Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 18:49
|
|
|
een gezellige avond allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 maart 2010, 18:50
|
|
|
iedereen een heel fijne avond gewenst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HAAS141
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 09:54
|
|
|
bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezellige avond! wij waren wat eerder weg .... (zijn ook niet meer de jongste ) maar ik hoop dat jullie het nog gezellig hebben gehad!
lieve groet aer & sas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 12:33
|
|
|
HAAS141 schreef: | bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezellige avond! wij waren wat eerder weg .... (zijn ook niet meer de jongste ) maar ik hoop dat jullie het nog gezellig hebben gehad!
lieve groet aer & sas |
ja hoor ,vond t leuk jillie ontmoet te hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:24
|
|
|
HAAS141 schreef: | bij deze wil ik iedereen bedanken voor de gezellige avond! wij waren wat eerder weg .... (zijn ook niet meer de jongste ) maar ik hoop dat jullie het nog gezellig hebben gehad!
lieve groet aer & sas |
Bedankt voor het organiseren van deze avond, Haas! Ik vond het gezellig. Erg leuk om mensen, die je virtueel kent, in het echt te ontmoeten.
En Sussanah, ik heb je ontdekt op de foto van 23 jaar geleden. Volgens mij lig je vooraan. Je bent weinig veranderd hoor!
Nog een tip voor Chat en Cross, bestuderen jullie voor de volgende keer eerst de verkeersregels? Of zijn de regels in het noorden van land anders? Het waren zeker gezellige ritten. De dropjes smaakten ook goed.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 20 maart 2010, 13:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:24
|
|
|
GRACE585 schreef: | ja hoor ,vond t leuk jillie ontmoet te hebben |
En ons niet dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:25
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Bedankt voor het organiseren van deze avond, Haas! Ik vond het gezellig. Erg leuk om mensen, die je virtueel kent, in het echt te ontmoeten.
En Sussanah, ik heb je ontdekt op de foto van 23 jaar geleden. Volgens mij lig je vooraan. Je bent weinig veranderd hoor!
Nog een tip voor Chat en Cross, bestuderen jullie voor de volgende keer eerst de verkeersregels? Of zijn de regels in het noorden van land anders? Het waren zeker gezellige ritten. De dropjes smaakten ook goed. |
Reed cross op de busbaan en door het rode licht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:26
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Reed cross op de busbaan en door het rode licht? |
Ik zeg niks.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik zeg niks. |
Busbaan.. wel herkenbaar hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | En ons niet dan. |
jullie allemaal hoor, bedoelde jullie tb van maris is echt ramp inzameling nodig voor nieuw
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 20 maart 2010, 13:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:39
|
|
|
GRACE585 schreef: | jullie allemaal hoor, bedoelde jullie tb van maris is echt ramp inzameling nodig voor nieuw |
Sorry, ik las Jill. Zo zie je maar dat je op een forum zo misverstanden krijgt. 'k Vond het ook leuk jou ontmoet te hebben.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:52
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Busbaan.. wel herkenbaar hoor |
welke busbaan???????????????? weet jij dat nog jill
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op zaterdag 20 maart 2010, 14:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 13:52
|
|
|
GRACE585 schreef: | welke busbaan???????????????? |
je weet wel die ene...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 16:28
|
|
|
Vond het zeker een heel gezellig "kliekie" om mee samen te zijn in Arnhem. En busbaan, ik weet niks van een busbaan, wel van dropjes..... he Chat en Marijan..... Welke verkeersregels, ging linksaf waar je alleen mocht oversteken, scheelde mij weer brandstof, dus ook weer goed voor het millieu (volgens de TOM mocht het, dus geen enkel probleem (nu nog de vraag wie TOM is))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 16:54
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Vond het zeker een heel gezellig "kliekie" om mee samen te zijn in Arnhem. En busbaan, ik weet niks van een busbaan, wel van dropjes..... he Chat en Marijan..... Welke verkeersregels, ging linksaf waar je alleen mocht oversteken, scheelde mij weer brandstof, dus ook weer goed voor het millieu (volgens de TOM mocht het, dus geen enkel probleem (nu nog de vraag wie TOM is)) |
Cross.....je hebt toch wel veilig gereden...met ons Chatje en Marijanneke?
En dieen Tom zegt wellis meer dingen die niet kloppen,
denk last van ouderdom....misschien moetie wel ge update worden?
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zaterdag 20 maart 2010, 16:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 17:12
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Vond het zeker een heel gezellig "kliekie" om mee samen te zijn in Arnhem. En busbaan, ik weet niks van een busbaan, wel van dropjes..... he Chat en Marijan..... Welke verkeersregels, ging linksaf waar je alleen mocht oversteken, scheelde mij weer brandstof, dus ook weer goed voor het millieu (volgens de TOM mocht het, dus geen enkel probleem (nu nog de vraag wie TOM is)) |
Tom is dom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 17:18
|
|
|
wij hebben geen droppie gezien heb geen Tom ontmoet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:16
|
|
|
De volgende keer gebruiken we mijn Tom maar, die weet vast beter hoe het moet. Maar inderdaad Cross, elk nadeel heeft ook weer een voordeel.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zaterdag 20 maart 2010, 19:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:29
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Ik ga mee hoor en heb er zin in! Tot morgen allemaal!
En Bob , ik hoor wel hoe laat je bij me bent hè. |
Bob ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:32
|
|
|
Zij dronk cola met een rietje. Ze heette geen sofietje. Op een arnhems terras. Zij was hollands al het gras.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:37
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Bedankt voor het organiseren van deze avond, Haas! Ik vond het gezellig. Erg leuk om mensen, die je virtueel kent, in het echt te ontmoeten.
Nog een tip voor Chat en Cross, bestuderen jullie voor de volgende keer eerst de verkeersregels? Of zijn de regels in het noorden van land anders? Het waren zeker gezellige ritten. De dropjes smaakten ook goed. |
Allereerst dank jullie Haas en Aernoudt voor het organiseren, was leuk om ook weer nieuwe gezichten te zien Hahaha Marijan ... volgens mij ben ik inmiddels heel wat veranderd hoor ... ... kun je die foto naar mij mailen ? waar sta jij dan ? ik sta (zit g'loof ik ) idd. vooraan ... uuuh liggen zei je ???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 19:38
|
|
|
INKA401 schreef: | een gezellige avond allemaal |
Dank je, maar ik lees dit nu pas ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 22:01
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Allereerst dank jullie Haas en Aernoudt voor het organiseren, was leuk om ook weer nieuwe gezichten te zien Hahaha Marijan ... volgens mij ben ik inmiddels heel wat veranderd hoor ... ... kun je die foto naar mij mailen ? waar sta jij dan ? ik sta (zit g'loof ik ) idd. vooraan ... uuuh liggen zei je ??? |
Als ik de goede persoon voor me heb, lag je toch echt languit! 'k Heb de foto helaas niet digitaal, maar misschien kan ik 'm een keer scannen. Dan hoor je het wel van me.
Zijn de foto's van gisteren een beetje gelukt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 22:20
|
|
|
het is de moeite waard om nog een keer 4-2d te doen. misschien in de zomer dan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 22:22
|
|
|
MARISKA601 schreef: | het is de moeite waard om nog een keer 4-2d te doen. misschien in de zomer dan. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 22:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | |
idd voor jou een een vraag en voor jill, grace en mij een weet. heeft te maken gehad met het stapavondje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 maart 2010, 23:13
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Als ik de goede persoon voor me heb, lag je toch echt languit! 'k Heb de foto helaas niet digitaal, maar misschien kan ik 'm een keer scannen. Dan hoor je het wel van me.
Zijn de foto's van gisteren een beetje gelukt? |
oke ... ben toch benieuwd welke foto je bedoelt, de foto die ik in gedachten heb, daar zit ik volgens mij links hahaha ... of de foto's van gisteren gelukt zijn ? tja, heb nog zo'n ouderwets rolletje ... duurt nog wel ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 00:27
|
|
|
parkeren is in arnhem goedkoper dan je denkt.. moet je wel even je ogen gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 09:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | parkeren is in arnhem goedkoper dan je denkt.. moet je wel even je ogen gebruiken. |
het geld ligt op straat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 21 maart 2010, 17:28
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | oke ... ben toch benieuwd welke foto je bedoelt, de foto die ik in gedachten heb, daar zit ik volgens mij links hahaha ... of de foto's van gisteren gelukt zijn ? tja, heb nog zo'n ouderwets rolletje ... duurt nog wel ff |
'k Heb de foto nog eens goed bekeken, maar ik heb me denk ik vergist. De foto is trouwens gemaakt in Lunteren. 'k Heb nu iemand gevonden, die ook wel op je lijkt. Had je heel lang haar toen? En je zat aardig vooraan zeker? Jammer dat ik 'm niet kan scannen, had ik 'm op CM gezet. Zoek de bekenden. Waarschijnlijk halen ze mij er niet meer uit, want ik had toen krullen (nep). Dat vond ik toen kennelijk mooi.
|
|
Naar boven |
|
|