ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4020 4021 4022 4023 4024 4025 4026 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:13

iets vegetarisch Petra?
zal vast wel veilig zijn nu haha
mijn schoonmoeder had ook altijd zulke adviezen Lachende smiley
Maar serieus ik eet vandaag een simpel schoteltje van bruinebonen uit potje puree maken(kan uit pak) eitje koken en appelmoes (evt pot) dat in laagjes in een schaal en ff in oven of magnetron en klaar ben je
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
DANIEL777

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:13

WILLEMIJN232 schreef:
Niet zo mopperen Frank, de zon schijnt, maak er een mooie dag van..... Clown smiley
weer zo'n mooie dag om een serenade op de voeren onder een raam? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:14

PETRA411 schreef:
mooi,het is serieus,mijn huishouden heeft altijd wat.
chaotisch,snel vuil wordend, heel bedrijf opzich,omdat ik in echt wat meer dan 3 kids heb, maar zet het echte aantal er niet in,want dan krijg je vaak stomme reacties van mensen, maar er vliegen er op het moment veel uit,vrijdag vliegt er weer een dochter uit en wel vind dat effe moeilijk,het word stil, leeg,mis ze dan,maar misschien ooit dan een rustig normaal huishouden,meer tijd voor mezelf?
Geen grote pannen met spagettie en ladingen pannekoeken bakken, en het is goed dat kinderen verder gaan,maar het is effe wennen,na 7 jaar bijna alleen met me kids.en nu ineens vliegen er in korte tijd een paar uit.
ik zie het als een uitdaging,meer tijd voor mezelf,rust na jaren soms te hebben moeten overleven in me eentje met een lading kids, geen woning, geen geld ha ha. maar i did it! de meesten zijn nu groot, ontwikkeld de meeste tot al tot prachtigge persoonlijke mensen
sorry eigenlijk ontopic,je word ook nog emotioneel met je maandelijkse ongemak. ha ha

Met mooi verhaal bedoelde ik dat ik het vooral zinvol vindt om dit te lezen
en leef van hieruit met je mee
Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

ERIKA129 schreef:
Nee Helaas houden ze wel van eurocenten ben ik achtergekomen Twijfelende smiley
Die beesten zijn meegegaan met hun tijd Clown smiley helaaas Boze smiley

ja het komt door het koper daar houden ze niet van
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

PETRA411 schreef:
na, heb net de dagelijkse bemoediging gelezen, heel mooi, maar ook dat helpt niet om positief vol blijdschap verder te gaan met me huishouden,
laat staan de dingen waarvan ik denk, eh dat zou makkelijk zijn als ik een man heb,als die het deed.
dus ik ga me niet drukmaken over de kraan waar het handvat af is en die je dus neit meer open kan draaien, is heele ouwe kraan,dan maar een kraan minder.
had er stopdingen tussen gedaan,waar je gaten mee in de vensterbank kan opvullen, er moet een metalen dingetje tussen,volgens mijn oudste zoon. duh wordt er allemaal moe van
en dan heb ik een pc waar iemand iets op downloadde en eh hij doet het nu een beetje vreemd, dus wil iedereen op die van mij, typ hier dus met mee kijkende puber op de achtergrond die effe zijn mail wil openen, hij wacht maar, mama is de baas. ha ha
en ik weet op een dag stort de achterdeur van me schutting in,
stop ik 1 stekker in een bepaald stopcontact komt er een vonk vanaf,kan geen kwaad zeggen mensen Geschokte, onthutste smiley
en das maar een klein beetje van me huishoudelijke problemen...
die niet weglopen, net zoals de rommel,
en dag twee van me maandelijkse hormonen gedoe, en kan moeilijk vandaag weer soep eten met knakworsten,gets kan ook geen gehaktballen maken, als je ongesteld bent, slaat de rot in het gehakt zei mijn moeder altijd. serieus,ik mocht dan geen gehaktballen maken.
dus wat moet iknu eten vandaag? en geen tips voor uitgebreid kokende toestanden, iets snel, makkelijk klaar en lekker.

Misschien kunnen de dames een 'menstru-topic' openen...
Gisteren kwam Erika met een maandelijkse bekentenis en vandaag Petra...Wie volgt? Knipoog smiley

Kook een boterham...daar slaat het rot niet zo makkelijk in...of haal friet, is ook gezond Zieke smiley of een dinges dat italiaans rond ding...Je hebt keuze genoeg. De winkel ligt vol met euh...menstruatie-dagen-voedsel...misschien krijg je nog vermindering tijdens 'deze dagen'... Lachende smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 26 juni 2012, 11:29
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:16

FRANKT627 schreef:
Misschien kunnen de dames een 'menstru-topic' openen...
Gisteren kwam Erika met een maandelijkse bekentenis en vandaag Petra...Wie volgt? Knipoog smiley

Kook een boterham...daar slaat het rot niet zo makkelijk in...of haal friet, is ook gezond Zieke smiley of een dinges dat italiaans rond ding...Je hebt keuze genoeg. De winkel licht vol met euh...menstruatie-dagen-voedsel...misschien krijg je nog vermindering tijdens 'deze dagen'... Lachende smiley

Maar dan moet dat wel een nieuw topic worden he? Dit is een huishoudtopic...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:17

WILLEMIJN232 schreef:
Maar kom je daar altijd mee weg Xabia.......? Als je zo strak naar de tien geboden wil leven ben je al een halve heilige toch? Is het niet meer bedoeld als richtlijn voor je leven? Die zuiverheid van leven halen we toch niet, daar zijn we mens voor toch?
Benieuwd hoe je hier tegenaan kijkt.....

Dat bedoel ik toch met men vorige bijdrage
we kunnen die standaard niet halen uit onszelf...
Als het gaat om de wet voor de "goddeloze", is het om hen duidelijk te maken dat het eigenlijk niet oke is zonder Jezus.
(Ze doen het eigenlijk niet zo goed zoals ze menen, ze denken dat ze zo goed zijn, omdat er altijd anderen zijn die het slechter doen.)
Je kan de wet (de 10 geboden) niet zelf volbrengen. Je hebt Jezus nodig hiervoor

En voor de christen die Jezus heeft aangenomen als verlosser...
zijn de 10 geboden een richtlijn als toepassing in naastenliefde. (is mijn mening maar hé)

bijvoorbeeld overspel
Jezus zegt al dat Hij de wet niet heeft weg gedaan, in tegendeel, als je al kijkt naar een ander met verkeerde gedachte....
hierin lees ik, dat we ons wel vroom kunnen vinden als we het voor elkaar zouden krijgen om geen overspel te plegen (trots op onszelf dat we toch iets hebben kunnen volbrengen = wettisch)
maar God aanschouwt het hart, Hij weet in ons innerlijke wat we voelen en denken en "begeren".
Maar als we gevuld zijn met Zijn liefde en betrokken zijn met anderen, dat is een vrucht van de Heilige Geest (geen eigen verdienste) dan ga je automatisch Zijn "geboden" willen toepassen.
Je kan je als christen toch niet wensen een ander bewust schade toe te dienen.
Dus bij overspel gaat het dan om de pijn naar de partner toe, dat ernstiger is dan het gebod op zichzelf
(maar we zijn zwak en hebben Hem elke dag nodig)

Laatst aangepast door
XABIA794
op dinsdag 26 juni 2012, 11:21
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:19

CANADIAN073 schreef:
IK vind ; geen sex zonder liefde want dan word het wellust en dat brengt last. maar een huwelijk zonder sex kan ook niet want het lichamelijk intiem zijn is er niet voor niets. het brengt ons dichter bij elkaar vanwege het samen beleven . Maar de de media blaast het op en dan weet onze jeugd op den duur niet beter, ze worden tenslotte groot gebracht met alle vormen van media.

Overdachte reactie..dank van mij
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:21

ik heb nu zo'n beetje alles gelezen wat er geschreven is over homo en christen zijn.....en ik heb vastgesteld dat er mensen zijn die vinden dat het een onmogelijkheid is......en dat het zelfs te genezen is......
En er is een groep die vol van liefde om deze groep mensen heen wil staan om hen te helpen de worsteling te dragen.

Er zijn dingen gezegd en geschreven die niet hadden gezegd of geschreven mogen worden......

Feit is, er zijn mensen, door God geschapen, die een andere sexuele geaardheid hebben. Daar kunnen we niet om heen. Geef gehoor aan Jezus'opdracht: heb uw naaste lief als u zelf.

daarom : Zo resten ons dan: geloof, hoop en liefde. Deze 3. Maar de liefde is de grootste

Omring de zwakkeren in je omgeveing met liefde en steun, aan je daden herkent de ander de Christus in jou......wees een voorbeeld naar de naaste die Jezus nog niet kent.....Jij bent het visitekaartje van Jezus.....
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA411

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:21

de boterhammen ga ik zo koken
en yeah goei tip,thanks
op het menu vandaag vissticks,bruine bonen,appelmoes,tomaat en yogert.
en nu ga ik echt beginnen, het is zelfs nog steeds mooi weer Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:22

Hierbij benoemen we zuster Menstrua (Erika) en zuster Hormonica (Petra) als leden van de Orde van het Gevleugelde Maandverbond...

Ondertekend

Zuster Jol en Broeder Frank
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:24

TINK100 schreef:
ik heb nu zo'n beetje alles gelezen wat er geschreven is over homo en christen zijn.....en ik heb vastgesteld dat er mensen zijn die vinden dat het een onmogelijkheid is......en dat het zelfs te genezen is......
En er is een groep die vol van liefde om deze groep mensen heen wil staan om hen te helpen de worsteling te dragen.

Er zijn dingen gezegd en geschreven die niet hadden gezegd of geschreven mogen worden......

Feit is, er zijn mensen, door God geschapen, die een andere sexuele geaardheid hebben. Daar kunnen we niet om heen. Geef gehoor aan Jezus'opdracht: heb uw naaste lief als u zelf.

daarom : Zo resten ons dan: geloof, hoop en liefde. Deze 3. Maar de liefde is de grootste

Omring de zwakkeren in je omgeveing met liefde en steun, aan je daden herkent de ander de Christus in jou......wees een voorbeeld naar de naaste die Jezus nog niet kent.....Jij bent het visitekaartje van Jezus.....

Een mooie tekst Tink waar ik het volledig met je eens ben... Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:26

PETRA411 schreef:
de boterhammen ga ik zo koken
en yeah goei tip,thanks
op het menu vandaag vissticks,bruine bonen,appelmoes,tomaat en yogert.
en nu ga ik echt beginnen, het is zelfs nog steeds mooi weer Lachende smiley

Ga maar niet buiten staan nu je ongesteld bent. Wie weet slaat het rot in het weer en dan valt er regen daar bij jullie... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:27

Mooi verhaal weer, Yes! En 1 ding is mij wel duidelijk geworden...jouw opa heeft las van CM-heimer en Frank ook, dus Frank is jouw opa Lachende smiley
Pfft, het zal je opa maar zijn...heb met je te doen hoor Smiley met dichtgeplakte mond

Ik heb het gevoel dat ik onder een stoomwals gelegen heb Boze smiley ...hoe kom ik daar weer onderuit?
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:27

TINK100 schreef:

Ja dit is het leven Tink,en dat mogen wandelen in dezelve Amen

Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:29

TINK100 schreef:

Dit is waarheid Tink,dat we mogen wandelen op deze weg.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op dinsdag 26 juni 2012, 11:29
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

ERIKA129 schreef:
Ik kan me hier wel een eind in vinden Xabia, idd God maakt ons naar zijn beeld, en door de zondeval is er veel verkeerd gegaan.
Maar hoe moet ik het dan rijmen dat een jongen die ik ken opgevoed in een goed christelijk liefdevol gezin met de normen en waarden van de bijbel toch homo blijkt te zijn???Daar blijf ik in steken!

ik ben wel benieuwd naar je antwoordt hier op de vraag van die christelike jongen, xabia794?

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op dinsdag 26 juni 2012, 11:32
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

DANIEL777 schreef:
weer zo'n mooie dag om een serenade op de voeren onder een raam? Clown smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Ja, onder jouw raam dan...bij mij krijgt ie dan een zeer plaatselijke regenbui Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:30

WILLEMIJN232 schreef:
Maar dan moet dat wel een nieuw topic worden he? Dit is een huishoudtopic...... Knipoog smiley

Ja, het moet een nieuwe topic worden...misschien ook een idee om een opvlieger-topic te openen voor de wat oudere meisjes onderons...en een prostaat-topic voor de heren... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:32

ERIKA129 schreef:
Ik kan me hier wel een eind in vinden Xabia, idd God maakt ons naar zijn beeld, en door de zondeval is er veel verkeerd gegaan.
Maar hoe moet ik het dan rijmen dat een jongen die ik ken opgevoed in een goed christelijk liefdevol gezin met de normen en waarden van de bijbel toch homo blijkt te zijn???
Daar blijf ik in steken!

Misschien heeft die jongen het gezin niet zo als liefdevol en warm christelijk ervaren? En wist hij misschien al jaren dat hij homo was maar durfde er niet voor uit te komen en komt nu pas uit de kast?
Het zal wel niet zo bespreekbaar zijn geweest.....
Is en blijft altijd lastig als je een andere weg gaat dan de principes die je ouders aanhangen he?
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:32

JOSINA022 schreef:
Mooi verhaal weer, Yes! En 1 ding is mij wel duidelijk geworden...jouw opa heeft las van CM-heimer en Frank ook, dus Frank is jouw opa Lachende smiley
Pfft, het zal je opa maar zijn...heb met je te doen hoor Smiley met dichtgeplakte mond

Ik heb het gevoel dat ik onder een stoomwals gelegen heb Boze smiley ...hoe kom ik daar weer onderuit?

Boze smiley ...als je zo blijft doorgaan met mij af te kraken zal ik je eens onder een echte stoomwals leggen...stoute Josina...
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:33

ERIKA129 schreef:
Maar hoe moet ik het dan rijmen dat een jongen die ik ken opgevoed in een goed christelijk liefdevol gezin met de normen en waarden van de bijbel toch homo blijkt te zijn???
Daar blijf ik in steken!

Als ik de bijbel goed lees dan lees ik dat we allen in zonde zijn geboren, en door de gebrokenheid (die de tegenstander bewerkt) komen we in situaties terecht die niet bedoeld zijn.
Anders hadden we nu nog of al in het paradijs geweest.
Het zou ook erg zijn om de ouders verantwoordelijk te stellen voor iemands geaardheid als ik het zo lees. Want dan zou geaardheid alleen een gevolg zijn door de juiste opvoeding van waarden en normen.
(Dan zou je al de garantie moeten hebben dat elk kind dat in een christelijk gezin geboren wordt, al zonder zonde en gebrokenheid is?)
Gewoon heel veel faktoren spelen daar een rol in, zoals bijvoorbeeld de genetica.
Ik heb helemaal geen christelijke opvoeding gehad, en ik heb net in mijn grote gebrokenheid de Here mogen vinden. daarom vind ik Zijn genade zo overweldigend bijzonder groot...
Maar Hij gaat op weg met ieder van ons, en alleen door liefde kan men elkander steunen en bemoedigen om op Zijn weg te blijven gaan.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:34

FRANKT627 schreef:
Ja, het moet een nieuwe topic worden...misschien ook een idee om een opvlieger-topic te openen voor de wat oudere meisjes onderons...en een prostaat-topic voor de heren... Knipoog smiley

frank!!! Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:35

WILLEMIJN232 schreef:
Misschien heeft die jongen het gezin niet zo als liefdevol en warm christelijk ervaren? En wist hij misschien al jaren dat hij homo was maar durfde er niet voor uit te komen en komt nu pas uit de kast?
Het zal wel niet zo bespreekbaar zijn geweest.....
Is en blijft altijd lastig als je een andere weg gaat dan de principes die je ouders aanhangen he?

Willemiijn ze is mans genoeg...

Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:36

WILLEMIJN232 schreef:
Ik reageerde helemaal niet op het stukje van Djes?

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley

En zo komt er nu weer een hele discussie op gang wie wat en wanneer zegt en hoe dat gelezen wordt en weer niet.........en hoe je het mag of moet lezen volgens andere cm leden.......
Het zal wel ergens goed voor zijn, niet voor de sfeer denk ik......

DJES101 schreef:
MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN !
IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????

OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?..

ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....

ZO...LAAT ONS BIDDEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN!

JOL252 schreef:
ja dat is zo Djes, stel je voor dat je dan de deur zou sluiten, hoeveel schade richt je in je kind en in je relatie met hem/haar aan. Het blijft altijd je kind, welke weg die ook in het leven inslaat.

WILLEMIJN schreef:
Dus dan ga je er al van uit dat het erg is als je kind homo of lesbisch is
Als je het al over de deur sluiten hebt

YES356 schreef:
Dat lees ik juist perse niet in dit stukje!!! Van DJES

MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN !
IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????

OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?..

ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....

ZO...LAAT ONS BIDDEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN!

Dart was en is zeker niet mijn bedoeling!
Ik las het alleen zo in de volgorde als bovenstaand. En als ik dat verkeerd heb gezien dan mijn exuus.
Zo las ik het en vandaar uit reageerde ik
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:36

HEIDE115 schreef:
frank!!! Lachende smiley Lachende smiley

Onlangs was er een tekort aan topics en vandaag komen er zomaar ideeën voor 3 nieuwe...Werd het ons ingegeven door de Geest?

Ik heb geen huishoud-vraag...de was hangt te drogen in de zon, de afwas is gedaan, ik heb gedweild, stof gezogen...en alles verliep perfect...maar ik ben dan ook niet ongesteld... Lachende smiley

Laatst aangepast door
FRANKT627
op dinsdag 26 juni 2012, 11:39
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:37

HEIDE115 schreef:
Willemiijn ze is mans genoeg...

Knipoog smiley

Waar slaat dat nu weer op? Verraste, verbaasde smiley
Ik reageer gewoon op het stukje van Erika?????

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op dinsdag 26 juni 2012, 11:38
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

XABIA794 schreef:
Als ik de bijbel goed lees dan lees ik dat we allen in zonde zijn geboren, en door de gebrokenheid (die de tegenstander bewerkt) komen we in situaties terecht die niet bedoeld zijn.
Anders hadden we nu nog of al in het paradijs geweest.
Het zou ook erg zijn om de ouders verantwoordelijk te stellen voor iemands geaardheid als ik het zo lees. Want dan zou geaardheid alleen een gevolg zijn door de juiste opvoeding van waarden en normen.
(Dan zou je al de garantie moeten hebben dat elk kind dat in een christelijk gezin geboren wordt, al zonder zonde en gebrokenheid is?)
Gewoon heel veel faktoren spelen daar een rol in, zoals bijvoorbeeld de genetica.
Ik heb helemaal geen christelijke opvoeding gehad, en ik heb net in mijn grote gebrokenheid de Here mogen vinden. daarom vind ik Zijn genade zo overweldigend bijzonder groot...
Maar Hij gaat op weg met ieder van ons, en alleen door liefde kan men elkander steunen en bemoedigen om op Zijn weg te blijven gaan.

dan krijg je het verhaal uit het nieuwe testament van de verlamde man....wie heeft er gezondigd, want iemand moet de schuld krijgen dat deze man niet kan lopen.......

heeft 1 van zijn ouders gezondigd dat de jongen een homo is?? nee, dat denk ik niet......genetisch?? miss, maar dan zou het te genezen zijn......hoe het ook zij, er is geen pijl op te trekken waarom iemand homo/ lesbienne is.....het is zoals het is
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

HEIDE115 schreef:
Gehoorzaamheid is de bron waar veel en misschien wel alles ''omdraait''.
Immers zijn we na de zondeval in de gebroken relatie met God terecht gekomen?

Ongehoorzaam aan God geweest.

Over de zin van DE HEILIGE GEEST DIE..... ,zijn naar mijns inziens
vele mooie dingen te zeggen.
Het is voor mij NIET onbelangrijk het niet over het ander geschrevene te hebben
maar graag wil ik vandaag of morgen eerst reageren op de HEILIGE GEEST DIE DE ....

Dat is inderdaad een heel belangrijke factor in gehoorzaamheid...
er staat niet voor niets, Ik zal de wet in hun harten schrijven.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:39

FRANKT627 schreef:
Onlangs was er een tekort aan topics en vandaag komen er zomaar ideeën voor 3 nieuwe...Werd het ons ingegeven door de Geest?

Ik heb geen huishoud-vraag...de was hangt te drogen in de zon, de afwas is gedaan, ik heb gedweild, stof gezogen...en alles verliep perfect...maar ik ben dan ook niet ongesteld... Lachende smiley

maar mannen kunnen ook last van opvliegers hebben......frank, bij deze, je bent voorzitter van de hoogvliegers vereniging.....
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4020 4021 4022 4023 4024 4025 4026 ... 6194 Volgende
Pagina 4023 van 6194