Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 21:54
|
|
|
Naar de BBQ geweest...was erg gezellig, mooi weer, ik ben bijna niet verkeerd gereden, veel en lekker eten, goed gezelschap...voor mij was het een erg geslaagde dag
PS.: Gelukkig smaakte de pastasalade van Jol niet naar tandpasta...waar de verloren tube tandpasta is blijft nog een raadsel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Naar de BBQ geweest...was erg gezellig, mooi weer, ik ben bijna niet verkeerd gereden, veel en lekker eten, goed gezelschap...voor mij was het een erg geslaagde dag
PS.: Gelukkig smaakte de pastasalade van Jol niet naar tandpasta...waar de verloren tube tandpasta is blijft nog een raadsel... |
Kijk aan dus dat kan ze in iedergeval en je bent niet zieker geworden??? Maar je bent wel vroeg thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:15
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Kijk aan dus dat kan ze in iedergeval en je bent niet zieker geworden??? Maar je bent wel vroeg thuis |
Nou niet zieker??? Ik merkte vandaag weer dat het hoog tijd wordt dat ik naar de dokter ga...echt goed gaat het niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 21 juli 2012, 22:20
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Nou niet zieker??? Ik merkte vandaag weer dat het hoog tijd wordt dat ik naar de dokter ga...echt goed gaat het niet... |
Nee maar je word nog verstandig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 11:32
|
|
|
O.a ook weer het stukje van Mario gelezen, soms kan alles ver weg zijn,in de beleving. Maar god blijft Zijn woord zaaien,ondanks mijn afkerigheid. wat doe ik er mee? Nee,mijn hart zoekt God liever niet. schuil ik hier achter mijn onmacht?..nee maar de beleving kan zo zijn in mijn leven. wonder als het anders in mijn hart wordt,of is geworden, geen vrucht van eigen akker. daarom vandaag rede om ook alleen in God te eindigen..HIJ blijft getrouw.
heide
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op zondag 22 juli 2012, 12:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CANADIAN073
|
|
Geplaatst: zondag 22 juli 2012, 17:36
|
|
|
Weer eens lekker wezen rijden op de motor , ff lekker alles vergeten en dan staan er toch weer 200 km bij op het tellertje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 00:55
|
|
|
Mijn zwembad(je) schoongemaakt en daarna welverdiend genoten van de zon met een heerlijk boek(van de 100 jarige man die uit het raam klom en verdween), dobberend op mijn drijvende ligstoel. Wat een heerlijk boek !!! En wat een heerlijke zomerse dag !!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 01:05
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Naar de BBQ geweest...was erg gezellig, mooi weer, ik ben bijna niet verkeerd gereden, veel en lekker eten, goed gezelschap...voor mij was het een erg geslaagde dag
PS.: Gelukkig smaakte de pastasalade van Jol niet naar tandpasta...waar de verloren tube tandpasta is blijft nog een raadsel... |
Je schreeuwde al voor je geslagen werd ... En verkeerd rijden kan je beter aan mij overlaten, dat ging zowel gisteren als vandaag erg goed toch thuisgekomen
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op maandag 23 juli 2012, 01:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Je schreeuwde al voor je geslagen werd ... En verkeerd rijden kan je beter aan mij overlaten, dat ging zowel gisteren als vandaag erg goed toch thuisgekomen |
Nooit van tomtom gehoord Enne daarvoor moet je ook niet bij Frank zijn want die rijd net zo goed verkeerd!! Lekker effe zo praten aangezien die weer efffe niet heeft verlengt kijken hoelang die het dit keer volhoud
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 23 juli 2012, 10:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:06
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nooit van tomtom gehoord Enne daarvoor moet je ook niet bij Frank zijn want die rijd net zo goed verkeerd!! Lekker effe zo praten aangezien die weer efffe niet heeft verlengt kijken hoelang die het dit keer volhoud |
GPS deed het niet over de grens vandaar. Maar om on topic te blijven.... vandaag maar es schandalig onderuit in de zon en het ervan nemen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 10:09
|
|
|
JOL252 schreef: | GPS deed het niet over de grens vandaar. Maar om on topic te blijven.... vandaag maar es schandalig onderuit in de zon en het ervan nemen.... |
Lekker geniet ervan!! Hebbie een tommie die over de grens niet werkt tja das nie slimmie he Ik ga morgen eens heerlijk van het mooie weer genieten en een dag naar de zee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 11:12
|
|
|
Nog even volhouden....drie daagjes....afscheid nemen van mijn clienten...en daarna vakantie.... Nog onbekend wat mijn werk gaat worden na de vakantie.... Wachten of mijn sollicitatie het gaat worden( deze week)
Zoon gedag wezen zeggen....zit op Schiphol...14 dagen Amerika....
Wees Gij mijn Gids...op heel mijn levenspad....
Ook als ik het moeilijk heb...draagt U mij...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 17:16
|
|
|
Wat heb ik gedaan vandaag??
Huis gestoft. Re-intergratie deskundige geweest en me eindelijk opgegeven voor de opleiding dokters assistente En verder?? in m'n tuin en nu eens zien wat eten te maken helaas geen kaboutertjes met dit weer.
Erika die eten koken wel leuk vind maar niet met warm weer
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op maandag 23 juli 2012, 17:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:01
|
|
|
Fiets ik gisteravond langs de dijk ... wouw , dat is wel een heeeeel mooi schip. Een groot passagiersschip, vijf grote zeilen erop , natuurlijk fototoestel vergeten. Zit ik vanavond in de krant te lezen en jawel hoor , een foto van het zelfde schip waar ik gisteravond op een afstand van pakweg 300 meter 2 km . naast gefietst heb. Blijkt dat het het grootste zeilcruiseschip ter wereld is . De Windsurf, 187 meter lang met vijf masten. Vanmorgen in het Noordzeekanaal op weg naar Amsterdam .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Fiets ik gisteravond langs de dijk ... wouw , dat is wel een heeeeel mooi schip. Een groot passagiersschip, vijf grote zeilen erop , natuurlijk fototoestel vergeten. Zit ik vanavond in de krant te lezen en jawel hoor , een foto van het zelfde schip waar ik gisteravond op een afstand van pakweg 300 meter 2 km . naast gefietst heb. Blijkt dat het het grootste zeilcruiseschip ter wereld is . De Windsurf, 187 meter lang met vijf masten. Vanmorgen in het Noordzeekanaal op weg naar Amsterdam . |
Klopt was vanavond op het Journaal wat een schip zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Klopt was vanavond op het Journaal wat een schip zeg |
Heb ik niet gezien. Was ik ook nog in beeld?
Vissertje op de fiets is haast net zo bijzonder als dat schip
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 22:37
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heb ik niet gezien. Was ik ook nog in beeld?
Vissertje op de fiets is haast net zo bijzonder als dat schip |
Nee zag geen vissertje alleen maar een mega schip!!
Maar ja zeg nu eerlijk das ook iet s heel bijzonders om te zien he een man met grijs haar niet zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 23:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Fiets ik gisteravond langs de dijk ... wouw , dat is wel een heeeeel mooi schip. Een groot passagiersschip, vijf grote zeilen erop , natuurlijk fototoestel vergeten. Zit ik vanavond in de krant te lezen en jawel hoor , een foto van het zelfde schip waar ik gisteravond op een afstand van pakweg 300 meter 2 km . naast gefietst heb. Blijkt dat het het grootste zeilcruiseschip ter wereld is . De Windsurf, 187 meter lang met vijf masten. Vanmorgen in het Noordzeekanaal op weg naar Amsterdam . |
Das nu altijd mijn idee....fototoestel mee.... Moet een prachtig gezicht zijn geweest... Ooit was eens het grootste containerschip te zien... Ben daar bewust heen gegaan met kennissen... Zag er zwart van de mensen...het mooiste beeld schijn je dan in Rilland te hebben...(komt dan het dichtste en meest duidelijk te zien langs) Ik zag het in Vlissingen.... Kan daar trouwens uren zitten en bootjes kijken...GEWELDIG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 23 juli 2012, 23:53
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Das nu altijd mijn idee....fototoestel mee.... Moet een prachtig gezicht zijn geweest... Ooit was eens het grootste containerschip te zien... Ben daar bewust heen gegaan met kennissen... Zag er zwart van de mensen...het mooiste beeld schijn je dan in Rilland te hebben...(komt dan het dichtste en meest duidelijk te zien langs) Ik zag het in Vlissingen.... Kan daar trouwens uren zitten en bootjes kijken...GEWELDIG!!! |
Ja wat is de boulevard leuk he!!!! Mijn zus woont in Vlissingen dus ik ken het daar wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LIENTJE810
|
|
Geplaatst: dinsdag 24 juli 2012, 21:18
|
|
|
gehele dag geslapen ga tenslotte vanavond rond kwart over 22 weer naar me werk voor mijn 3nachtdienst. tja leuke uitspraak je doet het pas goed als je overdag niet werk en snacht niet werk en toch rijk wordt. kan alleen zeggen dat dit een grote fabel is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 00:29
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | gehele dag geslapen ga tenslotte vanavond rond kwart over 22 weer naar me werk voor mijn 3nachtdienst. tja leuke uitspraak je doet het pas goed als je overdag niet werk en snacht niet werk en toch rijk wordt. kan alleen zeggen dat dit een grote fabel is |
ja dat lijkt mij ook lientje. hoop dat je een fijne nachtdienst hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 09:30
|
|
|
''Gedachte spinsels''..ieder mens kent ze wel is. vandaag dacht ik aan David die eens uit riep;
In mijn haasten zeide ik; alle mensen zijn leugenaars
Is het vreemd wat David hier roept? Ik herken mij wel is in deze David.
Een ding staat boven alles. God laat ook dingen toe, zelfs de vijanden gebruikt God opdat we telkens zouden zien,welke God wij hebben.
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op woensdag 25 juli 2012, 09:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 12:42
|
|
|
LIENTJE810 schreef: | gehele dag geslapen ga tenslotte vanavond rond kwart over 22 weer naar me werk voor mijn 3nachtdienst. tja leuke uitspraak je doet het pas goed als je overdag niet werk en snacht niet werk en toch rijk wordt. kan alleen zeggen dat dit een grote fabel is |
Nou geloof me maar mensen die dat denken moeten maar eens effe mee gaan lopen in de nachtdiensten!!! Liep altijd de benen onder mn achterste vandaan! Die 60 % verdien je echt hoor hoop dat je lekker kan slapen!!!
Ik ga zo ook maar weer gestrekt op mn ligbed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TALLGUY817
|
|
Geplaatst: woensdag 25 juli 2012, 13:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Nou geloof me maar mensen die dat denken moeten maar eens effe mee gaan lopen in de nachtdiensten!!!
| 't Is dat ik niet meer op de vrachtwagen zit maar ondanks dat er na de tachoschijf de chauffeurskaart is gekomen, zijn er heden nog steeds mensen die meer dan 15 uur per dag werken. Vorig jaar was er een sloopwerk bij mij in de buurt, en aan een vrachtwagenchauffeur van het bedrijf vroeg ik of mijn oud-collega daar nog werkzaam was. R. had zijn zaakjes zodanig geregeld dat hij eerder zou stoppen met werken, maar het jaar daarvoor was hij bezweken en werd dood gevonden in de cabine van zijn truck. Hij was even oud als ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILMA729
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 01:09
|
|
|
Ik heb vandaag de nodige rust genomen, lekker genoten van de zon en mijn tuin. 14 uur per dag werken is niet wijs lijkt mij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:30
|
|
|
Ik ga vandaag lekker naar de zee!! Er loopt hier toch alleen maar iemand de boel dermate te beheersen dat de gezelligheid en serieusheid ver te zoeken valt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ga vandaag lekker naar de zee!! Er loopt hier toch alleen maar iemand de boel dermate te beheersen dat de gezelligheid en serieusheid ver te zoeken valt! |
fijne dag toegewenst erica
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:34
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik ga vandaag lekker naar de zee!! Er loopt hier toch alleen maar iemand de boel dermate te beheersen dat de gezelligheid en serieusheid ver te zoeken valt! |
Fijne dag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 08:58
|
|
|
ik ging dinsdag ook een dagje "DACHT" ik ... 4 uur file gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 26 juli 2012, 09:08
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik ging dinsdag ook een dagje "DACHT" ik ... 4 uur file gehad |
Ja...ik hoorde ook van de files...maar was daar niet in de buurt...niets gezien dus.... En weet je ...daarom heb ik een prive strandje....zo leuk... Het is wat minder luxe dan wat je normaal strand zou noemen... Maar er is rust...10-15 mensen komen er....
Toen de kinderen klein waren kwamen we er al (krabbetjes vangen!!!) Met een dam....uitloop naar het water...waar vissers zitten....en je heel in de verte de Zeelandbrug ziet!!!!
We zitten er vaak tot wel 9 uur...lekker de laatste meegebrachte koffie nog wegwerken... Inmiddels zijn dan de belgische duikers aangekomen... Dan is er zoveel te zien...en gezellig...
Ik wordt weer helemaal kind...en loop nog steeds schelpjes te zoeken...
|
|
Naar boven |
|
|