Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:23
|
|
|
YES356 schreef: | Stel nu dat je (Nick) naam hier op CM ECHTWEL-FLAPDROLl is! En je plaatst iets Vb:
ECHTWEL.-FLAPDROL schreef: Hai, ik zoek leuke respectvolle mensen hier op CM! zijn die er? Of Stel ik een vreemde vraag?
GEINTJE-MIJNNAAMISHAAS schreef: Ja wat denk je zelf!!! Flapdrol!!!!
ECHTWEL-.FLAPDROL schreef: Je mag mij wel bij de voornaam noemen hoor.
GEINTJE-MIJNNAAMISHAAS schrijft:
Okay!!! Respecteer ik jij mag mij ook wel bij mijn voornaam noemen! |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:33
|
|
|
Die uit de Geest geboren is,kent de woorden Gods staat ergens Wat zou ons dan meer moeten bezig houden denk je? Iedereen en dus ook ik..kunnen veel dingen niet meer de gebrokenheid in Nederland/de wereld is daar te groot voor. en bovenal mijn eigen hart die strijd voert
alles richt zich in de mens om eer te behalen terwijl God alleen ons vraagt; EERT MIJ
Om op dit onderwerp terug te komen [christelijke homo's] kan ik alleen maar al meer zeggen..wie ben ik dat ik mag denken zo ik nu denk. wanneer we.. ik.. zie op eigen leven en zonden. dan kan ''die homo'' nog wel is nog ver boven mij uit stijgen want in mijn gedachte,kan ik veel verder gaan als wat ''die homo'' misschien kan of wil en niet wilt denken.
Aangepast..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op maandag 25 juni 2012, 19:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:37
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Die uit de Geest geboren is,kent de woorden Gods staat ergens Wat zou ons dan meer moeten bezig houden denk je? Iedereen en dus ook ik..kunnen veel dingen niet meer de gebrokenheid in Nederland/de wereld is daar te groot voor.
alles richt zich in de mens om eer te behalen terwijl God alleen ons vraagt;EERT MIJ
Om op dit onderwerp terug te komen [christelijk homo's] kan ik alleen maar al meer zeggen;wie ben ik dat ik mag denken zo ik nu denk. wanneer we ik zie op eigen leven en zonden. dan kan die homo wel nog ver boven mij uit stijgen want in mijn gedachte,kan ik veel verder gaan als wat die homo misschien kan of wil denken. |
Ik hoop maar dat de term 'die homo' niet bewust zo is geplaatst?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:38
|
|
|
INGE721 schreef: | 9 maanden verkering.......en een prachtige bos bloemen via fleurop gekregen....... |
Dat zijn nu de mannen he?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:38
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Tsja, dat van Nederlanders afgeleide zuidervolkje is er kennelijk ook mee besmet, Willemijn |
...pffff wat een gedachte. Als wij afgeleid zijn van de NL-ers zijn de Chinezen afgeleid van de zwarte Afrikanen...je leest hier toch wat hoor...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat zijn nu de mannen he? |
Zal ik dan toch maar homo worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:40
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik hoop maar dat de term 'die homo' niet bewust zo is geplaatst? |
Wijzig zelf maar wat je wilt wijzigen Willemijn Ik hoop alleen dat je andere wel begrijpt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Zal ik dan toch maar homo worden |
Dat is toch gewoon galant Frank? Neem jij geen mooie bos bloemen mee als je een leuke date hebt? Ik ben daar wel een beetje gevoelig voor hoor.....(als het een mooie bos is dan.... )
Even off topic: mag je als homo ook lid worden van CM als je op zoek bent naar een partner???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:42
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik staak vandaag morgen verder. O nee nie helemaal mn magnetron werkt en ja hij staat waterpas en rammelt niet |
euh...jij staakt vandaag morgen verder????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:44
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik heb vandaag mijn ramen laten lappen en uiteraard een ui bij het water gedaan. Gevolg een huilende hulp die een badmuts op wilde omdat ze spinnen zag...... |
zou een goede spygiater niet beter van toepassing zijn???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:46
|
|
|
[quote=PETRA411]join the club. ha ha. ben ook inmiddels aan het staken, eten word soep met broodjes en kankworsten. en niet zeuren die ervan moeten eten, gewoon eten watde pot schaft. eh knakworsten bedoel ik haha
Veel schaft de pot niet...het ziet er in elk geval, ahum, gezond uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:54
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat is toch gewoon galant Frank? Neem jij geen mooie bos bloemen mee als je een leuke date hebt? Ik ben daar wel een beetje gevoelig voor hoor.....(als het een mooie bos is dan.... )
Even off topic: mag je als homo ook lid worden van CM als je op zoek bent naar een partner??? |
Een date??? Ik vrees dat dat niet meer zal gebeuren. Maar idd, Anne heeft wat gekregen voor haar verjaardag (wat ze waarschijnlijk verder schonk) en nadat ze me had gedumpt kreeg ze nog eens bloemen...en toch doet ze vijandig, gek hé?
Op de homepage van CM zie je verschillende foto's. Een gelukkige man en een vrouw, net een sprookjespaar én je ziet ook een foto van 2 mannen (voor sommige onder ons een doorn in het oog). Hiermee wil ik zeggen dat homo's hier wel zullen toegelaten worden. Trouwens, enkele jaren geleden was er op het forum een jonge man die verklaarde homo te zijn. Wat ik ooit eens meemaakte op een pn zal ik wel een andere keer vertellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:55
|
|
|
NICKY298 schreef: | sorry heide , ik bedoelde dat het goed is het roer om te gooien!
en of niet iedereen tot een overeenkomst kan komen .
wij willen wel graag dat alles gaat zo als het zou moeten. Alleen lukt dat niet altijd. |
ik kan je volgen Nicky Voel ook geen verwijt of zo laten we ook kijken wat jij weer schrijft gewoon ook recht uit je hart..mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:59
|
|
|
XABIA794 schreef: | Het valt me op dat discussies vaak ontstaan vanuit een verschil in het interpreteren van gehoorzaamheid. Wat voor de ene zonde is, is voor de ander totaal niet aan de orde. Ik ben van mening dat ieder die christen is, toch het verlangen heeft om God te zoeken, te dienen en te gehoorzamen. Wat je vaak ziet passeren in argumentatie dat er makkelijk wordt gezegd, het staat er dus... of het is zo. Toen ik pas christen werd kreeg ik ook gelijk een hele hoop regels over me heen wat ik toen maar gelijk aannam als zijnde gehoorzaam zijn, want zij wisten het wel... maar was ik toen vooral gehoorzaam aan menselijke regels of aan de Here die ik wou dienen? Graag zou ik vooral argumentatie willen lezen over dit onderwerp. (geen verzen dat ik gehoorzaam moet zijn, want dat weet ik heus wel)
maar wat versta je onder gehoorzaamheid: - de 10 geboden - de geboden erbij vanuit bijvoorbeeld leviticus - alle woorden die Paulus neerschreef - De Heilige Geest die de wet in je hart geeft |
Een mooi topic, en inderdaad niet zo simpel om daar even antwoord op te geven. Loop er de hele dag al over na te denken. Worden zoals Jezus zou ik er nog bij willen zetten, Zijn woorden bewaren en navolgen Dit vond ik wel een mooie: Gehoorzaamheid Het Gehoor geven aan, dat wil zeggen je volledig richten op een boodschap. Christelijke gehoorzaamheid wil dus zeggen, dat je de voorrang geeft aan wat je geloof je ingeeft bij beslissingen in je leven. Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 18:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een date??? Ik vrees dat dat niet meer zal gebeuren. Maar idd, Anne heeft wat gekregen voor haar verjaardag (wat ze waarschijnlijk verder schonk) en nadat ze me had gedumpt kreeg ze nog eens bloemen...en toch doet ze vijandig, gek hé?
[url]Had je een bosje chrysanten of zo meegenomen?[/url] Heej, ik krijg de zin niet rood? Op de homepage van CM zie je verschillende foto's. Een gelukkige man en een vrouw, net een sprookjespaar én je ziet ook een foto van 2 mannen (voor sommige onder ons een doorn in het oog). Hiermee wil ik zeggen dat homo's hier wel zullen toegelaten worden. Trouwens, enkele jaren geleden was er op het forum een jonge man die verklaarde homo te zijn. Wat ik ooit eens meemaakte op een pn zal ik wel een andere keer vertellen |
Wat gebeurt er allemaal op de picknick
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 25 juni 2012, 19:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:00
|
|
|
Er zijn geen vragen gesteld over mn sexuele geaardheid dus het mag blijkbaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Een moeder kan je niet kiezen maar een schoonmoeder wel...(dat zal dan wel op een andere site moeten gebeuren... ) |
mm mijn schoonmoeder kon geen kinderen krijgen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:06
|
|
|
heey mensen wees snel vraag me af of er nog kaarten voor te krijgen zijn??? tenslotte toen ik me opgaf z'n 1,5 geleden waren er nog maar 34 kaarten te krijgen. maar ik heb er een dus komt helemaal goed;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:28
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Dan had je je erbuiten moeten houden! |
Doet me denken aan Koot en Bie van vroeger: Kock, hou je erbuiten! als ze zich ergens mee bemoeide wat niet relevant was....... Voor de ouderen onder ons wel bekend denk ik.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 25 juni 2012, 19:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:38
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | > Dan lees ze dan ook niet als je beschamend over bent? Want ik denk dat je het niet zo goed begrijpt wat ik probeer uit te leggen maar doe ook geen moeite. En zo ik heb gemerkt is het respecteren van anders mans mening bij jouw ver te zoeken.
En als je over mij begint zou ik als ik jouw was maar even naar je zelf kijken want de manier hoe jij vanaf de eerste keer en ieder keer daarna op mij reageert is niet bepaald vriendelijk en liefde vol. Eerder haatdragend. Dus vind je het gek dat ik wat geirriteerd erdoor raak? Wat een goede christen ben jij zeg! Je verdient een grote pluim! Ga vooral zo door! |
mijn soort....wat is mijn soort dan???
Haatdragend nee, dat ben ik niet, integendeel....eerder intens verdrietig dat er een groep (lees= homo's) mensen veroordeelt word.......dan vraag ik me af, waar blijft Jezus'opdracht: heb uw naaste lief??? Mening oke, die mag je van mij hebben maar om zo te reageren naar je MEDEMENS, die ook geschapen is door God en dus ook recht heeft om er te zijn......dat gaat veel en veel te ver!!! geirriteerd??? dat is dan actie-reactie....van mijn/ onze kant maar ook zeer zeker die van jou...... Ik sla mezelf niet op de borst dat ik een goed christen ben...dat zou erg hoogmoedig zijn, nietwaar......??!! Maar als jij vind dat je jouw ongezouten mening kan en mag/moet geven op/ over anderen, ga vooral daar mee door....jaag je nog meer mensen tegen je in het harnas.....en zul je nog veel meer reacties krijgen dan je nu al hebt. En die zullen dan steeds minder positief zijn.....heel jammer, maar zo help je een goed topic, met een redelijke gedachtewisseling mooi om zeep...dank je wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:38
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mm mijn schoonmoeder kon geen kinderen krijgen |
...moet ik over nadenken hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:48
|
|
|
[quote=FRANKT627]
ha ha ze waren er blij mee hoor. had ik uitgebreid gezond gekookt had de helft gezegd,eh bah. iedereen lust knakworsten of soep en weinig afwas. en is toch gezonder dan vette patat.
ja ja nog bedankt voor degene op deze site die me op het idee bracht, geen zin om te koken. soep eten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dat zijn nu de mannen he? |
Zekers, dus ik hou hem lekker zelluf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 19:59
|
|
|
INGE721 schreef: | Zekers, dus ik hou hem lekker zelluf |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:02
|
|
|
[quote=WILLEMIJN232] [/quot
Sorry Willemijn, er is er maar 1 van......dus ik moet wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Als je niet in het midden van het land woont of in het noorden heb je niet zoveel aan CM. Tenzij dan om wat op het forum te kribbelen of in de chatroom (als er volk is) te kletsen.
Mensen die in een dun bevolkte CM-regio wonen hebben haast geen kans om iemand te leren kennen. |
gewoon verhuizen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
QSJE546
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:07
|
|
|
Ik kom eraaaaaaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE336
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:09
|
|
|
HEIDE115 schreef: | Ja..vanuit vriendschap naar relatie.
Vele zullen hier voor kiezen,en logisch ook.. Maar hoe zien we dit,wanneer we nog voor dit alles staan hier op CM?
Als ik voorzichtig iets uit een profiel mag meenemen hier heen Dan lees ik bijv oa ..als ik maar bij jou bent;) En dat vindt ik mooi,wanneer we uit de keuze's die we kunnen maken voor deze keuze gaan. Maar ook dit zal niet anders kunnen gaan,dan dat er eerste vriendschap zal moeten ontstaan?
De vraag die ik hier in het algemeen neer wilt leggen is;
Wanneer spreek ik van een vriendschap,en wanneer komt de stap naar de relatie? |
Mijn ervaring is dat mannen vaak te snel een relatie willen ipv eerst vriendschap. hoe komt dat toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:13
|
|
|
QSJE546 schreef: | Ik kom eraaaaaaan |
Moet jij ook langs de A59? Als die niet meer afgesloten is kom ik ook...als het niet regent natuurlijk want we zitten dan midden in de zomer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 25 juni 2012, 20:16
|
|
|
[quote=PETRA411] ha ha ze waren er blij mee hoor. had ik uitgebreid gezond gekookt had de helft gezegd,eh bah. iedereen lust knakworsten of soep en weinig afwas. en is toch gezonder dan vette patat.
ja ja nog bedankt voor degene op deze site die me op het idee bracht, geen zin om te koken. soep eten
je hebt je kinderen te erg verwend. In mijn tijd, midden in de oorlog, aten we gewoon wat op tafel kwam. Ze had mijn moeder eens bloemen (rozen) op tafel gezet en die hebben we opgegeten...met doornen...wat tijdens een wc-bezoek (dat ding dat bij jou altijd vuil is) erg pijnlijk was
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 25 juni 2012, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|