Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:24
|
|
|
-
Laatst aangepast door
|
JANE866
|
op donderdag 12 juli 2012, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:28
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Ssssssssssttttttttt Willemijn, geniet nu ff van de weldadige rust.......... |
Sommige op Cm wisten dat ik vandaag een hele dag in België was ivm de wagen...heb slechts rond 1030u effe een mail gelezen...nadien was ik altijd met pa van alles aan het doen...neen, we hebben geen gehaktballen gemaakt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE866
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:31
|
|
|
-
Laatst aangepast door
|
JANE866
|
op donderdag 12 juli 2012, 21:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:38
|
|
|
JANE866 schreef: | Stil maar, Mijn kind, Ik weet van je verdriet, Huil nu maar uit; je hoeft niet flink te wezen. Het zal wel duren voor je wonden zijn genezen; ik weet het. Droeg ik al de smart der wereld niet?
Stil maar, Mijn kind, Ik weet wat je behoeft: woorden van troost, die om geen uitleg vragen, een arm die steunt en die je last helpt dragen, een hart dat meeschreit om wat jou bedroeft.
Stil maar, Mijn Kind, de nacht gaat weer voorbij. Ik strooi het licht uit, waar je voeten lopen; Ik doe de dichte deur weer voor je open; Ik ben er altijd. Maar vertrouw op Mij!
Stil maar, mijn kind. Ik geef je troost en moed, meer dan een moeder aan haar kind kan geven. Je naam staat in m'n handpalmen geschreven: Ik schreef de letters met Mijn eigen bloed. |
Amen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:39
|
|
|
JANE866 schreef: | De Heer zegt niet, dat je maar niet moet huilen, dat het er nu op aan komt, sterk te zijn. Hij weet toch zelf, wat zwakheid is en pijn? Mijn kind, zegt Hij, kom nu maar bij Mij schuilen.
De Heer zegt niet, dat je maar niet moet vragen, en dat je flinker moet zijn dan je bent. Hij heeft toch zelf ook het "waarom" gekend? Mijn Kind, zegt Hij, laat Mij maar helpen dragen.
De Heer zegt niet, dat niemand zal begrijpen hoe zwart de nacht van eenzaamheid wel is. Was Hij niet eenzaam in de duisternis? Mijn Kind, zegt Hij, laat Mij je hand maar grijpen.
De Heer zegt niet, waarom zou je nog werken, nu toch je leven haast geen doel meer heeft. Is Hij, die stierf, dezelfde niet die leeft? Mijn Kind, zegt Hij, Ik zal je zelf wel sterken.
Dien de Haan |
Mooi!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:39
|
|
|
ja mooi jane
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:41
|
|
|
Toppie van je, excuus geaccepteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:44
|
|
|
fijn dat je respecteert want anderen vinden of voelen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:46
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe roei ik hop uit?Ik ben het zooooooo zat Gisteravond weer uren staan trekken aan die troep.......ooit kocht ik een vrouwtje,zij slingert haar belletjes vrolijk door de tuin en is zeer bescheiden.......om die belletjes te maken heeft zij echter een mannetje nodig en die stampt als een gek door mn tuin heen Om roundup lacht hij mij luid uit,kruipt ondergronds naar de volgende onmogelijke plek en........
Zelden een mannelijk exemplaar gezien met zoveel uithoudingsvermogen |
Ja wat dacht je , dat vissertje zich daar òòk nog over ging bekommeren? Echt niet, sjonge jonge , wat een ramen zeg , heb er nog zere polsen van. Maar Leanne , m'n collega's vonden je echt tof....... sja , een brokkenpiloot , doet het altijd goed bij de collega's . Bij de directie iets minder , maar ja , dat zijn altijd van die zuurpruimen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:48
|
|
|
welkom terug. (ook ik had fouten geschreven op dat topic.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:49
|
|
|
Woensdag 27 Juni Psalm 78:12-18; Als kinderen.
De samenleving van onze dagen heeft iets kinderlijks. Ze lijkt op die van de Israëlieten in de woestijn. Ze riepen om eten ‘zo veel als wilden.’ Ze verlangden terug naar de overvloed van Egypte. Alsof ze het daar zo breed hadden! Hoe dan ook, de hemel moet nu maar eens royaal voor een etentje zorgen. Er moet brood op tafel komen! Laat God de tafel maar eens dekken, hier in het hart van de woestijn, in the middle of nowhere! Ze hebben wel een traktatie verdiend, na dat haastige vertrek uit het diensthuis. Met alle respect voor dat paasmaal, wij willen méér! Eten zoveel als je wilt. Ze rijzen de pan uit: de all-inclusive restaurants. Voor een x-bedrag kun je net zoveel eten als je maar op kunt. Lekker toch? Ja, heel lekker. Maar wee de samenleving die dag in daag uit zo veel eet als maar mogelijk is. Zwaarlijvigheid is het gevolg. Je krijgt je eigen lichaam niet meer door de woestijn getild… En dat zal toch wel moeten, wil je verderkomen in de richting komen van Kanaän. Als we iets van waarde dienen over te dragen aan een nieuwe generatie, dan toch ook wel die van soberheid. Er is niets tegen lekker eten en drinken. Integendeel, wie God ervoor dankt, kan er volop van genieten! Maar het moet geen verslaving worden, geen kinderlijke drang tot volpropperij. Niet alleen omdat dat te duur zou zijn – dat ook; het is niet bepaald solidair met de rest van de wereld! – maar ook omdat het schadelijk is voor je eigen gezondheid. Dat mag je de samenleving die het betalen moet, niet aandoen! Te veel eten is een vorm van diefstal.
Zij hebben zich als kinderen misdragen, zij hebben Gods geduld bestormd met vragen, vragen om steeds andere zegeningen; Hij die uit rotsen water deed ontspringen, kan Hij in deze barre eenzaamheid ook voedsel geven, tafels toebereid?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:50
|
|
|
JANS221 schreef: | waar is Frank eigenlijk? zou er zoveel te proeven zijn bij AH vandaag? |
Ik ben deze ochtend om 0830u vertrokken naar België, Janske en om 2000u was ik terug hier. Rond 1030u heb ik even bij mijn ouders de mail op Cm gelezen. Dan heb ik met pa de wagen naar de automaker gedaan. Rond 1230u heb we gegeten...gebakken aardappelen met sla en zalm. Pa en ik hebben dan een antenne gemaakt ivm de radiohobby. Ik heb 's avonds niet gegeten want ik kan niet zoveel eten op een dag. Rond 1830u ben ik bij hen vertrokken. Nog effe gestopt bij een winkel waar ik eten voor Floshke heb gekocht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:51
|
|
|
YES356 schreef: | EHHHHHHHHHHHH eten spinnen mieren? |
nee, gewoon de hoge druk erop, op de spinnen en de mieren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:53
|
|
|
Kijk...fijn dat te horen Beun...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:53
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben deze ochtend om 0830u vertrokken naar België, Janske en om 2000u was ik terug hier. Rond 1030u heb ik even bij mijn ouders de mail op Cm gelezen. Dan heb ik met pa de wagen naar de automaker gedaan. Rond 1230u heb we gegeten...gebakken aardappelen met sla en zalm. Pa en ik hebben dan een antenne gemaakt ivm de radiohobby. Ik heb 's avonds niet gegeten want ik kan niet zoveel eten op een dag. Rond 1830u ben ik bij hen vertrokken. Nog effe gestopt bij een winkel waar ik eten voor Floshke heb gekocht. |
keurig verslag, Frank! Je hebt je weer goed gedragen vandaag! Ik verwacht morgenavond weer zo`n verslag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:55
|
|
|
Misschien dat ik het net helemaal begrijp en doe ik een domme vraag...
Bij een senseo is toch helemaal geen koffiepot???
Duw je toch een koppie of een mokkie onder???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:59
|
|
|
Ik vraag me zoa af van de week, voor @Thomas: Zijn er ook Olympische Spelen in Smurfenland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 20:59
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Misschien dat ik het net helemaal begrijp en doe ik een domme vraag...
Duw je toch een koppie of een mokkie onder??? |
Pffffffffffff............kom je uit Zeeland , Zeeland?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:00
|
|
|
Ja...ik heb een probleem... Ik niet maar mijn stoeptegels....
Er is vloeibaar frituurvet overheen gegaan.... Helaas heb ik dat al eens eerder gehad....van alles geprobeerd...
Nu dus weer...(jaja...ik weet het...als ik die pot weggezet had...had de kat hem ook niet omvergelopen!!!)
Dacht zojuist...tegels omkeren....(optie)
Maar misschien heeft iemand anders een idee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:00
|
|
|
PETRA411 schreef: | nee, gewoon de hoge druk erop, op de spinnen en de mieren |
Nee spuitbus met haarlak en dan een aansteker enbij. Woeshhhhhhhhhh (als je het maar niet bij een pan met olie en water doet )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:01
|
|
|
YES356 schreef: | EHHHHHHHHHHHH eten spinnen mieren? |
Ja natuurlijk , Ik denk het yes
vang jij ze , kom ik wel een keer ze ophalen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Pffffffffffff............kom je uit Zeeland , Zeeland? |
Daar wonen domme mensen wou je zeggen???? Ben je nog een beetje trots dat je er woont??? Ik wel... Geef dan eens snel een antwoord...(jij bent tenslotte slim....zeggen ze hier 15 km verderop)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:02
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Misschien dat ik het net helemaal begrijp en doe ik een domme vraag...
Duw je toch een koppie of een mokkie onder??? |
Haha, goed lezen, Zeeland...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:05
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, goed lezen, Zeeland... |
Oeps...ik begrijp het al....beetje dom van me....
Dan kan ik zeggen...ga inderdaad eens naar de kringloop... Losse kannen bijna net zo duur als een nieuw apparaat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:05
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Moeten wij maar eens gaan brainstormen dan |
Pffff. Wel eens gedacht aan een aftapkraan. Even op je navelpluggen, afpompen klaar. Maar zal wel niet werrken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:06
|
|
|
NICKY298 schreef: | Ja natuurlijk , Ik denk het yes
vang jij ze , kom ik wel een keer ze ophalen |
wij eten wel spinnen in onze slaap,gemiddeld eet een mens zo,n 7 spinnen in zijn/haar slaap. ze kruipen in je mond omdat ze van warme vochtige plekjes houden.
gelukkig slaap ik altijd met mijn mond dicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:08
|
|
|
PETRA411 schreef: | wij eten wel spinnen in onze slaap,gemiddeld eet een mens zo,n 7 spinnen in zijn/haar slaap. ze kruipen in je mond omdat ze van warme vochtige plekjes houden.
gelukkig slaap ik altijd met mijn mond dicht |
ik wil niet meer slapen hahahaha.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:11
|
|
|
NICOLETTE565 schreef: | heeft iemand met een senseo-apparaat mischien een koffiepot over? zo'n galze die je onder de fiter plaatst. de mijne. is stuk gevallen.
mail me maar in mijn postvak in. groetjes |
Nee , een koffiepot heb ik niet voor je . Die ene die ik heb is me veel te lief en dierbaar. Maar een senseo - apparaat ...... over 2 weken mag je die van mij hebben , tenminste ...... ik ga er van uit dat ik dan een nieuwe heb gekregen van mijn kids . Het is er wel één met een gebruiksaanwijzing.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...ik heb een probleem... Ik niet maar mijn stoeptegels....
Er is vloeibaar frituurvet overheen gegaan.... Helaas heb ik dat al eens eerder gehad....van alles geprobeerd...
Nu dus weer...(jaja...ik weet het...als ik die pot weggezet had...had de kat hem ook niet omvergelopen!!!)
Dacht zojuist...tegels omkeren....(optie)
Maar misschien heeft iemand anders een idee... |
Laag zand er over strooien , de volgende dag kan je het zo wegvegen . Evt. vlekken met warm water èn chloor behandelen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: woensdag 27 juni 2012, 21:18
|
|
|
NICKY298 schreef: | ik wil niet meer slapen hahahaha. |
gewoon azijn op je kozijnen spuiten en niet bij nadenken, wat niet weet, wat niet deerd.
ha ha ik wil het niet weten
|
|
Naar boven |
|
|