Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:37
|
|
|
GIBBY159 schreef: | December 1963. Mijn rijbewijs gehaald. in één keer... kostte toen alles bij elkaar naar ik mij kan herinneren nog geen 100 gulden! Auto gekocht en nee hoor, was geen succes bij de meisjes! Lekker stoer doen door soms op 2 wielen door de bocht scheuren! Haha...door de Kerkstraat stapvoets rijden alle ramen open en kei-hárd muziek op "Radio Luxemburg" toen een zeer populaire radio zender! Maar...ja, geen meid die op mijn stoere gedoe sjoegel gaf!
Nu, zowat 50 jaar later. Heb nog steeds een auto. Bij mijn kennismaking contacten zeg ik wel dat ik een auto héb maar dat maakt totáál geen indruk. Dat "status" symbool van 'ik heb een auto' is al lang in onze samenleving gelukkig verdwenen. Het is nu meer..."waar doet hij/zij het van?" Dus...dames, die poehá van "kijk eens...ik heb een auto!" is al heeeeel lang weg geëbt.
Straks hoop ik nog eens een zo'n 40 Km. auto'tje aan te schaffen! Prima dingetje voor m'n ouwe dag! Dames van ongeveer mijn leeftijd houden wel van lekker warm en knus zich te laten vervoeren. In mijn rebélse jeugd reed ik ook wel eens op m'n Kreidler Florett bromfiets, met m'n "verkering" achter op de buddy-seat. Met een gangetje van plm 90 Km/u opgevoerde "PLOF" Dáár had ik wel eens meer succes mee destijds!
Maar goed...nee hoor, een auto is absoluut niet nodig om je persoonlijke sociale leef, woonsituatie en inkomen te moeten bewijzen! Als een dame naar mijn status zal vragen met o.a. "Heb je een autoooo?"...of..."Wat voor werk doe je?" dat soort vragen om te peilen of het dan wel of niet bij háár "status" pást door zich zo te gedragen is het bij mij super snel rechtsomkeerd en weg wezen! Dat soort type vrouwen zijn geen knip voor hun neus waard! Al met al...wij mannen zijn oké en we doen maar gewoon! We doen al gék genoég...met z'n allen! De groeten van een nuchtere Grunniger "BOER" die geen vrouw zoékt maar een vrouw door God geschonken mag leren kennen...Only God knows! Prijs de Heer...Halleluja! |
Hoi Gibby, Signaleerde je van de week al als bezoeker van mijn profiel. Lees net je artikel. Veel herkenning, in het stuk. IK reed op een Puch met doorgeslagen potje en een 15 mm Bing. Geweldigfe tijd. Met 20 vrienden op de Puch naar Renesse. Tentje en slaapzak achterop en scheuren maar tot je er was. Was in de flowerpower tijd. Geweldige tijd hoor op de camping Dames die van die slimme vragen verweven in hun mailtjes over je financiele situatie daar moet ik ook niets van hebben. Maar golddiggers komen ook onder christenen voor. Ik laat het ook aan onze Heer over. Gewoon waakzaam blijven en dagelijks gebed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:45
|
|
|
IMKE917 schreef: | Oke thx....maar.... ..... gij toch gene belg | Nee ik ben geen Vlaming hoor (010). Ben van oorsprong Zeeuw. Een strijkfiets kan mee in de trein dus dames die erg buitenaf wonen zijn echt wel te bereiken. Gewoon wat moeite en het komt wel goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:48
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM591
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 13:55
|
|
|
gestopt
Laatst aangepast door
|
WILLEM591
|
op dinsdag 1 februari 2011, 21:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:00
|
|
|
WILLEM591 schreef: | Hoi Gibby, Signaleerde je van de week al als bezoeker van mijn profiel. Lees net je artikel. Veel herkenning, in het stuk. IK reed op een Puch met doorgeslagen potje en een 15 mm Bing. Geweldigfe tijd. Met 20 vrienden op de Puch naar Renesse. Tentje en slaapzak achterop en scheuren maar tot je er was. Was in de flowerpower tijd. Geweldige tijd hoor op de camping Dames die van die slimme vragen verweven in hun mailtjes over je financiele situatie daar moet ik ook niets van hebben. Maar golddiggers komen ook onder christenen voor. Ik laat het ook aan onze Heer over. Gewoon waakzaam blijven en dagelijks gebed. |
Ik had ook een Puch, het damesmodel dan.....Of was het een mobylette? kan ook best...Maar het was wel stoer om een vriendje te hebben met zo'n Puch met zo'n hoog stuur..... mmm, klinkt wel een beetje ouderwets allemaal....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik had ook een Puch, het damesmodel dan.....Of was het een mobylette? kan ook best...Maar het was wel stoer om een vriendje te hebben met zo'n Puch met zo'n hoog stuur..... mmm, klinkt wel een beetje ouderwets allemaal.... |
Mijn vespa en ik waren ook zeer aan elkaar verknocht en ik had ook nog eens een jeugdliefde die hem iedere keer weer oplapte Maar feitelijk snap ik Griffin zijn probleem niet goed. Je hebt 2 of 3 autoos dus als je lief verweg woont geef je haar toch voor zolang de relatie duurt een auto? Als de relatie blijvend is valt het toch onder gemeenschap van goederen dus waarom zou je er nu alvast niet aan wennen dat een ander in jouw auto rijdt? Maar ja ik ben een vrouw die fietst maar overal komt waar ze wil komen. Lang leve het openbaar vervoer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:35
|
|
|
DINI968 schreef: | Mijn vespa en ik waren ook zeer aan elkaar verknocht en ik had ook nog eens een jeugdliefde die hem iedere keer weer oplapte Maar feitelijk snap ik Griffin zijn probleem niet goed. Je hebt 2 of 3 autoos dus als je lief verweg woont geef je haar toch voor zolang de relatie duurt een auto? Als de relatie blijvend is valt het toch onder gemeenschap van goederen dus waarom zou je er nu alvast niet aan wennen dat een ander in jouw auto rijdt? Maar ja ik ben een vrouw die fietst maar overal komt waar ze wil komen. Lang leve het openbaar vervoer. |
sorry Griffin, ik dacht dat jij dit topic opgestart had................mij oprechte excuses.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:37
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik had ook een Puch, het damesmodel dan.....Of was het een mobylette? kan ook best...Maar het was wel stoer om een vriendje te hebben met zo'n Puch met zo'n hoog stuur..... mmm, klinkt wel een beetje ouderwets allemaal.... |
Mijn mams die had een Tomos met versnellingen en een heel hoog stuur. Jammer dat ze geen fotoos heeft, lijkt me wel leuk zo n stoere moeder op een nog stoerdere bromfiets. Ik zie het al voor me....en dat was nog niet stoer genoeg. Een beetje slaolie in de tank bracht ook een lekker luchtje mee.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zaterdag 22 januari 2011, 14:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 14:40
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | oei...dan zal ik maar niet vertellen dat ik vanmiddag een 'nieuwe' afstandsbediening voor mijn tv heb gekocht....voor 150 euro |
Was dat ding van goud dan ofzo? 150 euro....daar heb er 10 stuks voor en dan houd ik nog geld over voor een zak popcorn bij de buis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 18:57
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Kijk een vrouw naar mijn hart....ehhh
Weet je als christen moeten we minder met de materiële dingen bezig houden ....ook wij als mannen moeten minder zielig gaan doen van ik heb maaaaaaaaaaaar een klein miezerig karretje ...zo worden we nooit aantrekkelijk bij het vrouwvolk.........dus mannen sta in het leven ...goed in je velletje en het komt allemaal goed....
Leonardusssssssssss |
Ik vind het jammer dat dit topic vol vooroordelen zit,als je een auto hebt ben je materialistisch?Ik begrijp best dat er op CM veel mensen zijn die door hun echtscheiding weinig hebben kunnen opbouwen maar dan hoeft er nog geen jalouzie te zijn toch?Zo klinkt het jammer genoeg wel ....... Als ik vraag naar iemands werk doe ik dat uit interesse,niet om de kassa te horen rinkelen. Omdat ik wél dingen(ja DINGEN,meer is het niet,uiteindelijk is alle bezit waardeloos!) heb ben ik nog niet rijk,dom,oppervlakkig of materialistisch
Golddiggers zijn er onder de mannen ook volop,ik ben een keer goed op mn b*k gegaan door eentje op CM en ben sindsdien heeeeeeeel voorzichtig,je mag dat uithoren noemen maar ik ben ook niet van plan mij te laten misbruiken
(sorry voor de pissige toon,i'm having an off-day )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 19:29
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 09:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 19:31
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 19:34
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | Leanne, hoop dat je off-day ondertussen on-day geworden is? persoonlijk denk ik dat je dit topic niet zo bevooroordeeld mag vinden, of beter onze mensen zijn niet zo materialistisch, mss dat je het door omstandigheden zo eng ziet? aanvoelt?
zoals je terecht schrijft, ook mannen zijn niet onschuldig, - aan de lijve ondervonden- denk dat het topic in sarcasme is geëvolueerd. |
Zodra alle hier verblijvende pubers de deur uit zijn wordt het een topdag
Je hebt gelijk,een topic met een knipoog..........ik heb trouwens ook een fiets en die ziet er na 3 jaar nog als nieuw uit (uche uche )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 19:41
|
|
|
...
Laatst aangepast door
|
MARYLIEN613
|
op woensdag 1 juni 2011, 09:58
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 19:49
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Was dat ding van goud dan ofzo? 150 euro....daar heb er 10 stuks voor en dan houd ik nog geld over voor een zak popcorn bij de buis |
niet van goud, nee. van aluminium. daardoor in verhouding met 'reguliere' afstandsbedieningen loeizwaar en Deense topkwaliteit. ongeacht waar je in de woonkamer bent, je hoeft de afstandsbediening niet naar de tv te richten om van b.v. kanaal te veranderen. signaal gaat met gemak door een stapel papier, en zelfs door mijn vinger als ik 'm voor het oog houd. de helft van de prijs betaal je voor 't ontwerp en de naam Bang & Olufsen, gok ik.
toen ik in de winkel was, was de eigenaar met een klant bezig die voor (schrik niet) € 25.000 aan B&O-spul wilde hebben voor de TV-kamer in zijn tweede huis in Frankrijk. dat is zelfs mij te gortig, voor een knappe tv met knappe luidsprekers, en de bedrading netjes weggewerkt. had hij het hele spul nieuw moeten kopen, was hij het dubbele kwijt geweest...
en die 150 euro, dat was dan nog een tweedehands-prijs...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 22 januari 2011, 19:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 20:03
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | niet van goud, nee. van aluminium. daardoor in verhouding met 'reguliere' afstandsbedieningen loeizwaar en Deense topkwaliteit. ongeacht waar je in de woonkamer bent, je hoeft de afstandsbediening niet naar de tv te richten om van b.v. kanaal te veranderen. signaal gaat met gemak door een stapel papier, en zelfs door mijn vinger als ik 'm voor het oog houd. de helft van de prijs betaal je voor 't ontwerp en de naam Bang & Olufsen, gok ik.
toen ik in de winkel was, was de eigenaar met een klant bezig die voor (schrik niet) € 25.000 aan B&O-spul wilde hebben voor de TV-kamer in zijn tweede huis in Frankrijk. dat is zelfs mij te gortig, voor een knappe tv met knappe luidsprekers, en de bedrading netjes weggewerkt. had hij het hele spul nieuw moeten kopen, was hij het dubbele kwijt geweest...
en die 150 euro, dat was dan nog een tweedehands-prijs... | Hoebestaaaaaaaaaaatet........ik weet werkelijk niet wat ik lees griffy...voel me een domme boere stoeptrien....maar gek he...ik ben toch gelukkig met dat afstandsdingetje waarmee je wel moet richten...wel een tikkie dichter bij moet zitten....af en toe zelfs op moet staan....en me zakkie popcorn dr bij...
Laatst aangepast door
|
ANGELIQUE327
|
op zaterdag 22 januari 2011, 20:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 20:09
|
|
|
et voila: de Bang & Olufsen Beo4...hiermee kan ik overigens B&O-apparatuur-gebruikers bij mij in de buurt (if any) helemaal gek maken, door buiten met deze afstandsbediening te gaan staan (want als het signaal door mijn vinger gaat, gaat het ook door gordijnen...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 20:10
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | Hoebestaaaaaaaaaaatet........ik weet werkelijk niet wat ik lees griffy...voel me een domme boere stoeptrien....maar gek he...ik ben toch gelukkig met dat afstandsdingetje waarmee je wel moet richten...wel een tikkie dichter bij moet zitten....af en toe zelfs op moet staan....en me zakkie popcorn dr bij... |
'n setje nieuwe batterijen doet wonderen, Sjeel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 20:12
|
|
|
Ik mag dan wel blond zijn... Maar wat heeft een ab voor tv met een auto te maken?
Kan je met die ab ook je auto starten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 20:16
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 09:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 20:20
|
|
|
nee, zo sophisticated is-ie niet, Maris. je kan er wel het licht mee uitschakelen (als je het systeem daarvoor hebt geïnstalleerd. nadeel: je wordt lui, want je hoeft niet meer naar het lichtknopje te lopen)
maar 't heeft weinig meer met auto's te maken, dat ben ik met je eens.
on-topic:
een auto lijkt me niet noodzakelijk voor een goede relatie, maar het maakt het wel makkelijker als je lief een eind weg woont.
ik ben wel benieuwd waar míjn lief vandaan komt...
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op zaterdag 22 januari 2011, 20:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 21:33
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | 'n setje nieuwe batterijen doet wonderen, Sjeel... |
nie nodig griffy....ik geef genoeg energie af....geen batterij die tegen mij op kan...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 januari 2011, 21:34
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: |
et voila: de Bang & Olufsen Beo4...hiermee kan ik overigens B&O-apparatuur-gebruikers bij mij in de buurt (if any) helemaal gek maken, door buiten met deze afstandsbediening te gaan staan (want als het signaal door mijn vinger gaat, gaat het ook door gordijnen...) |
ziet er inderdaad drie keer zo mooi uit als dat kromme ding van mij....een plakbandje houdt het kleppie op zijn plaats anders rollen de batterijtjes aan je voeten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 22:24
|
|
|
Ik rijd ook geen auto dus meiden die zeer slecht te bereiken zijn met het OV ga ik zelf niet mailen voor contact voor meer dan alleen gezelligheid.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:13
|
|
|
EGGIE989 schreef: | Ik rijd ook geen auto dus meiden die zeer slecht te bereiken zijn met het OV ga ik zelf niet mailen voor contact voor meer dan alleen gezelligheid. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERT168
|
|
Geplaatst: dinsdag 25 januari 2011, 23:39
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | et voila: de Bang & Olufsen Beo4...hiermee kan ik overigens B&O-apparatuur-gebruikers bij mij in de buurt (if any) helemaal gek maken, door buiten met deze afstandsbediening te gaan staan (want als het signaal door mijn vinger gaat, gaat het ook door gordijnen...) |
ik vraag me af of de redactie er zo blij mee is dat we van die grote foto's op het forem gaan zetten. zolang de foto's niet te groot zijn zullen ze het nog wel wat gedogen,maar misschien kunnen we er beter geen fotoalbum van maken,lijkt me zo??? tis maar een idee hoor..
gr. Bert
Laatst aangepast door
|
BERT168
|
op dinsdag 25 januari 2011, 23:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EGGIE989
|
|
Geplaatst: woensdag 26 januari 2011, 00:37
|
|
|
Ach we betalen ervoor denk
Maar voor de overzichtelijkheid zijn kleinere foto's wel prettiger ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 23:02
|
|
|
Nou, ik heb dan wel geen auto maar ze kunnen wel met me meerijden...
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op dinsdag 12 juli 2011, 23:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 22:02
|
|
|
BEUN656 schreef: | Nou, ik heb dan wel geen auto maar ze kunnen wel met me meerijden... |
Hallo Beun
Ik heb er dan wel eentje en ga regelmatig overal naar toe want ik kan me zelf niet voorstellen om zonder auto te moeten . Ik gebruik wel regelmatig openbaar vervoer maar dat is meer uit nootzaak omdat ik regelmatig in amsterdam ben en je leegloopt op de parkeer problemen en kosten. Maar er gaat niets boven de auto omdat je je eigen muziek kunt draaien er in en lekker meegalmen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 22:06
|
|
|
auto is noodzakelijk voor alles, niet alleen voor relatie. naar het werk, winkels, kids wegbrengen, noem maar op. blij met mijn bolide
|
|
Naar boven |
|
|