Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:01
|
|
|
Stralend weer vandaag!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:04
|
|
|
Heerlijk regen. Prima voor de tuin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:05
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Stralend weer vandaag! |
Weer wel maar stralend?
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:06
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vraag voor de heren(?)......... Hoe verwijder ik aluminiumroest van stenen?Mijn brievenbus heeft forse witte strepen/plekkern gelekt op de palen van mijn toegangshek en het lijkt zo goor Ik heb een staalborstel aangeschaft voor op de flex maar ben bang dat ik de stenen beschadig........
Helaas behoort dit ook tot mijn huishoudelijke taken |
Hm...... weten dames zulke dingen niet, dan?
Gek antwoord misschien, maar het blijkt wel te werken: schrobben met cola. Roest (o.a.) lost op in cola, nl. Verder is er ook nog HG roestverwijderaar, wat je ook op je bestrating kunt gebruiken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:07
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Weer wel maar stralend?
Thomas |
de regen straalt ook ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:08
|
|
|
JOL252 schreef: | de regen straalt ook .... |
Precies... Het klinkt alleen wat positiever als "regen, regen, regen".
Laatst aangepast door
|
STEENTJE178
|
op zondag 24 juni 2012, 12:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA830
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:09
|
|
|
Ja dat is waar Gerrit. Vrouwen die vervelend zijn tijdens gesprekken ook blokkeren en wissen. Dus niet alleen mannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA411
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:11
|
|
|
toch es effe melden dat ze mooi zijn om te lezen,iedere dag die dagelijkse bemoediging die je schrijft
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:16
|
|
|
YES356 schreef: | Van harte gefeliciteerd Josina!!!!
Ik hoop dat je er lekker van kan genieten vandaag!
En een gezegend Nieuwjaar!
Ik las dat je wel goed was maar niet gek! Tompoezen zijn best lekker |
Dank je wel!
En helemaal mee eens...tompoezen zijn best lekker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:17
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Josina. Heel veel fijne, gezonde en vooral ook gezegende jaren erbij toegewenst!En voor vandaag, ondanks de regen, toch een hele fijne verjaar-dag toegewenst!
|
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:18
|
|
|
GERRIT084 schreef: | oke maandag dan | stel dat maandag te laat is vooruit dan maar.
Er was een boer in Drente die heel mooie vette koeien had, en heul veel. Op een dag dacht hij, ik ga de helft verkopen, en plaatste een advertentie in een landelijke ochtend krant. Mooie vette koeien te koop, stevig en toch niet te dik, niet meer als melk koei, maar voor de slacht, verkoop geschiet in kilo,s Een slager uit Zuid Holland dacht, ik ga maar eens een kijkje nemen. Daar aangekomen trof hij de boer aan, en ook de koeien, en zei tegen de boer, man dat benne pracht exemplaren. Wat moet die ene kosten daar de boer zei, dan moet ik hem eerst wegen de boer ging onder de koe liggen en lurkte wat aan de uiers. De slager dacht, wat doet die nou, even later krabbelde de boer weer overeind en zei das 1500 kilo dus 1500 euro. De slager zei maar zo weeg je toch geen koe!! wacht zei de boer, en riep de knecht en zei weeg jij die koe effe. Zo gezegd en zo gedaan, het zelfde verhaal, ja zei de slager maar daar trap ik niet in. Nou zei de boer tegen de knecht roep jij de vrouw even met tegen zin liep de knecht naar het huis, en riep de vrouw Dat duurde en duuurde en eindelijk kwam de knecht weer terug, zonder de vrouw lichtelijk geirriteerd (boos) vroeg de boer aan de knecht waar is de vrouw nou? De knecht zei iewat verlegen De vrouw kan nu even niet waarop de boer zei, waarom niet, de knecht die kan niet komen, die is de postbode aan het wegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:18
|
|
|
LUDOVIS284 schreef: | Aldus kunnen wij samenvattend tot de conclusie komen: Seks is voor het huwelijk edoch het huwelijk is niet ( louter ) voor de seks |
En als dit je insteek is dan komt alles goed!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:23
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, ik ben wel goed, maar niet gek |
Bedoel je niet 'Ik ben gek maar niet goed...'
http://www.youtube.com/watch?v=BbUpLqZ20q8
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Het regent...is goed voor het gras tussen het onkruid |
Gefeliciteerd. Heb je morgen weer wat te doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Gefeliciteerd. Heb je morgen weer wat te doen. |
Ga de appels eens tellen, Visser...pfffff, heb je morgen weer wat te doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:30
|
|
|
Ach Erika, je bent een beetje anders maar daarom geen foutje hoor...
Of bedoelde je dat Josina een foutje is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:45
|
|
|
NICKY298 schreef: | En als dit je insteek is dan komt alles goed! |
Dan rest voor mij de vraag: Wat is bijbels gezien een huwelijk? Maw wat is de bijbelse definitie van huwelijk? (dus niet juridisch of kerkelijk)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:47
|
|
|
Stel nu dat je (Nick) naam hier op CM ECHTWEL-FLAPDROLl is! En je plaatst iets Vb:
ECHTWEL.-FLAPDROL schreef: Hai, ik zoek leuke respectvolle mensen hier op CM! zijn die er? Of Stel ik een vreemde vraag?
GEINTJE-MIJNNAAMISHAAS schreef: Ja wat denk je zelf!!! Flapdrol!!!!
ECHTWEL-.FLAPDROL schreef: Je mag mij wel bij de voornaam noemen hoor.
GEINTJE-MIJNNAAMISHAAS schrijft:
Okay!!! Respecteer ik jij mag mij ook wel bij mijn voornaam noemen!
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op zondag 24 juni 2012, 12:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:55
|
|
|
O.a.ook het stukje van Mario 216 gelezen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:56
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY298
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 12:58
|
|
|
Heb elkandr lief zo als je jezelf lief heb!
Ik geloof dat dit iets is tussen die twee mensen . en alles heeft te maken met de gevoelens van deze twee mensen.
en hoe ze met elkaar omgaan.
God heeft ons lief , al voor wij bestonden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:17
|
|
|
Ik weer
Je kan dus echt geen kaarsen op het raamkozijn plaatsen Zonder er op te letten hoe de zon draait om je huis..
kom ik thuis..en huh?
Elke kaars had een zodanige houding aangenomen.. Dat wanneer als er mensen voorbij hadden gelopen en dit gezien hebben.. Gedacht moeten hebben;oke'een kaars in een leuke vorm achter je raam is leuk maar dit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:18
|
|
|
PIETER619 schreef: | Dan ook geen bier meer tenzij er geen arsenicum in zit. Een grote bierbrouwer doet dus arsenicum in zijn bier, wil je wel het merk dan moet je dus de groene flesjes nemen, dat is bier voor de export dan mag het er niet in, 't Is maar even dat je het weet. |
Oh, je bedoeld Heineken! Helderop vriend! Dat is trouwens bekend. Maar dat vind ik toch al zure duivelspis, dus das niet onoverkomelijk. Geef mij toch maar iets een Witbiertje ofzo, of Gulpener of Hertog Jan en in de winter een Bavaria Hoogebock.
Laatst aangepast door
|
BEUN656
|
op zondag 24 juni 2012, 13:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:21
|
|
|
ANNA415 schreef: | Dan rest voor mij de vraag: Wat is bijbels gezien een huwelijk? Maw wat is de bijbelse definitie van huwelijk? (dus niet juridisch of kerkelijk) |
Bedoel je wanneer het een huwelijk was? Zodra je 13 of 14 was zochten je ouders een partner,soms volgde er een feest,soms was het een simpel samenkomen en voila je was getrouwd. Geen verkering,geen periode om elkaar te leren kennen,zakelijk dus. Er staat ook ergens zoiets als:hij kwam in haar ouderlijk huis,lag bij haar(hadden seks/moesten seks hebben?)en ging van haar houden.Nothing more........ Omdat ze elkaar niet kenden en vreselijk jong waren(de puberteit was amper begonnen) kwam volgens mij destijds de vraag over seks voor het huwelijk niet voor. Dat dit misbruikt wordt door te zeggen dat je getrouwd bent door het hebben van seks is de omgekeerde waarheid want in de Bijbel is bovenstaande volgorde de juiste. Ik denk dat je na het sluiten van een huwelijk op die manier nog veel meer te maken kreeg met seksuele moraal want uitgehuwelijkt worden geeft nog minder garantie op liefde dan zelf de keuze voor een partner maken .Ik kan niet bedenken hoe het voelt met een vreemde het bed en de rest van je leven te delen maar ik ga er vanuit dat het een totaal ander huwelijk opleverde dan wij voor ogen hebben.
Eigenlijk vind ik het interessanter te horen wat jullie nog meer voor plannen hebben voor het huwelijk,wat wil je voor elkaar betekenen,hoe wil je de relatie verder invullen?
Nog even dit:ik heb meer vertrouwen in jongeren dan ik her en der lees.Vrije seks is geen standaard moraal onder de jeugd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:27
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ga de appels eens tellen, Visser...pfffff, heb je morgen weer wat te doen |
Bij mij lijkt het zonnetje aardig te gaan schijnen.......jammer dat ik weer richting regen moet vandaag.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:28
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm...... weten dames zulke dingen niet, dan?
Gek antwoord misschien, maar het blijkt wel te werken: schrobben met cola. Roest (o.a.) lost op in cola, nl. Verder is er ook nog HG roestverwijderaar, wat je ook op je bestrating kunt gebruiken. |
Ja maar.........het is geen ijzerroest maar roest van aluminium.....dat is iets anders,het vormt een harde witte laag,en niet alleen op mijn brievenbus maar ook op de stenen waar hij op hangt........ Toch maar die flex denk ik want ik ben niet weg van agressieve middeltjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEUN656
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:32
|
|
|
MARIANNE378 schreef: | Ik ben heel erg benieuwd wat de meeste mensen vinden van sex voor het huwelijk. En als je voor sex voor het huwelijk waarom dan? Kan je het dan zeg maar verantwoorden tegen over God? Ik heb namelijk pas een boekje gelezen over Sex voor het huwelijk. Waarom het eigenlijk binnen het huwelijk hoort. Het boek is zeer aan te raden mocht je er nieuwsgierig naar zijn wat over in de bijbel staat. Ook staat in dit boekje over zelfbevrediging. Ook wil ik weten hoe jullie daar over denken. |
Mensen, als ik ff mag... Voor de mensen die vóór sex voor het huwelijk zijn, de persoon die dit topic in 2010 opende, stelde zelf al dat het niet mag. Dus, jullie doen überhaupt geen recht aan dit onderwerp. Marriane wilde destijds alleen weten hoe het hier leeft. Wel, getuige zo'n slordige 2700 reacties heeft ze volgens mij een hit gescoord en mag ik ook concluderen dat de meningen ernstig verdeeld zijn. En dat voor een "Bijbelvaste" datingwebsite...? Geeft te denken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 24 juni 2012, 13:33
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ja maar.........het is geen ijzerroest maar roest van aluminium.....dat is iets anders,het vormt een harde witte laag,en niet alleen op mijn brievenbus maar ook op de stenen waar hij op hangt........ Toch maar die flex denk ik want ik ben niet weg van agressieve middeltjes |
Stene omdraaien, of gewoon oppoetsen, met een gewone harde borstel, op grootmoeders wijze weize
|
|
Naar boven |
|
|