Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En wordt die homo door die verandering dan een hetero??? |
niet onmogelijk, daar zijn genoeg getuigenissen over in de christelijke wereld. Maar soms kiezen ze er ook voor om alleen te blijven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:04
|
|
|
Probeer Gods liefde niet te vangen, maar laat je vangen door Zijn liefde.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:05
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | het kan een proces van jaren zijn maar God kan dat ook wel in 1 klap doen. Het is net hoe God dat wilt doen en wat de persoon nodig heeft of aan kan. God is soverein maar houdt wel rekening met wat wij aankunnen. Terugval kan maar hoeft niet.
En als dat niet verandert (in zijn homo praktijken?) dan is dat toch ook wel duidelijk als je het mij vraagt. Maar iemand die wedergeboren is kan nooit meer hetzelfde blijven. Maar God weet precies wie Hem zullen gehoorzamen en wie niet. Daarom geeft hij ook zijn Geest alleen aan hen die Hem zullen gehoorzamen, staat geschreven.
En voor de rest gaat God idd met ieder zn weg. |
god geeft de geest alleen aan hen die hem zullen gehoorzamen? Waar staat dat flowerful?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oke op dit topic weten ze overal een oplossing voor zag ik
Ik heb een grote droogloopmat bij de achterdeur liggen, heel fijn voor de inloop, maarrrrrrr........ er komen zo gruwelijk veel pluisjes vanaf, als ik hem zuig zit mn zuigmond onder de pluizen.
Iemand hier een oplossing voor?? |
Heb je hem voor je hem de 1e keer goed droog gelopen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Hoi Erika...
Is het wat om de mat voor het stofzuigen met een vochtige zeem af te nemen? Vaak blijft daar al heel wat aan hangen...... En anders de mat niet meer stofzuigen, maar uitkloppen.. Of een nieuwe kopen....das nog leuker... |
Tis een nieuwe mat haha... heb hem van de winter gekocht en dus nog erg nieuw vandaar denk de pluizen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ik heb warrempel ook wat.
Ik heb straks wat rozen weggegooid.....die stonden in een mooie lange vaas, die mega smal is en vrij hoog. Onderin de vaas blijft troep liggen, en dat krijg ik er niet uit... Ook niet als ik er even gloor inspuit....... Hoe kom ik op de bodem van mn vasie?? |
Is het een vaas van glas? Ik heb zo'n vaas wel eens mooi schoon gekregen met een tablet om een kunstgebit mee te reinigen. Helpt goed. Ook bij aanslag van thee.
Laatst aangepast door
|
MARIEKE009
|
op zondag 24 juni 2012, 19:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:07
|
|
|
YES356 schreef: | Heb je hem voor je hem de 1e keer goed droog gelopen? |
Lolbroek
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:08
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ff een vraagje, Thomas: iemand die hetero is en nooit een partner heeft gehad, wordt ook een seksueel leven ontzegd toch? En ook zij kiezen er niet bewust voor, ook zj hebben dat kruis te dragen, toch? Waarom wordt dat wel als normaal gezien? Is het voor deze mensen geen onmogelijke eis dan? Hoe moeten zij daar mee omgaan dan?
Zomaar ff een paar vragen en, ja, vragen die bij mij leven.
Verder vind ik je verhaal helder en duidelijk! |
goeie vragen Josina.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:08
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Is het een vaas van glas? Ik heb zo'n vaas wel eens mooi schoon gekregen met een tablet om een kunstgebit mee te reinigen. Helpt goed. Ook bij aanslag van thee. |
HElpt ook voor je toilletpot
Waar steradent al niet goed voor is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:11
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Is het een vaas van glas? Ik heb zo'n vaas wel eens mooi schoon gekregen met een tablet om een kunstgebit mee te reinigen. Helpt goed. Ook bij aanslag van thee. |
Ja, het is een glazen vaas. Het idee staat me wel aan.....maarre.....die tabletjes gaan zeker niet per stuk??? Ikzelf gebruik ze nog niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:12
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ja, het is een glazen vaas. Het idee staat me wel aan.....maarre.....die tabletjes gaan zeker niet per stuk??? Ikzelf gebruik ze nog niet |
Vaatwasser tabblet of ben je daar te jong voor?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOWERFUL304
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:14
|
|
|
PETRA411 schreef: | god geeft de geest alleen aan hen die hem zullen gehoorzamen? Waar staat dat flowerful? |
Even voor je opgezocht.
hand 5:30-32> 30 De God van onze voorouders heeft Jezus weer tot leven gewekt, nadat u hem had vermoord door hem aan een kruishout te hangen. 31 God heeft hem een plaats gegeven aan zijn rechterhand, hem tot leidsman en redder verheven om de Israëlieten tot inkeer te brengen en hun zonden te vergeven. 32 Daarvan getuigen wij, en daarvan getuigt ook de heilige Geest, die God geschonken heeft aan wie hem gehoorzamen.’
uit deze pasage concludeer ik dan dat alleen zij die God gehoorzaam zullen zijn ontvangen de HG. En Hij weet dat al van tevoren. ps139:16>uw ogen zagen mijn vormeloos begin; in uw boek waren zij alle opgeschreven, de dagen, die geformeerd zouden worden, toen nog geen daarvan bestond.
Laatst aangepast door
|
FLOWERFUL304
|
op zondag 24 juni 2012, 19:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:14
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ja, het is een glazen vaas. Het idee staat me wel aan.....maarre.....die tabletjes gaan zeker niet per stuk??? Ikzelf gebruik ze nog niet |
Ben toch echt jonger dan jou maar ik heb een buissie in huis hoor voor zulke dingen
Nee ik heb geen kunstgebit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:15
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Voel je je tekort gedaan? Jaloers? Ach... |
Het is niet omdat je vandaag 50 werd dat je plots onschattig moet doen tegen mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE009
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ben toch echt jonger dan jou maar ik heb een buissie in huis hoor voor zulke dingen
Nee ik heb geen kunstgebit |
Ik heb ook zo'n buisje in huis speciaal voor deze klusjes. Gewoon van de Lidl of Kruidvat. Kost een beetje maar je hebt er echt wat voor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:17
|
|
|
YES356 schreef: | Vaatwasser tabblet of ben je daar te jong voor? |
Hahaha... ja die heb ik wel...dozen vol, want Truus hapt die dingen lekker weg, als ik haar aanzet.... Ik ga het gelijk proberen.......en anders toch maar aan de steradent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:20
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | niet onmogelijk, daar zijn genoeg getuigenissen over in de christelijke wereld. Maar soms kiezen ze er ook voor om alleen te blijven. |
Dat ze kiezen om alleen te blijven, al dan niet door de domme vooroordelen, kan ik nog begrijpen. Maar een homo, een rechtgeaarde homo, wordt geen hetero hoor. Zo'n 100 jaar geleden dachten ze ook dat goede therapieên iemand van zijn of haar 'verkeerde' geaardheid kon verhelpen. Ik vind het gek dat sommigen in deze moderne tijd nog steeds van die kromme gedachten hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:23
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Wel, als jij dat zegt. Ik heb het idg niet over onze gebreken. Dat is een discussie apart als je het mij vraagt. |
discussie apart? Het gaat hier alleen maar over gebreken van wel willen,niet willen het hoort wel,het hoort niet..ik denk van wel,ik denk van niet.
wat versta jij onder gebreken?
In jou stukje waarop ik antwoordt gaf. Schrijf je dingen,die in het leven van een christen tot uiting mogen en komen. dat is nog steeds iets persoonlijks tegen over God zelf! Waar niemand over te oordelen heeft.
Hier zijn mensen die bepaalde dingen niet willen als christen maar spreek niet zo jij doet over hun. het is laag,wanneer je daar Herman voor nodigt hebt Om je dan hierbij goed te voelen
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 24 juni 2012, 19:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:23
|
|
|
FLOWERFUL304 schreef: | Even voor je opgezocht.
hand 5:30-32> 30 De God van onze voorouders heeft Jezus weer tot leven gewekt, nadat u hem had vermoord door hem aan een kruishout te hangen. 31 God heeft hem een plaats gegeven aan zijn rechterhand, hem tot leidsman en redder verheven om de Israëlieten tot inkeer te brengen en hun zonden te vergeven. 32 Daarvan getuigen wij, en daarvan getuigt ook de heilige Geest, die God geschonken heeft aan wie hem gehoorzamen.’ |
Dankje, vraag me af hoe moet je het begrijpen,aan wie hem gehoorzamen, geneen cristen is volmaakt,zonder zonde. moeilijke tekst....zet me tot denken. wat bedoelt god precies met wie hem gehoorzamen? want ik zelf denk dat god niet verwacht dat we zonder zonde zullen zijn op deze aarde , bedoelt god wie hem gehoorzamen,omkijken naar medemensen in nood etc. of wie zonder zonde is? ik zelf denk eigenlijk het eerste.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:24
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ik heb warrempel ook wat.
Ik heb straks wat rozen weggegooid.....die stonden in een mooie lange vaas, die mega smal is en vrij hoog. Onderin de vaas blijft troep liggen, en dat krijg ik er niet uit... Ook niet als ik er even gloor inspuit....... Hoe kom ik op de bodem van mn vasie?? |
Die vaas stuk gooien maar zien dat je de bodem niet breekt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:24
|
|
|
MARIEKE009 schreef: | Ik heb ook zo'n buisje in huis speciaal voor deze klusjes. Gewoon van de Lidl of Kruidvat. Kost een beetje maar je hebt er echt wat voor.
|
of te wel steradent is een allesoplossendeschoonmaakreinigingsmiddel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:25
|
|
|
stel je bent cristen, je groeit in geloof, doet werken die god graag wil we doen, maar zoals velen mensen heb je zo je dingen, je strijd en soms je fouten, en dan trekt gods geest zich terug? lijktmij van niet, wie blijft er dan nog over omgodsgeest te ontvangen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | of te wel steradent is een allesoplossendeschoonmaakreinigingsmiddel |
Sperti voor de aardbeien en nu steradent voor de wc-pot...het moet niet gekker worden...
Why, why my dear God bracht je me trug op deze site...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:29
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Why, why my dear God bracht je me trug op deze site... |
Verantwoordelijkheid afschuiven blijkt maar weer (bijna) zo oud als de mensheid....... In 't paradijs begon Adam er al mee, en jij doet al niet anders.... Het is toch wat.....
Nee Frank, het was helemaal je eigen keuze en beslissing om hier terug te komen. Heb liever medelijden met ons, dat we jouw moeten aanhoren.....
Maar blijf gerust nog ff hoor
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 24 juni 2012, 19:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:30
|
|
|
ERIKA129 schreef: | of te wel steradent is een allesoplossendeschoonmaakreinigingsmiddel |
Misschien haalt het ook roest van aluminium..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:31
|
|
|
Als we nou es eraf halen dat mensen "persoonlijk" reageren.. en niet steeds in de aanval of de verdediging... hoe open zou een gesprek dan worden?
Wb gehoorzaamheid: gehoor geven aan het grootste wat ons is gegeven: verzoening en heling van de kloof tussen God en mens. 100 procent genade is wat Jezus voor ons heeft volbracht. Daar mag niemand iets van roven of afdoen. 100 procent is 100 procent. Ik kan me voorstellen dat sommige mensen terug schrikken van heel wat uitspraken hier en onzeker worden over hun relatie met God die ons zoveel autonomie heeft gegeven en de mogelijkheid om in vrijheid en onbevangen vertrouwen te wandelen en te leven. Niet als argument om dan ook maar een losbandig leven te leiden. Maar in vertrouwen leven met Hem die jouw leven zeker weten leidt en Gods genoeg is om je in liefde, en niet in aanklacht en verwijt, bij te sturen en te schaven... Zijn stem is liefdevol, Zijn klank uitnodigend en vrij van manipulatie en dwang. Als Hij binnenkomt zegt Hij allereerst: vrede zij jou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:32
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Verantwoordelijkheid afschuiven blijkt maar weer (bijna) zo oud als de mensheid....... In 't paradijs begon Adam er al mee, en jij doet al niet anders.... Het is toch wat.....
Nee Frank, het was helemaal je eigen keuze en beslissing om hier terug te komen. Heb liever medelijden met ons, dat we jouw moeten aanhoren.....
Maar blijf gerust nog ff hoor |
...ik tik al niets meer...ik ga in tikstaking...voila...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
|
|
|
[quote=FRANKT627]Die vaas stuk gooien maar zien dat je de bodem niet breekt. [/quote
Das geen optie Frank........ Er moeten wel met regelmaat wat rozen in he? Of geef jij altijd bloemen met vaas erbij??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
|
|
|
Yes, waar blijft het vervolgverhaal?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 19:33
|
|
|
[quote=MARIANNE338]
Ik heb niemand om wat aan te geven...ik vind zelfs niemand die eens mee wilt gaan wokken met me
|
|
Naar boven |
|
|