Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:34
|
|
|
BILLY701 schreef: | jij maakt je zorgen om niks!!!!!! de picknicks die ik heb meegemaakt waren oergezellig |
Gelukkig is het in het voorjaar, dan vallen de eikels nog niet uit de bomen ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 01:39
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 07:35
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Gelukkig is het in het voorjaar, dan vallen de eikels nog niet uit de bomen .... |
Ja eeeeeeeehhhhhhhhhhhh kan wel allemaal waar wezen, maar het staat wel op de agenda van de club - de verenigde - ??????? -mannen a.s. dinsdag locatie Hilton Hotel te Rotterdam
Leonard de secretaris van de club
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:48
|
|
|
Wat een baarlijke nonsens weer. Jezelf uitroepen tot spreekbuis van een niet bestaande club... 't hele topic slaat als een tang op een varken. Van mij mag het op slot.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 08:57
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Wat een baarlijke nonsens weer. Jezelf uitroepen tot spreekbuis van een niet bestaande club... 't hele topic slaat als een tang op een varken. Van mij mag het op slot. | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens die schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan komt er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
wij zijn ok!!!!! wij zijn ok!!!
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 10 januari 2011, 13:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:04
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens wat schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan komt er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
wij zijn ok!!!!! wij zijn ok!!! |
eeeeeeeeeehhhh
ik zwijg.. smiley werkt niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:11
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens wat schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan komt er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 09:15
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Zo, Griff. En wat is erop tegen eens een keer baarlijke nonsens uit te kramen? Als alle nonsens van het forum verwijderd zou moeten worden, blijft er maar bar weinig over. Vooral die nonsens over seks, daar gaan mn haren recht van overeind staan. Dat mensen met de Bijbel in de hand hun eigen zonde proberen goed te praten. Dat is pas nonsens wat schadelijk is. Laat ons gewoon een beetje lol hebben met elkaar, per slot van rekening zullen we allemaal zeer gedwee en liefdevol zijn als we eenmaal een geliefde hebben. Dan kom t er niks terecht van onze grote mond, en proberen we weer zo lief en aardig mogelijk te zijn..... maar tot aan die tijd luidt mijn motto:
Reden temeer om niet te verlengen.
Griffin, eeuwig vrijgezel (al dan niet met humeur)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 12:03
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 13:27
|
|
|
'Soms moet het testosteron eruit. Soms moet je je gewoon eens een keer weer vent voelen. Een kerel dus....Nog even en dan mogen we ook al niet meer naar voetbal kijken. Waar is dan onze uitlaatklep gebleven? Waar mogen we ons dan wel een kerel noemen?
Kwam laatst in de chatbox, hadden de vrouwen het over baby's....Toch ook oestrogeen gedrag??? Of Boer zoekt Vrouw kijken...
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 10 januari 2011, 13:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 13:38
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | 'Soms moet het testosteron eruit. Soms moet je je gewoon eens een keer weer vent voelen. Een kerel dus....Nog even en dan mogen we ook al niet meer naar voetbal kijken. Waar is dan onze uitlaatklep gebleven? Waar mogen we ons dan wel een kerel noemen?
Kwam laatst in de chatbox, hadden de vrouwen het over baby's....Toch ook oestrogeen gedrag??? Of Boer zoekt Vrouw kijken... |
in jeruzalem heb je een klaagmuur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 14:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | 'Soms moet het testosteron eruit. Soms moet je je gewoon eens een keer weer vent voelen. Een kerel dus....Nog even en dan mogen we ook al niet meer naar voetbal kijken. Waar is dan onze uitlaatklep gebleven? Waar mogen we ons dan wel een kerel noemen?
Kwam laatst in de chatbox, hadden de vrouwen het over baby's....Toch ook oestrogeen gedrag??? Of Boer zoekt Vrouw kijken... |
Ja, en?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op maandag 10 januari 2011, 14:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:40
|
|
|
|
vertel eens chat; hoe "laat jij je testosteron uit" hihi en hoe zorg jij ervoor je een kerel te voelen? (hmmm leerzaam onderwerp hoor!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | vertel eens chat; hoe "laat jij je testosteron uit" hihi en hoe zorg jij ervoor je een kerel te voelen? (hmmm leerzaam onderwerp hoor!) | VOETBAL: in het Oranje gekleed, het huis oranje, de honden oranje pet op...het Wlhelmus meezingen uit volle borst, staande, juichen als NL scoort, schelden als ze fouten maken. Chips op tafel, met cola....
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 10 januari 2011, 15:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:51
|
|
|
Wat is daar mis mee Chat ? Ik denk dat het eerder mis zou zijn als vrouwen het daar nooit over zouden hebben... Boer zoekt vrouw kijk ik zelf zelden, wat heeft dat overigens met baby's te maken ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:52
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | VOETBAL |
Of door het meelezen in de chatroom, als wij het over die schattige babytjes hebben .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GIBBY159
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 15:57
|
|
|
Vertrokken
Laatst aangepast door
|
GIBBY159
|
op dinsdag 1 februari 2011, 16:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:00
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | VOETBAL: in het Oranje gekleed, het huis oranje, de honden oranje pet op...het Wlhelmus meezingen uit volle borst, staande, juichen als NL scoort, schelden als ze fouten maken. Chips op tafel, met cola.... |
Ehhh ...nou dat kan leuk worden op de heide We maken ons nu zorgen over de hoeveelheid mannelijke hormonen testosteron en volgens mij ben nog steeds een mannetje hoor
Hoe zou het met de vrouwelijke hormonen gaan Chat????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | VOETBAL: in het Oranje gekleed, het huis oranje, de honden oranje pet op...het Wlhelmus meezingen uit volle borst, staande, juichen als NL scoort, schelden als ze fouten maken. Chips op tafel, met cola.... |
hmmm oranje, chips en cola..........dat is dus testosteron.......oke dan *did never know that........*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 16:18
|
|
|
tip voor de mannen, die balen van de vrouwen:
richt een eigen chatlobby op....
verboden voor vrouwen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 17:04
|
|
|
Op dat soort mannen knap ik altijd een beetje af dus het is heel persoonlijk Chatuliem.......hou ook niet van voetbal trouwens......alleen het WK met Bert van Marwijk was wel leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:11
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Op dat soort mannen knap ik altijd een beetje af dus het is heel persoonlijk Chatuliem.......hou ook niet van voetbal trouwens......alleen het WK met Bert van Marwijk was wel leuk |
ik ook willemijn...speciaal die mannen die honden mee laten lijden aan dit soort eh....kan het goede woord niet vinden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:20
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | ik ook willemijn...speciaal die mannen die honden mee laten lijden aan dit soort eh....kan het goede woord niet vinden..... |
Het is wel duidelijk dat de vrouw het geintje van de man niet zien en serieus daarop ingaan. Waar is de ruimte voor de man
die is er niet.......
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op maandag 10 januari 2011, 20:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:25
|
|
|
MAR907 schreef: | Het is wel duidelijk dat de vrouw het geintje van de man niet zien en serieus daarop ingaan. Waar is de ruimte voor de man
die is er niet....... |
Mannen moet je altijd een beetje kort houden Mar, weet je toch?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:29
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mannen moet je altijd een beetje kort houden Mar, weet je toch????? |
Mannen hebben een kort lontje he.... die exploderen direct als een gillende keuken meid.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:30
|
|
|
MAR907 schreef: | Mannen hebben een kort lontje he.... die exploderen direct als een gillende keuken meid..... |
Jij bent man dus jij zal het weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERT856
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Op dat soort mannen knap ik altijd een beetje af dus het is heel persoonlijk Chatuliem.......hou ook niet van voetbal trouwens......alleen het WK met Bert van Marwijk was wel leuk | En Bert is al gelukkig, sterkte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:32
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Jij bent man dus jij zal het weten |
Wat doe jij hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 20:38
|
|
|
MARIO216 schreef: | Wat doe jij hier |
Mogen vrouwen hier niet komen Wilde even wijs meepraten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 10 januari 2011, 21:13
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | ik ook willemijn...speciaal die mannen die honden mee laten lijden aan dit soort eh....kan het goede woord niet vinden..... |
"oranje-brulkikker-gevoel" is het juiste woord, dat je zocht, denk ik, angel?
|
|
Naar boven |
|
|