Auteur |
Bericht |
|
ALOUS961
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 19:22
|
|
|
HAAS141 schreef: | bij deze wil ik jullie allemaal een fijne dag/avond wensen morgen. geniet ervan en maak er iets gezelligs van! veel plezier |
WAT IS WIJSHEID IVM MORGEN......GAAT HET DOOR????? ZIJN ER VEEL AFMELDINGEN???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 21:32
|
|
|
ALOUS961 schreef: | WAT IS WIJSHEID IVM MORGEN......GAAT HET DOOR????? ZIJN ER VEEL AFMELDINGEN???
|
Idd ...wat is wijsheid....???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 21:37
|
|
|
IMKE917 schreef: | Idd ...wat is wijsheid....??? |
morgen vroeg het weerbericht bekijken lijkt me erg wijs Schijnt morgen wel beter weer te worden dan vandaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 december 2010, 21:43
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | morgen vroeg het weerbericht bekijken lijkt me erg wijs Schijnt morgen wel beter weer te worden dan vandaag. |
Yep Annette.....is precies wat ik van plan ben om te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 10:41
|
|
|
Veel plezier allemaal,geniet er van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARINA999
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 10:41
|
|
|
Hallo allemaal,
Helaas, wij komen vanavond niet, omdat B???? ziek is en ik het met dit weer niet ziet zitten om n uur te rijden in mn uppie. Voor alle volhouders en doorzetters, wij wensen jullie n fijne avond!
Vr. gr. B en Marina
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 10:45
|
|
|
Wens jullie allemaal een hele fijne dag toe . en voor iedereen die er heen moet goeie reis doe voorzichtig . geniet er van maak er een mooi feestje van .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 11:02
|
|
|
Ik wens alle feestgangers een goede en behouden reis toe. En verder een heel gezellig weekend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EVA685
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 13:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik wens alle feestgangers een goede en behouden reis toe. En verder een heel gezellig weekend. |
Ik bid jullie GODS bescherming toe op de verradelijke wegen en wens jullie een hele mooie dag toe.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 19:36
|
|
|
HAAS141 schreef: | bij deze wil ik jullie allemaal een fijne dag/avond wensen morgen. geniet ervan en maak er iets gezelligs van! veel plezier |
nou dat komt helemaal goed, hoor haas; wadriaan's kerst-droom-stulp met sneeuwdeken lag op mijn route vanmiddag, dus ik ben even aangewipt om te helpen de ham te snijden en de koffie op te drinken..... en het is daar reuze gezellig! de sfeer zit er helemaal in, jammer dat ik weer verder moest; ik had graag nog even langer gebleven om mee helpen de tafels vol lekkers op te eten!!
dus, Grace, Wadriaan, Imke, Gilles, Angelique, Marianne, Chatuliem, Crossroad, Herman, Alous, Ton, Sjaak, Susannah, Henduk, Jannas, Griffin, en Loretta; geniet er nog maar even van!!
grace en wadriaan; toppie qua organisatie!!
(en sjaak; wil je nooit, maar dan ook NOOIT meer zeggen dat ik je moeder wel zou kunnen zijn??? )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARKVOS129
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 20:19
|
|
|
heb ook altijd pech leek mij ook wel leuk. wist alleen van niks. veel plezier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 december 2010, 20:51
|
|
|
MARKVOS129 schreef: | heb ook altijd pech leek mij ook wel leuk. wist alleen van niks. veel plezier |
Kwestie van het forum lezen. 't Staat er al vanaf 17 okt. op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 10:28
|
|
|
Kwart over elf weggegaan, half vijf vannacht thuisgekomen. Zes auto's in de sloot gezien. meer dan 3 uur 40 km op de snelweg rijden. Bedankt Cross voor het meerijden. Had het voor geen goud willen missen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 10:37
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Kwart over elf weggegaan, half vijf vannacht thuisgekomen. Zes auto's in de sloot gezien. meer dan 3 uur 40 km op de snelweg rijden. Bedankt Cross voor het meerijden. Had het voor geen goud willen missen. |
Fijn te lezen dat jullie ook veilig thuis zijn gekomen Chat, Ik was om iets voor tweeën thuis, inderdaad heel langzaam rijdend. Nog ff Angy op de bus gezet in De Meern (die kwam er net aan, dus hoefde ik niet door naar Gouda).
En het feest, geweldig, en wat een organisatie, geweldig gewoon.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 13:12
|
|
|
Nu het feestje. Het was heel bijzonder om een zo'n feestje te hebben. Vooral omdat je met relatief onbekende mensen het heel gezellig kan hebben. Weer viel het me op, dat mensen in het echt heel anders zijn dan op het forum of in de chatbox. Het eten was heerlijk, organisatie uitstekend. Hierbij stel ik Grace aan als organisator voor komende feestjes.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 14:10
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Nu het feestje. Het was heel bijzonder om een zo'n feestje te hebben. Vooral omdat je met relatief onbekende mensen het heel gezellig kan hebben. Weer viel het me op, dat mensen in het echt heel anders zijn dan op het forum of in de chatbox. Het eten was heerlijk, organisatie uitstekend. Hierbij stel ik Grace aan als organisator voor komende feestjes..... |
Had Grace dan gesolliciteerd? Wie zitten er nog meer in de sollicitatie commissie? Of ben jij de enige die erover beslist?
Maar ff serieus, ze had het inderdaad perfect voor elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 15:51
|
|
|
Wat een lange reis zeg
Kwart over 11 vertrokken en kwart voor 1 thuis voor 42 km afstand. Het feessie was echt super, spelletjes gedaan is erg leuk. Jammer dat ik geen zwemspullen bij me, buiten staat privèzwembad. lol
Hartelijk dank voor gastvrijheid. Super
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op zondag 19 december 2010, 15:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 16:57
|
|
|
Wadriaan en Grace (jammer van het bouwjaar), hartelijk dank voor jullie organisatie en de gastvrijheid, vond het een super feest
Gezelligheid kent geen tijd zeggen ze, en daar mochten we dan op de terugweg de vruchten van plukken .....
(zie nog steeds sterretjes)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 19:47
|
|
|
zo, ik kom jullie nog even 2 maandjes plagen.
alles werkte gisteren mee, als je het mij vraagt.
(toch wel) mooi weer (zeg nou zelf, sneeuwlandschappen blijven mooi), knusse locatie, gezellige/lieve*) mensen, lekker eten. ik heb me wat dat betreft wel in moeten houden, want ik moet onder de 90 kg komen (en blijven), vind ik zelf.
op de weg naar huis slechts 2 auto's tegen elkaar tegen de vangrail zien staan, net nadat ik de snelweg opdraaide. een goeie waarschuwing voor het vervolg van de terugreis, die ik overigens veilig en in 1.5 uur aflegde. zo zie je maar: kwaliteit verloochent zich niet, ook als dat 17 jaar jong is
doorhalen wat niet van toepassing is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 20:20
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Had Grace dan gesolliciteerd? Wie zitten er nog meer in de sollicitatie commissie? Of ben jij de enige die erover beslist?
Maar ff serieus, ze had het inderdaad perfect voor elkaar. | Wat zijn we weer feministisch Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 20:52
|
|
|
ik dank alle lieve mensen die de moed hadden om door het weer toch te komen ik heb enorm genoten van de gesprekken,plagerijtjes,spellen, kadootjes knuffels etc etc etc. Hannah ik vond het geweldig dat je ff aanwipte ,dikke knuf wadriaan nogmaals bedankt voor je gastvrijheid al met al het was dus SUPER jammer voor degene die er niet bij konden zijn
ik heb vandaag op de terugweg er 2 uur over gedaan)2x langer dan normaal ),sneeuwstorm onderweg en aangekomen in me woonplaats glijpartijen maar we zijn weer veilig thuis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZINGA672
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 21:10
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo, ik kom jullie nog even 2 maandjes plagen.
alles werkte gisteren mee, als je het mij vraagt.
(toch wel) mooi weer (zeg nou zelf, sneeuwlandschappen blijven mooi), knusse locatie, gezellige/lieve*) mensen, lekker eten. ik heb me wat dat betreft wel in moeten houden, want ik moet onder de 90 kg komen (en blijven), vind ik zelf.
op de weg naar huis slechts 2 auto's tegen elkaar tegen de vangrail zien staan, net nadat ik de snelweg opdraaide. een goeie waarschuwing voor het vervolg van de terugreis, die ik overigens veilig en in 1.5 uur aflegde. zo zie je maar: kwaliteit verloochent zich niet, ook als dat 17 jaar jong is
doorhalen wat niet van toepassing is |
Was je met de bus dan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 21:27
|
|
|
ZINGA672 schreef: | Was je met de bus dan! |
Als er nog bussen van 17 jaar jong (oud dus) rondrijden pak ik voortaan de fiets
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:03
|
|
|
Bij deze wil ik een anoniem persoon bedanken die mij een kerstkaart stuurde via sussannah475.
er stond geen afzender op.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:49
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Bij deze wil ik een anoniem persoon bedanken die mij een kerstkaart stuurde via sussannah475.
er stond geen afzender op. |
haha Maris, geen idee joh dat je de afzender niet wist... had het ff aan mij gevraagd dan... Denk wel dat het dezelfde afzend(st)er is als de kerstkaart die ik ontvangen heb...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:54
|
|
|
Allemaal hartelijk dank voor het supergezellige kerstfeest... !! Wadriaan en Grace, mijn dank voor de organisatie, dat dit mede mogelijk was door jullie... tnx !! Enne... Henduk bedankt voor het ophalen en thuisbrengen, vond het erg gezellig... Voor herhaling vatbaar
mag van mij veeeeel eerder dan kerst...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENDUK927
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:58
|
|
|
het was een super feesie gister avond erg gezellig veel gelachen hoord er ook bij eten was uitstekend organisatie een 10+
vond het een heel gezelig groepje.toch zeker blij dat k er bij mocht zijn.heb er erg van genoten.
terugweg was wel erg lang..half 12 weggereden..en was om kwart voor 5 thuis. moest nog ff over ede en jonge dame weg brengen..
maar wat moeder hannah nu er presies moest is me nog niet helemaal duidelijk kan het toch niet laten om ff geintje te maken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 22:59
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Allemaal hartelijk dank voor het supergezellige kerstfeest... !! Wadriaan en Grace, mijn dank voor de organisatie, dat dit mede mogelijk was door jullie... tnx !! Enne... Henduk bedankt voor het ophalen en thuisbrengen, vond het erg gezellig... Voor herhaling vatbaar
mag van mij veeeeel eerder dan kerst... |
En wat heb je gezongen voor Henduk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:04
|
|
|
Hannah was doortochtig naar Hardinxveld-Griezeldam
kan niet anders zeggen dan dat ik het leuk vond dat ze er even was.
wel jammer dat ze me niet heeft zien staan afwassen...(had me weer een pluspuntje opgeleverd )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 19 december 2010, 23:04