Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:51
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:25
|
|
|
Even dit topic nog eens bovenaan plaatsen...
Ik weet zeker dat er nog leuke mannen zijn die willen meegaan omwille van Willemien en Jans...dus aarzel niet om je op de lijst te plaatsen...
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:53
|
|
|
Zelf heb ik 4 aug. vakantie . Mocht ik die dag niks ingepland hebben , komt er niks bijzonders op m'n pad die dag , als de A 59 niet gestremd is .....ja , dan hoopt vissertje die dag ook naar Ede te komen .
Dus ..... je mág me op de lijst zetten maar wél met een dikke OV er achter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LUDOVIS284
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 21:56
|
|
|
Het is toch geen visweer visser, als jij komt kom ik ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:01
|
|
|
LUDOVIS284 schreef: | Het is toch geen visweer visser, als jij komt kom ik ook |
ff kijken ...... ja hoor , het is anders wel een heel mooi tij om 's avonds naar het strand te gaan . O ja , heb vakantie , dus dat kan de dag ervoor ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 22:47
|
|
|
oke, ik voeg jullie dus beiden toe? enneh......visser; iedereen komt onder voorbehoud, vandaar dat er boven t lijstje staat; personen die HOPEN mee te gaan........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 12 juli 2012, 23:00
|
|
|
HANNAH810 schreef: | oke, ik voeg jullie dus beiden toe? enneh......visser; iedereen komt onder voorbehoud, vandaar dat er boven t lijstje staat; personen die HOPEN mee te gaan........ |
Gut...... Hannah ....... ik had een andere vraag van je verwacht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 01:52
|
|
|
Ik weet zeker dat er nog leuke mannen zijn die willen meegaan omwille van Willemien en Jans...dus aarzel niet om je op de lijst te plaatsen...
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314 Visser278, 45 jaar, regio 0113 (OV) Ludovis278, 55j, regio 0184
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 13 juli 2012, 01:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 06:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus ..... je mág me op de lijst zetten maar wél met een dikke OV er achter. |
Met OV bedoel je toch Openbaar Vervoer, he?? Er is vast wel iemand die je van het station wil ophalen, als dat nodig is!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op vrijdag 13 juli 2012, 06:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 07:03
|
|
|
JANS221 schreef: | Met OV bedoel je toch Openbaar Vervoer, he?? Er is vast wel iemand die je van het station wil ophalen, als dat nodig is! |
...tuurlijk betekent OV openbaar vervoer...wat dacht je dan. Dat het Onnozele Visser betekende...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 14:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...tuurlijk betekent OV openbaar vervoer...wat dacht je dan. Dat het Onnozele Visser betekende... |
dat spreekt voor zich, toch, frank?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 16:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | dat spreekt voor zich, toch, frank? |
...ojee, dat vraagt om moeilijkheden, Hannah...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 17:55
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dus ..... je mág me op de lijst zetten maar wél met een dikke OV er achter. |
Hihi, een dikke OV nog wel, zou hij bedoelen : Heel erg onnozel?
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op vrijdag 13 juli 2012, 17:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:03
|
|
|
JANS221 schreef: | Hihi, een dikke OV nog wel, zou hij bedoelen : Heel erg onnozel? |
...ook dit is om problemen vragen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 18:44
|
|
|
Precies....problemen . Ik ga al niet meer. 'kga wel vissen.
daaaag Overontwikkelde Jans en Ongeloooooflijke Frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 19:42
|
|
|
VISSER278 schreef: | Precies....problemen . Ik ga al niet meer. 'kga wel vissen.
daaaag Overontwikkelde Jans en Ongeloooooflijke Frank.
|
zeg vriend (nouja, alles is relatief) ik nam het wel voor jou op hoor...het is die Jans en Hannah die weer de draak met je staken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 20:18
|
|
|
FRANKT627 schreef: | zeg vriend (nouja, alles is relatief) ik nam het wel voor jou op hoor...het is die Jans en Hannah die weer de draak met je staken... |
Nou ja , dan zal ik het maar niet té serieus opvatten.
Maar het doet je wel wat hoor als ze je wereldwijd onnozel gaan noemen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou ja , dan zal ik het maar niet té serieus opvatten.
Maar het doet je wel wat hoor als ze je wereldwijd onnozel gaan noemen. |
Visser, plagen ze je? Ze bedoelden vast Ondeugende Visser, denk je niet????
Ik kom wel voor je op!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 21:23
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser, plagen ze je? Ze bedoelden vast Ondeugende Visser, denk je niet????
Ik kom wel voor je op! |
Hier kan ik wat mee.
'k was al van plan mn abo op te zeggen , W- tje.
Wát hebben de meesten toch tegen zeeuwen. Zuunig, buitenlanders, onnozel , weet ik veel wat er de afgelopen dagen al is voorbij gekomen. Maar ondertussen ...... morgen staat de A 58 Zeeland in weer vol met vakantiegangers omdat ze Zeeland zoooooooooooooooooo'n mooie provincie vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:11
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier kan ik wat mee.
Wát hebben de meesten toch tegen zeeuwen. Zuunig, buitenlanders, onnozel , weet ik veel wat er de afgelopen dagen al is voorbij gekomen. Maar ondertussen ...... morgen staat de A 58 Zeeland in weer vol met vakantiegangers omdat ze Zeeland zoooooooooooooooooo'n mooie provincie vinden. |
Ach nee Visser ..niet de natuur, maar de bolussen is wat de mensen van heinde en verre trekt naar het ehhh Zeeland
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Hier kan ik wat mee.
Wát hebben de meesten toch tegen zeeuwen. Zuunig, buitenlanders, onnozel , weet ik veel wat er de afgelopen dagen al is voorbij gekomen. Maar ondertussen ...... morgen staat de A 58 Zeeland in weer vol met vakantiegangers omdat ze Zeeland zoooooooooooooooooo'n mooie provincie vinden. |
Ach Visser, ze zijn gewoon jaloers dat jij in de op één na mooiste provincie van Nederland woont
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:20
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach Visser, ze zijn gewoon jaloers dat jij in de op één na mooiste provincie van Nederland woont |
Ik weet dat je brabant bedoelt, W-tje, en ik ben enorm blij dat Onze Visser niet ver van die mooieste provincie woont en daarom beschouw ik hem ook als Brabander...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:22
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik weet dat je brabant bedoelt, W-tje, en ik ben enorm blij dat Onze Visser niet ver van die mooieste provincie woont en daarom beschouw ik hem ook als Brabander... |
Jij weet heel goed dat ik dat niet bedoel Frank! En dat weet Onze Visser ook wel........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij weet heel goed dat ik dat niet bedoel Frank! En dat weet Onze Visser ook wel........ |
Ohhhh, bedoel je dan Belgische provincies??? Ja, daar woont Onze Visser ook niet ver vandaan... ...hij treft het wel...een Overgelukkige Visser...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:32
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ohhhh, bedoel je dan Belgische provincies??? Ja, daar woont Onze Visser ook niet ver vandaan... ...hij treft het wel...een Overgelukkige Visser... |
En soms is het een wat Overmoedige Visser he? Vooral als Onze Visser het Over Vissen heeft.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | En soms is het een wat Overmoedige Visser he? Vooral als Onze Visser het Over Vissen heeft..... |
een Onverzadigbaree Visser als hij weer eens bij de visboer komt aanlopen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 22:39
|
|
|
Ach, mocht Visser niet komen, dan heb ik zin aan de picknick.
En mocht Visser wel komen dan heb ik zeker zin aan de picknick.
Laatst aangepast door
|
HARALD940
|
op vrijdag 13 juli 2012, 22:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:19
|
|
|
HARALD940 schreef: | Ach, mocht Visser niet komen, dan heb ik zin aan de picknick.
En mocht Visser wel komen dan heb ik zeker zin aan de picknick.
|
Nee hoor , m'n besluit staat vast.........Het is een Overbodige Visser. Daar ben ik nu wel achter.
En Frank......Mag ik nu aub. zo snel mogelijk weer een update van de lijst met personen die meegaan. Doe je plicht , wat moet Hannah hier wel weer van denken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 juli 2012, 23:22
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee hoor , m'n besluit staat vast.........Het is een Overbodige Visser. Daar ben ik nu wel achter.
En Frank......Mag ik nu aub. zo snel mogelijk weer een update van de lijst met personen die meegaan. Doe je plicht , wat moet Hannah hier wel weer van denken. |
sorry Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|