Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 20:52
|
|
|
WILMA729 schreef: | ff thuis wat gaan drinken, en bij mannen in bed stappen, uitdagend dansen. Tja daarmee geef je naar mijn idee inderdaad wel een signaal af. Maar dat is van een heel andere orde dan gewoon luchtig gekleed gaan, niet waar ??
En in badpak een kerk binnen stappen of een andere gelegenheid bezoeken, tja dan ben je op bezoek, en gelden de regels van aanpassen aan de gelegenheid waar je binnen stapt.
Dat is uitdagen.
Een vrouw (jong of oud) die luchtig gekleed gaat als ze de straat op gaat, mag dat doen, en moet dat ook zonder angst voor gevolgen kunnen doen. En mag nooit verweten worden dat ze uitdaagt. Het ligt in uitdagen niet aan kleding, maar aan de blik en het signaal wat je uitzendt.
Dusss mannen, ga gerust in korte broek de straat op deze zomer. Let wel op de blijk die je daarbij draagt. |
Ach en een man in een korte broek is een stuk netter gekleed dan de schaatsers tijdens de olympische spelen (of andere wedstrijden). En als ik eerlijk mag zijn, een helemaal blote man vind ik absoluut niet meer sexie hoor, heren houdt alsjeblieft minimaal een mooie zwembroek aan. (Van mijn vader en broers heb ik begrepen dat de meeste mannen het ook veel leuker vinden als vrouwen nog wat te raden over laten).
Maar nog even iets anders: in mijn puberteit was het een poosje heel erg in om in de grootste trui te lopen die je kon vinden. Van mijn ouders mocht ik nooit zo'n enorme slobber trui, dus pikte ik de truien van mijn vader uit zijn kast. Waarom mocht het niet, je ging uitdagen om eronder te kijken...
Voor mijn huwelijk heb ik 9 jaar alleen gewoont, niet omdat ik zonodig de deur uitwilde maar gewoon omdat ik ging studeren. Ik ben nooit met een man naar huis gegaan om daar nog wat te drinken of zo, ik wilde geen risico lopen op problemen. Maar een keer een goede vriend (ook een christen) bij mij thuis uitnodigen bleek ook al niet verstandig, en inderdaad je gaat je nog schuldig voelen ook, want je weet toch dat .... nou ja, alles wat erover gezegd kan worden is hier denk ik al wel gezegd, maar dan heb ik toch nog een vraag.
Mannen denk nou alsjeblieft na met je hersens en niet met je hormonen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 20:57
|
|
|
PEACEDOVE820 schreef: | Tja heb ik zo juist me trouwjurk verkocht en gaat tie volgende week op de post kan k alleen maar janken ach ja denk soms weleens wanneer begrijp ik me zelf nu wel weer eens...... | Logisch toch dat je even vol raakt? Je had toch een keus gemaakt met je hart en die is nu teniet gedaan. Wees niet te hard voor jezelf...en vraag je inderdaad af of je niet teveel wilt begrijpen danwel beredeneren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 20:58
|
|
|
hondje uitlaattijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:03
|
|
|
Woensdag 7 april:
HOOGMOED VERSPERT DE WEG!
Gehoorzaamheid is èèn van de sleutels, die de deur naar Mijn Koninkrijk ontsluit, heb daarom lief en gehoorzaam. Niemand kan Mij onvoorwaardelijk gehoorzamen zonder zich op de duur bewust te worden van mijn liefde, om dan op zijn beurt daarop met wederliefde te reageren en vervolgens de blijdschap te ervaren van bemind te worden en lief te hebben.
De ruwe stenen treden van gehoorzaamheid leiden, omhoog naatr het mozaìek van blijdschap en liefde, dat het plaveisel van Mijn hemel vormt, zoals iemand op aarde tot degene, die hij liefheeft zegt:
Waar jij bent is mijn thuis, zo is het ook in de verhouding met Mij. Waar IK ben is Mijn thuis - daar is de hemel. De hemel kan in een vuile achterbuurt zijn of in een paleis en IK kan voor mijzelf een woning maken in het nederigste hart.
IK kan allèèn bij de nederigen wonen, hoogmoed staat als een schildwacht bij de deur van het hart om de nederige, deemoedige Christus buiten te sluiten.
Laatst aangepast door
|
EVA685
|
op donderdag 8 april 2010, 12:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:06
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Genieten dus!
'k Heb nog wel even jullie advies nodig. Gisteren kreeg ik ineens problemen met m'n stem, erg lastig en vermoeiend als je voor de klas staat. Het is vandaag niet echt minder, gelukkig heb ik vandaag een vrij dagje. Maar vanavond wil ik toch wel naar Bijbelkring, waar ik al 2 keer niet geweest ben. En morgen moet ik weer aan het werk, anders schiet m'n baas - die al erg veel moet vervangen dit jaar - in de stress. Dus mijn vraag is; hoe krijg ik mijn stem terug? Ik dacht dat thee en honing goed was, maar nu vertelde een buurvrouw net dat haar huisarts had gezegd dat gewone thee echt slecht is. Kruidenthee schijnt beter te zijn. Mochten jullie nog goede ideeën hebben, dan hoor ik ze graag!
Ik ga verder genieten van het zonnetje. |
[quote]Je moet hem terug vragen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:07
|
|
|
IMRE695 schreef: | Frituren: het vervolg.
Radeloos, redeloos en bijna reddeloos werd ik van alle sites waarop frituurpannen over elkaar heen buitelen. Er is altijd wel een slimmerd die de minpuntjes weet te benoemen, waarbij ik dan denk: die toch maar niet.
Ook op sites van Otto of Wehkamp werd ik niet veel wijzer. Niet dat ik ze daar ooit zou bestellen, maar de keuze wordt dan wat overzichtelijker.
Uiteindelijk eerst m'n oude frietpan vanmiddag naar de mileustraat gebracht en toen naar de winkel voor een nieuwe. Nu, daar was de keuze ook niet echt overweldigend, maar uiteindelijk gekozen voor een Philips HD (high-definition?) 6161 state-of-the-art friteusewonderpan. Elektronisch aangestuurd (met ingebouwde timer!) en met lekbakje voor condenswater o.i.d. Ziet er nog kek uit ook! Nu nog leren 'm goed schoon te houden, want daaraan is eigenlijk de vorige aan ten onder gegaan.
De prijs viel mee, zeker na de meevallers van de laatste tijd. Dus vooruit dan maar weer; iedereen weer blij op deze mooie dag in ..... |
Het is milieustraat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:09
|
|
|
[quote]Nog muzikale verzoeken....Loopt storm zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:11
|
|
|
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 zoekt nog vervoer vanaf t station jonathan890 evt met kinderen
t wordt dus deze keer zaterdag vóór de pinksteren, rond 12 uur bij juffrouw tok..... zou je misschhien t plaatje en de reisbeschrijving er nog even willen bijplakken voor me maris?
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee........
is er toevallig iemand die langs genemuiden komt, om willie605 op te halen, of op te pikken vanaf t station? iemand om peacedove mee te nemen met haar kinderen uit dordrecht? komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
ik heb er zin in! hannah
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 7 april 2010, 22:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:16
|
|
|
Dinsdag om 11.33 uur is het beste moment om te werken. dat stond vandaag in de krant
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:30
|
|
|
remi en eliza als het leven soms pijn doet........
http://www.youtube.com/watch?v=a28PKiZ_WbU&NR=1
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op woensdag 7 april 2010, 21:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dinsdag om 11.33 uur is het beste moment om te werken. dat stond vandaag in de krant |
Daarna is het dus al tijd om weekend te gaan vieren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:42
|
|
|
MARIO216 schreef: | Het is milieustraat |
IK HEB OOK WEL EENS M'N DAG NIET!!!
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op woensdag 7 april 2010, 21:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:43
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Aha, komt het daardoor! Eens kijken of we de zomer gezellig doorkomen, wat mij betreft wel! |
Soms, Marijan, is het geloof een ontzettende strijd.........is ook bijbels..... Er is een strijd in de hemelse gewesten en die is nu eenmaal niet alleen maar gezellig........maar wel noodzakelijk volgens mij.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:43
|
|
|
MAR907 schreef: | Wat denk je dat ik die vraag niet gesteld heb naar God toen mijn vrouw zich heeft opgehangen? Had Hij het niet tegen kunnen houden??? (natuurlijk) Zo zijn er meerdere vandiezelfde vraagstelingen.
De antwoorden ligt niet bij God maar bij mijzelf. Hoe ga ik ermee om, de beproevingen doorstaan samen met Hem. Hij weet immers, wat het beste voor mij is en/of een ander? Zou ik het dan zelf het beter weten? ik denk het niet. God laat 'dingen' toe om ervan te leren zodat je eigen relatie met Hem nog dichter wordt. Hij vormt je tot nieuwe dingen in het leven. |
Een hele gewaagde uitspraak, maar o zo waar !!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:44
|
|
|
[quote=MARIO216]
Alle landen van A t/m Z
Australië: Down Under (zo mag het dus ook)
of:
Back in the USSR (Rusland e.o.)
China Crisis (maar dat is weer de naam van de uitvoerenden)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:45
|
|
|
frikandel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik noem die 10 eurocent gewoon een duppie. |
Als je voor een duppie geboren bent, dan kun je nooit meer een kwartje worden. Hooguit 20 eurocent....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:48
|
|
|
IMRE695 schreef: | frikandel |
uit de nieuwe frietpan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:49
|
|
|
Hey Hanna,
Ik hoef niet op gepikt te worden want heb een auto, gekregen weleens waar, een kadootje van God zeg ik weleens!
Zelf heb ik 1 plekkie over voor een smal iemand, alleen heb de gewoonte vreemde mannen niet in mn auto mee te nemen.... Dus mocht er iemand zijn de in een 2 punts gordel durft tussen 2 kinderstoelen in laat maar horen....
Groetjes, Peacedove
PS ik heb er ook zin in!
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op woensdag 7 april 2010, 21:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:50
|
|
|
MARISKA601 schreef: | uit de nieuwe frietpan? |
Ja! Enne... het apparaat is fluisterstil.
En de frikandellen smaken weer zoals een frikandel behoort te smaken: smeltend op de tong.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 21:54
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ja! Enne... het apparaat is fluisterstil.
En de frikandellen smaken weer zoals een frikandel behoort te smaken: smeltend op de tong. |
ik krijg honger.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 22:02
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Genieten dus!
'k Heb nog wel even jullie advies nodig. Gisteren kreeg ik ineens problemen met m'n stem, erg lastig en vermoeiend als je voor de klas staat. Het is vandaag niet echt minder, gelukkig heb ik vandaag een vrij dagje. Maar vanavond wil ik toch wel naar Bijbelkring, waar ik al 2 keer niet geweest ben. En morgen moet ik weer aan het werk, anders schiet m'n baas - die al erg veel moet vervangen dit jaar - in de stress. Dus mijn vraag is; hoe krijg ik mijn stem terug? Ik dacht dat thee en honing goed was, maar nu vertelde een buurvrouw net dat haar huisarts had gezegd dat gewone thee echt slecht is. Kruidenthee schijnt beter te zijn. Mochten jullie nog goede ideeën hebben, dan hoor ik ze graag!
Ik ga verder genieten van het zonnetje. |
Op onderstaande links kun je hulp krijgen voor je stemproblemen, komt meer voor zo schijnt het:
http://www.vumc.nl/afdelingen/kno/824626/
Laryngologie World Voice Day Beperkingen in het dagelijks leven door stemproblemen De stem Spreken .World Voice Day Vera van Stemmen wil al vanaf haar achtste onderwijzeres worden. Ze zit in het derde jaar van de PABO en loopt nu stage op basisschool De Praatparkiet. Sinds kort heeft ze last van haar stem. Haar stem klinkt hees en soms voelt haar keel droog aan. Ze merkt ook dat het moeite kost om boven de leerlingen uit te komen. Stemproblemen komen nogal eens voor bij beroepssprekers zoals Vera. Het is van belang om deze problemen in een vroeg stadium te herkennen en te behandelen. Daarmee wordt voorkomen dat de problemen chronisch worden. Door chronische stemproblemen loopt Vera de kans arbeidsongeschikt te worden voor het beroep dat ze al van jongs af aan wil beoefenen.
In Nederland wordt in het kader van de World Voice Day (de Wereld Stem Dag) aandacht geschonken aan stemscholing, preventie van stemproblemen en aan de (soms ernstige) beperkingen die patienten met stemproblemen ondervinden in het dagelijks leven.
Op deze pagina wordt uitleg gegeven over hoe de stem werkt
Binnenkort wordt de website aangevuld met informatie over wat stemonderzoek inhoudt en er wordt een overzicht gegeven van een aantal stemafwijkingen.
Nu al kunt u zelf door middel van een test nagaan of u een stemprobleem heeft. U krijgt na het invullende van 30 vragen direct uw eindscore te zien en als dat nodig is een aantal stemadviezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 22:03
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Juist niet fluisteren, dan belast je je stem nog veel meer ...... zie de link die ik aan Marijan gaf |
nou oke dan ... pfff ... heb dat een keer in een gezondheidsboek gelezen, vandaar ... maar goed, zeker is dat je je stem dan zo min mogelijk moet belasten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 22:13
|
|
|
HENK710 schreef: | Als je je richt op acceptatie van het gebeurde, ga je al niet meer zozeer die waaromvraag benadrukken. Acceptatie heeft iets in zich van het willen leren van het gebeurde, waardoor je als het ware al een soort antwoord krijgt op de waaromvraag |
Ik vind wel dat acceptatie van het gebeurde tot een valkuil kan leiden... Het verder kijken vanaf het moment is idd. alleen maar goed, maar accepteren van mensen die jou niet in je waarde lieten, die over jouw grenzen heengingen, never ... ik accepteer dat niet .... ik zal juist eerder strijden tegen onrecht... Je hoeft het mijns inziens niet te accepteren, maar jullie bedoelen misschien dat je op dat moment verder moet en dat terugkijken niet echt zin heeft, de situatie is zoals die is.... Wat je overkomen is hoef je mijns inziens niet te accepteren. Als je maar niet blijft hangen in het verleden... da's iets anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 22:20
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik geloof pas dat je na je dood echt volledig ben je bevrijd van alles. In het dagelijks leven is het , hoe gaan wij met de trauma's om? Wat doen we ermee. Het ene trauma is het andere niet. Uit mijn ervaring zeg ik:
Leer het te accepteren dat die dingen gebeurt zijn. Zonder acceptatie kom je niet verder.
De vraag rijst wel, waarom heeft God het laten gebeuren? Wat is de bedoeling ervan? |
Waarom God het heeft laten gebeuren ? Ik geloof niet dat alles wat er in deze wereld gebeurt Gods wil is. Denk wel dat Hij een situatie ten goede kan keren. Mensen hebben van God een vrije wil gekregen en daardoor zijn er dingen die gebeuren, maar daardoor is het nog niet iets wat God wil. Ik geloof dat God liefde is en het goede voor de mens zoekt.
God wil dat niemand verloren gaat ... en toch gaan er straks mensen verloren... Denk je dat God die ramp laat gebeuren bijv. in Haitti ??? God is een liefdevolle God, geen straffende. Jezus heeft onze straf gedragen en dus is die straf gedaan... da's wat ik geloof.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 22:41
|
|
|
Psst...
Weetje.... ik heb een geheim...Ja een geheim
Een heel mooi geheim....Niet vertellen hoor...
Er is iemand...Ja iemand die...In mijn leven... is gekomen...
En weet je...
Ben zo blij...Ja blij van hart...Mag dit zo zijn...
Mijn leven ligt in Gods hand.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 22:51
|
|
|
LIESBETH326 schreef: | Wat zou er gebeuren als je je 'probleem' voorlegt aan de klas... Volgens mij vinden kinderen dat heel erg interessant en komen ze spontaan met allerlei goede ideeën... Ze hebben ongetwijfeld met je te doen en willen toch allemaal de juffrouw helpen? |
Ik ga morgenochtend wel even op hun gemoed werken , dan zijn ze vast heel gewillig. Moet lukken!
|
|
Naar boven |
|
|