ChristianMatch

Forum

Humor
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3991 3992 3993 3994 3995 3996 3997 ... 6194 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 21:56

GERRIT084 schreef:
oke maandag dan Engeltje smiley

Trouwens ik ken er heul veul Gefrustreerde smiley maar daar heb ik ook maandag geen tijd voor. Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:03

SHANITA130 schreef:
Galaten 5

De christelijke vrijheid
5
1 Opdat wij waarlijk vrij zouden zijn, heeft Christus ons vrijgemaakt. Houdt dus stand en laat u niet weder een slavenjuk opleggen.
2 Zie, ik, Paulus, zeg u: indien gij u laat besnijden, zal Christus u geen nut doen. 3 Nogmaals betuig ik aan ieder, die zich laat besnijden, dat hij verplicht is de gehele wet na te komen. 4 Gij zijt los van Christus, als gij door de wet gerechtigheid verwacht; buiten de genade staat gij. 5 Wij immers verwachten door de Geest uit het geloof de gerechtigheid, waarop wij hopen. 6 Want in Christus Jezus vermag noch besnijdenis iets, noch onbesneden zijn, maar geloof, door liefde werkende.
7 Gij liept goed. Wie is u in de weg gekomen, dat gij aan de waarheid niet meer gehoorzaamt? 8 Die overreding kwam niet van Hem, die u roept. 9 Een weinig zuurdeeg maakt het gehele deeg zuur. 10 Ik voor mij ben van u overtuigd in de Here, dat gij geen andere mening zult hebben. Maar wie u in verwarring brengt, zal zijn straf hebben te dragen, wie hij ook zij.
11 Wat mij echter betreft, broeders, indien ik nog de besnijdenis predik, waarom word ik dan nog vervolgd? Dan is immers het aanstotelijke van het kruis van kracht beroofd. 12 Zij moesten zich maar laten snijden, die u verontrusten!

mat 5:18>18 Want voorwaar, Ik zeg u: Eer de hemel en de aarde vergaat, zal er niet één jota of één tittel vergaan van de wet, eer alles zal zijn geschied. 19 Wie dan één van de kleinste dezer geboden ontbindt en de mensen zo leert, zal zeer klein heten in het Koninkrijk der hemelen; doch wie ze doet en leert, die zal groot heten in het Koninkrijk der hemelen. 20 Want Ik zeg u: Indien uw gerechtigheid niet overvloedig is, meer dan die der schriftgeleerden en Farizeeën, zult gij het Koninkrijk der hemelen voorzeker niet binnengaan.

2 tim 3:16-17> 16 Elke schrifttekst is door God geïnspireerd en kan gebruikt worden om onderricht te geven, om dwalingen en fouten te weerleggen, en om op te voeden tot een deugdzaam leven, 17 zodat een dienaar van God voor zijn taak berekend is en voor elk goed doel volledig is toegerust.

2 tim 3:1-7> En weet dit, dat in de laatste dagen ontstaan zullen zware tijden. 2 Want de mensen zullen zijn liefhebbers van zichzelven, geldgierig, laatdunkend, hovaardig, lasteraars, den ouderen ongehoorzaam, ondankbaar, onheilig.3 Zonder natuurlijke liefde, onverzoenlijk, achterklappers, onmatig, wreed, zonder liefde tot de goeden, 4 Verraders, roekeloos, opgeblazen, meer liefhebbers der wellusten dan liefhebbers Gods; 5 Hebbende een gedaante van godzaligheid, maar die de kracht derzelve verloochend hebben. Heb ook een afkeer van deze. 6 Want van dezen zijn het, die in de huizen insluipen, en nemen de vrouwkens gevangen, die met zonden geladen zijn, en door menigerlei begeerlijkheden gedreven worden; 7 Vrouwkens, die altijd leren, en nimmermeer tot kennis der waarheid kunnen komen.

idd

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op zaterdag 23 juni 2012, 22:10
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:22

GERRIT084 schreef:
Volgens mij staat er boven dit je stuk ook een aardige veroordeling. En waarom steeds de zonde goedpraten, volgens mij kom je al aardig de goede kant op, de mens achter de zonde niet te veroordelen.

Eerst lezen en dan nadenken , dan pas iets gaan schrijven, had je dus begrepen waarom het in hoofdletters staat.

Nergens praat ik zonden goed, men kan niet naar harte lust zondigen, heb ik GELEERD uit de Bijbel. Ook heb ik daaruit GELEERD dat elkaar in liefde moet benaderen, jezus leefde ons dat voor.

Christen zijn houd in, dat je een oprecht volgeling wilt zijn en het aan Hem wilt overlaten wie wel of niet gered zijn, dus niet dat wij de dienst uitgaan maken aan de hand van de Bijbel wie er wel of niet in de Hemel komt. Door Zijn allles op offerende Liefde heeft Jezus die rechten verkregen.
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:26

the way you treat yourself sets the standard for others on how you demand to be treated.
Don't settle for anything other than respect

Laatst aangepast door
XABIA794
op zaterdag 23 juni 2012, 22:26
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:29

JOSINA022 schreef:
Je wordt geroepen door Leanne in de chat... Lachende smiley

Ohhhh, maar ik ben niet thuis...ik ben weg...ik wilde eens echte mensen zien en horen...eug gezondheid....hik Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:30

JANS221 schreef:
was jij dat kind?

Eeeeh, denk je? Engeltje smiley

Thomas, gelooft het wel.

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zaterdag 23 juni 2012, 22:32
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:35

Zoon lief kon redelijk goed mee komen op school, maar alleen door het rekenen, zou het overgaan naar andere groep in gevaar komen.
Waarin manifesterd zich dat dan vroeg ik de juf op een ouderlavond
Juf zei. nou gisteren vroeg ik aan hem hoeveel % kans heb je als je 99 witte ballen en 1 zwarttezitten , dat als ik je een blindoek om doe dat je de zwarte pakt.

Na even nagedacht te hebben zei hij dat is 50% juf. waarop de juf zei denk nu eens goed na hoeveel % kans is het nu, waarop hij weer zei dat i s 50% juf. Juf vroeg dus hoe kom je er op, waarop hij zei je hebt hem of je hebt hen niet
Naar boven

Auteur Bericht
XABIA794

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:52

Waarheid en liefde

4 Het heeft mij zeer verblijd, dat ik onder uw kinderen gevonden heb, die in de waarheid wandelen, gelijk wij een gebod van de Vader hebben ontvangen. 5 En nu vraag ik u, vrouwe, niet alsof ik u een nieuw gebod zou schrijven, maar hetgeen wij van den beginne gehad hebben: dat wij elkander liefhebben. 6 En dit is de liefde, dat wij naar zijn geboden ( de 10 geboden) wandelen. Dit is het gebod, gelijk gij het van den beginne gehoord hebt, dat gij daarin moet wandelen.

Heb God lief en je naaste als jezelf... en de andere geboden staan in verhouding van die liefde.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:52

Waar is de CM-sfeer van enkele jaren geleden??? Een leuk forum en een gezellige chatroom...er blijft niets meer van over...
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:54

FRANKT627 schreef:
Waar is de CM-sfeer van enkele jaren geleden??? Een leuk forum en een gezellige chatroom...er blijft niets meer van over...

Blij dat je terug bent Frank ! Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 22:58

HARALD940 schreef:
Oordelen is niet zomaar iets wat je in je eentje kunt doen, en dat is ook wat Paulus hier aangeeft; de hele gemeente van Korinthe heeft hierover in de geest en kracht van Christus te oordelen
1 Kor 5:3-5Wat mijzelf betreft, in persoon ben ik afwezig, maar in de geest ben ik aanwezig; en alsof ik bij u was, heb ik in de naam van onze Heer Jezus de man die dit doet al veroordeeld. Wanneer u en ik dus in de geest bij elkaar zijn, en de kracht van onze Heer Jezus bij ons is, moet u die persoon aan Satan uitleveren. Dan gaat zijn huidige bestaan verloren, opdat hij zal worden gered op de dag van de Heer.

Paulus geeft hier aan dat hij in de geest en kracht van Christus deze man veroordeeld, Paulus heeft het dus niet alleen gedaan, en zo moet de gemeente dat ook doen. Dan oordeel je recht.

En dat oordelen over engelen..... dat betreft het oordelen over de gevallen engelen, niet de engelen die God zijn blijven dienen.
2 Petr 2:4 Want indien God engelen, die gezondigd hadden, niet gespaard heeft, maar hen, door hen in de afgrond te werpen, aan krochten der duisternis heeft overgegeven om hen tot het oordeel te bewaren

En wie is dat oordeel gegeven om iemand als wedergeboren te bestempelen? De mens, of God? God en God alleen.
Deze tekst is hier van geen nut voor dit onderwerp.

En hiermee wil je dan iemand gaan veroordelen? Wat is voor God het nut van veroordelen?
2 Tess 3:14,15 en wees op uw hoede voor wie geen gehoor geven aan wat wij in deze brief schrijven. Ga niet met hen om, dan zullen ze zich schamen. Als iemand niet luistert naar wat wij door onze brief zeggen, tekent hem en gaat niet met hem om, opdat hij beschaamd worde; Behandel hen echter niet als vijanden, maar wijs hen als uw broeders en zusters terecht.
Dus praat met het gemeentelid erover, en laat jou standpunt zien, vermaan, maar veroordeel niet.
God wil dat de persoon terug naar Hem komt, niet dat zo iemand word uitgestoten.

En Paulus zegt hier? Oordeelt God hier? Nee!
Ef 2:4-9 Maar omdat God zo barmhartig is, omdat de liefde die hij voor ons heeft opgevat zo groot is, God echter, die rijk is aan erbarming, heeft, om zijn grote liefde, waarmede Hij ons heeft liefgehad, heeft hij ons, die dood waren door onze zonden, samen met Christus levend gemaakt. Ook u bent nu door zijn genade gered. ons, hoewel wij dood waren door de overtredingen mede levend gemaakt met Christus, – door genade zijt gij behouden. Hij heeft ons samen met hem uit de dood opgewekt en ons een plaats gegeven in de hemelsferen, in Christus Jezus. en heeft ons mede opgewekt en ons mede een plaats gegeven in de hemelse gewesten, in Christus Jezus, Zo zal hij, in de eeuwen die komen, laten zien hoe overweldigend rijk zijn genade is, hoe goed hij voor ons is door Christus Jezus. om in de komende eeuwen de overweldigende rijkdom zijner genade te tonen naar (zijn) goedertierenheid over ons in Christus Jezus. Door zijn genade bent u nu immers gered, dankzij uw geloof. Maar dat dankt u niet aan uzelf; het is een geschenk van God. Want door genade zijt gij behouden, door het geloof, en dat niet uit uzelf: het is een gave van God; en geen gevolg van uw daden, dus niemand kan zich erop laten voorstaan.

En welke zonde praktiseer jij elke dag weer? Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.....
Of zoals mij geleerd is; Als je naar iemand wijst, wijzen er 3 vingers naar jezelf

Dooddoener eerste klas, Je eigen muren opzetten, en tegen de ander zeggen, praat maar raak, ik luister toch niet....
Je mag een eigen mening hebben, maar sta dan ook open voor meningen van anderen, uit meningen van anderen kun je ook veel leren.

Sorry harald, het is mij duidelijk dat jij mij totaal niet begrijpt wat ik bedoel of probeer te vertellen. Maakt niet uit. Aan de vruchten van de boom kan men zien met wat voor boom met te maken heeft.

En ik denk dat jij beter je suggesties over mijn muren opzetten en open meningen etc maar beter voor je zelf kunt houden over wat ik denk of doe of zeg of luister. Wat jij niet allemaal suggereert wat ik wel of niet doe of zeg of luister,gaat mij wat te ver! En gezien jij mij ook helemaal niet kent ben jij zeer zeker niet in staat om dat te beoordelen of te suggereren! Dus wordt niet persoonlijk !

En zoals ik al zei: Roelande mag en heeft zijn eigen overtuigen te volgen . En dat ik dat niet geloof is mijn recht toe . En idd ook ik en ieder ander mag zn eigen mening hebben dus houdt het op een informatie uitwisselen over het onderwerp, niet om de ander te zeggen wat die wel of niet moet doen of moet zeggen of denken of luitster of muren , whatever! Ik ben niet op dit forum om mensen te overtuigen. M.a.w. wordt aub niet persoonlijk!

Maar gezien je persoonlijk uitingen naar mijn adres wil ik daar dan ook even op reageren: "iemand die zulke uitingen naar mijn adres uit, getuigd van hoogmoed en van zo iemand kan ik zeer zeker niets van leren!". En zal ik even nog persoonlijker worden, van jouw kan ik zeer zeker niets leren!!

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op zaterdag 23 juni 2012, 23:18
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:09

JOSINA022 schreef:
Als in naar mijzelf kijk, had ik niet de behoefte om de ex-vrouw van mijn (inmiddels ex-) vriend te vragen om informatie, ik vertrouwde hem dat hij alles verteld had en ook omdat hij voornl alle schuld bij hemzelf neerlegde.
Echter later bleek anders...
En toen kwam er wel de behoefte om met zijn ex te praten, maar meer om ervaringen uit te wisselen.

Een nog grotere behoefte had ik om zijn nieuwe vriendin te informeren over de persoon met wie zij in zee stapte. Sterker nog...ik had het wel van de daken af willen schreeuwen over wat hij allemaal aangericht had.

Uiteindelijk heb ik niets van deze dingen gedaan, omdat mij al snel duidelijk werd gemaakt dat ik dat wilde puur om wraak te nemen en dat dat absoluut niet goed was.

En deze, enorm eigenwijze, dame heeft die raad ter harte genomen. Makkelijk? Nee, absoluut niet! De behoefte is er af en toe nog steeds, ik moet hem echt niet tegenkomen, maar ik merk wel dat ik rustiger ben nu ik het voor een groot gedeelte los kan laten.

Hierdoor kan ik mij beter richten op wat goed voor mij is: verwerken wat er allemaal gebeurd is; verwerken wat hij aangericht heeft en vooral ook mijn lichamelijke genezing, want ook dat stond hij (figuurlijk dan) in de weg.
En nog wel het allerbelangrijkste: ik kan mij nu weer volledig richten op God!

Ik moet zeggen dat ik het erg jammer vind dat hier nu niemand op reageert. Het heeft mij best wel wat gekost om bovenstaande hier neer te zetten...
Naar boven

Auteur Bericht
MARIEKE009

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:15

Verlegen lachende smiley

Laatst aangepast door
MARIEKE009
op zaterdag 23 juni 2012, 23:40
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:18

FLOWERFUL304 schreef:
Sorry harald, het mij duidelijk dat jij mij totaal niet begrijpt wat ik bedoel of probeer te vertellen.

En ik denk dat jij beter je suggesties over mijn muren opzetten en open meningen etc maar beter voor je zelf kunt houden over wat ik denk of doe of zeg of luister. Wat jij niet allemaal suggereert wat ik wel of niet doe of zeg of luister,gaat mij wat te ver! En gezien jij mij ook helemaal niet kent ben jij zeer zeker niet in staat om dat te beoordelen of te suggereren! Dus wordt niet persoonlijk !

En zoals ik al zei: Roelande mag en heeft zijn eigen overtuigen te volgen . En dat ik dat niet geloof is mijn recht toe . En idd ook ik en ieder ander mag zn eigen mening hebben dus houdt het op een informatie uitwisselen over het onderwerp, niet om de ander te zeggen wat die wel of niet moet doen of moet zeggen of denken of luitster of muren , whatever! Ik ben niet op dit forum om mensen te overtuigen. M.a.w. wordt aub niet persoonlijk!

Maar gezien je persoonlijk uitingen naar mijn adres wil ik daar dan ook even op reageren: "iemand die zulke uitingen naar mijn adres uit, getuigd van hoogmoed en van zo iemand kan ik zeer zeker niets van leren!". En zal ik even nog persoonlijker worden, van jouw kan ik zeer zeker niets leren!!

Ik doe mijn best om in Haralds verhaal persoonlijke aantijgingen te vinden... maar vind zijn stuk weloverwogen en doordacht. Ja, hij geeft aan het eind wel aan hoe hij jouw laatste woorden ervaart en erachter hoor ik (als ik dat goed versta) de boodschap: ik zou meer echt van gedachten willen wisselen in plaats van steeds voor voldongen feit te staan.

Als ik eerlijk ben zou ik in dit topic ook best van gedachten willen wisselen maar vind het niet gerust genoeg.

en verder was mijn eerste reactie... (ook met 3 vingers naar mezelf toe)
.................................................................................................................................................................................................................................................................. en de meeste van deze is de liefde.
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:19

*Houdt haar nu even hééééél (eigen?)wijselijk stil* Coole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:27

JOL252 schreef:
Ik doe mijn best om in Haralds verhaal persoonlijke aantijgingen te vinden... maar vind zijn stuk weloverwogen en doordacht. Ja, hij geeft aan het eind wel aan hoe hij jouw laatste woorden ervaart en erachter hoor ik (als ik dat goed versta) de boodschap: ik zou meer echt van gedachten willen wisselen in plaats van steeds voor voldongen feit te staan.

Als ik eerlijk ben zou ik in dit topic ook best van gedachten willen wisselen maar vind het niet gerust genoeg.

en verder was mijn eerste reactie... (ook met 3 vingers naar mezelf toe)
.................................................................................................................................................................................................................................................................. en de meeste van deze is de liefde.

Het is niet zijn verhaal waarop mijn reactie op gericht is maar op het laatste stukje waar hij te persoonlijk wordt (en ergens in zn verhaal zag ik ook wel dat hij persoonlijk werd maar daar reageer ik niet op). Dat laatste gaat mij te ver en daar reageer ik op. Wat zn verhaal betreft mag hij gerust doen, ik leer er idg niks uit maar dat is voor een ieder anders natuurlijk.
Naar boven

Auteur Bericht
LUDOVIS284

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:27

tjonge jonge ..klokje klepeltje...
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:31

FLOWERFUL304 schreef:
"iemand die zulke uitingen naar mijn adres uit, getuigd van hoogmoed en van zo iemand kan ik zeer zeker niets van leren!". En zal ik even nog persoonlijker worden, van jouw kan ik zeer zeker niets leren!!

Harald hoogmoedig???

hmm, Harald, porwerfull is vast de eerste die je hoogmoedig noemt!!

hannah.............kan nog errug veel van Harald leren!!!!
(bescheidenheid bijvoorbeeld........?)
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:32

LUDOVIS284 schreef:
tjonge jonge ..klokje klepeltje...

Ludo, deze nl uitdrukking kent ik als Belg nie. Licht eens toe, plaese Engeltje smiley .
Naar boven

Auteur Bericht
FLOWERFUL304

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:39

HANNAH810 schreef:
Harald hoogmoedig???

hmm, Harald, porwerfull is vast de eerste die je hoogmoedig noemt!!

hannah.............kan nog errug veel van Harald leren!!!!
(bescheidenheid bijvoorbeeld........?)

Je bedoelt dat jij nog erg veel van harald kan leren neem ik aan. Want ik denk dat ik best wel in staat ben om mn eigen leraars uit te kiezen. Zoals ik al aangaf ik heb niks aan zn verhaal. Maar maakt niet uit is misschien wel goed voor een ander.

En wat beschiedenheid betreft: Ik ken hem niet dus daar kan ik hem niet op beoordelen en voor de rest zijn we niet alllemaal het zelfde!

Laatst aangepast door
FLOWERFUL304
op zaterdag 23 juni 2012, 23:52
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:41

FRANKT627 schreef:
Heide, wees gerust...als Josina enkele dag wegblijft zal dat zeker ten goede komen aan het huishouden...geloof me maar...ik ken ze al langer dan vandaag... Lachende smiley

Komt ze dan eindelijk es bij jou de rambam doen???? Dat werd tijd zeg...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
JOSINA022

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:46

STEENTJE178 schreef:
Komt ze dan eindelijk es bij jou de rambam doen???? Dat werd tijd zeg...... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Frank doet z'n eigen rambam maar hoor, Steentje Boze smiley

Je moet hem niet op rare ideeën brengen Gefrustreerde smiley Stel je voor zeg... Verraste, verbaasde smiley Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt

Laatst aangepast door
JOSINA022
op zaterdag 23 juni 2012, 23:49
Naar boven

Auteur Bericht
YES356

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:49

JOSINA022 schreef:
Frank doet z'n eigen rambam maar hoor, Steentje Boze smiley

De rambam? Clown smiley leuke woorden!!! inspiri
Naar boven

Auteur Bericht
WILMA729

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:50

ik lees veel heel goedbedoelde reakties.
Ik hou het even heel simpel:
Ik weet voor mezelf wel, dat wanner een praktiserende homo mij zegt een levend geloof te hebben in God, dat ik dat nooit ga ontkennen. En ik zal de laatste zijn om tegen die persoon te zeggen dat dat onmogelijk/onwaar is.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:51

1 dec.2009;

cm begon met een mooie start misschien?
sommigen spreken zelfs van een goede ouwe tijd.
als ik naar een van de eerste topics blader,was er al niet zoveel belangstelling voor de wezenlijke vragen van het leven.

Daarom wil ik maar zeggen.
Die goede ouwe tijd,daar leef je elke dag in.

Laatst aangepast door
HEIDE115
op zaterdag 23 juni 2012, 23:53
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:53

HEIDE115 schreef:
1 dec.2009;

cm begon ,met een mooie start misschien
sommigen spreken zelfs van een goede ouwe tijd.
als ik naar een van de eerste topics blader,was er al niet zoveel belangstelling voor de wezenlijke vragen van het leven.

Daarom wil ik maar zeggen.
de goede ouwe tijd,daar leef je elke dag in.

Deze man is met stille trom verdwenen Heide ! Heb er mails van, jij ook ? Zieke smiley

Laatst aangepast door
HERMAN968
op zaterdag 23 juni 2012, 23:54
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:54

HERMAN968 schreef:
Deze man is met stille trom verdwenen Heide ! Had niet zoveel geduld Zieke smiley

Het gaat hier niet om de man Herman.
Naar boven

Auteur Bericht
HEIDE115

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:57

YES356 schreef:
De rambam? Clown smiley leuke woorden!!! inspiri

Hoe ist hier? Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 23 juni 2012, 23:59

*ligt nu ff in een deuk*
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN968

BerichtGeplaatst: zondag 24 juni 2012, 00:00

HEIDE115 schreef:
Het gaat hier niet om de man Herman.

Toch goed dat je beseft dat goeie christen de loop nemen. Opletten dat cm niet leegloopt is de boodschap. Laat hen ook hun woordje doen, en zit er niet op te kappen. Zet aub die tam tam eens in gang...
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3991 3992 3993 3994 3995 3996 3997 ... 6194 Volgende
Pagina 3994 van 6194