Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 25 april 2010, 22:53
|
|
|
JONATHAN890 schreef: | tja......beetje wel
maar ik moet er inderdaad beetje afstand van gaan nemen. wat ik wil, loop ik niet naar te zoeken besteed er geen enkele aandacht aan maar vind t wel gezellig beetje op t forum wat te schrijven kontakten leggen doe ik eigenlijk niet veel paar keer afspraakje gehad, maar helaas niet wat bij mij past. of ik niet bij haar
Maar ik hoop ergens volledig met een van de gevolgen van CM in de ban te geraken
maar een ding....ik blijf wel mijn sportdingen houden en voetbal dus ook !!!! |
Gelijk heb je! Je bent vast niet de enige man, die daar zo over denkt. Zo houden vrouwen ook graag hun eigen dingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 09:19
|
|
|
Quote: | Het was een strafschop gister voor Barco tegen Inter |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 09:25
|
|
|
HENK710 schreef: | Zijn er ook slimme voetballers dan? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 09:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Gelijk heb je! Je bent vast niet de enige man, die daar zo over denkt. Zo houden vrouwen ook graag hun eigen dingen. |
we leven in een geemancipeerde samenleving marijan bij ons zijn de rollen omgedraaid hier houdt de vrouw (ik dus) van voetbal en heeft de man zijn eigen ding
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:11
|
|
|
TWENTE word kampioen. Ik had het voorspeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 16:31
|
|
|
MARIO216 schreef: | TWENTE word kampioen. Ik had het voorspeld. |
TWENTE is KAMPIOEN !!!
Ajax 2 PSV 3 Feyenoord toch nog 4e (gaaf..makaay 3 goals in zijn laatste wedstrijd) AZ 5
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:07
|
|
|
ff en dan maar weer verder Beker komt er nog aan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 17:50
|
|
|
HENK710 schreef: | Zijn er ook slimme voetballers dan? | Net zoveel als dat er arme Groenlinksers zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 18:02
|
|
|
WILLIE400 schreef: | ff en dan maar weer verder Beker komt er nog aan |
Ja, dat zei mijn zoon ook, is net terug uit de Arena (heeft daar op grote schermen zitten kijken). Maar natuurlijk was de scheidsrechter in Breda heel gemeen.
Donderdag nog de beker finale, hopen op meer geluk voor Ajax (anders zou mijn kind wel heel verdrietig worden) dus: kom op Ajax, doe je best Op verzoek de bijnaam waarvan ik dacht dat deze in voetbal wereld algemeen erkent werd gewijzigd. met excuses aan een ieder die zich hieraan heeft gestoord, dat was dus absoluut niet mijn bedoeling.
Laatst aangepast door
|
MARIANNE129
|
op maandag 3 mei 2010, 00:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 18:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Net zoveel als dat er arme Groenlinksers zijn. |
Slechte dag voor de Ajax-fans, en nu maar net doen alsof de beker veeeeel belangrijker is ..... Ik ben geen Ajax fan en ook geen Feyenoord fan, maar in deze hoop ik dat Feyenoord donderdag wint (maar dan zal het wel weer aan de partijdigheid of onkunde van de scheidrechter liggen )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLIE400
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 18:12
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 18:18
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Slechte dag voor de Ajax-fans, en nu maar net doen alsof de beker veeeeel belangrijker is ..... Ik ben geen Ajax fan en ook geen Feyenoord fan, maar in deze hoop ik dat Feyenoord donderdag wint (maar dan zal het wel weer aan de partijdigheid of onkunde van de scheidrechter liggen ) | Er is maar één ploeg in NL die zijn best doet om mooi te voetballen. De rest heeft het tegenhouden tot een kunst verheven...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 18:26
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Er is maar één ploeg in NL die zijn best doet om mooi te voetballen. De rest heeft het tegenhouden tot een kunst verheven... |
Ja dat zegt de Ajax fan.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 18:37
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ja dat zegt de Ajax fan..... | De meeste voetballers in het NL elftal hebben een Ajax verleden. We houden van het NL voetbal, juist omdat het zo van de Ajax doctrine is. Johan Cruijff heeft het NL voetbal tot dit hoge niveau verheven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 19:16
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Ja, dat zei mijn zoon ook, is net terug uit de Arena (heeft daar op grote schermen zitten kijken). Maar natuurlijk was de scheidsrechter in Breda heel gemeen.
Donderdag nog de beker finale, hopen op meer geluk voor Ajax (anders zou mijn kind wel heel verdrietig worden) dus: kom op Joden, doe je best |
nou nou nou....dit vind ik dus echt weer niet kunnen - waarom nou die bewoners van Israel er weer bijhalen???????
Ik baal er al zo stevig van dat dat soort dingen in het stadion geuit worden, zo erg baal ik ervan dat ik niet meer in de kuip te vinden ben....en zeker niet als ze tegen 020 spelen.
en verder hoop ik dat t voor 020 toch verdrietig afloopt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 20:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De meeste voetballers in het NL elftal hebben een Ajax verleden. We houden van het NL voetbal, juist omdat het zo van de Ajax doctrine is. Johan Cruijff heeft het NL voetbal tot dit hoge niveau verheven. |
Blijven volhouden chat, de eerste prijs hebben ze laten liggen, ondanks hun "hoge" niveau, was er toch een provincie cluppie dat net één puntje meer heeft ..... (met dat puntenaantal, zouden ze zelfs de laatste 6 / 7 jaar landskampioen zijn geworden) Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst. Het voetbal "systeem" Ajax, wat een aantal jaar geleden model stond voor veel nationale en internationale clubs is al weer achterhaald. Het spelletje zoals Ajax dat speelt heeft dus zwakke kanten in zich. Laat je je als tegenstander verleiden om daarin mee te gaan, ja dat zul je verliezen. De kunst is dus, om daarin niet mee te gaan, en door eigen spel, Ajax te overtroeven, te demotiveren en daardoor te winnen. Wat is daar mis mee?? Dat jij alleen door een Ajax bril wilt kijken, en hoe mooi het spel is, tja dat heet eenzijdig oordelen of beoordelen. Dit jaar is het clublied van Twente wat uitkomt..... Eenmaal zullen wij de kampioen zijn.... (2009 -- 2010 )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 21:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De meeste voetballers in het NL elftal hebben een Ajax verleden. We houden van het NL voetbal, juist omdat het zo van de Ajax doctrine is. Johan Cruijff heeft het NL voetbal tot dit hoge niveau verheven. | euhm van perssie kuyt marcellus van hooydonk, alle geen ajax....dan hebben we nog affelay en zo kan ik wel doorgaan met geen ajax spelrs die niet voor ajax hebben gespeeld of gespeeld hadden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 21:43
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm van perssie kuyt marcellus van hooydonk, alle geen ajax....dan hebben we nog affelay en zo kan ik wel doorgaan met geen ajax spelrs die niet voor ajax hebben gespeeld of gespeeld hadden... |
Quote: | .....Hans van Breukelen, Joop Hiele.... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 21:53
|
|
|
RELLOK036 schreef: | euhm van perssie kuyt marcellus van hooydonk, alle geen ajax....dan hebben we nog affelay en zo kan ik wel doorgaan met geen ajax spelrs die niet voor ajax hebben gespeeld of gespeeld hadden... | Er staat toch de meeste, niet alle dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 2 mei 2010, 23:54
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Er staat toch de meeste, niet alle dus. | is gewoon eerlijk verdeeld maar geef niet hebben er ook ooit spelers bij nederlands elftal die voor groningen uit kwamen? Ik weet van VVV is het stan valckx (speelde toe nwel voor psv)jan klaasens, Servaas (Faas) Wilkes,Harry Heijnen had ik ff opgezocht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 00:06
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Johan Cruijff heeft het NL voetbal tot dit hoge niveau verheven. | Johan is toch ook gewoon groot geworden in de Ajaxschool? De kip is toch echt eerst een ei (aangezien er hier geen sprake is van spontane scheppingen zoals in den beginne )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 00:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Er is maar één ploeg in NL die zijn best doet om mooi te voetballen. De rest heeft het tegenhouden tot een kunst verheven... | je bedoelt VVV-Venlo? klopt in eigenhuis willen ze aanvallen en uit sja helaas verdedigen.... maar verder heb je gelijk met VVV-Venlo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 11:52
|
|
|
[Donderdag nog de beker finale, hopen op meer geluk voor Ajax (anders zou mijn kind wel heel verdrietig worden) dus: kom op Ajax, doe je best
Op verzoek de bijnaam waarvan ik dacht dat deze in voetbal wereld algemeen erkent werd gewijzigd.
met excuses aan een ieder die zich hieraan heeft gestoord, dat was dus absoluut niet mijn bedoeling.[/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 12:09
|
|
|
HENK710 schreef: | Johan is toch ook gewoon groot geworden in de Ajaxschool? De kip is toch echt eerst een ei (aangezien er hier geen sprake is van spontane scheppingen zoals in den beginne ) | Johan Cruijff is degene geweest die totaal voetbal geïntroduceerd heeft. Vanaf de eerste training wisten ze al dat hij verstand van voetbal had. Hij heeft daarna de hele trianingsschool van Ajax onderhanden genomen. En daar spelen ze nog steeds vanuit zijn gedachte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 12:39
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Johan Cruijff is degene geweest die totaal voetbal geïntroduceerd heeft. Vanaf de eerste training wisten ze al dat hij verstand van voetbal had. Hij heeft daarna de hele trianingsschool van Ajax onderhanden genomen. En daar spelen ze nog steeds vanuit zijn gedachte. |
Totaalvoetbal was toch meer van de Generaal? Hoe heette hij ook alweer....Rinus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 13:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Johan Cruijff is degene geweest die totaal voetbal geïntroduceerd heeft. Vanaf de eerste training wisten ze al dat hij verstand van voetbal had. Hij heeft daarna de hele trianingsschool van Ajax onderhanden genomen. En daar spelen ze nog steeds vanuit zijn gedachte. |
Je vereert hem nog net niet chat ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 14:04
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je vereert hem nog net niet chat ?? |
Fan van Grunn he Dus A'dam is het toch net niet voor hem
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JONATHAN890
|
|
Geplaatst: maandag 3 mei 2010, 18:29
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | [Donderdag nog de beker finale, hopen op meer geluk voor Ajax (anders zou mijn kind wel heel verdrietig worden) dus: kom op Ajax, doe je best
Op verzoek de bijnaam waarvan ik dacht dat deze in voetbal wereld algemeen erkent werd gewijzigd.
met excuses aan een ieder die zich hieraan heeft gestoord, dat was dus absoluut niet mijn bedoeling. | [/quote]
Voor straf gaat Feijenoord winnen met 3-0
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|