Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 20:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | De Klik,
Ik las op de BZV vrouw site een tekst van Peter: die met die paarden weten jullie nog, en die vertelde:
De klik, die is niet uit te leggen dat gebeurd gewoon.....Je kan alles uitleggen behalve de liefde...... | Hallo Willemijn Morgen komt er een BZV ik dacht om half 9 hoe het allemaal is afgelopen met de BZV ik hoorde ht op de radio vandaar dat ik het even meld Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 31 december 2011, 21:00
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn Morgen komt er een BZV ik dacht om half 9 hoe het allemaal is afgelopen met de BZV ik hoorde ht op de radio vandaar dat ik het even meld Sjalom. Martin |
Aaah Martin , had dat nou niet gezegd. Frank was juist van plan om morgenavond met W-tje te gaan chatten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 00:14
|
|
|
VISSER278 schreef: | Aaah Martin , had dat nou niet gezegd. Frank was juist van plan om morgenavond met W-tje te gaan chatten. |
Ik chat haast nooit met W-tje...en ik denk dat voor sommige mensen BZV belangrijker is dan een chat...
Ik vind niets aan BZV, alhoewel, Yvon
Oja, voor Pieter er mee komt, BZV betekent: Belg Zeurt Veel...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 1 januari 2012, 00:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik chat haast nooit met W-tje...en ik denk dat voor sommige mensen BZV belangrijker is dan een chat...
Oja, voor Pieter er mee komt, BZV betekent: Belg Zeurt Veel... |
Hier nog iemand die NIET kijkt naar belg zeurt veul
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:41
|
|
|
MOMO697 schreef: | Hier nog iemand die NIET kijkt naar belg zeurt veul |
hersenkronkel
zeug belt veul
geen idee waar die vandaan kwam
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 19:45
|
|
|
Ik chat haast nooit met W-tje...en ik denk dat voor sommige mensen BZV belangrijker is dan een chat...
Nee, klopt we chatten nooit......en wat kan er nu belangrijker zijn dan BZV? Toch heerlijk om naar te kijken en daarna even te evalueren???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 1 januari 2012, 23:24
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Willemijn Morgen komt er een BZV ik dacht om half 9 hoe het allemaal is afgelopen met de BZV ik hoorde ht op de radio vandaar dat ik het even meld Sjalom. Martin |
Dank je wel Martin dat je zo attent was.....ik heb inderdaad gekeken en weer genoten...... Voor jou in ieder geval veel heil en zegen in 2012!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 09:34
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dank je wel Martin dat je zo attent was.....ik heb inderdaad gekeken en weer genoten...... Voor jou in ieder geval veel heil en zegen in 2012! |
Tjone jonge wat een mooie uitspraak stel dat je zo,n veel dragende uitzending had moeten missen Wat een genot, dat zovelen stil staan bij zo,n veel zeggend programma
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 09:40
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Tjone jonge wat een mooie uitspraak stel dat je zo,n veel dragende uitzending had moeten missen Wat een genot, dat zovelen stil staan bij zo,n veel zeggend programma |
Ach, jij houdt misschien meer van kattenprogramma"s.... daar kijk ik dus absoluut niet naar..... En ken je het? Zo lijkt het wel een beetje omdat je er zo'n mening over hebt....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 10:58
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, jij houdt misschien meer van kattenprogramma"s.... daar kijk ik dus absoluut niet naar..... En ken je het? Zo lijkt het wel een beetje omdat je er zo'n mening over hebt.... |
Dat jij geen katten programma,s kijkt dat snap ik ook nog wel Die beestjes zijn veel te slim, stel dat je er wat van op zou steken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Aaah Martin , had dat nou niet gezegd. Frank was juist van plan om morgenavond met W-tje te gaan chatten. |
Hallo Visser. Sorrie weer voor mn beurt gesptoken k,sal het niet meer doen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik chat haast nooit met W-tje...en ik denk dat voor sommige mensen BZV belangrijker is dan een chat...
Oja, voor Pieter er mee komt, BZV betekent: Belg Zeurt Veel... | Hallo Frank. Ik moet je zeggen dat ik het alle 2 niet veel vind hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 21:31
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Dank je wel Martin dat je zo attent was.....ik heb inderdaad gekeken en weer genoten...... Voor jou in ieder geval veel heil en zegen in 2012! | Hallo Willemijn Ja ik las het en gaf het daarom even door maar ik had niet gekeken want ik was even een borreltje aan het halen bij een vriend en dan krijg je allerlei sterke verhalen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:27
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Frank. Ik moet je zeggen dat ik het alle 2 niet veel vind hahaha. Sjalom. Martin |
Wie niet? Frankt en W-tje? Aaaah .... jawel joh.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wie niet? Frankt en W-tje? Aaaah .... jawel joh. |
Ik wil best W-tje omhelzen en dan onze foto op het forum plaatsen hoor...ze mag me ook na 5 weken ten huwelijk vragen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik wil best W-tje omhelzen en dan onze foto op het forum plaatsen hoor...ze mag me ook na 5 weken ten huwelijk vragen... |
Oeioeioei, is dat nou een indirect aanzoek, Frank? En ehm....wat is je antwoord, Willemijn??
(feestjes......altijd leuk )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:42
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Oeioeioei, is dat nou een indirect aanzoek, Frank? En ehm....wat is je antwoord, Willemijn??
(feestjes......altijd leuk ) |
Je kan beter vragen wat is zijn antwoord.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:43
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan beter vragen wat is zijn antwoord..... |
weet je wat inplaat van dansen de 17e maken we er een feessie van ter ere van Willemijn en Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:48
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan beter vragen wat is zijn antwoord..... | Kan ook, idd
Maar als hij het idd als indirect aanzoek bedoelt, blijft jouw antwoord toch ook wel belangrijk Je moet het er beiden over eens zijn, doorgaans......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:49
|
|
|
ERIKA129 schreef: | weet je wat inplaat van dansen de 17e maken we er een feessie van ter ere van Willemijn en Frank | En zie daar......uitgehuwelijkt worden is helemaal "zooooo 2012!!"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En zie daar......uitgehuwelijkt worden is helemaal "zooooo 2012!!" |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 22:52
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | En zie daar......uitgehuwelijkt worden is helemaal "zooooo 2012!!" |
Juist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:56
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Je kan beter vragen wat is zijn antwoord..... |
Ik zeg nu al 'ja'...als we ons haasten zijn we nog getrouwd vóór H&B
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 2 januari 2012, 23:59
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zeg nu al 'ja'...als we ons haasten zijn we nog getrouwd vóór H&B |
HUH? race tegen de klok
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 00:04
|
|
|
We wachten nog op een "JA!!" van Willemijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 00:19
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | We wachten nog op een "JA!!" van Willemijn..... |
tegen wie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 01:31
|
|
|
HERMAN388 schreef: | tegen wie |
allemaal gefeliciteerd met hun voorgenomen huwelijk.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 06:37
|
|
|
TINK100 schreef: | allemaal gefeliciteerd met hun voorgenomen huwelijk..... |
Jij ook Tink is dat ook jouw goede voornemens?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 09:48
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | We wachten nog op een "JA!!" van Willemijn..... |
Heeee een feest in het vooruitzicht! De kosten voor de 17e zijn dan ook gelijk opgelost!!! Ik wil wel voor getuigen spelen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 3 januari 2012, 10:16
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Heeee een feest in het vooruitzicht! De kosten voor de 17e zijn dan ook gelijk opgelost!!! Ik wil wel voor getuigen spelen |
Wij willen alleen meer serieuze deftige mensen... Het zal dus nog effe zoeken worden...
|
|
Naar boven |
|
|