Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 17:00
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Hoi Frankt..
Dan zit er iets in de instellingen niet goed...
Kan eigenlijk niet anders... |
he he, ik kan eindelijk terug online zijn. Vanmorgen was ik aan het chatten en toen viel het internet uit. Wat er aan de hand was weet ik niet maar ik heb lange tijd geen verbinding kunnen maken. Er zijn geen virussen te bekenen.
De instellingen heb ik allemaal al nagekeken maar daar blijkt niets mis mee. Ook heb ik al enkele malen Skype eraf gezwierd en terug geinstalleerd maar ook dat helpt niet. Vannacht zal ik het zaakje nog eens bekijken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 19 maart 2011, 20:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | he he, ik kan eindelijk terug online zijn. Vanmorgen was ik aan het chatten en toen viel het internet uit. Wat er aan de hand was weet ik niet maar ik heb lange tijd geen verbinding kunnen maken. Er zijn geen virussen te bekenen.
De instellingen heb ik allemaal al nagekeken maar daar blijkt niets mis mee. Ook heb ik al enkele malen Skype eraf gezwierd en terug geinstalleerd maar ook dat helpt niet. Vannacht zal ik het zaakje nog eens bekijken... |
vervelend Frank, die pc problemen, hopelijk herstelt het zich snel. welcome back overigens...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 17:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | he he, ik kan eindelijk terug online zijn. Vanmorgen was ik aan het chatten en toen viel het internet uit. Wat er aan de hand was weet ik niet maar ik heb lange tijd geen verbinding kunnen maken. Er zijn geen virussen te bekenen.
De instellingen heb ik allemaal al nagekeken maar daar blijkt niets mis mee. Ook heb ik al enkele malen Skype eraf gezwierd en terug geinstalleerd maar ook dat helpt niet. Vannacht zal ik het zaakje nog eens bekijken... |
De router resetten dmv stroom er af wil vaak weleens helpen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:41
|
|
|
LEONARD480 schreef: | De router resetten dmv stroom er af wil vaak weleens helpen |
...ja, op dat idee kwam ik ook 'plots', na een halve dag in een dip te hebben gezeten Gelukkig werkt nu alles weer goed. Dank je wel, Oeps, voor de begeleiding.
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 21 maart 2011, 20:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...ja, op dat idee kwam ik ook 'plots', na een halve dag in een dip te hebben gezeten Gelukkig werkt nu alles weer goed. Dank je wel, Oeps, voor de begeleiding.
Frank |
Soms is het leven zo simpel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 20:03
|
|
|
ik krijg er de kriebels van. Als ik een tekst type moet ik een tijd wachten vooraleer ik de tekst op het scherm zie. De cursor wilt niet vooruit en de tekst komt dus met vertraging op het scherm. Is het weer mijn laptop die lastig doet of is er iets met de site?
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 20:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik krijg er de kriebels van. Als ik een tekst type moet ik een tijd wachten vooraleer ik de tekst op het scherm zie. De cursor wilt niet vooruit en de tekst komt dus met vertraging op het scherm. Is het weer mijn laptop die lastig doet of is er iets met de site?
Frank |
Geheugen van je laptop wellicht voor teveel dingen tegelijk in gebruik... Of er staan teveel zgn. cookies op je laptop (linkbestandjes die onthouden waar je overal geweest bent op internet). Deze kun je het beste regelmatig weghalen. Er zijn diverse schoonmaakprogramma's om dit te doen. Schijfopruiming (onder Bureau-accessoires/Systeemwerkset) is denk ik de handigste...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 20:28
|
|
|
HENK710 schreef: | Geheugen van je laptop wellicht voor teveel dingen tegelijk in gebruik... Of er staan teveel zgn. cookies op je laptop (linkbestandjes die onthouden waar je overal geweest bent op internet). Deze kun je het beste regelmatig weghalen. Er zijn diverse schoonmaakprogramma's om dit te doen. Schijfopruiming (onder Bureau-accessoires/Systeemwerkset) is denk ik de handigste... |
Oja, dat kan ik eens doen Henk. Andere programma's stonden er niet open. De tip ivm het opruimen ga ik nu eens toepassen...ik heb ook CCleaner zie ik niet.
Dank je wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 20:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oja, dat kan ik eens doen Henk. Andere programma's stonden er niet open. De tip ivm het opruimen ga ik nu eens toepassen...ik heb ook CCleaner zie ik niet.
Dank je wel... |
Frankt ..hoeveel geheugen zit er in de laptop???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 21:03
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Frankt ..hoeveel geheugen zit er in de laptop??? |
Potdorie, als je me nu iets zo vragen over antenne's of korte golf of morse code of over het paringsgedrag van de regenworm zou ik je terstond kunnen antwoorden.
Ik heb even gekeken bij 'eigenschappen' en ik zie staan: kloksnelheid: 2.67 Ghz, 1.18 GB CPU 2.66 Ghz
Is het dat wat je vroeg? Ik ken er precies niet zoveel van af...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 21:13
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Potdorie, als je me nu iets zo vragen over antenne's of korte golf of morse code of over het paringsgedrag van de regenworm zou ik je terstond kunnen antwoorden.
Ik heb even gekeken bij 'eigenschappen' en ik zie staan: kloksnelheid: 2.67 Ghz, 1.18 GB CPU 2.66 Ghz
Is het dat wat je vroeg? Ik ken er precies niet zoveel van af... |
Welke windows versie Frankt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 21:32
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Welke windows versie Frankt? |
Ik heb windows XP prof.
Ik heb schijfopruiming gedaan en er werd inderdaad veel verwijderd. Ik merk nu dat het terug goed werkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 21:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb windows XP prof.
Ik heb schijfopruiming gedaan en er werd inderdaad veel verwijderd. Ik merk nu dat het terug goed werkt... |
Frankt ook defragmentatie is vaak de oplossing! Spyware verwijderen dmv adware Ccleaner installeren ...ook het register opschonen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 4 april 2011, 22:33
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Frankt ook defragmentatie is vaak de oplossing! Spyware verwijderen dmv adware Ccleaner installeren ...ook het register opschonen |
Ik wilde een defragmentatie doen maar de analyse gaf aan dat het niet nodig was. CCleaner heb ik toegepast en ik merk wel dat veel beter gaat. De sites gaan ook vlugger open.
Dank je wel Henk en Leo voor de hulp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 14:29
|
|
|
Wie o wie weet een oplossing???????????? Als ik online ben en iemand probeert mij pv op te roepen dan gaat het scherm niet automatisch open dus dan heb ik geen idee wie mij wil spreken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 14:52
|
|
|
DINI968 schreef: | Wie o wie weet een oplossing???????????? Als ik online ben en iemand probeert mij pv op te roepen dan gaat het scherm niet automatisch open dus dan heb ik geen idee wie mij wil spreken. |
Lekker rustig dini...ha ha
Privacyinstellingen moeten aangepast worden dini
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 15:36
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Lekker rustig dini...ha ha
Privacyinstellingen moeten aangepast worden dini |
En hoe DOE ik dat leonard??????????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 16:35
|
|
|
DINI968 schreef: | En hoe DOE ik dat leonard?????????????????? |
Begreep inmiddels dat het werkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: dinsdag 5 april 2011, 18:33
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Begreep inmiddels dat het werkt |
En dan nog wel zooooooooo simpel. Gelukkig heb ik meer verstand van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 16:37
|
|
|
Wie heeft er al eens een MP3-bestand zodanig bewerkt met Movie Maker en dat dan op Youtube geplaatst.
Ik zou dat ook eens graag doen maar ik begrijp er natuurlijk geen snars van en een goede duidelijke handleiding vind ik niet op het internet.
Alvast bedankt...
Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 7 april 2011, 16:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wie heeft er al eens een MP3-bestand zodanig bewerkt met Movie Maker en dat dan op Youtube geplaatst.
Ik zou dat ook eens graag doen maar ik begrijp er natuurlijk geen snars van en een goede duidelijke handleiding vind ik niet op het internet.
Alvast bedankt...
Frank |
Dit gaat het muizenverstand te boven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 10:55
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dit gaat het muizenverstand te boven |
Ik heb het ondertussen opgelost... Was wel een hoop foefelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 11:46
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wie heeft er al eens een MP3-bestand zodanig bewerkt met Movie Maker en dat dan op Youtube geplaatst.
Alvast bedankt...
Frank |
En jij hebt geen verstand van computers????????????? Ik ben al blij dat ik het ding netjes aan en uit krijg iedere keer. En voor foefelen ben ik te oud...............
Laatst aangepast door
|
DINI968
|
op vrijdag 8 april 2011, 11:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 12:04
|
|
|
Alvast bedankt...
Frank |
Er zijn speciale programma’s voor Youtube Frankt...weet niet welke versie jij hebt van moviemaker en of daar de ondersteuning voor youtube aanwezig is. MP3 is een compressie van het originele audio bestand en in de regel gaat er altijd bepaalde tonen die je niet hoort verloren ....ook de kwaliteit kun je hiermee regelen ....Tevens heb je ook WMA van microsoft en ook Apple heeft ook zo zijn mediabestand. Weet dat Pinnacle wel de mogelijkheid had om een youtube film/audio te maken. Er zal ongetwijfeld wel een gratis versie aanwezig zijn op het internet. Misschien dat je een demo kan downloaden van pinnacle (een trialversie) ..of een oem versie via marktplaats.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 12:20
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Er zijn speciale programma’s voor Youtube Frankt...weet niet welke versie jij hebt van moviemaker en of daar de ondersteuning voor youtube aanwezig is. MP3 is een compressie van het originele audio bestand en in de regel gaat er altijd bepaalde tonen die je niet hoort verloren ....ook de kwaliteit kun je hiermee regelen ....Tevens heb je ook WMA van microsoft en ook Apple heeft ook zo zijn mediabestand. Weet dat Pinnacle wel de mogelijkheid had om een youtube film/audio te maken. Er zal ongetwijfeld wel een gratis versie aanwezig zijn op het internet. Misschien dat je een demo kan downloaden van pinnacle (een trialversie) ..of een oem versie via marktplaats. |
hoi Oeps, ik heb movie maker 2.1 van windows op de computer staan. Die stond er al op. Ik heb dan gewoon een MP3-bestand gebruikt met wat foto's erbij...het is aardig gelukt. Bij mij was het om het liedje te doen dus heb ik niet veel aandacht besteed aan het visuele aspect. Op mijn profiel staat nu ergens een youtube link. De klank klinkt mooi.
Ik ga zeker jouw advies eens bekijken. Nu vind ik het al plezierig om zo iets te doen.
Dank je wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 april 2011, 22:48
|
|
|
Ik weet hoe je van een youtube liedje een MP3 bestandje kan maken en dat kan je opslaan op je harde schijf.
Morgen, nu is het veels te laat. Of in ieder geval van het weekend.
Mario, nu naar bed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 10 april 2011, 21:42
|
|
|
Ik heb een probleem gehad met de nieuwe IE9 op CM. Kon van het weekend geen mails meer beantwoorden. Het probleem zou na het weekend verholpen worden. Je kan ook ook Chrome installeren. Heb ik ook gedaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 06:12
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ik heb een probleem gehad met de nieuwe IE9 op CM. Kon van het weekend geen mails meer beantwoorden. Het probleem zou na het weekend verholpen worden. Je kan ook ook Chrome installeren. Heb ik ook gedaan. |
Ik had gisteren ook problemen met de CM site. Soms startte de site niet of viel hij uit. Er kwam dan iets op van cookies.
(Ik heb echt veel cookies gegeten maar dat hielp niet.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 16:08
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik had gisteren ook problemen met de CM site. Soms startte de site niet of viel hij uit. Er kwam dan iets op van cookies.
(Ik heb echt veel cookies gegeten maar dat hielp niet.) |
Ja dat werkt niet Frankt ha ha ha ....
Heeft veel met beveiliging instellingen te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: maandag 11 april 2011, 19:48
|
|
|
Heb even de redactie gemaild en zij gaven advies om de 'compatibility modus' in te schakelen. Dat is in het vakje waar www.christianmatch.nl staat en dan moet je kijken waar een rechthoekje staat (blauw) daar moet je even op drukken!
|
|
Naar boven |
|
|