Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 22:25
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Koningskinderen zijn toch prinsen / prinsessen, ben ik prins Willem .... |
wel jammer dan dat al die koningskinderen hier de etikettes niet of nog niet onder de knie hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 22:38
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | heerlijk he dat zateren.......we doen helemaal nikzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz op de dag van de arbeid nog wel.. |
niet??? ik wel hoor ik was vanmorgen al om kwart over 9 op het voetbalveld heb weer 1,5 uur achter een bal aan gerend daarna nog een was opgehangen en een nieuwe aangezet boodschappen gedaan, eten koken, afwassen nu ben ik moeeeeeeeeeee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 22:53
|
|
|
morgen zondag.
een dag om te zonnen? als het regent valt er niet te zonnen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 23:03
|
|
|
MARISKA601 schreef: | morgen zondag.
een dag om te zonnen? als het regent valt er niet te zonnen. |
maris wat ben je weer wakker en dat op zaterdagavond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 23:11
|
|
|
RENSKE067 schreef: | maris wat ben je weer wakker en dat op zaterdagavond |
nee ik slaap half want ik pieker over de maandag. als je dan moet manen hoe doe je dat dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 23:13
|
|
|
morgen is het Zondag een dag om :
God te Zoeken Tegen de stroom in te Zwemmen Een dag om God in je leven te laten Zaaien de duivel zijn poten onder zijn stoel vandaan te Zagen ons door God te laten Zegenen te weten dat God zal Zegenvieren te weten dat alles valt onder Zijn Zeggenschap de opstanding te vieren, dat Jezus zich op de troon Zetelde We mogen zingen omdat Hij ons bevrijdde van onze zonden dat we niet moeten zwijgen Maar God danken en Hem de eer toe Zingen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 mei 2010, 23:27
|
|
|
Vandaag nog nniet genoeg regen gezien? Na regen komt zonneschijn zeggen ze altijd, dus morgen ZONNEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 14:20
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | morgen is het Zondag een dag om :
God te Zoeken Tegen de stroom in te Zwemmen Een dag om God in je leven te laten Zaaien de duivel zijn poten onder zijn stoel vandaan te Zagen ons door God te laten Zegenen te weten dat God zal Zegenvieren te weten dat alles valt onder Zijn Zeggenschap de opstanding te vieren, dat Jezus zich op de troon Zetelde We mogen zingen omdat Hij ons bevrijdde van onze zonden dat we niet moeten zwijgen Maar God danken en Hem de eer toe Zingen |
AMEN!!!
|
|
Naar boven |
|
|