Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:25
|
|
|
En,is er nog nieuws op het programma?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja en datgene wat ze moeten zien, zien ze dan weer niet |
idd..pffffff....ik geef het op..Waaaahhhh
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:27
|
|
|
PETRA411 schreef: | ga je vandaag weer staken? is wel mooi weer om te staken ha ha |
Nee loop al teveel achter in mijn huishouden dus het is vandaag ikmoetmijnhuisnodigpoetsendag
Ehhhhhhhh heb effe geen huishoudelijke vragen of er moet iemand zijn die me wil helpen met poetsen
(durf niks meer te vragen Yes gebruikt alles in zijn verhalen en hoe )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nee loop al teveel achter in mijn huishouden dus het is vandaag ikmoetmijnhuisnodigpoetsendag
Ehhhhhhhh heb effe geen huishoudelijke vragen of er moet iemand zijn die me wil helpen met poetsen
(durf niks meer te vragen Yes gebruikt alles in zijn verhalen en hoe ) |
Ja idd kijk uit hiiiieeerrrr..broeder Yes,is in z'n les
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 26 juni 2012, 10:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:32
|
|
|
Fijne en onvergetelijke dag vandaag, Herman en Brigitta!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:35
|
|
|
FRANKT627 schreef: | We zijn toch allemaal kinderen van de Vader? We zijn toch allemaal naar Zijn beeld gemaakt? Tijdens onze groei in de moederschoot is God er bij. Zo is Hij er ook bij wanneer de sexuele geaardheid in ons wordt gelegd. God doet immers geen half werk. Hij brengt alles tot voltooiing. Hij schenkt ons liefde en die liefde mogen we doorgeven. |
Hierbij heb ik wel mijn bedenking. Naar mijn bescheiden mening is de geaardheid van homo te zijn niet natuurlijk, en niet de bedoeling naar Gods schepping. Wat ik wel aanneem, is dat we in een gebroken wereld leven, waarin alles een rol speelt zoals bijvoorbeeld de genetische rol, opvoeding, omgeving, omstandigheden enz.... Nogmaals ga ik me niet uitlaten over het feit dat homofilie aangeboren is of niet, maar ik kan niet geloven dat God MAAKT wat niet naar Zijn wil is, maar Hij laat wel dingen toe om tot Zijn plan te komen. Wat wel onze taak is van ieder van ons "wedergeboren" christen... en dat staat WEL in de 10 geboden, is naasteliefde. Voor mij is het stuk uit de romeinenbrief (hfdst 1) hierin de uitleg. Doordat de waarheid door de leugen is vervangen zijn we overgegeven aan ..... inderdaad, door de zondeval zijn we ALLEN hier nog onder de zonde, en moeten we beseffen dat we met alles naar Hem moeten gaan. Redding is door Jezus gekomen, en Hij zal door de Geest met ieder op weg gaan die Hij voor ons heeft voorbestemd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:36
|
|
|
JOL252 schreef: | thanks bro.... je schat mijn woorden goed in. |
hahaha, je lijkt wel op een biker... dat zijn daar ook allemaal bro's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:39
|
|
|
na, heb net de dagelijkse bemoediging gelezen, heel mooi, maar ook dat helpt niet om positief vol blijdschap verder te gaan met me huishouden, laat staan de dingen waarvan ik denk, eh dat zou makkelijk zijn als ik een man heb,als die het deed. dus ik ga me niet drukmaken over de kraan waar het handvat af is en die je dus neit meer open kan draaien, is heele ouwe kraan,dan maar een kraan minder. had er stopdingen tussen gedaan,waar je gaten mee in de vensterbank kan opvullen, er moet een metalen dingetje tussen,volgens mijn oudste zoon. duh wordt er allemaal moe van en dan heb ik een pc waar iemand iets op downloadde en eh hij doet het nu een beetje vreemd, dus wil iedereen op die van mij, typ hier dus met mee kijkende puber op de achtergrond die effe zijn mail wil openen, hij wacht maar, mama is de baas. ha ha en ik weet op een dag stort de achterdeur van me schutting in, stop ik 1 stekker in een bepaald stopcontact komt er een vonk vanaf,kan geen kwaad zeggen mensen en das maar een klein beetje van me huishoudelijke problemen... die niet weglopen, net zoals de rommel, en dag twee van me maandelijkse hormonen gedoe, en kan moeilijk vandaag weer soep eten met knakworsten,gets kan ook geen gehaktballen maken, als je ongesteld bent, slaat de rot in het gehakt zei mijn moeder altijd. serieus,ik mocht dan geen gehaktballen maken. dus wat moet iknu eten vandaag? en geen tips voor uitgebreid kokende toestanden, iets snel, makkelijk klaar en lekker.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:39
|
|
|
XABIA794 schreef: | Hierbij heb ik wel mijn bedenking. Naar mijn bescheiden mening is de geaardheid van homo te zijn niet natuurlijk, en niet de bedoeling naar Gods schepping. Wat ik wel aanneem, is dat we in een gebroken wereld leven, waarin alles een rol speelt zoals bijvoorbeeld de genetische rol, opvoeding, omgeving, omstandigheden enz.... Nogmaals ga ik me niet uitlaten over het feit dat homofilie aangeboren is of niet, maar ik kan niet geloven dat God MAAKT wat niet naar Zijn wil is, maar Hij laat wel dingen toe om tot Zijn plan te komen. Wat wel onze taak is van ieder van ons "wedergeboren" christen... en dat staat WEL in de 10 geboden, is naasteliefde. Voor mij is het stuk uit de romeinenbrief (hfdst 1) hierin de uitleg. Doordat de waarheid door de leugen is vervangen zijn we overgegeven aan ..... inderdaad, door de zondeval zijn we ALLEN hier nog onder de zonde, en moeten we beseffen dat we met alles naar Hem moeten gaan. Redding is door Jezus gekomen, en Hij zal door de Geest met ieder op weg gaan die Hij voor ons heeft voorbestemd. |
Ik kan me hier wel een eind in vinden Xabia, idd God maakt ons naar zijn beeld, en door de zondeval is er veel verkeerd gegaan. Maar hoe moet ik het dan rijmen dat een jongen die ik ken opgevoed in een goed christelijk liefdevol gezin met de normen en waarden van de bijbel toch homo blijkt te zijn??? Daar blijf ik in steken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:43
|
|
|
PETRA411 schreef: | na, heb net de dagelijkse bemoediging gelezen, heel mooi, maar ook dat helpt niet om positief vol blijdschap verder te gaan met me huishouden, laat staan de dingen waarvan ik denk, eh dat zou makkelijk zijn als ik een man heb,als die het deed. dus ik ga me niet drukmaken over de kraan waar het handvat af is en die je dus neit meer open kan draaien, is heele ouwe kraan,dan maar een kraan minder. had er stopdingen tussen gedaan,waar je gaten mee in de vensterbank kan opvullen, er moet een metalen dingetje tussen,volgens mijn oudste zoon. duh wordt er allemaal moe van en dan heb ik een pc waar iemand iets op downloadde en eh hij doet het nu een beetje vreemd, dus wil iedereen op die van mij, typ hier dus met mee kijkende puber op de achtergrond die effe zijn mail wil openen, hij wacht maar, mama is de baas. ha ha en ik weet op een dag stort de achterdeur van me schutting in, stop ik 1 stekker in een bepaald stopcontact komt er een vonk vanaf,kan geen kwaad zeggen mensen en das maar een klein beetje van me huishoudelijke problemen... die niet weglopen, net zoals de rommel, en dag twee van me maandelijkse hormonen gedoe, en kan moeilijk vandaag weer soep eten met knakworsten,gets kan ook geen gehaktballen maken, als je ongesteld bent, slaat de rot in het gehakt zei mijn moeder altijd. serieus,ik mocht dan geen gehaktballen maken. dus wat moet iknu eten vandaag? en geen tips voor uitgebreid kokende toestanden, iets snel, makkelijk klaar en lekker. |
hahaha die heb ik nog nooit gehoord geen gehakt als je ongesteld bent Nou het smaakte er hier anders van de week niet minder om hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:44
|
|
|
XABIA794 schreef: | hahaha, je lijkt wel op een biker... dat zijn daar ook allemaal bro's |
in mijn vorige leven was ik een biker... maar dat is weer een ander topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:45
|
|
|
PETRA411 schreef: | na, heb net de dagelijkse bemoediging gelezen, heel mooi, maar ook dat helpt niet om positief vol blijdschap verder te gaan met me huishouden, laat staan de dingen waarvan ik denk, eh dat zou makkelijk zijn als ik een man heb,als die het deed. dus ik ga me niet drukmaken over de kraan waar het handvat af is en die je dus neit meer open kan draaien, is heele ouwe kraan,dan maar een kraan minder. had er stopdingen tussen gedaan,waar je gaten mee in de vensterbank kan opvullen, er moet een metalen dingetje tussen,volgens mijn oudste zoon. duh wordt er allemaal moe van en dan heb ik een pc waar iemand iets op downloadde en eh hij doet het nu een beetje vreemd, dus wil iedereen op die van mij, typ hier dus met mee kijkende puber op de achtergrond die effe zijn mail wil openen, hij wacht maar, mama is de baas. ha ha en ik weet op een dag stort de achterdeur van me schutting in, stop ik 1 stekker in een bepaald stopcontact komt er een vonk vanaf,kan geen kwaad zeggen mensen en das maar een klein beetje van me huishoudelijke problemen... die niet weglopen, net zoals de rommel, en dag twee van me maandelijkse hormonen gedoe, en kan moeilijk vandaag weer soep eten met knakworsten,gets kan ook geen gehaktballen maken, als je ongesteld bent, slaat de rot in het gehakt zei mijn moeder altijd. serieus,ik mocht dan geen gehaktballen maken. dus wat moet iknu eten vandaag? en geen tips voor uitgebreid kokende toestanden, iets snel, makkelijk klaar en lekker. |
mooi verhaal Petra..en ja..wat zulle we ete..ken je dat nummer;)))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:48
|
|
|
Psalm 133 vers 3 waar liefde woont, gebiedt de HEER den zegen: Daar woont Hij Zelf, daar wordt Zijn heil verkregen, En 't leven tot in eeuwigheid.
Al lezend hier kwam deze psalm in mn hoofd! En zong hem zachtjes voor me uit!
Ik dacht dat hij langer was de melodie ging verder in mn hoofd. Maar de woorden stopten. Was dit lied niet langer? Ik zocht hem op.
Nee hij was niet langer. Dat waren vers 1 en 2 die waren minstens zo mooi!
Maar daar waar ik vers 3 opzocht stond er nog wel wat onder
Gekoppelde kernwoorden: • Eendracht • Gemeenschap (der heiligen) • Jezus' 1e kruiswoord • Liefde (Broederlijke -)
Ik plaats dit niet om reacties over de liefde of als dooddoener!
Dit sprak me gewoon erg aan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:51
|
|
|
opgemerkt in een toespraak gisteren (ging eigenlijk over evangelisatie)
Het ging over de wet, dat we de "goddeloze" moeten overtuigen van hun nood. (want ze denken dat het allemaal wel in orde is) maar als je hen de 10 geboden voorlegt ze falen. ieder heeft wel eens gelogen of iets weg genomen of begeert ... God als rechtvaardige Rechter heeft zelf de oplossing gegeven aan de hopeloze toestand van de mens door Jezus Christus aan het kruis. Betaald voor onze zonde
De wet vooral dient (voor de goddelozen) om te overtuigen van je nood, dat je Jezus nodig hebt als redder en leidsman. 1 Tim 1
Laatst aangepast door
|
XABIA794
|
op dinsdag 26 juni 2012, 10:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hahaha die heb ik nog nooit gehoord geen gehakt als je ongesteld bent Nou het smaakte er hier anders van de week niet minder om hoor |
Nou geef mij mijn soep dan maar, vroeger heb ik ooit bij de edah gewertk,de baas van de slagerafdeling was een vrouw en je moest zeggen als je ongesteld bent, want dan mocht je dus niet aan het gehakt komen. die zei het ook al. dus voor mij gevoel smaken dan de gehaktballen tochminder,met zo,n opvoeding over gehakt in me achterhoofd. Ha ha maar het dorp waar ik uit kwam,hadden de vrouwen wel meer stomme tips, ben je over tijd, komtde baby maar niet? houd een dagje wonderolie dieet, een zus van me deed het, moet er nu nog omlachen,de baby kwam niet,maar haar darmen liepen echt heavy leeg. tja ik ga me door me huishouden verder slepen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:54
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Willemijn het valt mij op,dat jij soms de dingen wilt lezen zo jij het wilt lezen..goed recht.. maar,zelf lees ik hier de woorden.. Stel je voor.(van Jol)
Dus betekend het volgens mij hoe ik Jol nu begrijpt..zoiets zou ik niet doen,omdat zij ook ergens wel weten zal..dat dit wel door onbegrip of anders gedaan wordt in de praktijk.
Het is geen verdediging,maar ook liep er met jou een beetje tegen aan. |
het valt mij op dat jij steeds dingen zegt die niet zo zijn en daar reageer ik op....We begrijpen elkaar bij het topic homo's zeg je? Nou, absoluut niet....Maar wie weet ;lees ik het niet met jouw ogen en met een meer realistische blik......
ik lees het verhaal.....niet naar de letter en bij Jol lees ik al een duidelijke veroordeling naar de homo toe......als jij dat lezen vind hoe het je uiitkomt prima......zo veeg je wel altijd je stoepje schoon he?
En verder Heide denk ik dat Jol mans of vrouws genoeg is om haar eigen weerwoord te geven.......spreek niet voor de ander is dat ook niet een christelijk basisbegrip?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:55
|
|
|
JOL252 schreef: | thanks bro.... je schat mijn woorden goed in. |
Of hij leest niet goed.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:55
|
|
|
Als we het nu is gaan hebben over de dingen die we van elkaar wel beter begrijpen Wanneer ik 6 regels wel begrijp..en 1 of meerdere niet waarom hebben we dan niet liever over de regels waar we elkaar wel in kunnen vinden.
Ik ga niet schuilen achter mijn woorden hier hoor;) Ik ben op een forum zitten helemaal niet gewend..haha..
Maar vatjum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:57
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Als we het nu is gaan hebben over de dingen die we van elkaar wel beter begrijpen Wanneer ik 6 regels wel begrijp..en 1 of meerdere niet waarom hebben we dan niet liever over de regels waar we elkaar wel in kunnen vinden.
Ik ga niet schuilen achter mijn woorden hier hoor;) Ik ben op een forum zitten helemaal niet gewend..haha..
Maar vatjum? |
Nee, ik vind dat je een beetje aan stemmingkwekerij doet eerlijk gezegd.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | het valt mij op dat jij steeds dingen zegt die niet zo zijn en daar reageer ik op....We begrijpen elkaar bij het topic homo's zeg je? Nou, absoluut niet....Maar wie weet ;lees ik het niet met jouw ogen en met een meer realistische blik......
ik lees het verhaal.....niet naar de letter en bij Jol lees ik al een duidelijke veroordeling naar de homo toe......als jij dat lezen vind hoe het je uiitkomt prima......zo veeg je wel altijd je stoepje schoon he?
En verder Heide denk ik dat Jol mans of vrouws genoeg is om haar eigen weerwoord te geven.......spreek niet voor de ander is dat ook niet een christelijk basisbegrip? |
Oke,ik ga er vandaag over na denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Nee, ik vind dat je een beetje aan stemmingkwekerij doet eerlijk gezegd....... |
nou oke,ik doe aan stemmingkwekerij zo jij denkt nu..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op dinsdag 26 juni 2012, 11:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 10:59
|
|
|
XABIA794 schreef: | opgemerkt in een toespraak gisteren (ging eigenlijk over evangelisatie)
Het ging over de wet, dat we de "goddeloze" moeten overtuigen van hun nood. (want ze denken dat het allemaal wel in orde is) maar als je hen de 10 geboden voorlegt ze falen. ieder heeft wel eens gelogen of iets weg genomen of begeert ... God als rechtvaardige Rechter heeft zelf de oplossing gegeven aan de hopeloze toestand van de mens door Jezus Christus aan het kruis. Betaald voor onze zonde
De wet vooral dient (voor de goddelozen) om te overtuigen van je nood, dat je Jezus nodig hebt als redder en leidsman. 1 Tim 1 |
Maar kom je daar altijd mee weg Xabia.......? Als je zo strak naar de tien geboden wil leven ben je al een halve heilige toch? Is het niet meer bedoeld als richtlijn voor je leven? Die zuiverheid van leven halen we toch niet, daar zijn we mens voor toch? Benieuwd hoe je hier tegenaan kijkt.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 26 juni 2012, 11:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dus dan ga je er al van uit dat het erg is als je kind homo of lesbisch is Als je het al over de deur sluiten hebt |
Dat lees ik juist perse niet in dit stukje!!! Van DJES
MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?..
ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....
ZO...LAAT ONS BIDDEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je niet in het midden van het land woont of in het noorden heb je niet zoveel aan CM. Tenzij dan om wat op het forum te kribbelen of in de chatroom (als er volk is) te kletsen.
Mensen die in een dun bevolkte CM-regio wonen hebben haast geen kans om iemand te leren kennen. |
Utrecht...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:09
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Utrecht... |
Ik ben ooit in Utrecht geweest om onder je raam te waken...ik ben geen ezel die zich meerde malen stoot aan een Utrechtse steen hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:10
|
|
|
IK vind ; geen sex zonder liefde want dan word het wellust en dat brengt last. maar een huwelijk zonder sex kan ook niet want het lichamelijk intiem zijn is er niet voor niets. het brengt ons dichter bij elkaar vanwege het samen beleven . Maar de de media blaast het op en dan weet onze jeugd op den duur niet beter, ze worden tenslotte groot gebracht met alle vormen van media.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:10
|
|
|
YES356 schreef: | Dat lees ik juist perse niet in dit stukje!!! Van DJES
MISSCHIEN KUNNEN WE ER BIJ STILSTAAN DAT HET OOK ONZE KINDEREN KAN GEBEUREN ! IS ONZE REACTIE DAN OOK GA MAAR WEG ...SLOTJE EROP????
OF GAAN WE ER GEWOON VANUIT DAT DIT ONZE KINDEREN NIET KAN GEBEUREN?..
ZOUDEN WE DAN NIET VOOR DEZE KINDEREN BIDDEN EN HEN MET LIEFDE OMRINGEN?....
ZO...LAAT ONS BIDDEN VOOR DIEGENE DIE MET DEZE DINGEN WORSTELEN! |
Ik reageerde helemaal niet op het stukje van Djes?
En zo komt er nu weer een hele discussie op gang wie wat en wanneer zegt en hoe dat gelezen wordt en weer niet.........en hoe je het mag of moet lezen volgens andere cm leden....... Het zal wel ergens goed voor zijn, niet voor de sfeer denk ik......
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 26 juni 2012, 11:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:11
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben ooit in Utrecht geweest om onder je raam te waken...ik ben geen ezel die zich meerde malen stoot aan een Utrechtse steen hoor |
Niet zo mopperen Frank, de zon schijnt, maak er een mooie dag van.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:11
|
|
|
HEIDE115 schreef: | mooi verhaal Petra..en ja..wat zulle we ete..ken je dat nummer;))) |
mooi,het is serieus,mijn huishouden heeft altijd wat. chaotisch,snel vuil wordend, heel bedrijf opzich,omdat ik in echt wat meer dan 3 kids heb, maar zet het echte aantal er niet in,want dan krijg je vaak stomme reacties van mensen, maar er vliegen er op het moment veel uit,vrijdag vliegt er weer een dochter uit en wel vind dat effe moeilijk,het word stil, leeg,mis ze dan,maar misschien ooit dan een rustig normaal huishouden,meer tijd voor mezelf? Geen grote pannen met spagettie en ladingen pannekoeken bakken, en het is goed dat kinderen verder gaan,maar het is effe wennen,na 7 jaar bijna alleen met me kids.en nu ineens vliegen er in korte tijd een paar uit. ik zie het als een uitdaging,meer tijd voor mezelf,rust na jaren soms te hebben moeten overleven in me eentje met een lading kids, geen woning, geen geld ha ha. maar i did it! de meesten zijn nu groot, ontwikkeld de meeste tot al tot prachtigge persoonlijke mensen sorry eigenlijk ontopic,je word ook nog emotioneel met je maandelijkse ongemak. ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 26 juni 2012, 11:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | het valt mij op dat jij steeds dingen zegt die niet zo zijn en daar reageer ik op....We begrijpen elkaar bij het topic homo's zeg je? Nou, absoluut niet....Maar wie weet ;lees ik het niet met jouw ogen en met een meer realistische blik......
En verder Heide denk ik dat Jol mans of vrouws genoeg is om haar eigen weerwoord te geven.......spreek niet voor de ander is dat ook niet een christelijk basisbegrip? |
Vrouws genoeg. ja. Even heel kort: jij zegt het al zelf: IK lees een duidelijke veroordeling naar de homo toe. Dat lijkt mij de duidelijkste conclusie tot nu toe.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 26 juni 2012, 11:13
|
|
Naar boven |
|
|
|
|