)..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:54
|
|
|
Graag wil ik jullie gebed weer vragen voor vrijgezel. De bacterie die in zijn been zit is zijn kraakbeen aan t aantasten. Zullen we met elkaar bidden voor het weggaan van de bacterie en voor volledige genezing van zijn been en zijn knie? Alvast heel erg bedankt,ook namens Ernst!!
groetjes van Qske
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:54
|
|
|
lief hebben is echt niet altijd lief zijn Nicky
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 juni 2012, 18:56
|
|
|
QSJE546 schreef: | Graag wil ik jullie gebed weer vragen voor vrijgezel. De bacterie die in zijn been zit is zijn kraakbeen aan t aantasten. Zullen we met elkaar bidden voor het weggaan van de bacterie en voor volledige genezing van zijn been en zijn knie? Alvast heel erg bedankt,ook namens Ernst!!
groetjes van Qske |
fijn dat je het steeds onder de aandacht aandacht brengt. ik blijf bidden hoor
|
|
Naar boven |
|
|