Auteur |
Bericht |
|
ELLY361
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:50
|
|
|
helaas zaterdag voor de pinksteren kan ik nie dus je kan mij van de lijst halen had ik al gezegd toch,, tis jammer maar ja tis nie anders hoop dat jullie veel lol hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:52
|
|
|
preitaart
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:55
|
|
|
WILMA729 schreef: | wat is dat hotpants?? |
hoef ik jou toch niet uit te leggen hé?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 00:58
|
|
|
WILMA729 schreef: | Ik denk, chat, dat ze het evangelie niet uit het oog zijn verloren. Dat ze een mist leggen over het evangelie is duidelijk. Mist in de vorm van strakke liturgie en strenge regels. En het is moeilijk door die mist heen te kunnen kijken, maar ik geloof zeker dat er achter die mist echt wel een diep geloof en sterke band met God ligt.
Ik snap soms niet waarom mensen binnen het insituut kerk die mist neerleggen, maar ik denk wel dat ook die mensen een sterk geloof en een sterke bajnd hebben met God.
Het is alleen jammer dat een mist het licht zo afzwakt voor degene die ernaar kijkt. |
de mist in de kerk ... mooi gezegd wilma ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 01:03
|
|
|
Wat is het plan van de Schepper?
Wanneer voldoet iets aan het doel binnen dit plan?
Moeten we ons niet eerst afvragen wat het plan van de Schepper is voor onszelf? Wanneer wij voldoen aan Zijn plan???
Voordat we gaan bedenken wat het plan was/is voor die ander, voor "dat "wat op de preekstoel staat, voor die man/vrouw waar we naar kijken Ik vind het woord "dat"wel erg denigrerend overkomen eerlijk gezegd.
Ik vind het moeilijk om zomaar in het hart van de ander te kunnen zien, en daarnaar te oordelen.
We maken allemaal fouten, zijn allemaal mensen met onze beprekingen en fouten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 01:25
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | t is ook maar stukje hemelse humor hoor !!
God is geduldig, van mij mag Hij nog veel geduld hebben, maar aan andere kant mag t ook heel snel zijn, als ik de ellende van velen mensen op aarde zie. |
hihi oke ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 01:32
|
|
|
Heb vandaag heerlijk gegeten bij de Argentijn... en 't was zo gezellig met mijn 2 broers en (1) zus ... mmmm ... ga mijn oudste broer nog missen nu hij straks weer naar Rio terugkeert... hij is nog een paar dagen in NL, maar zag hem zojuist voorlopig weer voor het laatst... en dan maar hopen dat er spoedig weer een weerzien is... Eten was erg lekker, (vooraf geroosterd stokbrood met gesmolten kaas en aardbei), mixed grill met salade en friet ... citroenijs (met wodka) als nagerecht ...(mijn broers hadden Dame blanche) en daarna nog ff iets wezen drinken met zijn allen. Was vandaag echt een superdag !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 7 april 2010, 01:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 01:35
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op woensdag 7 april 2010, 01:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 01:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik ken een oude dame, van 94 jaar, die had een uitspraak, wanneer de zuster vroeg, of ze nog even een dutje ging doen die dag. t is wat grof, maar dan zei ze;
daar heb ik helemaal geen tijd voor, ik moet nog dit doen, en die dame bezoeken; liggen kan ik nog lang genoeg.........mn tijd is zo voorbij!! |
Hey Hannah, was dat misschien een vrouw die in een uitzending van het TV programma "Helpdesk live" was (aan de telefoon) ? Die zei ook zo iets, en ik moest daar zo om lachen he... zo'n oude dame die nog vanalles wilde doen ... was echt prachtig... !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 01:52
|
|
|
IMRE695 schreef: | Actueel weer Aarlanderveen:
weer: bewolkt temperatuur (°C) 7 wind: zuidelijk wind rel. vochtigheid (%) 81 luchtdruk (hPa) 1023.5 |
In Giethoorn scheen de zon ... jippie ... was heerlijk weer om zo'n fluisterboot (met electromotor) te besturen.... heb daar zo van genoten he' ... haha ... lekker varen met mijn 2 broers en (1) zus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 02:07
|
|
|
Ik had het niet beter kunnen verwoorden Doeshi (op de even mondeling doorgegeven grammaticale wijziging na )
Jammer Henk, ook al geef je een en een en zul je het goed bedoelen, vind dat je de opmerking van je Doeshi op deze manier geen goed doet.
Laatst aangepast door
|
CROSSROAD317
|
op woensdag 7 april 2010, 02:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 07:17
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Vernoem je je lammetjes naar CM-ers dan? Heb je al een Marijan? |
Heb ik ook..... en dat is ook zo n scheetje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 07:59
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Super Carien, bedankt! Je kunt het eventueel combineren met een bezoekje aan de Veluwse Bron, dan kom je het even langs brengen. Zorg ik gewoon dat ik op dinsdag thuis ben. Maar per post kan natuurlijk ook! |
Waarom dinsdag Marijanne, kan ook op een andere dag. Toevallig heb ik een weekje vakantie geboekt, weer richting de Veluwe. Misschien wel een beetje laat, maar misschien een optie om het dan af te geven?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op woensdag 7 april 2010, 08:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 08:21
|
|
|
INKA401 schreef: | ben óók te oud ...al heb ik best veel met woudenberg |
is maar een richtlijn de leeftijd hoor van mij mogen jullie ook mee hoe groter de groep hoe gezelliger het is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 08:45
|
|
|
MARISKA601 schreef: | een schapen knuffel voor carien.. gewoon op dat ze lief is voor schaapies.
|
Voor iedereen...... een hele grote knuffel, omdat jullie zo lief zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 09:39
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | In Giethoorn scheen de zon ... jippie ... was heerlijk weer om zo'n fluisterboot (met electromotor) te besturen.... heb daar zo van genoten he' ... haha ... lekker varen met mijn 2 broers en (1) zus... |
Wat leuk, Sussanah! Een dag met een gouden randje dus!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 09:40
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Heb ik ook..... en dat is ook zo n scheetje. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 09:41
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Voor iedereen...... een hele grote knuffel, omdat jullie zo lief zijn. |
Thanks! Een knuffel terug, omdat ik tegen jou hetzelfde kan zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 10:45
|
|
|
Heerlijk weer buiten en veel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 11:40
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Heerlijk weer buiten en veel
|
Nou vooruit, ik ben het met je eens!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 11:42
|
|
|
Ik heb helemaal niks om over te zeuren vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 12:03
|
|
|
[quote=CHATULIEM619] Is dat de weg die wij moeten gaan, is mijn vraag. Moeten we maar accepteren dat er geen overwinning is over sommige monsters in ons leven. Moeten we accepteren dat sommige mensen veroordeeld zijn te leven met hun trauma's?
Chat, ik kan me jouw vraag goed voorstellen en ik denk die vraag ook te begrijpen. Ze zijn er...'de monsters in ons leven', de trauma's...dát feit moet je volgens mij accepteren. Maar! Is het daarmee dan klaar? Mijn inziens dus niet want daarmee zou ik God's macht vermenselijken en verkleinen. Ik kán dus niet zeggen: "het is zo...en het BLIJFT zo". God kan immers álles? Niets is te moeilijk of te groot voor Hem! Begrijpen kunnen we het vaak niet, denk ik...waarom de één genezen wordt van ziekte of 'monsters'...en de ánder niet. Is de één dan 'geloviger' dan de ander? Acceptatie zit 'm denk ik in het feit dat je toegeeft dát het zo is, dat wij het niet begrijpen, dat wij de antwoorden niet hebben....maar je mag zéker blijven geloven dat álles mogelijk is door Hem! Ik denk ook dat Ds. Vos dát wil zeggen: "ik heb de antwoorden niet...maar ik ben zoals ik ben en ik voel me geaccepteerd".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 12:14
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik heb helemaal niks om over te zeuren vandaag! |
Je leert het nog wel!!!!
Ik mag niet klagen,ik mag de hele middag op een zonnig grasveld kijken naar mijn zonnetjes die meedoen aan een voetbaltoernooi(mini-Leanne doet ook mee,mijn kanjer(tje) )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 12:36
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Heerlijk weer buiten en veel |
Genieten dus!
'k Heb nog wel even jullie advies nodig. Gisteren kreeg ik ineens problemen met m'n stem, erg lastig en vermoeiend als je voor de klas staat. Het is vandaag niet echt minder, gelukkig heb ik vandaag een vrij dagje. Maar vanavond wil ik toch wel naar Bijbelkring, waar ik al 2 keer niet geweest ben. En morgen moet ik weer aan het werk, anders schiet m'n baas - die al erg veel moet vervangen dit jaar - in de stress. Dus mijn vraag is; hoe krijg ik mijn stem terug? Ik dacht dat thee en honing goed was, maar nu vertelde een buurvrouw net dat haar huisarts had gezegd dat gewone thee echt slecht is. Kruidenthee schijnt beter te zijn. Mochten jullie nog goede ideeën hebben, dan hoor ik ze graag!
Ik ga verder genieten van het zonnetje.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op woensdag 7 april 2010, 12:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 12:38
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Waarom dinsdag Marijanne, kan ook op een andere dag. Toevallig heb ik een weekje vakantie geboekt, weer richting de Veluwe. Misschien wel een beetje laat, maar misschien een optie om het dan af te geven? |
Kan ook! Leuk, om een vakantie op de Veluwe te boeken. Waar ga je (ongeveer) heen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 12:45
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Kan ook! Leuk, om een vakantie op de Veluwe te boeken. Waar ga je (ongeveer) heen? |
Veluwe is ook heel mooi om te fietsen lijkt mij. Ik ga naar Landgoed "t Loo en dat ligt in Oldebroek, moet een heel mooi park zijn.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op woensdag 7 april 2010, 16:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 13:14
|
|
|
Zomerconferentie NEW WINE op evenemententerein WALIBI enige kilometers buiten Biddinghuizen van 24 t/m 30 juli a.s..
Geestelijke vernieuwing van de kerken in Nederland.
Nieuw worden in kennen, vreugde en aanbidding van Jezus Christus.
Toerusting om het evangelie van Zijn Koninkrijk te verkondigen.
Iedere ochtend en avond centrale bijeenkomsten met * aanbidding, * bijbels onderwijs en * ministry.
's Morgens en 's middags seminars over:
* pastoraat
* persoonlijke groei
* gemeente opbouw
* cultuur
Creches voor kinderen tot 4 jr, zowel 's morgens als 's middags;
Aparte programma's, gericht op eigen leeftijd, voor kinderen en tieners van de basisschool als voor jongeren (13 - 18 jaar);
Een eigen seminar programma voor jong-volwassenen (18 - 25 jr.).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 13:18
|
|
|
Klinkt goed Sola, bedankt voor de tip!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 13:34
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Genieten dus!
'k Heb nog wel even jullie advies nodig. Gisteren kreeg ik ineens problemen met m'n stem, erg lastig en vermoeiend als je voor de klas staat. Het is vandaag niet echt minder, gelukkig heb ik vandaag een vrij dagje. Maar vanavond wil ik toch wel naar Bijbelkring, waar ik al 2 keer niet geweest ben. En morgen moet ik weer aan het werk, anders schiet m'n baas - die al erg veel moet vervangen dit jaar - in de stress. Dus mijn vraag is; hoe krijg ik mijn stem terug? Ik dacht dat thee en honing goed was, maar nu vertelde een buurvrouw net dat haar huisarts had gezegd dat gewone thee echt slecht is. Kruidenthee schijnt beter te zijn. Mochten jullie nog goede ideeën hebben, dan hoor ik ze graag!
Ik ga verder genieten van het zonnetje. |
Misschien wel het beste wat je kunt doen, genieten van het zonnetje.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/aandoeningen/34671-stemproblemen-bij-docenten.html
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: woensdag 7 april 2010, 14:13
|
|
|
Toch maar tekst weg gehaald wist niet wat ik er mee wilde nl......
Laatst aangepast door
|
PEACEDOVE820
|
op woensdag 7 april 2010, 14:28
|
|
Naar boven |
|
|