Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 00:56
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik baal ff van iets .... |
Ik heb nog wel een boksbal, wil je het even lenen,Sus..........
Jill
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 07:37
|
|
|
JILL658 schreef: | Hier heerlijk het zonnetje Jullie zitten gewoon aan de verkeerde kant van nederland ......
Jiil |
Een heerlijk zonnetje om 1 uur 's nachts? Welke kant van de wereld zit jij dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 09:11
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dan krijg je een trap in je kruis |
Ik neem aan dat Chat het tegen vrouwen heeft, en niet tegen mannen.
Chat.....
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op dinsdag 16 maart 2010, 09:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 09:53
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hij ? |
Ja Susannah, ik bedoel onze dansleraar, die ons de klompendans zou leren. Is nooit iets van gekomen, ik had wel nieuwe klompen gekocht, van die mooie echte Hollandse klompen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:10
|
|
|
Frisjes buiten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Frisjes buiten. |
Zeg maar gerust koud.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:13
|
|
|
IMRE695 schreef: | Zeg maar gerust koud. |
Koud is het op de noordpool, en daar zijn ijsberen. Aangezien ik buiten geen ijsberen zie valt het mee met de kou.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Koud is het op de noordpool, en daar zijn ijsberen. Aangezien ik buiten geen ijsberen zie valt het mee met de kou. |
I.t.t. de klimaatwetenschappers geloof ik in een nieuwe ijstijd. Ijsberen of geen ijsberen. Zelfs het ijsvogeltje had het moeilijk in de afgelopen winter.
Trouwens: koud of warm is een subjectief begrip. Als jij het warm hebt, kan ik het nog wel koud hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 10:37
|
|
|
IMRE695 schreef: | I.t.t. de klimaatwetenschappers geloof ik in een nieuwe ijstijd. Ijsberen of geen ijsberen. Zelfs het ijsvogeltje had het moeilijk in de afgelopen winter.
Trouwens: koud of warm is een subjectief begrip. Als jij het warm hebt, kan ik het nog wel koud hebben. |
Ben je een kouwkleum dan? Heb wel een vest voor je
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:11
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ben je een kouwkleum dan? Heb wel een vest voor je |
heeft ie dat dan nog niet opgehaald maris
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ben je een kouwkleum dan? Heb wel een vest voor je |
Kom maar even brengen dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:35
|
|
|
IMRE695 schreef: | Kom maar even brengen dan. |
Lijkt me een goed idee,kunnen jullie op de bank tegen elkaar zeuren over het weer
Ik geniet hoor,ik zie steeds witte kippekontjes door de tuin wiebelen Is er toevallig iemand die nog een paar zijdehoendertjes over heeft?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:49
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Lijkt me een goed idee,kunnen jullie op de bank tegen elkaar zeuren over het weer
Ik geniet hoor,ik zie steeds witte kippekontjes door de tuin wiebelen Is er toevallig iemand die nog een paar zijdehoendertjes over heeft? |
Een paar wat? Ik ken nog wel een adres waar ze goede leghennen verkopen. En soephanen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:51
|
|
|
IMRE695 schreef: | Een paar wat? Ik ken nog wel een adres waar ze goede leghennen verkopen. En soephanen. |
AAhhhh ze zijn zo schattig,klein,wollig en knuffelig en ze tokkelen de hele dag.......
verhip,dat doet me aan iemand denken hahaha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | AAhhhh ze zijn zo schattig,klein,wollig en knuffelig en ze tokkelen de hele dag.......
verhip,dat doet me aan iemand denken hahaha |
oh aan wie? aan jezelf?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:55
|
|
|
RENSKE067 schreef: | oh aan wie? aan jezelf? |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 13:58
|
|
|
LEANNE226 schreef: | |
ja dus zo schattig ben je anders niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 14:00
|
|
|
RENSKE067 schreef: | ja dus zo schattig ben je anders niet |
ssssssssssst!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 17:10
|
|
|
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zoow die ben ik kwijt (nu weer terug naar euhm topic, of was het nu juist off topic?) snap er niks meer van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 17:11
|
|
|
RELLOK036 schreef: | AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zoow die ben ik kwijt (nu weer terug naar euhm topic, of was het nu juist off topic?) snap er niks meer van |
Blijf vooral niet te lang in hetzelfde onderwerp hangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 17:30
|
|
|
Hoor de vogels tjilpen in allerlei soorten één voor één tis net een koor ja kan zo elke dag naar luisteren genieten van Gods schepping wat mooi is dat
Geniet van het kleine Is meer zo waard Dan al het grote Geniet van de natuur Geniet van wat leeft Geniet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:29
|
|
|
Ik schrok me toch ineens vanmiddag.... De zon brak hier door.
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op dinsdag 16 maart 2010, 19:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 19:31
|
|
|
RELLOK036 schreef: | AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH zoow die ben ik kwijt (nu weer terug naar euhm topic, of was het nu juist off topic?) snap er niks meer van |
Wat ben je nu eigenlijk kwijt, Rellok?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:08
|
|
|
HENK710 schreef: | Oranje is veelal gelinkt aan de VVD als je naar de politieke partijen kijkt. Er is wel een kans dat VVD aan regeren toekomt, mogelijk in elk geval samen met PVV. Maar dan moet er nog wat aan zetels bij voor een meerderheid. Ben wel benieuwd of de PvdA met een dergelijke combinatie in zee wenst te gaan... Want CDA en D'66 vallen in elk geval af als kandidaten vanuit hun niet-met-PVV-willen-regeren, waarbij CDA ook nog eens uitgekeken is op PvdA na de laatste val... |
VVD en PVV ??? wat een ramp ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:12
|
|
|
JILL658 schreef: | Ik heb nog wel een boksbal, wil je het even lenen,Sus..........
Jill |
hahaha .... lache, jammer dat ik dit stukkie nu pas lees Ja was wel een goeie geweest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:15
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Ja Susannah, ik bedoel onze dansleraar, die ons de klompendans zou leren. Is nooit iets van gekomen, ik had wel nieuwe klompen gekocht, van die mooie echte Hollandse klompen. |
haha oke dan ... Hoefde je niet te vertellen hoor ... maar kon het niet laten om te reageren .... hihi Misschien kun je iets organiseren bij topic "agenda" ... en dan een klompenleraar laten komen natuurlijk Misschien is de kabouterdans op klompen iets voor je ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 20:18
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | VVD en PVV ??? wat een ramp ... |
'k Moet daar ook echt niet aan denken, dat lijkt me dramatisch voor Nederland. Dat zal me een a-sociale boel worden zeg! En dan Wilders zeker als premier Dan ga ik emigreren.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op dinsdag 16 maart 2010, 20:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOLAFIDE630
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 21:01
|
|
|
Waar hebben we het hier allemaal over.....als je echt christen bent, kun je m.i. helemaal niet meer stemmen....je moet al veel te veel spagaten maken.....
Wat je zegt Imre....voor de Heer is er niet zoiets als scheiding tussen kerk en straat....
Deze wereld holt met zeer rasse schreden op de eindtijd af.....Iedere dag zou je de Heer kunnen verwachten....de tekenen van die eindtijd zijn al overduidelijk zichtbaar gewoon.... al gezien de onchristelijke politieke punten die hier naar voren worden gebracht en nog vele andere zaken , die tot uiting komen in de houding van de ongelovigen.......
Zijn wij er klaar voor om de Heer te ontmoeten???????????
M.i. is het zaak om je hoofd op te richten naar de Heer toe...naar boven dus en Hem te verwachten....Goede bijbelstudie hierover te doen en je alleen tot de Heer te wenden om Die te verwachten, want van Hem moeten wij het hebben en van niets of niemand anders.
Wij christenen zijn immers bijwoners hier op deze aarde....wij horen hier niet thuis....ons thuis is daar waar de Heer is.
Alles is al in rep en roer en maakt zich klaar om straks Israel te belegeren, zoals de bijbel voorspelt en Nederland zal daar ook bij zijn......alles wordt al in gereedheid gebracht.
De verlossing is alleen van en in de Heer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 21:28
|
|
|
SOLAFIDE630 schreef: | Waar hebben we het hier allemaal over.....als je echt christen bent, kun je m.i. helemaal niet meer stemmen....je moet al veel te veel spagaten maken.....
Wat je zegt Imre....voor de Heer is er niet zoiets als scheiding tussen kerk en straat....
Deze wereld holt met zeer rasse schreden op de eindtijd af.....Iedere dag zou je de Heer kunnen verwachten....de tekenen van die eindtijd zijn al overduidelijk zichtbaar gewoon.... al gezien de onchristelijke politieke punten die hier naar voren worden gebracht en nog vele andere zaken , die tot uiting komen in de houding van de ongelovigen.......
Zijn wij er klaar voor om de Heer te ontmoeten???????????
M.i. is het zaak om je hoofd op te richten naar de Heer toe...naar boven dus en Hem te verwachten....Goede bijbelstudie hierover te doen en je alleen tot de Heer te wenden om Die te verwachten, want van Hem moeten wij het hebben en van niets of niemand anders.
Wij christenen zijn immers bijwoners hier op deze aarde....wij horen hier niet thuis....ons thuis is daar waar de Heer is.
Alles is al in rep en roer en maakt zich klaar om straks Israel te belegeren, zoals de bijbel voorspelt en Nederland zal daar ook bij zijn......alles wordt al in gereedheid gebracht.
De verlossing is alleen van en in de Heer. |
Ik zie heel veel mooie gedachten in jouw stukje en er zit zeker een grote kern van waarheid in. Maar Sola, wij zijn wel rentmeesters op deze aarde. Dus we hebben wel een verantwoordelijkheid. Als je niet stemt, stem je toch eigenlijk ook? En volgens mij is er Nederland wel een partij te vinden, die de Bijbel als uitgangspunt heeft. Ik vind het ook iets egoïstisch hebben, om niet te stemmen. Zo van; we zien wel waar het schip strand Naar mijn idee ontloop je dan je verantwoordelijkheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 16 maart 2010, 21:30
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | 'k Moet daar ook echt niet aan denken, dat lijkt me dramatisch voor Nederland. Dat zal me een a-sociale boel worden zeg! En dan Wilders zeker als premier Dan ga ik emigreren. |
Naar Cuba of Noord-Korea
|
|
Naar boven |
|
|