Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 09:23
|
|
|
JOL252 schreef: | ff skypen? |
Heb ik nie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 11:37
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb ik nie |
Tja dan wordt het lastig..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 14:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Bij twee mensen tegelijk borrelen Hoeeeeeeeeeeeee doen we dat |
Das toch niet zo moeilijk? Gewoon ergens met je 3-en afspreken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 16:39
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Das toch niet zo moeilijk? Gewoon ergens met je 3-en afspreken |
Ga jij nie mee dan???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ga jij nie mee dan??? |
Mee??? waarheen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:22
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Mee??? waarheen?? |
Geen idee We wilden borrelen geloof ik dus ik dacht dan maar gelijk strand erbij... maar nog niks gepland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Geen idee We wilden borrelen geloof ik dus ik dacht dan maar gelijk strand erbij... maar nog niks gepland |
Klinkt gezellig!! Maar ehm...... dit is wel in het alleen-voor-vrouwentopic. Houdt dat ook in dat het uitje alleen voor vrouwen is?? (misschien wel handig, want die mannen hierzo raken alleen maar de weg kwijt, of laten zich weerhouden door opgebroken wegen enzo.......)
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 1 juli 2012, 18:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 18:43
|
|
|
HERMA135 schreef: | In dit topic, alleen voor vrouwen, wil ik graag jullie mening weten over iets. Als je patrner, van wie je veel houdt, soms veel verbaal geweld gebrukt, soms erg vernederd, voor je neus de playboy leest, en je geslagen heeft, maar ook een ontzettend lieve kant heeft....wat zouden jullie doen en waarom doen mannen zoiets... wat moet je doen, omdat je door je liefde voor hem ergens afhankelijk bent. je die liefde voor hem niet kunt wegbannen.... |
Ik zou mijn liefde aan GOD geven,
dan krijg je er veeeeeel meer voor terug!!!
En zo gauw een mens op zich zelf is aangewezen dan gaat hij/zij wat aan zich zelf doen.
heel veel sterkte en heel veel wijsheid! van God.
Laatst aangepast door
|
NICKY298
|
op maandag 2 juli 2012, 19:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAJARO438
|
|
Geplaatst: zondag 1 juli 2012, 21:47
|
|
|
Het klinkt alsof hij je gebruikt. Met een goed humeur vindt hij je lief, zit er iets tegen dan ben jij de smoes om misbruikt te worden. Klinkt aardig narcisistisch. Er is nooit een reden om iemand te gebruiken of te slaan, hij heeft zo te horen totaal geen respect voor je. Alleen jij kunt dit een halt toe roepen. Jij laat dit gebeuren, staat dit toe. Klinkt hard, maar zo is het wel. Jammer genoeg ben ook ik een ervaringsdeskundige hiermee. Kom voor jezelf en je kinderen op, zo,n vader is geen goed voorbeeld! Niet in de rol als partner en ook niet als vader.
Heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 19:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Klinkt gezellig!! Maar ehm...... dit is wel in het alleen-voor-vrouwentopic. Houdt dat ook in dat het uitje alleen voor vrouwen is?? (misschien wel handig, want die mannen hierzo raken alleen maar de weg kwijt, of laten zich weerhouden door opgebroken wegen enzo.......) |
Tja wat zullen we doen?? ze mogen hier niet reageren he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 2 juli 2012, 19:51
|
|
|
MAJARO438 schreef: | Het klinkt alsof hij je gebruikt. Met een goed humeur vindt hij je lief, zit er iets tegen dan ben jij de smoes om misbruikt te worden. Klinkt aardig narcisistisch. Er is nooit een reden om iemand te gebruiken of te slaan, hij heeft zo te horen totaal geen respect voor je. Alleen jij kunt dit een halt toe roepen. Jij laat dit gebeuren, staat dit toe. Klinkt hard, maar zo is het wel. Jammer genoeg ben ook ik een ervaringsdeskundige hiermee. Kom voor jezelf en je kinderen op, zo,n vader is geen goed voorbeeld! Niet in de rol als partner en ook niet als vader.
Heel veel sterkte! |
Helaas ben je niet de enige ervaringsdeskundige Majaro... Maar je geeft een goed advies, ook voor mensen die weer op aan het krabbelen zijn. Ruimte innemen voor jezelf!!! Moeilijk maar o zo nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 07:01
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Klinkt gezellig!! Maar ehm...... dit is wel in het alleen-voor-vrouwentopic. Houdt dat ook in dat het uitje alleen voor vrouwen is?? (misschien wel handig, want die mannen hierzo raken alleen maar de weg kwijt, of laten zich weerhouden door opgebroken wegen enzo.......) |
Laat de kerels maar mooi thuis blijven. Eindelijk een dagje rust
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 juli 2012, 08:30
|
|
|
ANNA415 schreef: | Laat de kerels maar mooi thuis blijven. Eindelijk een dagje rust |
Niet alleen een vrouwen topic waar de mannen toch komen kijken maar ook een vrouwenborrel!!!! Nogmaals, ik wil wel de BOB zijn in mijn huis...kom maar langs.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 19:51
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 4 juli 2012, 20:01
|
|
|
kon je het weer niet laten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 12:58
|
|
|
Huh geen vrouwenkwaaltjes meer?? Hebben we nu al alles besproken dan ken nooittttttttttttt
Komt Yes vanavond weer met zn verbaasde smileys
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 13:22
|
|
|
Ik heb nog wel een domme vraag hoor......het houdt me steeds bezig......
Ik ga weer over van vloerbedekking naar hout......op welk moment doe ik dan vilt onder de poten van kasten en banken??? Nu nog niet want het schuift voor geen meter,dus na het leggen.......toch?Hoe krijg ik die dingen dan binnen over mn nieuwe vloer zonder krassen?Tillen is geen optie,zoveel spierballen heb ik nou ook weer niet,ik ben wel heel goed in duwen Een blik mannen opentrekken gaat ook niet lukken.....die hebben rotsmoezen.......ze moeten hooien......hebben kramp in de rug.......moeten boodschappen doen voor moeder de vrouw........zijn te oud..........mietjes!
Ik zie vast iets over het hoofd,ik mis het "praktischdenkengen"
Optie "krat bier koudzetten en bbq aan,na het volgooien de mannen naar binnen lokken" heb ik al in gedachten.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 13:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb nog wel een domme vraag hoor......het houdt me steeds bezig......
Ik ga weer over van vloerbedekking naar hout......op welk moment doe ik dan vilt onder de poten van kasten en banken??? Nu nog niet want het schuift voor geen meter,dus na het leggen.......toch?Hoe krijg ik die dingen dan binnen over mn nieuwe vloer zonder krassen?Tillen is geen optie,zoveel spierballen heb ik nou ook weer niet,ik ben wel heel goed in duwen Een blik mannen opentrekken gaat ook niet lukken.....die hebben rotsmoezen.......ze moeten hooien......hebben kramp in de rug.......moeten boodschappen doen voor moeder de vrouw........zijn te oud..........mietjes!
Optie "krat bier koudzetten en bbq aan,na het volgooien de mannen naar binnen lokken" heb ik al in gedachten..... |
een oude deken eronder?? of je hebt van die kleine transport karretjes, voor verhuizingen enzo......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:42
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb nog wel een domme vraag hoor......het houdt me steeds bezig......
Optie "krat bier koudzetten en bbq aan,na het volgooien de mannen naar binnen lokken" heb ik al in gedachten..... |
Zodra je de meubels naar binnendoet staat er iemand met viltjes klaar om ze eronder te plakken, (zo deed ik het tenminste ben van oude huis vloerbedekking naar laminaat gegaan) en dan kan je alles gelijk op zijn plek zetten! Of een fleeceplaid erneerleggen daar het meubelstuk op en dan over de vloer schuiven maar gevaar van krassen blijft dan als er maar een steentje ligt heb je je eerste kras al!
Succes ermee......... Enne optie krat bier zeker doen de mannen tillen en jij klaarstaan met de viltjes eerlijke taakverdeling dacht ik zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zodra je de meubels naar binnendoet staat er iemand met viltjes klaar om ze eronder te plakken, (zo deed ik het tenminste ben van oude huis vloerbedekking naar laminaat gegaan) en dan kan je alles gelijk op zijn plek zetten! Of een fleeceplaid erneerleggen daar het meubelstuk op en dan over de vloer schuiven maar gevaar van krassen blijft dan als er maar een steentje ligt heb je je eerste kras al!
Succes ermee......... Enne optie krat bier zeker doen de mannen tillen en jij klaarstaan met de viltjes eerlijke taakverdeling dacht ik zo |
Moet Leanne klaar staan met bierviltjes???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:53
|
|
|
INGE721 schreef: | Moet Leanne klaar staan met bierviltjes??? |
Haha ja als alles binnestaat heeft ze die nodig voor op de tafel
Nee ik bedoel meubelviltjes maar dat begrijpt Leanne wel want ze had daar de vraag over
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 15:56
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Haha ja als alles binnestaat heeft ze die nodig voor op de tafel
Nee ik bedoel meubelviltjes maar dat begrijpt Leanne wel want ze had daar de vraag over |
Ik ben heeeeeeeeel blond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 16:25
|
|
|
INGE721 schreef: | Ik ben heeeeeeeeel blond |
Verf het dan ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Huh geen vrouwenkwaaltjes meer?? Hebben we nu al alles besproken dan ken nooittttttttttttt
Komt Yes vanavond weer met zn verbaasde smileys |
oei, als YES nu toch wegblijft?
troost ERIKA: ik had ook last van vrouwenkwalen...
de laatste keer is nu al ruim drie maanden terug.... (ik had een bestwel zware periode...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 20:51
|
|
|
BART347 schreef: | oei, als YES nu toch wegblijft?
Vertel over je kwalen...misschien kunnen wij er nog wat van opsteken
de laatste keer is nu al ruim drie maanden terug.... (ik had een bestwel zware periode...) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BART347
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 21:02
|
|
|
INGE721 schreef: | BART347 schreef: oei, als YES nu toch wegblijft?
Vertel over je kwalen...misschien kunnen wij er nog wat van opsteken
de laatste keer is nu al ruim drie maanden terug.... (ik had een bestwel zware periode...) |
weer zo een vrouwenkwaal: een reactie geven binnen de beantwoordde tekst van een ander... en goed lezen...
(komt heel soms ook bij mannen voor)
Laatst aangepast door
|
BART347
|
op donderdag 5 juli 2012, 21:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 21:10
|
|
|
BART347 schreef: | weer zo een vrouwenkwaal: een reactie geven binnen de beantwoordde tekst van een ander... en goed lezen...
(komt heel soms ook bij mannen voor) |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 21:15
|
|
|
INGE721 schreef: | |
Ach, hij polluteert dit topic......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 21:22
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, hij polluteert dit topic...... |
Mee eens....Stop pollutie nu!
of hoort dit bij kreet van de week en polluteer ik nu ook dit topic?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: donderdag 5 juli 2012, 21:24
|
|
|
JANS221 schreef: | Mee eens....Stop pollutie nu!
of hoort dit bij kreet van de week en polluteer ik nu ook dit topic? |
Hoort het niet bij de zieke van de week?????
|
|
Naar boven |
|
|