Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 01:05
|
|
|
Werd toch nieuwsgierig. Op de site van het restaurant gekeken. Wat LEUK!!! En een lekkere dingen mmmmmm Ziet er echt gezellig uit. Ik ga niet mee hoor. Alleen even laten weten aan je dat ik het een leuk idee vind en een mooie locatie. Liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 02:08
|
|
|
ANITA324 schreef: | Chatlium heeft mij geblokt al voor tijdig ik hier al uitje had geplaats heeft niks met deze uitje te maken. Bepaalde vrees misschien ik weet het niet. Toen hij eens in de put zat begin dit jaar wilde ik hem als broeder bemoedigen.
Verder open de dingen bespreken dat word hier toch genoeg gedaan op het forum of moet er nu alles opeens stil zwijgend de doofpot in zo werkt dat bij mij niet. Voor niemand kies ik geen partij ik wil gewoon eerlijkheid en zuiverheid. Waarom kan dit niet omdat er een bepaalde stukje trots , hoogmoed tussen zit of dat de men de kop in het zand houdt enz. Ik vind dit gewoon te triest voor woorden en jullie mogen wel weten dat dit mij ontzettend pijn doet het geeft mij zoveel verdriet dat er zoveel ruzie`s is op CM ik hou van vrede met elkaar als broeders en zusters in Christus. Hoe wil je het later doen als je in de hemel komt blijf je elkaar dan ook ontzien?
Zo blijf ik bidden voor heel CM dat we naar elkaar toe mogen gaan en de dingen weerleggen en door 1 deur kunnen gaan. Hoe zou Jezus dit hebben gedaan vraag ik mij soms af?
Shalom, |
Ik snap dat het lastig is iets uit te praten met iemand wanneer je geblokkeerd bent, maar toch lijkt mij dit niet de plaats om zoiets neer te schrijven. En dan bedoel ik niet dat het de doofpot in moet. Integendeel...je hoeft elkaar zeker niet te ontzien.
Wat ik wel bedoel is dat je, zonder naam en toenaam, hier had kunnen schrijven wat je dwarszit.
Het is ook triest dat dit soort dingen hier gebeuren, dat ben ik met je eens, maar op deze manier maak je mensen zwart. En dat wat anderen doen, hoef jij niet ook te doen. En ik geloof dat Jezus het zeker niet op deze manier gedaan zou hebben.
Daarnaast geloof ik ook dat we, wanneer we bij God mogen zijn, je elkaar niet als dusdanig herkent, want anders zou daar dezelfde ellende zijn als hier.
Juist een ongedwongen uitje kan mensen weer dichter bij elkaar brengen. En zeker...blijf bidden, zonder ophouden en geef het over aan God. Laat Hem dan het werk doen!
http://www.youtube.com/watch?v=HFMIMng82Kk
Voor jou, Anita
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op zondag 26 september 2010, 02:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 12:01
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Kun je dit niet beter per mail bespreken ipv open op het forum? |
Dat lijkt mij ook veel beter. Het is goed om je te realiseren, dat minstens 2000 mensen dit kunnen lezen. Anita, wie zegt dat jij voor rechter moet spelen? Volgens mij kun je dit beter aan de betreffende personen overlaten. Jammer, dat dit nu bekend is geworden. Misschien kun je wat reacties verwijderen? Dat komt de sfeer tijdens dit uitje vast ten goede.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op zondag 26 september 2010, 12:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 13:01
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Dat lijkt mij ook veel beter. Het is goed om je te realiseren, dat minstens 2000 mensen dit kunnen lezen. Anita, wie zegt dat jij voor rechter moet spelen? Volgens mij kun je dit beter aan de betreffende personen overlaten. Jammer, dat dit nu bekend is geworden. Misschien kun je wat reacties verwijderen? Dat komt de sfeer tijdens dit uitje vast ten goede. |
Het doet mij zoveel verdriet in hoe het zo toe moet gaan. Zoals ruzie`s onderling kan ik slecht tegen en dit word in de chatbox ook besproken en heb ik stil meegelezen eens moet het ophouden vind ik.
Ja ik heb mijn 1e reactie`s verwijdert en met 1 gepraat alleen zo hoeft het voor diegene ook niet en diegene komt ook niet meer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 13:07
|
|
|
ANITA324 schreef: | Het doet mij zoveel verdriet in hoe het zo toe moet gaan. Zoals ruzie`s onderling kan ik slecht tegen en dit word in de chatbox ook besproken en heb ik stil meegelezen eens moet het ophouden vind ik.
Ja ik heb mijn 1e reactie`s verwijdert en met 1 gepraat alleen zo hoeft het voor diegene ook niet en diegene komt ook niet meer.
|
Lieve Anita,
Als ik je een advies mag geven laat het los...... Het is niet aan jouw om alles te moeten oplossen! Maar bid er gewoon voor
God is degene die je rust kan geven ook hier over leg het bij Hem neer! En ik val in herhaling maar ik zeg het ook hier op het forum is niet de plek dacht ik zo......
Blessings, Peacedove
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 13:08
|
|
|
en nu weer on topic uit eten in grun! Het wordt vast wel gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 18:48
|
|
|
Lieve Broeders en Zusters,
Hoe of wie je ook bent Welke gemeente je ook vandaan komt Jullie zijn allemaal van harte welkom!
Mocht je 9 okt. niks hebben van activiteit Meld je dan als nog bij mij aan.
Een zuster in Christus,
Liefs,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 21:40
|
|
|
ANITA324 schreef: | Lieve Broeders en Zusters,
Hoe of wie je ook bent Welke gemeente je ook vandaan komt Jullie zijn allemaal van harte welkom!
Mocht je 9 okt. niks hebben van activiteit Meld je dan als nog bij mij aan.
Een zuster in Christus,
Liefs,
Anita |
Even een vraagje Anita,
Wie gaan er nu eigenlijk mee, er zijn wat afmeldingen, je hebt een aantal namen zelf weggehaald, en een aantal kennissen van je erbij geschreven. Misschien heel gezellig voor jou, maar ik vind het toch wel een beetje jammer. Ik wil graag mee om de mensen waarmee ik in de chatbox praat beter te leren kennen. Wanneer blijkt dat ik nu ruim 200 kilometer moet gaan rijden om vooral kennis te maken met jou kennissen weet ik niet of ik hier veel zin in heb.
Sorry maar ik vind het echt een beetje jammer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 22:14
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Even een vraagje Anita,
Wie gaan er nu eigenlijk mee, er zijn wat afmeldingen, je hebt een aantal namen zelf weggehaald, en een aantal kennissen van je erbij geschreven. Misschien heel gezellig voor jou, maar ik vind het toch wel een beetje jammer. Ik wil graag mee om de mensen waarmee ik in de chatbox praat beter te leren kennen. Wanneer blijkt dat ik nu ruim 200 kilometer moet gaan rijden om vooral kennis te maken met jou kennissen weet ik niet of ik hier veel zin in heb.
Sorry maar ik vind het echt een beetje jammer. |
Als organisator vind ik dat iedereen mag komen of je bij CM zit of een andere site ieder persoon is welkom groot of klein, dik of dun, jong of oud, hoog of laag iq wees jezelf als mens zijn. (zoals Jezus iedereen welkom heet)
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 22:26
|
|
|
Voor het avondje uit gaan mee:
Mary052 Anita324 Edwin (kennis) Dinja (kennis) Marianne129 Griffin748 Minke (kennis) Jeffrey (kennis) Gauke185 Bert168 CHATULIEM619
Door omstandigheden zijn er mensen die zich hebben afgemeld helaas. Zo hoop ik echter dat we allemaal een gezellige avond mogen hebben. Het gaat om de gezelligheid om je broeder en zuster te leren kennen. Of je hierbij zit of ergens anders en als je vrienden hebt ook die zijn uitgenodigt.
!!!!! IEDEREEN IS VAN HARTE WELKOM !!!!!
Shalom,
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op zondag 26 september 2010, 22:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE129
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 22:31
|
|
|
ANITA324 schreef: | Voor het avondje uit gaan mee:
Mary052 Anita324 Edwin (kennis) Dinja (kennis) Marianne129 Griffin748 Minke (kennis) Jeffrey (kennis) Gauke185 Bert168
Door omstandigheden zijn er mensen die zich hebben afgemeld helaas. Zo hoop ik echter dat we allemaal een gezellige avond mogen hebben. Het gaat om de gezelligheid om je broeder en zuster te leren kennen. Of je hierbij zit of ergens anders en als je vrienden hebt ook die zijn uitgenodigt.
Shalom, |
Dus als ik het goed begrijp komen Billy en Chatuliem niet. Ik dacht namelijk dat zij zich ook opgegeven hadden (Billy zelfs met dochter)?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 22:35
|
|
|
Mary052 Anita324 Edwin (kennis) Dinja (kennis) Marianne129 Griffin748 Minke (kennis) Jeffrey (kennis) Gauke185 Bert168
Shalom, |
Anita, ik heb me niet afgemeld hoor en was ook gewoon van plan te komen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 22:43
|
|
|
MARIANNE129 schreef: | Dus als ik het goed begrijp komen Billy en Chatuliem niet. Ik dacht namelijk dat zij zich ook opgegeven hadden (Billy zelfs met dochter)? |
Billy had doorgeven niet te komen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 22:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Anita, ik heb me niet afgemeld hoor en was ook gewoon van plan te komen... |
Door mijn verdriet en boosheid had ik je ervan afgehaald dacht die komt vast niet meer door de clince tussen 2 personen.
Hoe dan ook vergeven en vergeten welkom Chatlium ik heb je toegevoegt bij de lijst.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: zondag 26 september 2010, 22:48
|
|
|
Mary052 Anita324 Edwin (kennis) Dinja (kennis) Marianne129 Griffin748 Minke (kennis) Jeffrey (kennis) Gauke185 Bert168 CHATULIEM619 BILLY701 Nathalie 12 jaar Trijnie671
Het gaat om de gezelligheid om je broeder en zuster te leren kennen. Of je hierbij zit of ergens anders en als je vrienden hebt ook die zijn uitgenodigt.
Shalom, |
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op maandag 27 september 2010, 18:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FLOSHKE872
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 11:45
|
|
|
wat een toestand zeg. Ruzie maken op een christelijke site?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:04
|
|
|
FLOSHKE872 schreef: | wat een toestand zeg. Ruzie maken op een christelijke site? |
Soms zijn christenen net mensen he...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 12:20
|
|
|
FLOSHKE872 schreef: | wat een toestand zeg. Ruzie maken op een christelijke site? |
Daar zijn we mensen voor ondanks we op een christelijk site zitten. Elk mens heeft zn tegenslagen zowel positive als negetieve kanten. Het is alleen hoe gaan wij als mensen daarmee om he.
Soms vraag ik mij eens af is het nou zo moeilijk om rustig om de tafel te gaan en de dingen te spreken naar wat op je hart is . Want ik neem aan dat iedereen niet graag praat over hem of haar emotie`s en de begin van de problemen die zijn ontstaan. Kun je als mens je verdriet en boosheid waarmee je rond loopt in alle rust vertellen, vaak zit er een bepaalde trots en hoogmoed of schaam je ervoor om daar over de dingen te spreken want dan moeten we ons buigen in wat we niet willen om klein te worden. Zelf denk ik dat juist door over te praten dat er misschien een opluchting van hart komt is wel van belang hoe je daarmee om wil gaan. We mogen graag partijen vormen maar of dat juiste is heb ik vaak genoeg mijn twijfels over. Het is wat tussen 2 personen voorvalt of meer als de begin ruzie onstaat dient dat gelijk opgelost te worden. Volgens mij begint de ruzie ook door weinig geduld te hebben naar elkaar soms hebben we het idee ze denken wel net als mij terwijl dit niet zo is . We zijn als mensen met verschillende meningen en gedachte`s en dat maakt het als een kippenhok. Verder mogen we als mensen ook graag erop in hakken of stoken of wat dan ook is dit wel de bedoeling hoe gaan we hiermee dagelijks met elkaar kom niet alleen in praktijk maar ook hier in de chatbox als op het forum zijn mensen hier gevoelig. Je hoeft als mens ook niet altijd het juiste eind te hebben bespreek rustig de dingen en als je antwoord niet krijgt dwing de persoon daar ook niet naar toe blijf rustig en kalm denk na voor je bepaalde dingen en anders ga even een blokje om. Van afdruk komt een herdruk en van een herdruk komt een afdruk! Mensen die vaak aanvallen krijgt is snel kwetsbaar en voelt van beide kanten ook is dit met positive inslag kritiek ook die zien dit als aanvallen in die zin is de persoon gebroken van hart en draagt muren om heen en valt op die manier anderen weer aan. Met zulke mensen moet je juist met tactvol mee om gaan met veel geduld en liefde vooral voor deze mensen bidden dat het hart weer innerlijke rust en liefde ontvangt. In wat je meemaakt in je leven kan dit vorm zijn van je tegen af zetten in wat jezelf niet wil maar toch doet is voor je als een stukje bescherming voor jezelf net als de vorm van een masker opzetten in wie je niet bent. Als we met vrijmoedigheid en nederigheid ermee om gaan zullen er harten herstellen en maskers hoeven dan ook niet op. Zit je leven het even niet mee breng deze dingen in gebed en vertel je verhaal met wie je begin de ruzie had zodat het dan herstelt en je blij van harten met elkaar om kunt gaan, natuurlijk is dat misschien een drempel die je over heen moet het zal je als mens wel rustig worden in je hart en gedachten waar liefde, blijdschap, enz mag zijn. Zoals Gal.5:22 erover zegt. Niet elke onderwerp hoef je aan te spreken je mag ermee praten maar krijg je het idee van het beginnen boos worden haak dan liever af voor je er anderen mee gaat kwetsen. Ben je afgekoelt bespreek dan rustig de dingen natuurlijk zijn we mens en snel boos hoe ga je daarmee om breng het dan in gebed.
God ziet ons hart aan en weten dat we als mens zijn niet zonder Hem kunnen.
http://www.youtube.com/watch?v=BZMNxvcfNos
Filmpje voor iedereen.
Wie je ook bent jij mag er zijn Je bent een parel in Gods hand
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 13:05
|
|
|
Dus Anita , ik zou zeggen " nodig Billy uit " want die zei misschien wel alleen maar af , na je reactie dat " die twee " beter niet zouden gaan .... Kleine stap voorwaarts dus ..... Is mijn mening maar hé ... ik zit er niet tussenin , maar vorm me af en toe een gedacht over iets ... ..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 13:16
|
|
|
SOFIE807 schreef: | Dus Anita , ik zou zeggen " nodig Billy uit " want die zei misschien wel alleen maar af , na je reactie dat " die twee " beter niet zouden gaan .... Kleine stap voorwaarts dus ..... Is mijn mening maar hé ... ik zit er niet tussenin , maar vorm me af en toe een gedacht over iets ... .. |
Iedereen is welkom dus Billy ook hij is mijn broeder in Christus het is alleen of hij nog wel wil dat kan ik niet voor hem antwoorden he.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:07
|
|
|
ANITA324 schreef: | Daar zijn we mensen voor ondanks we op een christelijk site zitten. Elk mens heeft zn tegenslagen zowel positive als negetieve kanten. Het is alleen hoe gaan wij als mensen daarmee om he.
Soms vraag ik mij eens af is het nou zo moeilijk om rustig om de tafel te gaan en de dingen te spreken naar wat op je hart is . Want ik neem aan dat iedereen niet graag praat over hem of haar emotie`s en de begin van de problemen die zijn ontstaan. Kun je als mens je verdriet en boosheid waarmee je rond loopt in alle rust vertellen, vaak zit er een bepaalde trots en hoogmoed of schaam je ervoor om daar over de dingen te spreken want dan moeten we ons buigen in wat we niet willen om klein te worden. Zelf denk ik dat juist door over te praten dat er misschien een opluchting van hart komt is wel van belang hoe je daarmee om wil gaan. We mogen graag partijen vormen maar of dat juiste is heb ik vaak genoeg mijn twijfels over. Het is wat tussen 2 personen voorvalt of meer als de begin ruzie onstaat dient dat gelijk opgelost te worden. Volgens mij begint de ruzie ook door weinig geduld te hebben naar elkaar soms hebben we het idee ze denken wel net als mij terwijl dit niet zo is . We zijn als mensen met verschillende meningen en gedachte`s en dat maakt het als een kippenhok. Verder mogen we als mensen ook graag erop in hakken of stoken of wat dan ook is dit wel de bedoeling hoe gaan we hiermee dagelijks met elkaar kom niet alleen in praktijk maar ook hier in de chatbox als op het forum zijn mensen hier gevoelig. Je hoeft als mens ook niet altijd het juiste eind te hebben bespreek rustig de dingen en als je antwoord niet krijgt dwing de persoon daar ook niet naar toe blijf rustig en kalm denk na voor je bepaalde dingen en anders ga even een blokje om. Van afdruk komt een herdruk en van een herdruk komt een afdruk! Mensen die vaak aanvallen krijgt is snel kwetsbaar en voelt van beide kanten ook is dit met positive inslag kritiek ook die zien dit als aanvallen in die zin is de persoon gebroken van hart en draagt muren om heen en valt op die manier anderen weer aan. Met zulke mensen moet je juist met tactvol mee om gaan met veel geduld en liefde vooral voor deze mensen bidden dat het hart weer innerlijke rust en liefde ontvangt. In wat je meemaakt in je leven kan dit vorm zijn van je tegen af zetten in wat jezelf niet wil maar toch doet is voor je als een stukje bescherming voor jezelf net als de vorm van een masker opzetten in wie je niet bent. Als we met vrijmoedigheid en nederigheid ermee om gaan zullen er harten herstellen en maskers hoeven dan ook niet op. Zit je leven het even niet mee breng deze dingen in gebed en vertel je verhaal met wie je begin de ruzie had zodat het dan herstelt en je blij van harten met elkaar om kunt gaan, natuurlijk is dat misschien een drempel die je over heen moet het zal je als mens wel rustig worden in je hart en gedachten waar liefde, blijdschap, enz mag zijn. Zoals Gal.5:22 erover zegt. Niet elke onderwerp hoef je aan te spreken je mag ermee praten maar krijg je het idee van het beginnen boos worden haak dan liever af voor je er anderen mee gaat kwetsen. Ben je afgekoelt bespreek dan rustig de dingen natuurlijk zijn we mens en snel boos hoe ga je daarmee om breng het dan in gebed.
God ziet ons hart aan en weten dat we als mens zijn niet zonder Hem kunnen.
http://www.youtube.com/watch?v=BZMNxvcfNos
Filmpje voor iedereen.
Wie je ook bent jij mag er zijn Je bent een parel in Gods hand
Shalom,
Anita |
Lieve Anita.
Je organiseert een avondje uit eten. Niets meer en niets minder. Het is de bedoeling dat we het gezellig hebben en dat zal ook van mijn kant gebeuren. Wat je nu doet, gaat ver boven je eigen vermogen. En laat het niet de vreugde van de avond verpesten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:13
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Lieve Anita.
Je organiseert een avondje uit eten. Niets meer en niets minder. Het is de bedoeling dat we het gezellig hebben en dat zal ook van mijn kant gebeuren. Wat je nu doet, gaat ver boven je eigen vermogen. En laat het niet de vreugde van de avond verpesten. |
Lieve Chat,
Er is vreugde vreugde ja vreugde in mijn hart. Heb jij ook vreugde in je hart? Zoja dan word het een vreugde avond.
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 14:28
|
|
|
ANITA324 schreef: | Lieve Chat,
Er is vreugde vreugde ja vreugde in mijn hart. Heb jij ook vreugde in je hart? Zoja dan word het een vreugde avond.
Shalom, | Hallelujah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 16:52
|
|
|
ANITA324 schreef: | Iedereen is welkom dus Billy ook hij is mijn broeder in Christus het is alleen of hij nog wel wil dat kan ik niet voor hem antwoorden he.
Shalom, |
Dan mag jij nu Trijnie, Nathalie en Billy weer op de lijst zetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:42
|
|
|
BILLY701 schreef: | Dan mag jij nu Trijnie, Nathalie en Billy weer op de lijst zetten |
Hebben jullie zojuist weer op de lijst gezet
Shalom,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VOETBAL308
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:51
|
|
|
ANITA324 schreef: | Hebben jullie zojuist weer op de lijst gezet
Shalom, |
JAMMER DAT HET VER WEG IS EN WAT OUDEREN ZITTEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 18:51
|
|
|
Anita,
Je mag mij ook op de lijst zetten onder voorbehoud... Ik heb vrij gevraagd zoals het lijkt kan ik ook...mits er ziekte in de ploegen komt...
Shalom.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: maandag 27 september 2010, 19:14
|
|
|
Mary052 Anita324 Edwin (kennis) Dinja (kennis) Marianne129 Griffin748 Minke (kennis) Jeffrey (kennis) Gauke185 Bert168 CHATULIEM619 BILLY701 Nathalie 12 jaar Trijnie671 MAR907 o.v. NAOMI695 o.v.
Het gaat om de gezelligheid om je broeder en zuster te leren kennen. Of je hierbij zit of ergens anders en als je vrienden hebt ook die zijn uitgenodigt.
Shalom, |
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op dinsdag 28 september 2010, 12:32
|
|
Naar boven |
|
|