Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag was een half uur geleden toen ik erachter kwam dat ik mijn braadpan met runderlapjes al vanaf gisteravond aan had laten staan Heeft dus de hele nacht en dag aangestaan, hoe dom kan een mens zijn. Mijn huis had wel in de fik kunnen gaan..... |
fijn te mogen weten dat God je veilig houdt hé Willemijn!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
REBECCA667
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:21
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag was een half uur geleden toen ik erachter kwam dat ik mijn braadpan met runderlapjes al vanaf gisteravond aan had laten staan Heeft dus de hele nacht en dag aangestaan, hoe dom kan een mens zijn. Mijn huis had wel in de fik kunnen gaan..... |
oh dat is zeker een "mooi" moment geweest. wat zal je blij geweest zijn om te bemerken dat er in tussen tijd gelukkig niets gebeurd is.
je lapjes waren zeker wel gaar nu?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:24
|
|
|
Na twee weken weer een nieuwe pinpas nu nog een nieuw id c.q. paspoort
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:25
|
|
|
Oef,dat is schrikken! (waren de lapjes nog eetbaar?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 18:28
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Oef,dat is schrikken! (waren de lapjes nog eetbaar?) |
Zwart vlees is niet zo heel lekker.........maar ik was al zo opgelucht en blij dat er niets in de brand is gegaan......kreeg allemaal doemscenario's in mijn hoofd......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIN801
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 19:16
|
|
|
Mijn mooiste moment was een zak crokychips met een blikje coca cola had nogal een rotdag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 21:42
|
|
|
Hallo Willemijn. Dan waren ze echt gaar en boterzacht . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 21:47
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn. Dan waren ze echt gaar en boterzacht . Sjalom. Martin |
't was oma's draadjesvlees, Martin. En nu heeft ze niks meer om te breien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 21:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | 't was oma's draadjesvlees, Martin. En nu heeft ze niks meer om te breien. |
Hallo Visser Mijn moeder is 93 jaar en het draadjes vlees is nog steeds omte zuigen zal ik je zeggen Maar ik krijg niet alles want inderdaad heeft ze niets meer dan om te breien hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 22:02
|
|
|
Dat heet flamberen, Willemijn!
Smulsmurf, licht flamberen is bij biefstuk ook wel lekker.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 18 februari 2011, 22:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 22:20
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Mijn moeder is 93 jaar en het draadjes vlees is nog steeds omte zuigen zal ik je zeggen Maar ik krijg niet alles want inderdaad heeft ze niets meer dan om te breien hahaha. Sjalom. Martin |
Lol Martin. En dan jij straks op blote voeten rondlopen . Dan toch maar liever met gebreide sokken rondlopen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 23:21
|
|
|
VISSER278 schreef: | Lol Martin. En dan jij straks op blote voeten rondlopen . Dan toch maar liever met gebreide sokken rondlopen. |
Hallo Visser. Ja die sokken breid ze nog steeds en soms kan ze de pennen niet meer vast houden haha . Ik denk dat ik 50 paar in de kast heb liggen en ik moet zeggen dat ik er heel zuinig op ben hahaha. Ik krijg een paar keer in de week warm eten van haar want zo moet ze voor haar zelf ook koken en ik vind het makkelijk haha en het is zo lekker . Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 18 februari 2011, 23:37
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser. Ja die sokken breid ze nog steeds en soms kan ze de pennen niet meer vast houden haha . Ik denk dat ik 50 paar in de kast heb liggen en ik moet zeggen dat ik er heel zuinig op ben hahaha. Ik krijg een paar keer in de week warm eten van haar want zo moet ze voor haar zelf ook koken en ik vind het makkelijk haha en het is zo lekker . Sjalom. Martin |
Sjonge, verwend word je wel hoor martin. wees maar zuinig met je moedertje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 00:17
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dat heet flamberen, Willemijn!
Smulsmurf, licht flamberen is bij biefstuk ook wel lekker. |
Zo jaag je Willemijn nog de stuipen op het lijf .... krijgt ze nog een dwangneurose
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK030
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 00:56
|
|
|
[quote=JOS689]Wat was je mooiste moment vandaag
dat ik vandaag een kaartje kreeg met een engel van me dochtertje dat ze de cado mooi vond wat ze gekregen heb van haar verjaardag van me .En er stond op kusjes papa groetjes waaaauwwwwww
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 15:13
|
|
|
Positief nieuws van Proteq.
Al met al heeft het ca 8 weken geduurd om de premie stop te zetten.
MET GROTE DANK AAN 2 OUD CM LEDEN
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op zaterdag 19 februari 2011, 15:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 15:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: |
Positief nieuws van Proteq.
Al met al heeft het ca 8 weken geduurd om de premie stop te zetten.
|
gefeliciflapstaard mariska je ziet de aanhouder wint in deze
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 19 februari 2011, 15:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 15:18
|
|
|
GRACE585 schreef: | gefeliciflapstaard mariska je ziet de aanhouder wint in deze |
Gewoon zeuren en drammen, en laten zien dat je het met de gang van zaken niet eens bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 15:20
|
|
|
JOEPIE JOEPIE JOEPIE
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 21:19
|
|
|
MARISKA601 schreef: | JOEPIE JOEPIE JOEPIE |
Fijn Mariska dat het goed voor je is afgelopen ! Betekent dit ook dat je je beestjes mag houden ? of had dat hier niks mee te maken ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 21:23
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Fijn Mariska dat het goed voor je is afgelopen ! Betekent dit ook dat je je beestjes mag houden ? of had dat hier niks mee te maken ? |
sst! zeg het niet te hard, ze kunnen meelezen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 23:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | Sjonge, verwend word je wel hoor martin. wees maar zuinig met je moedertje. |
Hallo Visser
Ik zal je zeggen dat ik er zeker heel zuinig op ben want om zo een leeftijd te halen en nog heel goed bij de tijd want ik kan haar geen knollen voor citroenen verkopen. Ze is er nog echt eentje van het oude stempel zullen we maar zeggen maar het vlees is het lekkerst hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 februari 2011, 23:45
|
|
|
mijn mooiste moment vandaag was van mensen van het forum hier een moedgevende mail te ontvangen, het deed deugd echt waar, en ik voel mij ook meer aanvaard op het forum hierdoor,
dank en Gods Zegen aan jullie in het bijzonder maar ook aan alle forumleden hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 01:15
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn. Dan waren ze echt gaar en boterzacht . Sjalom. Martin |
Boterzacht was nu niet de benaming die ik aan die zwarte lapjes in mijn pan zou geven..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 01:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Boterzacht was nu niet de benaming die ik aan die zwarte lapjes in mijn pan zou geven.......... |
het zijn gewoon geen runderlapjes maar "knabbel-lapjes", willemijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 12:32
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | sst! zeg het niet te hard, ze kunnen meelezen... |
Griffin...jij kan wel meelezen...maar gelukkig niet meer reageren. hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 12:44
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Griffin...jij kan wel meelezen...maar gelukkig niet meer reageren. hihi |
lekker rustig, he carien? (nee, geen leedvermaak hoor....... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 21:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: | lekker rustig, he carien? (nee, geen leedvermaak hoor....... ) |
Sooooo......'k weet zekeer dat Griff z'n handen jeuken Hannah, om híer op te reageren. Of niet soms , Griff?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zondag 20 februari 2011, 21:59
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Boterzacht was nu niet de benaming die ik aan die zwarte lapjes in mijn pan zou geven.......... |
Hallo Wllemijn
Misschien kun je ze wel gebruiken voor als je zolen van je laarzen versleten zijn dan er gewoon overheen lijmen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: maandag 21 februari 2011, 11:46
|
|
|
een mooi moment heb ik de voorbije dagen naast een slecht moment vaak mogen voelen, nl dat velen meeleven en meebidden, hiervoor mijn dank, jullie steun doet zoveel goeds,
gisteren in de samenkomst had ik het oh zo zwaar, maar in de namiddag kregen we voor het eerst beter nieuws te horen, het afbouwen van de beademing lukte plots en de bloedresultaten waren beter! het gaat stilletjes en ben soms beetje bang om te zeggen dat het beter gaat, maar ik was hier zooooooooooooooooooo gelukkig mee, en ik was rotsvast overtuigd dat God onze gebeden gehoord had, niet alleen die van mij en familie, maar ook die van alle christenen die we kennen, en ook die van jullie
nu zou ik hier graag een hartje plaatsen maar computerkennis is dus te klein hiervoor
ook deze morgen kreeg ik goed nieuws, hij blijft natuurlijk nog zwaar ziek, maar we blijven vertrouwen en hopen, en ik deel dit graag met jullie!
|
|
Naar boven |
|
|