Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 14:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Dacht je dat ze die trucs niet door hebben???
Niet voor niets wordt er dan gezegd als je een lieve vraag of antwoord geeft.....MOET JE SOMS WAT VAN ME??? |
eerst kopje koffie met koekje geven,helpt ook nog wel es
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMA135
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 15:30
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
HERMA135
|
op dinsdag 3 juli 2012, 17:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 15:33
|
|
|
HERMA135 schreef: | In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets. Als je man, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft, maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets... wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen.... |
Heel moeilijk....maar zo herkenbaar... Zal ik je prive mailen???
Gefeliciteerd trouwens met je verjaardag!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 15:43
|
|
|
ook voor de praktiserende prostituees, inbrekers, moordenaars??
Natuurlijk Gloria, homo's horen onder dezelfde noemer als moordenaars, inbrekers en prostituees....... Ik lees het met verbazing en afschuw.......dit soort dingen schrijf je toch niet als christen..... Ik heb in mijn Bijbel nog nooit het woord homo gelezen trouwens........dus in mijn Bijbel staat gelukkig dat een God naar een ieder van ons omziet in liefde..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 15:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou Yes geen fantasie meer hebben Mis al 5 dagen een verhaal of inspireren we hem niet meer |
..het verwonderd mij dat er nog mannen zijn op deze site. Jullie hebben echt wat tegen ons, zoveel is duidelijk.
Jullie zouden elke dag migraine of iets dergelijks moeten hebben...nou ja dat is dan weer niet goed voor de gehakballen-industrie...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 29 juni 2012, 16:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:09
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | ook voor de praktiserende prostituees, inbrekers, moordenaars??
Natuurlijk Gloria, homo's horen onder dezelfde noemer als moordenaars, inbrekers en prostituees....... Ik lees het met verbazing en afschuw.......dit soort dingen schrijf je toch niet als christen..... Ik heb in mijn Bijbel nog nooit het woord homo gelezen trouwens........dus in mijn Bijbel staat gelukkig dat een God naar een ieder van ons omziet in liefde.......... |
Dat laatste is zeker waar maar dan ook naar iedereen dus toch ook naar
prostituees, inbrekers en moordenaars
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:11
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Pfffffffffffff ze kenne gewoon niet lezen daas het probleem Maar ja wat doene we eraan??? |
negeren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:21
|
|
|
HERMA135 schreef: | In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets. Als je patrner, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft, maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets... wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen.... |
Das een heftig stukje Herma... en ik heb daar totaal geen ervaring mee vind het knap dat je het hier neer durft te zetten!!Maar persoonlijk denk ik dat er iets behoorlijk fout zit als je partner dit doet!!! een man hoort ten eerste al niet te slaan(een vrouw eveneens niet) en als ik het zo lees is hij verbaal en non-verbaal agressief, dan zijn er denk ik maar twee opties... 1) in therapie en kijken of het op te lossen is 2) ondanks dat tie lief kan zijn ging ik weg bij een man die dit doet!!!
Maar ja dit is wat iemand zegt die er geen ervaring mee heeft. Sterkte ermee...
P.s denk dat er toch wel mannen gaan reageren hierop!!
en in deze kan ik me dat ook wel voorstellen want er zijn ook vele mannen die dit echt niet goedkeuren!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:21
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Dat laatste is zeker waar maar dan ook naar iedereen dus toch ook naar
prostituees, inbrekers en moordenaars |
Ik merk dat voor sommige CM leden homo's daar ook onder vallen.....en daar ging het mij om........ Wie ben jij als mens om zulke stellingen in te nemen? Je mag een moordenaar zijn als je maar niet iemand vermoord? Je mag homo zijn als je maar niet praktiseert......nou nou.....het heeft allemaal wel randvoorwaarden......je mag dus ook christen zijn maar........geen anderen die een wat andere zienswijze hebben dan jezelf veroordelen? Oh nee, als ze het maar niet praktiseren...... En als je iemand in je gemeente ontmoet die een relatie heeft vraag je dan ook of ze geen sex voor het huwelijk hebben?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 29 juni 2012, 16:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ..het verwonderd mij dat er nog mannen zijn op deze site. Jullie hebben echt wat tegen ons, zoveel is duidelijk.
Jullie zouden elke migraine of iets dergelijks moeten hebben...nou ja dat is dan weer niet goed voor de gehakballen-industrie... |
Ouwe mopperpot
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik merk dat voor sommige CM leden homo's daar ook onder vallen.....en daar ging het mij om........ Wie ben jij als mens om zulke stellingen in te nemen? Je mag een moordenaar zijn als je maar niet iemand vermoord? Je mag homo zijn als je maar niet praktiseert......nou nou.....het heeft allemaal wel randvoorwaarden......je mag dus ook christen zijn maar........geen anderen die een wat andere zienswijze hebben dan jezelf veroordelen? Oh nee, als ze het maar niet praktiseren...... En als je iemand in je gemeente ontmoet die een relatie heeft vraag je dan ook of ze geen sex voor het huwelijk hebben? |
Ik snap je punt wel maar zoals jij het schreef lijkt het net of Gods liefde niet voor misdadigers en prostituees is, daarom reageerde ik er op.
ik zou trouwens wel prettig vinden als een moordenaar niet moord
Laatst aangepast door
|
ROELANDE345
|
op vrijdag 29 juni 2012, 16:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:31
|
|
|
Wat een mooi en goed topic Xabia!!! Ik lees hem nu net pas en moet even alles tot me door laten dringen voordat ik echt reageer maar de reacties zijn mooi, zuiver en heel herkenbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:34
|
|
|
Zeeland dit liedje is speciaal voor jou:
God wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie. Langs wegen die geen mens bedenkt, maakt Hij mij zijn wil bekend. Hij geeft elke dag nieuwe liefde, nieuwe kracht. Als ik mijn hand in zijn hand leg, wijst Hij mij de weg, wijst Hij mij de weg.
Al moet ik door de wildernis - Hij leidt mij. Hij toont mij een rivier in de woestijn. Alles zal ooit vergaan maar zijn liefde blijft bestaan en Hij maakt iets heel nieuws vandaag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:34
|
|
|
Denk dat het vandaag een snelle hap wordt Heb de hele week netjes gekookt en groente gegeten maar moet rond etenstijd met 1 van de katten naar de dierenarts dus tja dan maar een keer de frituur aanslingeren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:35
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Zeeland dit liedje is speciaal voor jou:
God wijst mij een weg als ik zelf geen uitkomst zie. Langs wegen die geen mens bedenkt, maakt Hij mij zijn wil bekend. Hij geeft elke dag nieuwe liefde, nieuwe kracht. Als ik mijn hand in zijn hand leg, wijst Hij mij de weg, wijst Hij mij de weg.
Al moet ik door de wildernis - Hij leidt mij. Hij toont mij een rivier in de woestijn. Alles zal ooit vergaan maar zijn liefde blijft bestaan en Hij maakt iets heel nieuws vandaag |
Mooi lied Roelande.. Aan dat lied heb ik me het afgelopen jaar mogen optrekken... Het is zo waar hoe moeilijk je weg ook mag zijn HIj is er altijd!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:36
|
|
|
Fijn dat iemand open en eerlijk sorry durft te zeggen!! Alleen jammer dat tie nu dus alweer weg is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:38
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Even voor je opgezocht. zie wilibrord: ex 20:5,
ex 34:14->Want u mag geen andere god vereren. De HEER heet de jaloerse, Hij is een jaloerse God.
deut 4:24->Want de HEER uw God is een verslindend vuur, een jaloerse God.
duet 5:9, deut 6:15, joz 24:19,
nah 1:2->2 De woede van de HEER[alef] Een jaloerse en wrekende god is de HEER, een wreker is de HEER, machtig in grimmigheid; de HEER wreekt zich op wie Hem weerstaan en op zijn vijanden blijft Hij vertoornd. |
volgens mij hebben jullie het hier over de einde der tijden. wat ik hier zo gauw leest!
als je doet of je christen bent , maar mensen gebruikt en misbruikt.
maar als je normaal leeft dan is god een vergevende god!
want wij kunnen niet leven zonder fouten te maken, Het gaat om de liefde voor elkaar! een ieder die mij aanroepe zal behouden blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:44
|
|
|
Ik vraag me af wat ik weeral ga doen in het weekend...zal het vervelen worden of niets doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:49
|
|
|
Lief hoor...mooi...
Dat is toch GOD WILL MAKE A WAY???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat het vandaag een snelle hap wordt Heb de hele week netjes gekookt en groente gegeten maar moet rond etenstijd met 1 van de katten naar de dierenarts dus tja dan maar een keer de frituur aanslingeren |
MMM...lekker.... Het is weer vrijdag...DUSSSSSSSSSSS.... Gek..dat dat nooit verveeld...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 16:58
|
|
|
Ja je moet wel kiezen Frank t is of niets doen en dan kun je je niet vervelen. of je vervelen en dan kun je niet tegelijkertijd niks doen natuurlijk.
tip ik heb een heeele grote verwaarloosde tuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:07
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja je moet wel kiezen Frank t is of niets doen en dan kun je je niet vervelen. of je vervelen en dan kun je niet tegelijkertijd niks doen natuurlijk.
tip ik heb een heeele grote verwaarloosde tuin |
een tuin is niet mijn ding...ik ken amper het verschil tss 150 gram kaas en een grassprietje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Denk dat het vandaag een snelle hap wordt Heb de hele week netjes gekookt en groente gegeten maar moet rond etenstijd met 1 van de katten naar de dierenarts dus tja dan maar een keer de frituur aanslingeren |
Je verhaal is niet af...nu weten we nog niet wat je gaat eten. Ik verondersel wel dat het een vettige ongezonde troep zal zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:15
|
|
|
FRANKT627 schreef: | een tuin is niet mijn ding...ik ken amper het verschil tss 150 gram kaas en een grassprietje... |
een grassprietje is een stukje grasveld, en 150 gram kaas,is iets meer als 149gram kaas Frank
zelf vindt ik een voortuin heerlijk;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 29 juni 2012, 17:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:19
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je verhaal is niet af...nu weten we nog niet wat je gaat eten. Ik verondersel wel dat het een vettige ongezonde troep zal zijn. |
Waarom vragen als je het antwoord weet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:24
|
|
|
HEIDE115 schreef: | een grassprietje is een stukje grasveld, en 150 gram kaas,is iets meer als 149gram kaas Frank
zelf vindt ik een voortuin heerlijk;) |
Haha...ik een voortuin en een achtertuin!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:25
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ja je moet wel kiezen Frank t is of niets doen en dan kun je je niet vervelen. of je vervelen en dan kun je niet tegelijkertijd niks doen natuurlijk.
tip ik heb een heeele grote verwaarloosde tuin |
Das een goed raad zeg!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:26
|
|
|
Dat jij slank bent en dat wil blijven...tsja...das een keuze!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:27
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Haha...ik een voortuin en een achtertuin!!! |
En die tijd heb ik ook gehad sea
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juni 2012, 17:33
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Ik snap je punt wel maar zoals jij het schreef lijkt het net of Gods liefde niet voor misdadigers en prostituees is, daarom reageerde ik er op.
ik zou trouwens wel prettig vinden als een moordenaar niet moord |
Dan is het geen moordenaar meer...........
|
|
Naar boven |
|
|