Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: donderdag 8 april 2010, 17:07
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Omdat het voor velen een "ver van mijn bed show" is geworden. Onder het mom van "ik verwacht Hem elke dag" is het toch niet nodig om naar de tekenen der tijden te kijken..... !!!!! Of ook een hele mooie uitspraak om er onderuit te komen, "alleen de Vader weet de tijd en de ure, zelfs de Zoon weet het niet" hoe moeten wij het dan wel weten.....!!!!! |
idd ken alle uitsprakenen ze worden dan idd verkeerd en als smoes gebruikt gebruikt denk dat t juist heel belangrijk is om op de tekenen der tijden te letten en anderen te mogen waarschuwen dat nu nog de tijd is om keuze te maken om God gehoorzaam te zijn en Hem in je leven toe te laten ,straks kan het te laat zijn en dan zijn er geen excuses dat je t niet wist de tekenen gaven het aan
(wel of topic ivm verbeterpunten)
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op donderdag 8 april 2010, 17:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 8 april 2010, 23:26
|
|
|
GRACE585 schreef: | idd ken alle uitsprakenen ze worden dan idd verkeerd en als smoes gebruikt gebruikt denk dat t juist heel belangrijk is om op de tekenen der tijden te letten en anderen te mogen waarschuwen dat nu nog de tijd is om keuze te maken om God gehoorzaam te zijn en Hem in je leven toe te laten ,straks kan het te laat zijn en dan zijn er geen excuses dat je t niet wist de tekenen gaven het aan
(wel of topic ivm verbeterpunten) |
sorry
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 april 2010, 00:55
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | sorry |
't is je vergeven hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 17:22
|
|
|
De servertijd van CM loopt 4 minuten achter op mijn computertijd.
Hoe kan dat?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 10 april 2010, 22:30
|
|
|
IMRE695 schreef: | De servertijd van CM loopt 4 minuten achter op mijn computertijd.
Hoe kan dat? |
Conservatieve server met progressieve PC
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 11:19
|
|
|
IMRE695 schreef: | De servertijd van CM loopt 4 minuten achter op mijn computertijd.
Hoe kan dat? |
misschien is de tijd van de server anders... zou kunnen of die van jouw kan ook dacht ik mara euhm sja dat is ook ergens idd een verbeterpunt op cm... Verder denk ik dat de sfeer echt nog niet goed is ergens proef ik nog een spanning... men loopt nog steeds op de teentjes.... een jaar geleden kon je nog dingen roepen voor je compleet met de grond gelijk wordt gemaakt door jan en alleman...maar ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 12:04
|
|
|
RELLOK036 schreef: | misschien is de tijd van de server anders... zou kunnen of die van jouw kan ook dacht ik mara euhm sja dat is ook ergens idd een verbeterpunt op cm... Verder denk ik dat de sfeer echt nog niet goed is ergens proef ik nog een spanning... men loopt nog steeds op de teentjes.... een jaar geleden kon je nog dingen roepen voor je compleet met de grond gelijk wordt gemaakt door jan en alleman...maar ja |
Ik vraag me wel eens af: als alle chatters real-life om een grote ronde tafel zouden zitten, zouden ze dan nog net zo reageren op elkaar als nu vaak in de chatroom?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 12:33
|
|
|
Woorden hebben menig hart gebroken, woorden slaan wonden, woorden doen pijn, kunnen als vlijmscherpe messen zijn, woorden geschreven, woorden gesproken. Woorden geopperd zonder enige spijt, verwijtende woorden, ze kerven de ziel waardoor liefde vaak in haat verviel, woorden van gramschap, woorden van nijd.
Hoe deugddoend, hoe warm zijn zalvende woorden, woorden die troosten als een oprechte zoen, simpele woorden die glimlachen doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 11 april 2010, 15:07
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik vraag me wel eens af: als alle chatters real-life om een grote ronde tafel zouden zitten, zouden ze dan nog net zo reageren op elkaar als nu vaak in de chatroom? |
Ik moet zeggen,de groep die in Groningen ging stappen,dat klikte goed,er is geen onvertogen woord gevallen en die mensen zijn me nog steeds dierbaar.
Ik merk aan mezelf dat ik bepaalde onderwerpen in de box ontwijk omdat mijn mening vaak afwijkt en soms is zwijgen goud
Rell,ik vind het heel jammer dat ik afgelopen week niet mee kon praten over je open onderwerp(je weet vast wel wat ik bedoel),ik was druk,misschien nog een dunnetjes over doen?Ik vind het nl. top dat je er zo open over was!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 00:02
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik moet zeggen,de groep die in Groningen ging stappen,dat klikte goed,er is geen onvertogen woord gevallen en die mensen zijn me nog steeds dierbaar.
Ik merk aan mezelf dat ik bepaalde onderwerpen in de box ontwijk omdat mijn mening vaak afwijkt en soms is zwijgen goud
Rell,ik vind het heel jammer dat ik afgelopen week niet mee kon praten over je open onderwerp(je weet vast wel wat ik bedoel),ik was druk,misschien nog een dunnetjes over doen?Ik vind het nl. top dat je er zo open over was! | euhm welke?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RENSKE067
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 13:43
|
|
|
IMRE695 schreef: | Ik vraag me wel eens af: als alle chatters real-life om een grote ronde tafel zouden zitten, zouden ze dan nog net zo reageren op elkaar als nu vaak in de chatroom? |
misschien vliegen ze elkaar dan wel letterlijk in de haren maar ik denk dat het wel mee zal vallen dan zie je door iemands houding wel hoe er iets bedoelt wordt en kun je ook makkelijker reageren op elkaar vaak worden dingen als grapje bedoelt en komt het anders over of juist andersom
iig was het stappen in groningen idd een succes en misschien voor herhaling vatbaar
Laatst aangepast door
|
RENSKE067
|
op maandag 12 april 2010, 13:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 19:30
|
|
|
RENSKE067 schreef: | misschien vliegen ze elkaar dan wel letterlijk in de haren maar ik denk dat het wel mee zal vallen dan zie je door iemands houding wel hoe er iets bedoelt wordt en kun je ook makkelijker reageren op elkaar vaak worden dingen als grapje bedoelt en komt het anders over of juist andersom
iig was het stappen in groningen idd een succes en misschien voor herhaling vatbaar |
De groep in Arnhem heb ik elkaar ook niet in de haren zien vliegen, dus waar de problemen vandaan komen. Hmm.....eigenlijk heb ik ook helemaal geen problemen, op dit moment vind ik het er - veel meer dan een maand geleden - best ontspannen aan toegaan. Ik denk dat iedereen dat weer anders beleeft, wat altijd wel zal blijven.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 12 april 2010, 19:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 21:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | De groep in Arnhem heb ik elkaar ook niet in de haren zien vliegen, dus waar de problemen vandaan komen. Hmm.....eigenlijk heb ik ook helemaal geen problemen, op dit moment vind ik het er - veel meer dan een maand geleden - best ontspannen aan toegaan. Ik denk dat iedereen dat weer anders beleeft, wat altijd wel zal blijven. |
Het is gewoon lente geworden. Iedereen begint te ontdooien! Spring (and love ) is in the air).
Laatst aangepast door
|
IMRE695
|
op maandag 12 april 2010, 21:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 21:47
|
|
|
IMRE695 schreef: | Het is gewoon lente geworden. Iedereen begint te ontdooien! Spring (and love ) is in the air). |
Vond het gister en een zaterdag over de SGP flink aan toegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: maandag 12 april 2010, 22:39
|
|
|
MARIO216 schreef: | Vond het gister en een zaterdag over de SGP flink aan toegaan. |
Dat was wel zo, maar ik doe dat toch met een koel hoofd. En met begrip voor degelijke argumenten. En om het debat gaande te houden, zet ik soms de boel even op scherp. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik de SGP hun principes niet gun.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 07:19
|
|
|
IMRE695 schreef: | Dat was wel zo, maar ik doe dat toch met een koel hoofd. En met begrip voor degelijke argumenten. En om het debat gaande te houden, zet ik soms de boel even op scherp. Maar goed, dat wil niet zeggen dat ik de SGP hun principes niet gun. | oke maar euhm wat heeft dit met verbeter punten te maken op cm?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 08:10
|
|
|
RELLOK036 schreef: | oke maar euhm wat heeft dit met verbeter punten te maken op cm? |
Eh... verbeter de wereld (en CM), begin bij jezelf!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:08
|
|
|
RELLOK036 schreef: | oke maar euhm wat heeft dit met verbeter punten te maken op cm? |
Gewoon dat hier ruimte moet zijn voor mensen die anders denken dan anderen, denk ik Rellok Schijnt nog wel eens lastig te zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 15:28
|
|
|
HENK710 schreef: | Gewoon dat hier ruimte moet zijn voor mensen die anders denken dan anderen, denk ik Rellok Schijnt nog wel eens lastig te zijn... | das waar gezien een ander topic waar het weer eens flink losbarst Tis zo jammer, we zijn christenen maar euhm geven we wel het goede voorbeeld? bedoel stel er komt een moslim man/vrouw die net bekeerd is hier neuzen... goh jottem fijn... of ene boedist of een jood of ee nneoem maar op... gezellig he cm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 20:29
|
|
|
RELLOK036 schreef: | das waar gezien een ander topic waar het weer eens flink losbarst Tis zo jammer, we zijn christenen maar euhm geven we wel het goede voorbeeld? bedoel stel er komt een moslim man/vrouw die net bekeerd is hier neuzen... goh jottem fijn... of ene boedist of een jood of ee nneoem maar op... gezellig he cm |
En dan te bedenken dat we hier allemaal vrijwillig zitten.
Dus gewoon blijven zoeken naar lichtpuntjes, die er meer dan genoeg zijn. En zolang de positieve dingen nog overheersen, blijf ik. Anders was ik allang weg, 't spaart je namelijk nog geld uit ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 april 2010, 22:05
|
|
|
RELLOK036 schreef: | das waar gezien een ander topic waar het weer eens flink losbarst Tis zo jammer, we zijn christenen maar euhm geven we wel het goede voorbeeld? bedoel stel er komt een moslim man/vrouw die net bekeerd is hier neuzen... goh jottem fijn... of ene boedist of een jood of ee nneoem maar op... gezellig he cm |
Gelukkit zit er weer een slotje op Rell, nu maar hopen dat ze er iets van hebben geleerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 07:27
|
|
|
MARY052 schreef: | Gelukkit zit er weer een slotje op Rell, nu maar hopen dat ze er iets van hebben geleerd! | maar ben eens eerlijk is zoon slotje eigenlijk nodig? dat chris als een politie agent moet optreden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 10:00
|
|
|
RELLOK036 schreef: | maar ben eens eerlijk is zoon slotje eigenlijk nodig? dat chris als een politie agent moet optreden? |
Ja Rell,blijkbaar is dat nodig.Gisteren in de chat heb ik weer gemerkt dat het schijnbaar voor sommige mensen heel moeilijk is om na een zeer foute opmerking je ongelijk te zien en je excuses aan te bieden........en het is zooooooo simpel he! Er is een groot verschil tussen plagen en oud zeer openhalen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 10:08
|
|
|
RELLOK036 schreef: | maar ben eens eerlijk is zoon slotje eigenlijk nodig? dat chris als een politie agent moet optreden? |
Het is triest Rell maar ik denk dat het nodig is, anders gaan mensen eindeloos door met elkaar te veroordelen en de taal wordt niet liefdevoller maar grimmiger, helaas................
Aan de andere kant zou het helemaal niet nodig moeten zijn, wij hier op CM allemaal broers en zussen, kinderen van onze Hemelse Vader....maar blijkbaar weten nog veel mensen niet hoe ze op een liefdevolle manier met elkaar kunnen discussieren! Helaas!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 13:42
|
|
|
MARY052 schreef: | Het is triest Rell maar ik denk dat het nodig is, anders gaan mensen eindeloos door met elkaar te veroordelen en de taal wordt niet liefdevoller maar grimmiger, helaas................
Aan de andere kant zou het helemaal niet nodig moeten zijn, wij hier op CM allemaal broers en zussen, kinderen van onze Hemelse Vader....maar blijkbaar weten nog veel mensen niet hoe ze op een liefdevolle manier met elkaar kunnen discussieren! Helaas!
Mary |
Het is dus net een afspiegeling van de samenleving.......jammer maar waar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 17:56
|
|
|
HERMIENA254 schreef: | Het is dus net een afspiegeling van de samenleving.......jammer maar waar | dat bedoel ik hermiena... en dan zijn we broertjes en zusjes in de Heer....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUNNY196
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 18:31
|
|
|
heb meegelezen en wil er iets aan toevoegen, misschien helpt het ook als je vanuit je zelf praat. niet van het is zo. maar ik vind dat.....je kan van mening verschillen toch??? en misschien voelen mensen zich dan wat minder snel aangevallen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMIENA254
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 18:38
|
|
|
SUNNY196 schreef: | heb meegelezen en wil er iets aan toevoegen, misschien helpt het ook als je vanuit je zelf praat. niet van het is zo. maar ik vind dat.....je kan van mening verschillen toch??? en misschien voelen mensen zich dan wat minder snel aangevallen. |
Broeders en zusters in de Heer?
Die woorden zeggen me eigenlijk weinig hoor.....voelt voor mij meer als...mijn christelijke naaste!!
Je mag en moet elkaar vermanen, in alle eerlijkheid.
Laat Gods woord in alles nummer één staan!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:48
|
|
|
wat zouden jullie dr van vinden als je op cm een reaktie kon schrijven op iemand zn foto ? de persoon ziet een reaktie binnen komen op zn foto en kan dan toestemming geven of die reaktie geplaatst mag worden of niet hoe denken jullie hier over
Laatst aangepast door
|
BRAZEEVEL772
|
op woensdag 14 april 2010, 20:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 14 april 2010, 20:50
|
|
|
SUNNY196 schreef: | heb meegelezen en wil er iets aan toevoegen, misschien helpt het ook als je vanuit je zelf praat. niet van het is zo. maar ik vind dat.....je kan van mening verschillen toch??? en misschien voelen mensen zich dan wat minder snel aangevallen. |
Ik lees hier een aantal reacties over de discussie die op slot is gezet (terecht). Wat ik me wel afvraag waarom de mensen die er nu van alles over vinden en dit achteraf melden dat niet in de discussie toen die gaande was gezegd hebben....... Eigenlijk een beetje jammer.....
Willemijn
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op woensdag 14 april 2010, 21:11
|
|
Naar boven |
|
|