ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4036 4037 4038 4039 4040 4041 4042 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:18

PETRA411 schreef:
wij eten wel spinnen in onze slaap,gemiddeld eet een mens zo,n 7 spinnen in zijn/haar slaap.
ze kruipen in je mond omdat ze van warme vochtige plekjes houden.

gelukkig slaap ik altijd met mijn mond dicht Lachende smiley

Nu durf ik niet meer te slapen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:19

Beste ....., ik heb geprobeerd in het forum uit te leggen en onderbouwd wat ik concludeer uit de Bijbel en tevens geciteerd wat in de Bijbel staat geschreven over sex voor het huwelijk en over christelijke homofilie dat dit als zonde wordt benoemd.

Hierdoor werd ik persoonlijk door sommigen mensen bestempeld als beledigend naar individuen die aan sex voor het huwelijk doen en als liefdeloos bestempeld naar christelijke homofilie. Er werden sentimentele oproepen gedaan om de homo's te helpen in hun worsteling, daarmee suggereerde deze mensen dat ik daarop tegen ben terwijl ik me daar helemaal niet over hebt uitgelaten zover ik heb kunnen nagaan en heb laten nagaan.

Ik wordt dus door sommige mensen van beschuldigd dat ik zou vinden dat homo's direct zonder pardon, ook al worstelen ze oprecht met hun geaardheid, zonder genade de kerk uit zouden moeten gestuurd terwijl ik dit nergens heb beweerd of mij erover heb uitgesproken.

Deze personen die zich zo over mij hebben uitgelaten hebben behalve dat ze mij ook nog persoonlijk hebben beledigd, mij daardoor ook nog in een kwaad daglicht geplaatst. Tevens werd ik ook met oneigenlijke argumenten bestreden wat een onsportieve en kinderlijke manier van discussie voeren en stemmingmakerij is geweest.

Gezien er enkelen voor mij zij geweest die met dezelfde Bijbelse waarheden discussieerden hebben zij ook deze manier van discussie in het forum ervaren. Door deze onsportieve en kinderlijke manier en gekleurde emotionele uitingen worden andersdenkenden geen ruimte gegund op het forum, maar worden persoonlijk afgebrand en weggepest van het forum.

Ook heb ik gemerkt dat een aantal niet recht voor hun mening uit komen, niet eerlijk hun standpunt innemen misschien vanwege gezichtsverlies en ook niet daarbij blijven. Ik vind het heel jammer dit op een christelijke datingsite te hebben meegemaakt. Ook heel jammer te moeten ontdekken dat de meeste "christenen" hier in christian match voorstanders zijn van sex voor het huwelijk en die ook praktiseren. Ik had meer sexuele reinheid verwacht onder de chistenen zoals de Bijbel ons daartoe oproept, maar het is hier niet anders dan het in het wereldse.

Jak 1:14-15> 14 Iedereen komt in verleiding door zijn eigen begeerte, die hem lokt en meesleept. 15 Is de begeerte bevrucht, dan baart ze zonde; en is de zonde volgroeid, dan brengt ze de dood voort.

rom12:1-2> Ik vermaan u dan, broeders, met beroep op de barmhartigheden Gods, dat gij uw lichamen stelt tot een levend, heilig en Gode welgevallig offer: dit is uw redelijke eredienst. 2 En wordt niet gelijkvormig aan deze wereld, maar wordt hervormd door de vernieuwing van uw denken, opdat gij moogt erkennen wat de wil van God is, het goede, welgevallige en volkomene.
Naar boven

Auteur Bericht
DIKKIE717

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:21

ben een rib kwijt,en nog niet gevonden..
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:27

Mieren , spinnen , mieren , spinnen ...................het volgende verhaal van Yes wordt wel eentonig vrees ik. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:28

fijn flower dat je een gods dienaar bent. En je heb gelijk homo zijn staat in de bijbel dat mag niet. prima verwoord.

deze mensen weten dat ook . je mag het wel zijn homo of lesbie.

maar niet uitvoeren.Ieder doet zijn best naar vermogen

Maar god weet dat wij niet alles kunnen , er staat ook dat wij niks kunnen .

dank U god dat U uw zoon gegeven heb om onze zonden te dragen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:29

PETRA411 schreef:
wij eten wel spinnen in onze slaap,gemiddeld eet een mens zo,n 7 spinnen in zijn/haar slaap.
ze kruipen in je mond omdat ze van warme vochtige plekjes houden.

gelukkig slaap ik altijd met mijn mond dicht Lachende smiley

Zolang de spinnen ons niet eten is er niets aan de hand...smakelijk alvast.. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:32

FRANKT627 schreef:
Zolang de spinnen ons niet eten is er niets aan de hand...smakelijk alvast.. Knipoog smiley

ach wat extra eiwitten snachts kan geen kwaad toch

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:34

JANS221 schreef:
keurig verslag, Frank! Je hebt je weer goed gedragen vandaag!
Ik verwacht morgenavond weer zo`n verslag! Knipoog smiley

Morgen is het een gewone dag...dus eenzaamheid troef...ik zal dan niet veel te melden hebben

BTW, we zijn enorm off-topic maar dat zal wel mijn schuld zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:36

ROELANDE345 schreef:

Lachende smiley

Ik weet niet of er zoveel eiwitten zitten in spinnen. Tijdens mijn legerdienst leerde we andere 'zaken' te eten die voedzaam waren. Zoals larven, wormen en ander kruipgedierte. Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:36

he Beun fijn dat je er weer bent
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:37

FRANKT627 schreef:
Morgen is het een gewone dag...dus eenzaamheid troef...ik zal dan niet veel te melden hebben

BTW, we zijn enorm off-topic maar dat zal wel mijn schuld zijn.

je hebt gelijk, on topic maar weer!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:40

JANS221 schreef:
je hebt gelijk, on topic maar weer!

Oké, wie van boven de 40 op deze site is eigenlijk niet gescheiden?

Voor mijn kloosterleven had ik ook een huwelijk en een scheiding. In mijn geval was de scheiding niet pijnlijk maar wel een bevrijding. Een echtgenote die niet genoeg had aan 1 man en die zelfs probeerde mijn vader en zwager in bed, ons bed, te krijgen is de titel 'echtgenote' niet waard. Zodoende is een scheiding eerder een bevriijding dus.
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:45

Ja , ook rijp voor de spyg.

Blijkbaar is er wat aan de hand, mijn spyg zei dat ze te helpen zijn.

Maar seminaars aflopen kan ook , alleen of het helpt!
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:47

FRANKT627 schreef:
Oké, wie van boven de 40 op deze site is eigenlijk niet gescheiden?

Voor mijn kloosterleven had ik ook een huwelijk en een scheiding. In mijn geval was de scheiding niet pijnlijk maar wel een bevrijding. Een echtgenote die niet genoeg had aan 1 man en die zelfs probeerde mijn vader en zwager in bed, ons bed, te krijgen is de titel 'echtgenote' niet waard. Zodoende is een scheiding eerder een bevriijding dus.

Ik.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:48

JOSINA022 schreef:
Ik.

Verraste, verbaasde smiley Lieve Josina, wil je dan, aub, met me scheiden?
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:49

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Lieve Josina, wil je dan, aub, met me scheiden?

Moet ik ook gaan wokken zeker Gefrustreerde smiley Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:50

NICKY298 schreef:
Ja , ook rijp voor de spyg.

Blijkbaar is er wat aan de hand, mijn spyg zei dat ze te helpen zijn.

Maar seminaars aflopen kan ook , alleen of het helpt!

Kom je hartje maar eens bij mij uitstorten, Nicky...maar we gaan eerst wel wokken... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:51

Welkom terug beun......
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:54

YES356 schreef:
Mooie stukjes zijn er al geschreven!!

Toen ik de zin las “Ja..waarom praten we als mensen soms zo ''gemakkelijk'' over sex” dacht ik meteen.
Praten we wel “makkelijk”over sex? Of doen we het “gewoon makkelijk” ?

in mijn omgeving werd over sex praten vaak gezien als een dat doe je niet.(er over praten) “gemakkelijk” over sex praten is niet moeilijk denk ik. Ik zie het woord zoals iemand al eerder hier schreef in verband staan met lust en macht.
Iets dat heel makkelijk in alle vaak negatieve beelden en geluid tot ons komt of kan komen. Via radio tv en internet. Daarom vind ik sex een andere betekenis en inhoud hebben dan de liefde berdrijven.
Dat is namelijk in mijn ogen het bedrijven van de liefde! En liefde werkt een diep,intens diep! Gevoel van verlangen op omde ander te geven en van de ander te ontvagen. En vandaar uit samen helemaal een willen zijn met elkaar.
Met als bekroning het bedrijven van die liefde Daar praten we niet zo “gemakkelijk” over denk ik. En dat “doe” je ook niet maar zo naar mijn idee.
Daar praat je dan liefdevol over naar anderen of je kinderen(als je die hebt gekregen) Dat kan een mooie en waarde volle tegenhanger zijn tov wat zij en wij daarover te horen en te zien krijgen via de media.
En over zon teer en mooi onderwerp met anderen praten is lang altijd niet gemakkelijk. Dus ik denk een beetje anders over sex. Knipoog smiley

Yes , ik ben het met je eens! Het is eerder de liefde bedrijven . EN dat doe je niet zomaar met iemand. en ook niet zomaar van 1, 2 hupsakee
Daar zijn heel veel gevoelens bij en ja als je echt verlieft bent kunnen die je echt overvallen . .... er zijn zoveel stelletjes getrouwd terwijl ze zwanger waren. .. of het kindt kwam te vroeg , volgroeit dat kan ook he??? Knipoog smiley

het word sex als je het doet om te doen vind ik!!!!
en dan ben je fout bezig

Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 27 juni 2012, 21:59
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:58

HANNAH810 schreef:
dat zou je dan voor kennisgeving kunnen aannemen, frank; so let it go.

welkom op cm roos (071)

Wie houdt wie voor de gek??? Ze hangt een verhaal op over een overlijden en over haar en haar kinderen. Welnu, op 'haar' profiel staat dat ze nooit gehuwd was en geen kinderen heeft. Zelfs een blinde ziet dan. Ze is ook plots katholiek. Ik heb de eerste of de echte Roos een keer ontmoet zodoende weet ik dus het niet zomaar 'iets' is wat ik zogenaamd zeg. In het verleden werden er topics vol geschreven over mensen die op iemands anders profiel aan het prutsen waren. Of niet soms? Breek me de bek in ieder geval niet open.
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:59

[quote=HEIDE115]discussie apart?
Het gaat hier alleen maar over gebreken van wel willen,niet willen
het hoort wel,het hoort niet..ik denk van wel,ik denk van niet.

wat versta jij onder gebreken?

Onder gebreken versta ik onze tekortkomingen, onze normen en waarden, kan ook wel gebruikt worden voor zonde, afhankelijk van welke hoek men het wilt bekijken. Ik bekijk het vanuit normen en waarden dus zaten we niet op één lijn.

defenitie Zonde:
Zonde
[religie] - De zondaar, William Blake, ca. 1800 zie ook steniging In verschillende religies is een zonde een ernstige of minder ernstige handeling tegen de morele wetten van de godsdienst. De term impliceert ongehoorzaamheid aan God en wordt gebruikt in het jodendom, christe...
Gevonden op http://nl.wikipedia.org/wiki/Zonde_(religie)

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op woensdag 27 juni 2012, 22:09
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:01

Wat ik onder zonde verstaat.

Iets met opzet doen!

En met voorbedachte rade!!!

Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 27 juni 2012, 22:13
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:06

NICOLETTE565 schreef:
heeft iemand met een senseo-apparaat mischien een koffiepot over?
zo'n galze die je onder de fiter plaatst. de mijne. is stuk gevallen.

mail me maar in mijn postvak in.
groetjes

Je kunt je filter ook op een thermoskan zetten.....heb je direct het volgende bakkie ook lekker warm
Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:11

Gelukkig hebben wij een prima dominee.
Deze man geeft ons goed onderricht, en vertelt ons hoe te leven.
Ook op de radio komen er goede dominee s die het woord brengen.

Hoe te leven en wat te doen. hoe je met elkaar moet omgaan, lliefde vol.

Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 4 juli 2012, 06:11
Naar boven

Auteur Bericht
CANADIAN073

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:13

OP school zegt de juf : Kinderen vandaag gaan we hoofdrekenen. 'jantje is aan de beurt en de juf vraagt hem :Jantje hoeveel is 2 + 2 Jantje begint op zijn vingers te tellen Verraste, verbaasde smiley en antwoordt : '4 juffrouw' de juf : dat is goed, hoeveel is nu 3 + 3 ? jantje telt weer op zij vingers en zegt: 6 juffrouw' Juf : maar dat is geen hoofdrekenen wat jij doet . je gebruikt nog steeds je vingers . ik geef je nog een kans . stop ze maar in je zakken. Jantje gaat staan stopt zijn handen in zijn broekzakken. Juf : hoeveel is 5 + 5 ? Jantje denkt lang na en zegt 11 juffrouw. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:21

Ik geloof dat een ieder die hier zit op c m er ook zo over denkt,
en dit alles ook probeer uit te voeren.

Maar een ander jouw of mijn wil op te leggen werkt averechts

wij moeten het woord brengen , opdat een ieder het aannemen en er naar proberen te gaan leven.
Ik ga niet geloven dat iedereen dit 123 kan , hier is tijd voor nodig en geloof en volharding en dit gaat met vallen en opstaan.

en hoe meer je dwingt hoe minder mensen willen gaan geloven.

maar het goede proberen te gaan doen, hopen dat de mensen naar de kerk willen en dat ze gaan horen wat daar word gezegd.

iedereen is hier op zoek naar een relatie, of anders vriendschappen .
en niet op zoek naar sex
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:31

Ergens schreef ik hier:

“Om hier iets neer te zetten kan ik denk ik de mensen die het aangaat heel makkelijk kwetsen,in een hokje plaatsen oid. Ik las wel een mooi artikel dat ik graag met hen wil delen”

Als die mede christenen dit lezen vraag ik me af wat ze er nu bij voelen. Als ze alle bladzijden die er geschreven zijn gelezen hebben.

Het stuk dat ik gelezen had en hier eerder plaatste. Plaatste ik voor mijn christelijke medemens(en) met een ander seksuele voorkeur.
Dan bij andere CHRISTENEN gebruikelijk is. De vetgedrukte zin wil ik graag nog een keer herhalen.
Omdat die mij erg aansprak! “Homo’s en hetero’s zijn allen even zondig en kunnen beiden het Koninkrijk van God niet ingaan, zonder Wedergeboorte. Ik hoop dat ze daar steun in mogen ervaren of vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
NICKY298

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:39

YES356 schreef:
Ergens schreef ik hier:

“Om hier iets neer te zetten kan ik denk ik de mensen die het aangaat heel makkelijk kwetsen,in een hokje plaatsen oid. Ik las wel een mooi artikel dat ik graag met hen wil delen”

Als die mede christenen dit lezen vraag ik me af wat ze er nu bij voelen. Als ze alle bladzijden die er geschreven zijn gelezen hebben.

Het stuk dat ik gelezen had en hier eerder plaatste. Plaatste ik voor mijn christelijke medemens(en) met een ander seksuele voorkeur.
Dan bij andere CHRISTENEN gebruikelijk is. De vetgedrukte zin wil ik graag nog een keer herhalen.
Omdat die mij erg aansprak! “Homo’s en hetero’s zijn allen even zondig en kunnen beiden het Koninkrijk van God niet ingaan, zonder Wedergeboorte. Ik hoop dat ze daar steun in mogen ervaren of vinden.

Helemaal mee eens yes.
Dat iedereen hier steun uit mag ervaren.
want niemand word met opzet homo of doet met opzet iemand kwetsen, maar wij doen het wel!!!

alle ere aan de Here!

Glory voor Jezus .

Laatst aangepast door
NICKY298
op woensdag 27 juni 2012, 22:43
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:41

ROELANDE345 schreef:

Lachende smiley

Als je nagaat dat ieder mens in zijn leven snacht spinnen verorbert Clown smiley
word weinig slapen dan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 27 juni 2012, 22:43

ANNA415 schreef:
Pffff. Wel eens gedacht aan een aftapkraan. Even op je navelpluggen, afpompen klaar. Maar zal wel niet werrken. Gefrustreerde smiley Smiley die vol vragen zit

Denk we gaan gezellig met een aantal damens borrelen en dan eens een plan de campagne maken Lachende smiley

Maar nee mw gaat navelpluggen weer eens wat anders dan navel piercen Clown smiley
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4036 4037 4038 4039 4040 4041 4042 ... 6194 Volgende
Pagina 4039 van 6194