Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 28 januari 2010, 22:37
|
|
|
ik had gezegd dat ik mee wilde. bij deze zeg ik af. heb geen oppas in de buurt voor de hond. en de hond meeslepen naar grunn zie ik niet zitten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 09:34
|
|
|
RELLOK036 schreef: | ik ken allen het paard van sinterklaas....oja ook die van sinte merte maar das een ander verhaal... ach ja zo heeft elke streek wel iets bij mij euhm oa schtersfeesten en vasteloavend en sinte merte (sint maarten dus) |
He rel je had toch ook een paard in de gang je weet wel die van buurvrouw Jansen greetz
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 10:29
|
|
|
HENK710 schreef: | Me2....kan niet ontbreken als mijn dametjes gaan he Iemand moet op ze passen in die voor hen vreemde wereldstad |
Och henk als het niet anders kan doe ik het wel voor jou hoor neem ik wel mn waakhond mee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 januari 2010, 15:00
|
|
|
CLOWNTJE718 schreef: | Och henk als het niet anders kan doe ik het wel voor jou hoor neem ik wel mn waakhond mee |
Ik ga hoe dan ook mee Clown, maar je bent welkom om je bij ons te voegen, inclusief waakhond (Sinds wanneer is Roos gepromoveerd tot waakhond? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: zondag 31 januari 2010, 13:15
|
|
|
HENK710 schreef: | Ik ga hoe dan ook mee Clown, maar je bent welkom om je bij ons te voegen, inclusief waakhond (Sinds wanneer is Roos gepromoveerd tot waakhond? ) | Tja Henk Roos een waakhond ,zover zou ik niet willen gaan de enigste overeenkomst die zij met een hond heeft is haar trouw en daar ben ik blij mee, We overwegen nog of we komen stappen in onze bommeberend stad. Je hoort wel van hoe en wat en zo en wat de dames betreft ik laat het nu maar aan jou over denk dat je het zonder mij wel aankan anders hoor ik wel komen we vast wel uit He groetjes daar aan rob en tot horens DE CLOWN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 10:33
|
|
|
En weer ff terug naar het stapavondje
Tot zover hebben aangemeld
henk710 & Robbedoes Syla & vriend Rellok Raps Clowntje & Roos Chhatuliem Bert Sarijs Trijnie
En met vraagteken
Leanne Marijan Klaas
Willen der genen met het vraagteken bij hun naam nog even laten weten of ze wel of niet mee gaan?
En zijn er nog meer mensen die mee willen en niet op het lijstje staan?? Laat het even weten via het forum...
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op woensdag 10 februari 2010, 13:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SARIJS794
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 14:15
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | En weer ff terug naar het stapavondje
henk710 & Robbedoes Syla & vriend Rellok Raps Clowntje & Roos Chhatuliem Bert
En met vraagteken
Leanne Marijan Klaas
Willen der genen met het vraagteken bij hun naam nog even laten weten of ze wel of niet mee gaan?
En zijn er nog meer mensen die mee willen en niet op het lijstje staan?? Laat het even weten via het forum... |
Ik sta er niet bij. Maar ben echt graag van de partij.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 15:03
|
|
|
SARIJS794 schreef: | Ik sta er niet bij. Maar ben echt graag van de partij. |
Heb je der bij gezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SARIJS794
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 15:20
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Heb je der bij gezet |
Da's beter.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 februari 2010, 23:56
|
|
|
henk710 & Robbedoes Syla & vriend Rellok Raps Clowntje & Roos Chhatuliem Bert Sarijs
En met vraagteken
Leanne Marijan Klaas
En zijn er nog meer mensen die mee willen en niet op het lijstje staan?? Laat het even weten via het forum... |
doesie hoe kun jij mij vergeten ????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 13:00
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | doesie hoe kun jij mij vergeten ???? | Ga je wel me dan?? Heb het nml nergens in het topic zien staan.... Maar zet je der bij hoor u is welkom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 14:47
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Ga je wel me dan?? Heb het nml nergens in het topic zien staan.... Maar zet je der bij hoor u is welkom |
sorry sorry , blond he heb niet gereageerd klopt , heb ook zo n druk leven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 16:08
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | sorry sorry , blond he heb niet gereageerd klopt , heb ook zo n druk leven | hahahahaha maar je staat er bij hoor komt goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: woensdag 10 februari 2010, 16:31
|
|
|
henk710 & Robbedoes Syla & vriend Rellok Raps Clowntje & Roos Chhatuliem Bert Sarijs Trijnie
En met vraagteken
Leanne Marijan Klaas Glen en Arienne
En zijn er nog meer mensen die mee willen en niet op het lijstje staan?? Laat het even weten via het forum...
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op donderdag 11 februari 2010, 10:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 00:23
|
|
|
En met vraagteken
Leanne Marijan Klaas
Glenn en ik willen ook wel mee...maar! ik moet een slag om de arm houden omdat ik nu nog niet weet hoe ik me dán voel, i.v.m pijn en zo... is dat erg? Het lijkt ons erg leuk om mee te gaan....maar mag het vraagteken dan achter onze naam blijven staan?
Ariënne en Glenn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 10:20
|
|
|
ARIENNEZ498 schreef: | Glenn en ik willen ook wel mee...maar! ik moet een slag om de arm houden omdat ik nu nog niet weet hoe ik me dán voel, i.v.m pijn en zo... is dat erg? Het lijkt ons erg leuk om mee te gaan....maar mag het vraagteken dan achter onze naam blijven staan?
Ariënne en Glenn |
Tuurlijk mag dat We zouden het heel erg leuk vinden als jullie mee gingen, dus we hopen dat het gaat lukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 10:22
|
|
|
En met vraagteken
Laatst aangepast door
|
ROBBEDOES873
|
op donderdag 11 februari 2010, 19:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:19
|
|
|
En met vraagteken
Haal mij maar van de lijst, 'k vind het toch wel ver. Alvast heel plezier in Groningen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:27
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Haal mij maar van de lijst, 'k vind het toch wel ver. Alvast heel plezier in Groningen! | okidoki gaan we jou schrappen, jammer hopenlijk tot een volgende keer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: donderdag 11 februari 2010, 19:28
|
|
|
En met vraagteken
Leanne Klaas Glen en Arienne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 08:47
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Tuurlijk mag dat We zouden het heel erg leuk vinden als jullie mee gingen, dus we hopen dat het gaat lukken |
Het lijkt ons ook superleuk dus hoop ik dat het vraagteken straks een uitroepteken zal worden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOSJE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 12 februari 2010, 12:13
|
|
|
En met vraagteken
Leanne Klaas Glen en Arienne
[i]Wat een leuk kluppie zo. Ik krijg er steeds meer zin in. Leuk jullie ook es allemaal te ontmoeten, met sommigen heb ik gemailt en anderen ken ik van de chat. gezelli Roos[/i][/color]
Laatst aangepast door
|
ROOSJE226
|
op vrijdag 12 februari 2010, 12:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 05:17
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | [i]Wat een leuk kluppie zo. Ik krijg er steeds meer zin in. Leuk jullie ook es allemaal te ontmoeten, met sommigen heb ik gemailt en anderen ken ik van de chat. gezelli Roos[/i][/color] |
ik of wij ook roosje hebben er reuze zin in echt super ben er ook aan toe effe lekker stappen , heerlijk maar clown maak je borst maar nat ik ben er klaar voor word vast heel gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CLOWNTJE718
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 19:00
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | ik of wij ook roosje hebben er reuze zin in echt super ben er ook aan toe effe lekker stappen , heerlijk maar clown maak je borst maar nat ik ben er klaar voor word vast heel gezellig | OKE TRIJN IK BEN ER KLAAR VOOR SNEEUWBALLEN LIGGEN AL IN DE DIEPVRIES EN HEB HULPTROEPEN INGESCHAKELD ,HEB IK WEL NODIG DENK IK , MAAR ROOS HEEFT OOK GEHAKTBALLEN DIE KOMEN MINDER HARD AAN DUS WIE WEET. NOU JA WE ZIEN WEL HOE DIT AFLOOPT MISSCHIEN EEN OLIFANT VAN DOES JE WEET WEL MET EEN LANGE SNUIT DIE BLIES DIT GEVECHT WEL UIT 1 DING HET WORDT VAST GEZELLI EN DAAR GAAT HET OM JA TOCH NIETAN
Laatst aangepast door
|
CLOWNTJE718
|
op zondag 14 februari 2010, 19:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:19
|
|
|
CLOWNTJE718 schreef: | OKE TRIJN IK BEN ER KLAAR VOOR SNEEUWBALLEN LIGGEN AL IN DE DIEPVRIES EN HEB HULPTROEPEN INGESCHAKELD ,HEB IK WEL NODIG DENK IK , MAAR ROOS HEEFT OOK GEHAKTBALLEN DIE KOMEN MINDER HARD AAN DUS WIE WEET. NOU JA WE ZIEN WEL HOE DIT AFLOOPT MISSCHIEN EEN OLIFANT VAN DOES JE WEET WEL MET EEN LANGE SNUIT DIE BLIES DIT GEVECHT WEL UIT 1 DING HET WORDT VAST GEZELLI EN DAAR GAAT HET OM JA TOCH NIETAN |
Wat hoor ik daar over mijn Fanten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SARIJS794
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 20:50
|
|
|
CLOWNTJE718 schreef: | OKE TRIJN IK BEN ER KLAAR VOOR SNEEUWBALLEN LIGGEN AL IN DE DIEPVRIES EN HEB HULPTROEPEN INGESCHAKELD ,HEB IK WEL NODIG DENK IK , MAAR ROOS HEEFT OOK GEHAKTBALLEN DIE KOMEN MINDER HARD AAN DUS WIE WEET. NOU JA WE ZIEN WEL HOE DIT AFLOOPT MISSCHIEN EEN OLIFANT VAN DOES JE WEET WEL MET EEN LANGE SNUIT DIE BLIES DIT GEVECHT WEL UIT |
Wat voor avondje stappen wordt dit precies? Toch geen misstappen hoop ik?
Laatst aangepast door
|
SARIJS794
|
op zondag 14 februari 2010, 20:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: zondag 14 februari 2010, 21:24
|
|
|
SARIJS794 schreef: | Wat voor avondje stappen wordt dit precies? Toch geen misstappen hoop ik? |
Is dat een nieuw woord voor daten: miss tappen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOSJE226
|
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 20:24
|
|
|
HENK710 schreef: | Is dat een nieuw woord voor daten: miss tappen |
Leg dat es uit Henk. Miss tappen= ernaast tappen Miss tappen= vrouwen tappen???
Geen idee wat je bedoelt maar gezellig word het. Spreken we gewoon af.
Ik hoop tog egt dat tr in maart geen sneeuw meer ligt, liever een zonnetje en terrasje pikken. En gaan we dan............. Van de zomer naar Schevingen, strandtent enzo en dan bij mij slapen?/ Of is dat voor de Noordelingen onder ons te ver??? ook leuk hoor strand. de warme zee is wat beter als een kouwe sneeuwbal in je nek Trijnie. Toch??
Laatst aangepast door
|
ROOSJE226
|
op maandag 15 februari 2010, 20:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ARIENNEZ498
|
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 20:37
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | Leg dat es uit Henk. Miss tappen= ernaast tappen
Ik hoop tog egt dat tr in maart geen sneeuw meer ligt, liever een zonnetje en terrasje pikken. En gaan we dan............. Van de zomer naar Schevingen, strandtent enzo en dan bij mij slapen?/ Of is dat voor de Noordelingen onder ons te ver??? ook leuk hoor strand. de warme zee is wat beter als een kouwe sneeuwbal in je nek Trijnie. Toch?? |
Ik dacht ook: "oohh...in maart moet het wel weer lukken...dán is de sneeuw wel wég!" Nu kan ik idd. ook alleen maar hopen dat 't snel ietsiepietsie warmer gaat worden want anders....zie ik het somber in....
Enne? Strand? Zee? ZON??? Een geweldig idee! Daar wil ik wel een eindje voor rijden hoor! Ik heb ook liever een warme bries dan die natte troep! (alhoewel....de zee is toch ook best nát..... )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 15 februari 2010, 20:39
|
|
|
ROOSJE226 schreef: | Leg dat es uit Henk. Miss tappen= ernaast tappen Miss tappen= vrouwen tappen??? |
Die eerste heet dan mis tappen...ik doelde dus op de tweede Maar voor jou zit dat er niet in denk ik U bent een miss (nou ja min of meer dan ) en ook al bezet
Laatst aangepast door
|
HENK710
|
op maandag 15 februari 2010, 20:39
|
|
Naar boven |
|
|