Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 21:56
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, ehm eh........ ze is de tuin aan t aanleggen, en aangezien een tuin toch wel heel leuk en belangrijk is in haar ogen, gunt ze zich amper tijd om t forum te volgen en te kijken wat ze nou plaatst!! vrouwen.............pffff (sommige vrouwen dan; sorry dames) |
gelijk heb je nog, meid. de hele avond achter zo'n mal schermpie is ook niks. 't is dat je zo'n eind weg woont, anders had ik je graag een dagje geholpen. nou ja, dan maar wat in mijn eigen achtertuinen rondklooien.
ach, vrouwen vallen best mee, hoor. (behalve m'n ex, maar daar is ze ook m'n ex voor).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 22:24
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | gelijk heb je nog, meid. de hele avond achter zo'n mal schermpie is ook niks. 't is dat je zo'n eind weg woont, anders had ik je graag een dagje geholpen. nou ja, dan maar wat in mijn eigen achtertuinen rondklooien.
ach, vrouwen vallen best mee, hoor. (behalve m'n ex, maar daar is ze ook m'n ex voor).
|
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 26 april 2010, 23:58
|
|
|
HANNAH810 schreef: | nou, ehm eh........ ze is de tuin aan t aanleggen, en aangezien een tuin toch wel heel leuk en belangrijk is in haar ogen, gunt ze zich amper tijd om t forum te volgen en te kijken wat ze nou plaatst!! vrouwen.............pffff (sommige vrouwen dan; sorry dames) |
Spreuken 31 15 Zij staat op, als het nog nacht is, zij geeft haar huis het voedsel, haar dienstmaagden haar deel. 16 Zint zij op een akker, dan verwerft zij die, van de verdienste van haar handen plant zij een wijngaard.
26 Met wijsheid opent zij haar mond, vriendelijke onderwijzing ligt op haar tong. 27 Zij houdt toezicht op de gang van haar huishouding, het brood der traagheid eet zij niet.
Grijns
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op dinsdag 27 april 2010, 00:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 01:41
|
|
|
MAR907 schreef: | Spreuken 31 15 Zij staat op, als het nog nacht is, zij geeft haar huis het voedsel, haar dienstmaagden haar deel. 16 Zint zij op een akker, dan verwerft zij die, van de verdienste van haar handen plant zij een wijngaard.
26 Met wijsheid opent zij haar mond, vriendelijke onderwijzing ligt op haar tong. 27 Zij houdt toezicht op de gang van haar huishouding, het brood der traagheid eet zij niet.
Grijns
|
...Mooi he Mar... en dat als hulpe tegen over je...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 08:41
|
|
|
imre schreef; Mèn, is er ook een hoekje waar groot èn klein grut een dutje kan doen?
En voor die bekertjes water: ik trek m'n zwembroek wel aan. Zeker als jullie ergens een pierebadje neerzetten.
er zijn daar vast wel van die wild-drinkplaatsen, imre, waar je in pieren kunt. en een beetje kikkerdril zit je vast niet in de weg, toch???
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op dinsdag 27 april 2010, 08:43
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 08:49
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | concuretie genoeg.. |
tja griffin; heel vriendelijk dat je bereid bent te komen helpen, maar ehm...... ik "duld" geen concurentie in de tuin, gekker nog; mn tuintje is mijn domein, en die doe ik lekker zelf!! en het is zelfs zo bar met me, dat ik bij anderen ook tuinontwerpen maak, en ze even aanleg voor mijn plezier; gewoon een kwestie van rol-verwisseling; mn vriendin zorgt voor mijn kinderen; ik zorg voor haar tuin; heeeeeerlijk!! pure ontspanning!
(@mar, stop maar hoor!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 08:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | imre schreef; Mèn, is er ook een hoekje waar groot èn klein grut een dutje kan doen?
En voor die bekertjes water: ik trek m'n zwembroek wel aan. Zeker als jullie ergens een pierebadje neerzetten.
er zijn daar vast wel van die wild-drinkplaatsen, imre, waar je in pieren kunt. en een beetje kikkerdril zit je vast niet in de weg, toch??? |
Moest je daar zo lang over nadenken, Hannah.... Dat had je gisternacht om 00:13 uur plaatstelijke tijd ook toch kunnen neerschrijven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 09:25
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tja griffin; heel vriendelijk dat je bereid bent te komen helpen, maar ehm...... ik "duld" geen concurentie in de tuin, gekker nog; mn tuintje is mijn domein, en die doe ik lekker zelf!! en het is zelfs zo bar met me, dat ik bij anderen ook tuinontwerpen maak, en ze even aanleg voor mijn plezier; gewoon een kwestie van rol-verwisseling; mn vriendin zorgt voor mijn kinderen; ik zorg voor haar tuin; heeeeeerlijk!! pure ontspanning!
(@mar, stop maar hoor!!) |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 09:33
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | waneer kom je mijn tuinontwerpen,doen wum samen aanleggen.. | picknicken in de tuin ipv op hei gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 10:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: tja griffin; heel vriendelijk dat je bereid bent te komen helpen, maar ehm...... ik "duld" geen concurentie in de tuin, gekker nog; mn tuintje is mijn domein, en die doe ik lekker zelf!! en het is zelfs zo bar met me, dat ik bij anderen ook tuinontwerpen maak, en ze even aanleg voor mijn plezier; gewoon een kwestie van rol-verwisseling; mn vriendin zorgt voor mijn kinderen; ik zorg voor haar tuin; heeeeeerlijk!! pure ontspanning!
(@mar, stop maar hoor!!)
dikkie schreef; waneer kom je mijn tuinontwerpen,doen wum samen aanleggen..
helaas dikkie; je valt niet onder de cathegorie vriendinnen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 11:01
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: tja griffin; heel vriendelijk dat je bereid bent te komen helpen, maar ehm...... ik "duld" geen concurentie in de tuin, gekker nog; mn tuintje is mijn domein, en die doe ik lekker zelf!! en het is zelfs zo bar met me, dat ik bij anderen ook tuinontwerpen maak, en ze even aanleg voor mijn plezier; gewoon een kwestie van rol-verwisseling; mn vriendin zorgt voor mijn kinderen; ik zorg voor haar tuin; heeeeeerlijk!! pure ontspanning!
(@mar, stop maar hoor!!)
dikkie schreef; waneer kom je mijn tuinontwerpen,doen wum samen aanleggen..
helaas dikkie; je valt niet onder de cathegorie vriendinnen....... |
Dus geen piknick in de tuin?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik "duld" geen concurentie in de tuin, |
dan schat je mijn tuinkwaliteiten hoger in dan ze in werkelijkheid zijn.
dank je wel!
ik kan je zeggen dat met mijn medewerking de prestaties eerder kleiner worden dan groter. (naah, zo erg is 't ook weer niet)
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op dinsdag 27 april 2010, 12:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 12:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: ik "duld" geen concurentie in de tuin,
griffin schreef; dan schat je mijn tuinkwaliteiten hoger in dan ze in werkelijkheid zijn.
dank je wel!
ik kan je zeggen dat met mijn medewerking de prestaties eerder kleiner worden dan groter. (naah, zo erg is 't ook weer niet)
volgens mij zijn we ietwat off-topic geraakt; dit hoort onder "hannah's hof" maar t is gewoon zo, dat ik het hele tuinplan in mn hoofd heb zitten, en er heel byzondere tuinplanten tussen heb staan, die wel op de juiste plaats moeten staan, waar ze krijgen wat ze nodig hebben; anders ben ik ze kwijt namelijk.... dus ik doe het liever zelf, omdat het dan wél zo wordt als ik t wil; dus we picknicken gewoon lekker in ede.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 13:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: ik "duld" geen concurentie in de tuin,
griffin schreef; dan schat je mijn tuinkwaliteiten hoger in dan ze in werkelijkheid zijn.
dank je wel!
volgens mij zijn we ietwat off-topic geraakt; dit hoort onder "hannah's hof" maar t is gewoon zo, dat ik het hele tuinplan in mn hoofd heb zitten, en er heel byzondere tuinplanten tussen heb staan, die wel op de juiste plaats moeten staan, waar ze krijgen wat ze nodig hebben; anders ben ik ze kwijt namelijk.... dus ik doe het liever zelf, omdat het dan wél zo wordt als ik t wil; dus we picknicken gewoon lekker in ede....... |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 13:30
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | ga je roken op de hei.!!!!!deden ze vroeger ook. |
Dan geldt een rook en smook verbod op de heide.......dus ook op die plek waar jullie samen komen..
Desondanks wens ik jullie heel veel plezier allemaal....geniet er allemaal van!!!
Liefs van mij.
Laatst aangepast door
|
HERMIENA254
|
op dinsdag 27 april 2010, 15:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS166
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 20:50
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Hannah...nu weten we onderhand wel dat je dr zin in hebt |
Hanna ik had me al opgegeven maar ik neeem een vriendin en ook mijn 2 kinderen mee......groet Roos166
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 21:43
|
|
|
ROOS166 schreef: | Hanna ik had me al opgegeven maar ik neeem een vriendin en ook mijn 2 kinderen mee......groet Roos166 |
super roos!! gezellig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 21:46
|
|
|
HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Partycentrum Zuid-Ginkel Verlengde Arnhemseweg 101 6718 SM EDE
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
geinteresseerden zijn vooralsnog;
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen en vriendin en haar pleegkindje anita324 walenka 689
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 imre695
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 21:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | HANNAH810 schreef: we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
we verzamelen bij het restaurant "juffrouw Tok" tegenover de schaapskooi. gelegen aan de n224 tussen ede en arnhem.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
· Volg de A12 richting Arnhem/Oberhausen. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag linksaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Vanuit 's-Hertogenbosch:
· Volg de A50 richting Nijmegen. · Neem de afslag naar de A12 richting Utrecht. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak .
Vanuit Zwolle:
Volg de A28 richting Harderwijk. · Ga bij knooppunt Hattemerbroek de A50 op richting Arnhem. · Ga bij knooppunt Waterberg de A12 richting Utrecht op. · Neem vervolgens afslag 25 Oosterbeek. · Ga aan het einde van de afslag rechtsaf richting Ede. · Na ca. 5 KM ziet u Restaurant Juffrouw Tok en Partycentrum Zuid-Ginkel liggen aan uw rechterhand. Het pand is te herkennen aan de witte letters "Herberg Zuid Ginkel" op het dak.
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) zusje (36jr) van hannah, met 1 kindje jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen en vriendin en haar pleegkindje anita324 walenka 689
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 imre695
na twaalf uur gaan we richting de schaapskooi, dus wanneer je later bent ivm file oid, dan weet je waar we te vinden zijn. t is dus de bedoeling dat ieder voor zichzelf/eigen gezinnetje een kleed, eten en drinken en iets te spelen meeneemt.
zelf neem ik wat bamboestokken mee, en een dekentje, zodat ze lekker indiaantje kunnen spelen; wat schmink, en dan hebben ze t prima naar hun zin (hé jolan? )
als t leuk is organiseren we nog wel een keer een zaterdag-middag verwacht ik, dus als je deze datum niet kunt; misschien kun je dan een volgende keer mee....
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum? |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 21:55
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | je heb het er maar druk mee... |
Kom je ook Dikkie?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DIKKIE717
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 april 2010, 22:04
|
|
|
NISHA834 schreef: | Kom je ook Dikkie? |
Laatst aangepast door
|
DIKKIE717
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 02:32
|
|
|
DIKKIE717 schreef: | nee ik kan mun vrouwen niet in de steek laten, want dan zingen ze hier dikkie kom naar huus, want de vrouwen staan op spring, en het hooi moet van het land, dikkie kom naar huus, dikkie wat is er aan de hand. |
Neem ze mee,,, wij helpen je wel met melken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 19:57
|
|
|
ik had me nog niet opgegeven. maar ik zie ervan af om mee te gaan. aangezien de sfeer op het forum zie ik er vanaf.
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 29 april 2010, 19:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 20:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | ik had me nog niet opgegeven. maar ik zie ervan af om mee te gaan. aangezien de sfeer op het forum zie ik er vanaf. |
een volgende keer beter mariska!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 20:54
|
|
|
we hopen met elkaar dus te gaan picknicken op zaterdag 22 mei. het is de bedoeling, dat ieder voldoende eten en drinken meeneemt voor zichzelf en eventuele kinderen, een kleedje, en wat te spelen.
Het adres:
Vanuit Utrecht:
Vanuit 's-Hertogenbosch:
Vanuit Zwolle:
Hannah810 met twee kinderen introducee; aquarel (vrouw 37jr) jolan9.. en willie511 met drie kinderen grace 585 met twee kinderen dineke115 ariennez498 marieke897 met 2 kids (als ze niet bij papa zijn) marianne129 (met twee kinderen) als ze niet naar het logeerhuis zijn parel184 met kind? peacedove820 met drie kinderen leanne 226 zonder kinderen susannah475 margriet323 evt met een vriendin nisha834 (met kind) vriendin van nisha met pleegkindje willianne485 met twee kinderen roos166 met twee kinderen en vriendin en haar pleegkindje anita324 walenka 689
dirkie395 pimpernel883 eduard 152 ringo 975 met twee kinderen? martien 579 griffin748 chatuliem619 lou384 brazeevel772 wim180 jos176 karolus 338 henk335 evt met kinderen edwinem176 gigolo620 willie605 jonathan890 evt met kinderen mark811(misschien met zijn broer) mar907 benny340 henduk 927 eloy025 gert856 kenymom952 imre695 peter646 kanjer134 louwrens662
komt er nog iemand voor lou langs groesbeek? misschien kunnen jullie dan even contact opnemen via de mail, en als t rond is dit melden via dit forum?
er kan nog meer bij er kan nog meeeeeeeer bij........
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 29 april 2010, 21:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 21:20
|
|
|
49 volwassenen; whoeps; moet goed komen; wie wordt de vijftigste???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 29 april 2010, 22:09
|
|
|
HANNAH810 schreef: | 49 volwassenen; whoeps; moet goed komen; wie wordt de vijftigste??? |
tjeempie, da's veel hee Hannah...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 april 2010, 00:40
|
|
|
HANNAH810 schreef: | 49 volwassenen; whoeps; moet goed komen; wie wordt de vijftigste??? |
ik tel er al 50 hannah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 april 2010, 12:32
|
|
|
GRACE585 schreef: | ik tel er al 50 hannah |
Grrrrr ik had net nr. 50 gevonden.......laat maar dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 april 2010, 21:57
|
|
|
mijn jongere zusje heeft inmiddels andere plannen gemaakt, maar mn oudste zus van 39 gaat graag mee, met haar twee puber-boys...
maar, leanne......... er kan nog meer bij, er kan nog meeeeer bij, joepie joepie jee!!
alle gezellige mensen zijn enorm welkom. (en de ongezellige mogen een ander hoekje van de uitgestrekte heide-vlakte zoeken, of we rollen ze in hun picknick-kleedje, en jonassen ze de schapen-mesthoop in.................. van je één, twééééé, drie!!! )
@nisha, ging de introducee uit regio gouda nog mee? @leanne, nodig maar uit als nummer 52 hoor.....gezellig
overigens zijn er nog meer mensen die overwegen te komen, maar hun naam liever niet op het lijstje zien prijken.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op vrijdag 30 april 2010, 21:58
|
|
Naar boven |
|
|
|
|